Trusted Agent profile · Westminster

Park Lane Apartments Westminster reviews

3.8

★★★★★ Good

227 reviews across 2 platforms

Shaw House, West End, London, W1J 5JQ, Westminster, W1J 5JQ

Park Lane Apartments's office in Westminster, at Shaw House, is rated 3.8 out of 5 across 227 reviews on two platforms, including 222 Google reviews rated 3.8.

Google logo

3.8 / 5

222

Reviews on Google

This office

Facebook logo

1.8 / 5

5

Reviews on Facebook

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

A very bad experience, and I absolutely do not recommend it. We stayed in a 4-bedroom apartment, and the price was very high considering the poor quality of the accommodation. The problems started with the elevator: it was old and dilapidated, and the door opened manually (of course, all the furniture was old). On top of that, the bathrooms and beds were infested with ants! It was disgusting. The air conditioners were just plugged-in units that were incredibly noisy, and they would stop working after about half an hour. The drainage was also terrible; the shower was clogged, and water was overflowing. And to top it all off, the curtain rod fell on me the moment I touched it! Even the cleaning was terrible. Sometimes they didn't come and would say, "It's a holiday," even though we paid extra for cleaning. In short: one of the worst experiences ever, and I wouldn't recommend anyone stay there. Extremely disappointing stay. Not recommended. We stayed in the 4-bedroom apartment, and the price was far too high for the poor experience. The elevator is old and worn out and you have to pull the door open manually🤐, and we found ants in the bathrooms and beds🐜. The electric A/C units were very noisy and stopped working after about 30 minutes😅. The shower drain was clogged, causing water to leak outside the bathroom, and the curtain rod fell when I touched the curtain (serious safety issue). Housekeeping was also unreliable, cleaners skipped days claiming it was a day off, even though we paid extra for cleaning. Overall, one of the worst stays we’ve had. Avoid.

Lamia · 17 January 2026

5/5

Google

We are a family of seven and stayed here from 29 December until 4 January 2026. It is an amazing apartment, spacious, comfortable, and very well maintained. The staff were friendly, helpful, and very approachable throughout our stay. The location is perfect, safe, and convenient, which made our holiday even more enjoyable. On our check-out day, I was unwell and we were supposed to check out at 11.00am, while our flight back to Malaysia was only at 9.00pm. My husband quickly contacted the management, and they kindly allowed us a late check-out. We are truly grateful and deeply appreciate this thoughtful gesture. Thank you so much, Shawhouse Apartment, for the wonderful hospitality. 🌸

Norhaslina · 5 January 2026

5/5

Google

My stay at Shaw House was wonderful! The building is in a great location, with easy access to public transport and nearby attractions. The apartment was clean, comfortable, and well-equipped, making it feel like a real home away from home. The staff were courteous and professional, and the house manager was always ready to assist with anything I needed. Overall, a pleasant and hassle-free experience, I would gladly stay here again.

Silvia · 11 August 2025

4/5

Google

Park lane The location is 5 star. Conveniently located in a relatively quiet street but within easy walking distance to Hyde Park and Green Park, Green Park metro, and lots of local cafés as well as upmarket shopping. There is no reception and when I arrived no answer to the door and no answer to the housekeeping number supplied. I took my luggage off and found a nearby cafe to sit and wait and the house keeper did ring and I was able to go back and store my luggage in the foyer until check in time. I was a little concerned about leaving it unattended (no locked storage was offered) but was advised it would be monitored by security TV. I never actually met anyone in charge - just spoke to a gentleman housekeeper over the phone. The tiny lift didn’t work - I think it was stuck on another floor because the 2 doors hadn’t been shut properly- a safety feature- and being fit (I was in London for the London Marathon) I was able to manage the three flights of stairs each day no trouble but not sure everyone could. I did use the lift successfully on the last day to take my luggage down to ground floor. I had a larger apartment than I expected on the top floor. The apartment is definitely a little tired and dated but has a certain charm and I was quite comfortable during my stay. It certainly is not 5 star accommodation by any stretch of the imagination but I would say close to 4 star due to the space and size of the kitchen. The pressure in the shower is low and it does take time for the water to get hot. My bed was quite comfortable. I realise maintenance work does need to be done but the drilling noise during the day was very annoying and I had no warning of this. There was also construction noise in another building nearby. Despite having a ‘please service my room’ sign on the door this didn’t happen. I gave up on my 4th day and just used towels from the main bathroom. A pleasant gentleman did immediately come and open my door when I accidentally left the keys inside. Overall, my stay was pleasant and location was a big plus! I would say not quite 4 ⭐️ but more than 3⭐️

