Every review we hold for the Wibsey office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWe would like to thank Amelia and the team for all their assistance with selling our mothers house. The listing advise and valuation was spot on. They made the whole process very easy. Would highly recommend
Andy · 20 March 2024
Agent replied · 29 July 2023
Andy, many thanks for leaving this review we are so grateful and very pleased Amelia and the team were on hand to help you sell your mother's home.
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant service from Julie & all members of the team. We were kept informed at all stages of the sale. The whole process was incredibly smooth. Good, sensible advice from initial valuation through to final completion.
John · 20 March 2024
Agent replied · 29 July 2023
We really appreciate you posting this John and we so pleased Julie and the team could help you sell so easily.
★★★★★ 1/5
GoogleWorse agents. Shocked the way they dealt with us. Never to use again. There’s more fantastic agents around Wibsey. Who work along u and keep u updated being a positive or negative outcome.
A · 20 December 2025
Agent replied · 20 March 2026
We are very shocked and disappointed to receive this review and sorry you had such a poor experience. Did you discuss your concerns with the manager so we could try and rectify the situation?
★★★★★ 5/5
View Agents Buyer23 Moresby Rd
just purchased 23 Moresby Rd of R Watts in wibsey
Clare Oconnor was the girl facilitating the sale and purchase,
Through out my purchase Clare kept in touch giving me updates, chasing solicitors on both sides making sure the sale went through as smoothly as possible.
Each time i went into their offices in Wibsey Clare was very helpful and patient with me
I would highly Recommend Robert Watts
Regards
Mr Wormald
Tony · 28 January 2016
Agent replied · 29 January 2016
Hi Tony, many thanks for taking the time to leave a review. I am really pleased you found our service helped the purchase move along smoothly. Your willingness to recommend Robert Watts is very much appreciated.
★★★★★ 1/5
GoogleDo not use for rentals, they (estate agent Lucy) colluded with landlord to keep our deposit. On inspection before we moved out Lucy said she was aware of issues with property when we moved in, but after we moved out she had amnesia and claimed property was in great condition, landlord said she was going to take me to court, so I waited, unfortunately it was a stalling tactic as the deposit scheme they use didn’t have my contact info so I wasn’t given the info I should have been so I wasn’t aware that they would give landlord deposit after six months of I didn’t take her to court, as I said before she said she was taking me to court so why would I take her… BE WARNED. Make sure the deposit protection schemes have your new contact information. Or they will contact you at your old address!
Steven · 20 March 2023
★★★★★ 5/5
GoogleBeen looking for a house since ages and Julie, our first point of contact, has always been responsive and efficient regarding our viewings requests. We have then found our rare pearl, the purchase process was extremely stressful but Holly been of extreme help, patience and support. We are very happy. Definitely recommend it.
Mami · 26 August 2022
Agent replied · 26 August 2023
Thanks Alex and we are so glad Julie & Holly could help with your purchase as it can be stressful sometimes.
★★★★★ 5/5
GoogleWe would like to say a big Thank You Julie Maran and all the staff for the excellent services my father received selling his property.
There were some trying times in the communication from the solicitors but with your help we got there in the end. We would not hesitate to recommend Robert Watts' services.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Anne · 24 August 2021
Agent replied
Anne many thanks for your great review. We really appreciate your time and glad Julie and the team could help your father. As you said it can be trying at times but glad it was a successful outcome.
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Robert Watts, Julie is a credit to the business she is so easy to deal with & very polite. Thank you for your fantastic service :)
Alliyya · 20 March 2024
Agent replied · 24 June 2023
Thank you Alliyya we’re delighted you were happy with Julie and the team.
★★★★★ 5/5
GoogleBeen looking for a house since ages and Julie, our first point of contact, has always been responsive and efficient regarding our viewings requests. We have then found our rare pearl, the purchase process was extremely stressful but Holly been of extreme help, patience and support. We are very happy. Definitely recommend it.
Alex · 11 March 2022
Agent replied
Thanks Alex and we are so glad Julie & Holly could help with your purchase as it can be stressful sometimes.
★★★★★ 1/5
GoogleSo arranged a view to see a property over the weekend. Waited for half an hour for someone to show up but no one did, not even a courtesy call to say their running late etc. The estate agent calls me to see how the viewing went and when advised that their just wasted my time and no one showed up the started to blame each other. Jokers not the first time this has happened with RW.
Mohammed · 20 March 2024
Agent replied · 29 July 2023
Mohammed we are really sorry this happened and we have apologised for your wasted time. However as we explained the vendor was doing the viewings and the one prior to you had been ok so we don’t know why there was an issue with yours.
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service and great communication from Julie.
From start to finish, Julie has been friendly and totally professional. She has been liaising with the solicitors as well as keeping me up to date. Highly recommend Robert Watts if Julie is at the reins!!!!!
Tee · 20 March 2023
Agent replied
Thank you Tee and we’ll definitely pass this great feedback onto Julie.
★★★★★ 1/5
GoogleJust had a displeasure of speaking to Joenne Higgins. Just wanted to book a house viewing but she was so rude and unprofessional that I decided to not even book a house viewing. One before her took all my details and sent me a marketing email although I never opted for one. This is against the GDP.
That was sales
Syed · 1 September 2020
Agent replied
Syed was it rentals if sales you dealt with?
