Every review we hold for the Weymouth office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the initial survey, right through to the sale of the property, Goadsby provided an outstanding service.
Good advice was given on pricing and how to present the property.
Communications were excellent throughout the process with regular updates, even if there was nothing new to report.
I cannot rate these guys highly enough!
Simon · 17 February 2026
Agent replied · 17 April 2026
Hi Simon, thank you for taking the time to review our service. So pleased our Weymouth team were bale to help you with the sale of your home. All the best in your place. Kind regards.
★★★★★ 5/5
GoogleFirst class service from start to finish. Thank you so much Gareth who gave an honest and realistic value for my cottage and the speedy marketing, to Ben who kept me well informed as the sale was progressing and to Mark with updates on viewings. The communication was excellent, both friendly and professional . Can’t recommend highly enough. Thank you so much, Corrine Hinch
Corrine · 17 September 2025
Agent replied · 28 December 2025
Hi Corrine, many thanks for taking the time to review the service you received from our Weymouth team. I'm sure Gareth, Ben and Mark will be delighted with your comments. All the best and kind regards.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHouse sale in Southampton
Goadsby, and in particular Rob, were brilliant throughout our house sale in Southampton. We'd been on the market with another estate agent for a few months and not got anywhere with them. We switched to Goadsby and immediately got several offers.
Customer · 8 March 2026
Agent replied · 7 June 2026
Thank you for your kind review! We’re pleased Rob and the team were able to help achieve several offers quickly and support you through what sounds like a difficult sales process.
We appreciate your kind comments and your trust in Goadsby. Best wishes for the future.
★★★★★ 5/5
GoogleViewings were arranged for potential tenants of the property as soon as it was put on the market. The property was let within 3 days. Excellent service, the whole process was conducted very smoothly, and the tenant moved in after 3 weeks. All staff were very professional and friendly, and kept us informed at all times. Thank you, Goadsby
Richard · 17 September 2025
Agent replied · 28 December 2025
Hi Richard, thank you for taking the time to review the service you received from our Weymouth team. So pleased they were able to assist you. All the best and kind regards.
★★★★★ 5/5
GoogleWe dealt with Goadsby on this occasion following the death of my mother in law, and the need to then sell her property.
Gareth, the Branch Manager, was courteous and professional and dealt with the original take on of the property. Ben carried out the majority of the viewings and secured a full asking price offer within about 8 days of the property being released to the market.
Thank you to Gareth and Ben at Goadsby for your efficient and friendly service.
Karen · 12 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Hi Karen, thank you for taking the time to review our service. So pleased Ben and Gareth were able to assist you with the sale of your late mother in laws property. All the best and kind regards
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at Goadsby were brilliant. Really courteous, professional and efficient. Delivered a service of the highest standard. Clear communication, excellent problem solving skills. Worked hard to get our house sold. Would definitely use them again and recommend them to anyone. Particular shout out to Mark and Gareth, thank you.
Paul · 20 April 2025
Agent replied · 27 May 2025
Hi Paul, that is great to read, thank you for taking the time to review the service you received from our Weymouth team. So pleased they were able to assist you with your sale. All the best.
★★★★★ 5/5
TrustpilotProfessional estate agents
Goadsbys were on the ball during our house purchase,Gareth and the team kept us informed through the whole process through phone calls and emails,
Dean · 7 January 2026
Agent replied · 23 February 2026
Thanks so much for taking the time to leave a review Dean. We’re really pleased to hear Gareth and the team kept you up to date and helped things run smoothly. We appreciate your kind words and we’d love to help again in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleFirst morning in our lovely new flat, and want to thank Kerry from Goadsbys for her brilliant support in getting us signed up. She was helpful and approachable at each stage and went the extra mile to call as well as emailing to check we were happy and informed. Thank you Kerry!
Rhian · 25 February 2025
Agent replied · 15 April 2025
Hi Rhian, that is great to read, enjoy your new flat! So pleased Kerry and the team were able to help you with your move. All the best.