Jennifer · 11 November 2023

Agent replied · 10 November 2024

Thank you for providing such detailed feedback about your stay at Park Lane Apartments. We're glad to hear that you found the location to be excellent and convenient for exploring London. We appreciate your understanding regarding the lack of reception and the initial difficulty in accessing the apartment upon arrival. Your feedback regarding these issues will certainly be taken into consideration to improve our guest experience in the future. We apologize for the inconvenience caused by the non-functional lift and the maintenance noise during your stay. We understand that these issues can be frustrating, and we will work to address them promptly. We're pleased to hear that you found the apartment comfortable overall, despite its dated appearance. Your comments about the shower pressure and hot water are duly noted, and we will work to improve these aspects where possible. We apologize for the oversight in servicing your room despite the "please service my room" sign, and we appreciate your understanding in this matter. We're glad that you found our staff to be helpful when you accidentally locked yourself out of the room. Overall, we're pleased to hear that you had a pleasant stay and that the location was a big plus for you. We appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, with improvements made based on your comments. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know.

3/5

Google

Very clean and well utilised. Location is perfect but some of the furniture pieces are old, closets, floors, lift and so is the building. I had to adjust the ac external hoses cuz they produce hot air into the rooms. I Wasn’t allowed to take a look at the apartment as I got there until I pay the full amount of accommodation price!

Ibtesam · 12 August 2024

Agent replied · 29 December 2024

Thank you, Ibtesam, for sharing your feedback. We're glad to hear you appreciated the cleanliness, efficient use of space, and the excellent location of Park Lane Apartments. We acknowledge your comments regarding some older furniture and the building’s infrastructure, and we are continually working on updates to ensure the best experience for our guests. Regarding the air conditioning, we appreciate your resourcefulness and will review this to improve future stays. As for the payment policy, it is standard procedure to finalize payment upon check-in for a seamless check-in process. We hope this did not detract from your overall experience, and we look forward to welcoming you again in the future! 🌟

1/5

Google

CAREFUL! Don't stay here! During our stay on the second day they entered with the key and took all our money that was in the safe. THEY STOLEN EVERYTHING FROM US⚠️. "They are a criminal organization," said the London police. There were other guests injured by robbery.

Cecilia · 15 December 2024

Agent replied · 29 December 2024

Thank you for bringing this to our attention. After a thorough investigation, we can confirm that this review is entirely false. The individuals in question did not stay at Park Lane Apartments, and no such incident has ever occurred at our properties. Park Lane Apartments are highly secure, equipped with advanced safety measures, and staffed by a dedicated and trustworthy team employed directly by us. We take the safety and satisfaction of our guests very seriously and are proud to uphold our reputation for excellence and reliability. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us directly.

1/5

Google

I am sooo sorry I did not read the reviews properly for this place before checking in -- one reviewer actually saw a mouse in the apartment 🤮 -- it's my first night here and I hope I don't see any -- We initially had a four bed room booked and instead we were given the two ground floor apartments.... The place is old and there a musty stench coming from everywhere... The ground floor apartments are just above the subway so no sleep what so ever..... The carpets and couch are stained every where -- the dining chairs and old and the bed and pillows are soooo old and uncomfortable.... The doors are locked by a single old fashioned key!!!! Why?! I have no idea ... There is no lobby or staff on site--- the heating system is central and they would not lower it !!!! It's a sauna here so we were asked to open the window!!! On the ground floor..... The first and last time here -- definitely not worth the money

R · 11 November 2022

Agent replied · 22 January 2025

Dear R A, Thank you for sharing your feedback about your stay at Park Lane Apartments. We are deeply sorry to hear about the discomfort you experienced during your stay. The issues you raised regarding the apartment’s condition, heating, and overall quality are concerning, and we sincerely apologize for the inconveniences caused. We take pride in maintaining our apartments and ensuring a comfortable stay for our guests. We will review your feedback carefully to address the problems you highlighted, including the heating, cleanliness, and furniture quality, and work to improve the guest experience moving forward. If you have any further concerns or would like to discuss this matter further, please feel free to contact us directly. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Google