★★★★★ 5/5
GoogleI have just sold my buy to let house with Robert Watts, and from the begging of my sale to the end they were extremely helpful and would go out of their way to help me if i needed it throughout the process. They kept me informed at all …
Steven · 22 April 2025
Agent replied · 25 October 2024
Thank you Steven for this and we are delighted that the sale went smoothly from start to finish. It is really important to get updates and communication throughout the process is vital so we are so pleased we delivered on this. Thanks for using us and good luck with your future plans.
★★★★★ 1/5
GoogleI have got to say Julie the manager speaks to people with such distaste. I'm shocked that anyone can think it is acceptable to speak to someone the way that she believes is acceptable. I live in hope that this review will make her evaluate how she addresses people in the future. To say she is rude would be putting it nicely.
David · 16 September 2019
Agent replied
Mr Spencer, we are sorry you have had such a poor experience. Were you buying or selling a house with us so we can look into this?
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent experience from valuation all the way through to sale and purchase completion.
An extra shout out has to go to Julie who was always on hand to answer our emails/phone calls and make sure that everything went smoothly! 😊 …
Catherine · 20 March 2023
Agent replied
Thank you Catherine we’re so pleased you had a great service from start to finish and we’ll pass on your kind words to Julie.
★★★★★ 5/5
Google10/10
Brilliant customer service.
Just bought a property through them and as an estate agent myself my expectations were really high and they went above and beyond to meet them all.
Haseeb · 20 October 2025
Agent replied · 20 March 2026
Haseeb it’s great to get such a fantastic review from a fellow agent so thank you. 10/10 says it all and were so pleased the team were on hand to help. Good luck in your new home.
★★★★★ 1/5
GoogleRude staff,shocked that Jayne is still employed here,she has to be the rudest most unprofessinal person I ever had to deal with.Can honestly say I would never consider this office to sell my property or buy one from.All staff at Wibsey need further training in customer service but Jayne especially.Shocking attitudeNegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lynda · 24 August 2020
Agent replied
We are sorry and surprised to receive your review. Jayne has worked for us for over 40 years and we have never had anyone complain about her before so we are shocked. If you would like to speak to the management team about this to resolve the problem please do contact us.
★★★★★ 5/5
GoogleJulie was fantastic with everything to do with our house move. She was the big factor in making our house move (into our first house) as relaxed as possible. Julies work rate was brilliant and I couldn't recommend buying a house through Robert Watts Wibsey Enough!!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Matty · 24 August 2021
Agent replied
Great review thanks Matty and glad Julie got you into your first home. Good luck
★★★★★ 5/5
GoogleExtremely great experience from Robert Watts.Especially Amelia who was extremely professional throughout the sale.Polite and prompt was in regular contact with us informing us of any developments.Amelia went out of her way on many occasions …
Jasvir · 20 March 2023
Agent replied
Thanks Mr and Mrs Singh we really appreciate you taking the time to post this. We’re so pleased Amelia was so helpful in the moving process and we’ll let her know your great comments.
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant service from start to finish with the sale of our property. Julie was great, we were always kept well informed by her. Staff were always polite and helpful, especially Amelia. Highly recommend.
Muhammad · 27 May 2023
Agent replied · 24 June 2023
Thank you Muhammad we’re delighted that Julie and the team were on hand to smooth the sale process.
★★★★★ 1/5
GoogleVery good to start off with but the sale and timescale of sale became too pushy, obviously to get it ended quickly, ended up withdrawing house from these estate agents. I would not recommend.
Jacqueline · 18 July 2025
Agent replied · 20 March 2026
Jacqueline we are very sorry to receive this review as the house sale was in 2024. We did actually sell the house but you could not find a suitable new house so withdrew your property. Whilst we appreciate it is sometimes hard to find … More
★★★★★ 1/5
GoogleWe have sold houses multiple times and without doubt this is the worst estate agent we have ever dealt with. If you want someone to value your house and then tell you you should take 30k less for a quick sale then Robert Watts are the company for you and by quick they mean 6 months. They are liars and completely incompetent. Once you agree a sale you can rest assured they won’t do anything else. They are an absolute disgrace. Use purple bricks, same service quarter of the fee
David · 20 March 2023
Agent replied
David we have addressed your complaints privately and there is nothing more we can add. However we really do not know what we could have done differently to speed up the sale.
★★★★★ 1/5
GoogleEvery single house i have enquired they turn around and say booking is not available even if you call 5 minutes after the house is uploaded! Its a joke how even when houses have been available for months its now suddenly on offer when i ask but nothing on the advert? Makes no sense how its the same excuse the past 2 years. Wont even let you put an offer on.
I just feel as though they make things difficult for people. I give up even bothering with them.
Tayyibah · 20 March 2023
Agent replied
Mr Khan we are sorry you have felt the need to post this and we will look into your concerns. As we take these matters very seriously. You will however appreciate there is such strong demand at present that it makes it impossible for everyone to view the houses when they come on.
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolute 5* service. Julie couldnt be anymore helpful and i could never have moved without her. She went above and beyond in all aspects of my move, even did the work of the other estate agent for purchase too! Definately recommend and backed up by Harmony and Lucy too. Thank you
Carol · 21 October 2019
Agent replied
Carol, we'll pass this great review back to the girls and thank you for taking the time to do it
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.