★★★★★ 5/5
GoogleExtremely impressed with service we received from the Goadsby Team! We needed to sell quickly to ensure we got the house we wanted - our house was sold on the first viewing, and we had moved within 3 months. Gareth was key in helping move the process as quickly as possible. We were always kept up to date, and no request was too much. Chris was always incredibly polite and easy to communicate with. Overall so impressed, would absolutely use goadsby again! Thanks team Weymouth!
Laura-Kate · 17 August 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Laura Kate, that is great to read! Thank you for your kind review and so pleased the team were able to help you with your move. All the best and congratulations on your new editions (baby and the home!)
★★★★★ 4/5
GoogleThe team at Goadsby Weymouth were very professional and very helpful throughout my move. I was kept up to date and given all relevant information when needed.
Many thanks to all Lauren who dealt with my enquiry efficiently at the beginning of this process. Lauren was very professional and very polite during all correspondence and very knowledgeable.
Many Thanks to Kerry who supported me throughout my move, Kerry responded quickly to any of my enquires and kept me updated with all required information. Kerry was very supportive through out.
Robert · 13 June 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Robert, thank you for your review. I'm sure the team will be delighted to read your comments, so pleased we were able to find you a suitable property to rent. Kind regards.
★★★★★ 5/5
GoogleGoadsby Weymouth is by far the best letting agent I have ever had the pleasure of dealing with.
From the very start Kerry and Sonny were professional, efficient and caring.
With the current rental crisis they made this gruelling task smooth and well-organized.
I was extremely impressed with their responsiveness, communication and help securing a rental in Bridport.
I would not hesitate to recommend this team which deserve recognition and a pat on the back. Thank you Kerry & Sonny!
Ben · 13 June 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Ben, thank you for taking the time to review our lettings service. So pleased we were able to help you move in to your property. I'm sure Sonny and Kerry plus the rest of the team will really appreciate your comments. All the best.
★★★★★ 5/5
GoogleI met with Gareth Jones from Goadsby, Weymouth branch when selling my late parents home. I’d had several valuations but Gareth was the only one who didn’t give me the hard sell and also didn’t slate the competition, or make claims to be the best in the area. He just advised me how he would market the property, the price he felt we should achieve and a few bits and bobs I needed to do prior to marketing (boiler service and a gas safe certificate).
He had an honest, no nonsense approach which I felt comfortable with from the start. The entire team at Goadsby Weymouth, kept me well informed and up to date on progress. They had a list of clients who were looking for properties like mine and as soon as I was ready, viewings were arranged. We sold in under 3 weeks and it was definitely not a stressful experience. They handled everything so well, I was delighted with the service I received and cannot thank them enough. It is relevant that I live almost 100 miles from Weymouth but this was no issue for them and they still made the process easy for me.
I highly recommend this team if you need an estate agent in or around Weymouth.
Martyn · 13 June 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Martyn that is great to read and I'm sure Gareth and the team will really appreciate your comments so glad we were able to assist you with your sale for a 2nd time! All the best and kind regards.
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a great experience with Goadsby. Glenn and the team were incredibly helpful and informative and happily answered all our questions as nervous first-time renters (a special shout out to Kerry who was so friendly and went out of her way to quell any worry we had!). I would recommend Goadsby!
Lauren · 15 November 2024
Agent replied · 9 December 2024
Hi Lauren, that is great to read! So pleased our team were able to help you with your first home! I'm sure they will be delighted to read your comments. All the best and enjoy!
★★★★★ 5/5
TrustpilotWould highly recommended Goadsby Wareham Branch
Would happily recommended Goadsby, we were really pleased with the service provided by Gavin and his team. They were always professional, friendly and extremely efficient, responding to communication quickly and going above and beyond to provide a smooth sale. Gavin always keep us up to date, and explained anything we needed to do to speed things up especially when it came to the solicitors. Many thanks to team Goadsby!