Unpleasant stay. Unfortunately everything is null. We arrived around 11 pm and we found the door closed and locked and no one to let us get into the property. We stayed outside on the street with my family and our luggage for a while. We were not able to enter until we knocked on the door many times and finally one of the residents opened the door for us and gave us the number of the responsible person, but unfortunately he did not answer my calls (although I told the property the time of arrival by email and they confirmed receiving the message but..!!). No room services were available unless by reservation. The staff are uncooperative. There is no late check out (even if you are willing to pay for that). The elevator is very small and only enough for one person (or two persons from one family because they will stand very close to each other) and of course it is not enough for the luggage. Moreover, the elevator mostly is out of service. I wouldn’t recommend staying at this property. it is not worth the money.

Youssef · 11 November 2022

Agent replied · 22 January 2025

Dear Youssef B, Thank you for sharing your feedback about your experience at Park Lane Apartments. We deeply regret that your stay did not meet your expectations and apologize for the inconvenience caused by the check-in process and other concerns you raised. Our team strives to provide seamless check-ins, and it is disappointing to learn that you experienced difficulty entering the property despite informing us of your arrival time. This will be thoroughly investigated to ensure such situations are avoided in the future. Regarding the elevator and room service, we acknowledge your concerns and will review these issues to make necessary improvements. We aim to provide better communication and enhanced amenities for our guests. We apologize for the frustration this caused and appreciate your feedback, which helps us identify areas for improvement. If you would like to discuss this further, please feel free to contact us directly. Best regards, Park Lane Apartments Team

5/5

Google

Stayed here during my trip to London and it was AMAZING! The location is absolutely fantastic, the apartment is very clean and comfortable, and public transportation is very close by. Management was always quick to answer any questions I had. Highly recommend staying here!!

Samantha · 19 December 2025

5/5

Google

We stay at Park Lane Apartments every time we visit London, which is usually three times a year, and it truly feels like our home away from home. The apartments are beautifully maintained, comfortable, and perfectly located in the heart of Mayfair, making it incredibly convenient to enjoy the best of the city while still having a peaceful and luxurious place to return to. A special mention must go to the wonderful team. Tom and his superlative support team, Jeremiah, Anthony, Haq, and Richard, are consistently diligent, conscientious, and incredibly warm. Their attention to detail and genuine care for guests make every stay seamless and welcoming. It is this thoughtful service, along with the unbeatable location, that keeps us returning year after year. ✨

M · 27 March 2026

1/5

Google

Absolute frauds!! we paid for 4 bhk apartment having 2.5 bathrooms and we were given completely different apartment with 2 bathrooms. The apartments are nothing as shown in the photographs. The dishwasher, water heater doesn't work. The customer service team never answers any calls or respond to any emails. There was no housekeeping or any cleaning service either. Dont fall for this trap. Absolute scam!!

Sarthak · 11 November 2023

Agent replied · 22 January 2025

Dear Arthak Rathore, Thank you for sharing your feedback about your experience with Park Lane Apartments. We strongly refute the claims in your review and do not accept being labeled as frauds or scammers. Park Lane Apartments operates with transparency, professionalism, and integrity, ensuring every guest receives the accommodations and services they book. While we strive to meet all our guests' expectations, your feedback does not align with the high standards we uphold. Misrepresentation of the property and nonfunctional amenities, as you described, are not reflective of our operations. We thoroughly inspect and maintain our apartments to ensure comfort and functionality. If there were specific issues during your stay, we would have appreciated the opportunity to address them at the time. Accusations such as these are harmful and do not accurately reflect our commitment to guest satisfaction. Should you wish to discuss this matter further and provide evidence of your claims, we encourage you to contact us directly so we can resolve it professionally. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Facebook

PLEASE DO NOT BOOK WITH THIS COMPANY. The property we stayed in was disgusting. It should not have been marketed. They are breaking many laws, particularly Fire Regulations and they really don't care. I reported my issues every day, no-one came back to me. I have been chasing my complaint email with photographic evidence of all they are doing wrong and again no one has come back to me. Please take my advice, do not book with this company, you will be totally and utterly disappointed.

Jakie · 4 April 2022

Agent replied · 22 February 2025

Please could you send me photos and videos you have. I am making a formal complaint to HSE for this building and am taking them to court. I’d love any evidence you have. Thanks, Charlotte

3/5

Google

We stayed 2 nights in these apartments in Chesterfield Street, Park Lane. The ground floor apartment was very spacious, but the apartment looked tired and in need of decorating. It was very clean, but on the first night whilst sitting in the living room, a mouse ran past us! We called the house manager at 10pm and they moved us to a 2nd floor apartment, which was the same layout etc, but bigger. There were humane mouse traps in both kitchens so an indication that they must have a problem. The ensuite bathroom toilet was wobbly and leaked water from underneath in the 2nd floor apartment. Some of the air conditioning units worked and some didn't, which was difficult because it was an extremely hot couple of days. They were also very noisy. The location was good and quiet. The price was very good because we stayed a Thursday and Friday night, but if staying a Saturday night, the price quadrupled and this would not have been worth it.

Tee · 10 December 2021

Agent replied · 9 December 2024

We sincerely apologize for the challenges you encountered during your recent stay at Park Lane Apartments in Chesterfield Street. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences. We regret any inconvenience caused by the issues with the apartment's condition, including the need for decorating and the presence of a mouse. Please rest assured that we take such matters seriously, and we are actively addressing them to ensure a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We appreciate your understanding regarding the need to relocate to a different apartment due to the mouse incident. Our team is committed to promptly addressing any concerns raised by our guests to ensure their comfort and satisfaction. Regarding the ensuite bathroom toilet and the air conditioning units, we apologize for the inconvenience caused and assure you that we are taking steps to rectify these issues promptly. We're glad to hear that you found the location convenient and quiet, and we apologize for any disruption caused by the noisy air conditioning units. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope that despite these challenges, you were still able to enjoy your time in London. We value your feedback, and we will use it to improve our services and facilities. If you have any further concerns or if there's anything we can do to make amends, please don't hesitate to contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.

3/5

Google

We stayed 2 nights in these apartments in Chesterfield Street, Park Lane. The ground floor apartment was very spacious, but the apartment looked tired and in need of decorating. It was very clean, but on the first night whilst sitting in the living room, a mouse ran past us! We called the house manager at 10pm and they moved us to a 2nd floor apartment, which was the same layout etc, but bigger. There were humane mouse traps in both kitchens so an indication that they must have a problem. The ensuite bathroom toilet was wobbly and leaked water from underneath in the 2nd floor apartment. Some of the air conditioning units worked and some didn't, which was difficult because it was an extremely hot couple of days. They were also very noisy. The location was good and quiet. The price was very good because we stayed a Thursday and Friday night, but if staying a Saturday night, the price quadrupled and this would not have been worth it.

Tracey · 11 November 2021

Agent replied · 10 November 2024

We sincerely apologize for the challenges you encountered during your recent stay at Park Lane Apartments in Chesterfield Street. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences. We regret any inconvenience caused by the issues with the apartment's condition, including the need for decorating and the presence of a mouse. Please rest assured that we take such matters seriously, and we are actively addressing them to ensure a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We appreciate your understanding regarding the need to relocate to a different apartment due to the mouse incident. Our team is committed to promptly addressing any concerns raised by our guests to ensure their comfort and satisfaction. Regarding the ensuite bathroom toilet and the air conditioning units, we apologize for the inconvenience caused and assure you that we are taking steps to rectify these issues promptly. We're glad to hear that you found the location convenient and quiet, and we apologize for any disruption caused by the noisy air conditioning units. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope that despite these challenges, you were still able to enjoy your time in London. We value your feedback, and we will use it to improve our services and facilities. If you have any further concerns or if there's anything we can do to make amends, please don't hesitate to contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.

5/5

Google

Luxury stay right in the heart of Mayfair! Super happy with the apartment and top class service. This is by far the best location in London! I will be back for sure. Thank you Parklane Apartments!!

Ervin · 7 January 2025

Agent replied · 22 January 2025

Dear Ervin Gega, Thank you for your fantastic feedback about your stay at Park Lane Apartments. We are thrilled to hear that you enjoyed the luxury experience, top-class service, and the prime location in the heart of Mayfair. It is wonderful to know that you were super happy with the apartment and plan to return. You are more than welcome to visit our website at www.parklane.co.uk to enjoy an extra 5% discount on your next booking. We look forward to welcoming you back to Park Lane Apartments in the future. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Google

Awful stay. The apartment was too hot and smelled of mold. Windows were broken, water stains on the ceiling, ants in the kitchen and bathroom.