Andrea · 6 December 2023
Agent replied · 7 June 2026
Thank you for your wonderful review and recommendation. We’re really pleased to hear Gavin and the Wareham team provided such a smooth and efficient service, keeping you regularly updated and helping to push things along with the solicitors.
We’ll be sure to pass your kind comments on to Gavin and the team. Wishing you all the very best, and thank you again for choosing Goadsby.
★★★★★ 5/5
GoogleThe service we have received has been second to none. Gareth Jones, along with the support of others from the office, have been so helpful and attentive to us throughout the whole process. This was particularly evident in the last few months as we hit delays in the conveyancing and Gareth was ‘on the ball’ in contacting solicitors, others caught in the chain, etc. to keep the whole thing moving. He’s been brilliant and has gone ‘way & beyond’ as far as we are concerned. Thank you!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
MarkandJen · 13 June 2022
Agent replied · 12 June 2024
Hi Mark and Jen, brilliant to read this! So pleased Gareth and our team at Weymouth were able to help you with your move. Kind regards and all the best.
★★★★★ 5/5
TrustpilotPatient and professional - Flat purchase
I bought a flat through Goadsby , Weymouth. Both solicitors were an absolute nightmare, taking ages to do things or even refusing to act on time. I had never bought a leasehold property and was guided by them all the way. Mark Godfree managed me, the vendor and the solicitors with dogged persistence, patience and courtesy, even when emotions ran high. I wasn't even the client, but was kept informed daily towards the end. If I have to sell my home I will definitely go to the Goadsby team.
Karla · 15 April 2025
Agent replied · 23 February 2026
Thanks so much for your kind review. We’re really pleased to hear Mark supported you throughout your flat purchase and helped keep things moving despite the delays with the solicitors. Buying a leasehold property can feel daunting, so it’s great to know you felt guided and kept informed, especially towards the end when things can get stressful. We’ll be sure to pass your comments on to Mark and the Weymouth team. Wishing you all the best in your new home, and we’d be delighted to help again in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant agency, prompt and efficient from the start.
Kept us up to date the whole way through. Highly recommend Phoebe for all your rental needs.
Shelley · 11 June 2025
Agent replied · 12 August 2025
Hi Shelley, that is great to hear! So pleased Phoebe and the team at Weymouth were able to help you. All the best and kind regards.
★★★★★ 5/5
GoogleWe were very satisfied with the service we received from Goadsby in buying our new home in particular from your negotiator Laura who was very responsive and helpful throughout. As this was our first move in 45 years we were grateful for the help she gave us and as a result it was not nearly as stressful as we expected! The whole buying process was very quick thanks to both agents and our solicitor but as the seller Laura was crucial. So in conclusion we would like say thanks again to Goadsby Wemouth for their excellent professional service they were really on the ball!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Nigel · 27 August 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Nigel, thank you for your lovely review of our service. We are so glad that Laura was able to help you. All the best.
★★★★★ 1/5
GoogleBuying from Goadsby wasn't a pleasant experience. I understand that ultimately they want a quick turn around of properties and they want to keep their clients happy but there were a couple of unfortunate scenarios with our sale - mainly due to having a buyer pull out a day before the whole country was locked down.
Goadsby gave us a short, unfair time frame to find another buyer, considering the property market was slow to pick up initially after the lockdown period. As a result we had to sell our property for less than it was worth.
Everything was ready to go, our sale and purchase were very much in their final stages. There was *literally* one more thing to do, for our buyer to communicate a completion date to their solicitor. I spoke to the manager and explained that communication by a local solicitor was extremely slow. Later that day, I got an email from Goadsby to say if they didn't know a date for exchange within the next 36 hours, they would remarket the property. (Even though they knew we were ready and had been waiting to exchange.)