Jill · 17 March 2026

1/5

Google

Scam and bed bugs When we arrived in front of the building where we had a booking, they told us to go to another building. It was already the evening, we had no choice. The appartment in the new building didn't have enough beds. They did not care. During the night, we discovered that the rooms were filled with bed bugs. They refused to do anything. They tried to gaslight us into thinking the new appartment was better. They were disrespectful and unreliable. We lost 2000 euros. Update after PL's despicable answer: so you apologies for something you deny? How hypocritical. We have photos of the bed bugs, text messages to the manager who GHOSTED us and 8 witnesses. Tell me again you deny it. I dare you. On top of being scammers and basic health measures violators, you are liers. If you actually intended to take this issue seriously, you wouldn't have taken more than a year to answer.

Raphaël · 15 January 2025

Agent replied · 22 January 2025

Dear Raphaël Vincent, Thank you for your feedback. We strongly deny the allegations made in your review. The claims regarding bed bugs, the apartment change, and the financial loss are completely false. We maintain high standards of cleanliness and professionalism at Park Lane Apartments. It appears that this review is not based on a genuine experience at our property. We take these false claims seriously, and we will continue to ensure that our guests receive the high-quality service and accommodations they expect. If you have any legitimate concerns, we encourage you to contact us directly. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Google

The management of this property are thieves in every sense of the word. I booked a two-bedroom apartment with a living room in this hotel on 23/12/2024 through Booking.com and paid a deposit. However, when I arrived at the hotel, I was informed that the two-bedroom apartment with a living room was unavailable due to an error. As a result, I canceled the booking and went with my family to another hotel. Yet, the hotel management refused to cancel the reservation and refund the deposit they received from me at the time of booking. They held me responsible for the cancellation, even though it was their mistake. I contacted them multiple times, as well as Booking.com management, but to no avail. The management of this hotel has no morals, honor, or respect, they are nothing but scammers. I strongly advise people not to make any bookings with them, not to trust them, and to avoid dealing with them to save yourself from unnecessary trouble. They are fraudsters in every sense of the word. I am warning you because I want you to avoid the troubles, theft, and ruin they caused to my vacation.

Adham · 25 December 2024

Agent replied · 22 January 2025

Dear Adham Al Arbid, Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with Park Lane Apartments. We sincerely apologize for the issues you encountered with your booking. We regret that your reservation did not go as planned and understand how this situation could have been frustrating. We strive to provide clear communication and excellent service to all our guests. If a booking error occurred, we deeply regret the inconvenience it caused. While we cannot address individual cases publicly, we encourage you to contact us directly so we can review your situation thoroughly and work towards a resolution. Your concerns are taken seriously, and we aim to ensure every guest leaves with a positive experience. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Google

We booked an apartment at this hotel and paid a deposit. When we arrived, they informed us that the apartment was unavailable, accordingly we canceled the booking and moved to another hotel. Despite numerous attempts to contact the hotel management through all available means to get our money back, they refused to refund the amount and ignored all our emails and messages. In short, the management of this hotel are thieves and scammers. I strongly advise avoiding booking at this hotel to save yourself the trouble and theft.

Salma · 25 December 2024

Agent replied · 22 January 2025

Dear Salma Alarbid, Thank you for sharing your feedback about your experience with Park Lane Apartments. We take all feedback seriously, but we strongly deny the claims made in your review. At Park Lane Apartments, we maintain the highest standards of integrity and professionalism and ensure that all bookings and payments are handled transparently and fairly. Unfortunately, your account of events does not reflect the actual situation, and it appears that these statements are an attempt to damage our reputation. Our team always strives to provide a positive experience for all guests, but we cannot accept false accusations or inappropriate behavior. If you have genuine concerns, we encourage you to contact us directly to address this matter appropriately. Best regards, Park Lane Apartments Team

1/5

Google

It was really horrible experience dealing with these scammers I don’t advise anyone to book this hotel. we booked 2 bedroom apartment through booking.come 10 days before our journey and when we reached the hotel they gave us a one bedroom apartment , which is not suitable for our family, they said there was a mistake there is no 2 bedroom apartments available so we got forced to look for another apartment and cancel the reservation but they didn’t return our money back which we paid during the booking.

Rama · 25 December 2024

Agent replied · 22 January 2025

Dear Rama Alyasin, Thank you for sharing your feedback about your experience with Park Lane Apartments. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced regarding your booking. While we strive to provide accurate information and fulfill all reservations as booked, it appears there was an issue in this instance, and we deeply regret the impact it had on your stay. We take claims like these seriously and encourage you to contact us directly so we can review your case thoroughly and work towards a resolution. Best regards, Park Lane Apartments Team

5/5

Google

We stayed for 12 days, and the overall experience was excellent. Can’t go wrong with this location. The apartment was spacious, 2 bedrooms, 2 bathrooms, living area and kitchen. The house manager, Mr. Benjamin was very responsive to all service requests.

Hammad · 5 September 2025

4/5

Google

This review refers to an apartment located in Marylebone (see details in booking). The apartment is located in a very strategic area, a few meters from Baker Street tube station, in the center of London, but in a rather quiet side street. Access to the apartment is done automatically, without anyone having to open the door, in order to facilitate arrival at any time. Nice apartment, with living room and kitchenette and sofa bed, bathroom and double bedroom. Excellent wifi, towels, bathrobes, slippers, all the bathroom kit and a kind basket with biscuits are available. Coffee machine with pods and TV. Advice to owners to do a minimum of maintenance on the bathroom, with reference to the sink. In general everything is quite nice. 2 beds in the room and two (narrow) on the sofa bed in the living room. The price is high but in line with other solutions, London, unfortunately, is very expensive.

Nicola · 18 November 2024

Agent replied · 29 December 2024

Thank you so much, Nicola, for your detailed review! We’re delighted to hear that you appreciated the strategic location, comfort, and amenities provided at Park Lane Apartments. It’s always a pleasure to know our guests enjoyed their stay. We’ve also noted your suggestion regarding bathroom maintenance and will address it to ensure an even better experience in the future. Thank you for choosing Park Lane Apartments for your visit to London, and we hope to welcome you again soon! 😊

4/5

Google

We stayed at Park Lane apartments for 8 days. We came for a memorial service. While the location was terrific the apartment itself could definitely use some upkeep! The apartment itself was clean but The faucets in bathroom sinks were wobbly, safe in master is locked, outside of building is pretty dirty (worst looking building on the block) the plastic flowers and shrubs in the window sills are badly faded which gives it a cheap appearance, especially when compared to the beautiful live flowers on the other buildings. The refrigerator and dishwasher did not work and we found out it was unplugged… The elevator is ancient and very heavy to use and noisy when the wrought iron slams. 2 people max with barely 2 carryons., for some of us walking the stairs is not an option. All in all a good stay, just hope they pay a little more attention to some of the details! Location great, maintenance poor.

Patricia · 8 October 2025

1/5

Facebook

the quality of the rooms is not even 2 star category very bad stay rooms don't even have a reception and one has to use a dark stairway to reach your bedroom on 2nd floor the ac doesn't work the bathroom is very badly maintained and so is the apartment only in the pics it looks good it was so disappointing to arrive in this apartment when there were much other options available outside of this apartment. I posting this only so that others don't do the same mistake like me to book this apartment I would rather stay in a 3 star hotel then live there. they charged me 670 pounds for 3 nights and it was totally not worth a single penny. I would rather spend 100 pounds more and stay in a much better property don't recommend this apartment to anybody who lives to live in comfort n luxury

Reshma · 28 June 2024

Agent replied · 22 February 2025

omg 😱

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Park Lane Apartments's Google reviews

Questions about Park Lane Apartments Westminster

How many reviews does Park Lane Apartments Westminster have?

Park Lane Apartments's Westminster office has 227 reviews across two platforms: 222 on Google, 5 on Facebook.

What is Park Lane Apartments Westminster's rating?

Park Lane Apartments Westminster is rated 3.8 out of 5 across all 227 reviews, and 3.8 out of 5 on Google from 222 reviews.

Where is Park Lane Apartments's Westminster office?

Park Lane Apartments Westminster, Shaw House, West End, London, W1J 5JQ, Westminster, W1J 5JQ.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.