I found the manager was condesending during phone calls and their 'technique' is extremely manipulative. To them, its just another house, another sale. But to a family, who've found what they would consider their dream home, it's cruel.NegativeValue
Jess · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Jess, sorry to hear this, however we cannot find a record of you purchasing a property through our Weymouth branch this year? If you would like to message me personally I will look into this further. My email is jim.doerr@goadsby.com. It does sound like you had a difficult sale and purchase but we would only act on our clients instructions, so if you were given a short time to exchange that would have been led by our client. Please get in contact though as I would like to be able to get back to you with some answers. Was the property being bought in a different name to yours?
★★★★★ 5/5
GoogleMassive thank you to the weymouth Goadsby team, particularly Mark who was speedy and efficient with all of his communications with us. It was a pleasure to work With them and they even managed to get our sale over the line in just over 8 weeks. Incredible.
Joshua · 14 January 2024
Agent replied · 12 June 2024
Hi Joshua, our pleasure! So pleased we were able to help you. I'm sure Mark will be equally delighted to read your kind review. All the best and kind regards.
★★★★★ 1/5
TrustpilotGoadsby At Ferndown - Worst expetience when you end contract
The company is not friendly and their job end the moment tenancy agreement is signed. No collaboration or support. Especially the Ferndown branch! Never go them. There is no patience to listen to a problem statement and always delayed response. I have formally written to Deposit Scheme to get my deposit back while the assocaites just push back on every request to even get the least of information! Never go to them if you want peaceful life within or life after tenancy in gettin own money back or have an idea about the end!
Not · 24 November 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotUse an alternative agent if you want to sell your property in Bournemouth
A very disappointing experience I'm afraid and I would not recommend Goadsby if you are looking to sell your property in Bournemouth. There was very little engagement, enthusiasm, pro-activity or feedback from day one. A very small number of viewings and no effort to keep me updated on viewings or discussions with potential buyers. One offer was accepted but Goadbsy never demonstrated any commitment to progressing the sale, resolving the key issues or addressing any of the enquiries that were raised by the potential buyers. This meant a lost sale and a £2,000 solicitors fee. Any discussions with my contacts at Goadsby always focused on the easy option of quick price reductions as opposed to marketing opportunities they could put in place to drive viewings and footfall. Additional and improved photographs were discussed but again took 3 weeks to implement. Too many lost opportunities at a time when challenging conditions require a pro-active, knowledgeable and determined agent. I'm more than happy to discuss this feedback with anybody from the Goadbsy senior management team in more detail if they would like to call me but I doubt this will happen. Most definitely not to be recommended. Find another agent.
Tony · 12 November 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotWe have been a tenant with goadsby for…
We have been a tenant with goadsby for a few years and up until recently were ok but on leaving our property early at the landlord’s request we did so at great expense to ourselves !the landlord aided by goadsby have since tried to keep most of my deposit as well for fictitious repairs and to add insult to injury they promised me and I have emails to prove this I would have the undisputed part of my deposit back today and guess what I’ve not got it they are rude do not understand the law or promises made so avoid very very poor
Stephen · 19 August 2024
Agent replied · 23 February 2026
Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience, particularly as you moved out early at the landlord’s request and have then been left feeling let down by the way the deposit has been handled and communicated.
We take deposit deductions and timescales very seriously. Please contact the branch in writing with your tenancy address, move-out date and deposit reference, and attach the emails you mention confirming the return date for the undisputed amount. A manager can then review the file, the proposed deductions and where the payment is up to.
As your deposit is held in a tenancy deposit scheme, you also have the right to use the scheme’s independent dispute process for any deductions you don’t agree with.
We’re sorry again for the frustration caused, please get in touch so we can investigate and help resolve this.
★★★★★ 4/5
GoogleMany thanks to Mark at Goadsby. We had a number of queries with our house purchase, all were answered promptly. Our purchase then went through smoothly.
Brian · 17 October 2024
Agent replied · 24 October 2024
Hi Brian, thank you very much for your review. So pleased we were able to help you with your home purchase. All the best and kind regards.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.