Every review we hold for the West Northamptonshire office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotRegus office area
This place looks like a really office area. Calm and clean
Duke · 21 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi Duke, thank you for your kind review! We’re delighted to hear you’re enjoying the calm, clean, and professional office environment. We hope to welcome you again soon!
★★★★★ 5/5
GoogleIt's great. Clean. Tidy. Nice offices. Good people about the place. The staff are really good and try to sort any issues out as quickly as possible. Always friendly and keen to help.
Reuben · 3 November 2025
Agent replied · 10 November 2025
Hi Reuben, thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear your kind words about the team and that you’ve enjoyed the friendly, supportive atmosphere. We’re so pleased you’ve had such a great experience and look forward to welcoming you again soon.
★★★★★ 3/5
TrustpilotRegus Elegance - comfortable work environment with some major improvement areas
Regus is doing great with respect to providing collaborative spaces, as office premises to corporates and organizations. They need to look into their housekeeping and office pantry services as those need major revamping and improvement.
Alokananda · 22 April 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give zero stars I would do…
If I could give zero stars I would do so! Ross and Arthur have been very uncooperative with me, I have had an office at Regus for around 3 years now. I wanted to cancel my subscription for next year, to which they said I needed to give 3 months notice in advance. Please note that the deadline to cancel subscription was 01/05/2025 and I alerted them on 02/05/2025; after receiving and email on 02/05/2025 confirming that my subscription had been renewed.
Nick · 21 May 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotThey are concerned for all their…
They are concerned for all their clients
Kay · 21 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi Kay, thank you for your kind review! We’re delighted to hear you feel well supported by the team and that you enjoy the great location. We hope to welcome you again soon!
★★★★★ 4/5
TrustpilotSo far so good
So far so good. No problem !
DAISY · 20 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi, many thanks for taking the time to leave us a positive review! We hope you visit us again soon.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Regus Team are top notch professionals…
The Regus Team are top notch professionals!
Customer · 18 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi, many thanks for your kind review! We’re delighted to hear you found the Regus team to be such top-notch professionals. We hope to welcome you back again soon!
★★★★★ 2/5
TrustpilotSecurity Deposit Refund Issues
After 2 years of renting office space at the Morrisville,NC facility, I followed my contractual obligation to notify them via the onsite admin as well as the app 30 days in advance of my March 31st end date.
Kon · 23 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleGreat staff and very friendly place to work. Lots of parking!
Andrew · 14 April 2026
Agent replied · 17 April 2026
Hi Andrew, we are pleased you had a positive experience with us and thank you for taking the time to leave us a 5-star review score. We hope to see you again soon!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe service and the atmosphere at this…
The service and the atmosphere at this location is wonderful! 6760 Corperate Dr, Colorado Springs, CO
R · 10 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe openness and clarity to options…
The openness and clarity to options avaiable.
The work spaces was also better then I expected
Syede · 9 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful service
Wonderful service, easy to use.
Jennifer · 19 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi Jennifer, many thanks for your kind review! We’re delighted to hear you found the service wonderful and easy to use. We hope to welcome you back again soon!
★★★★★ 3/5
Trustpilotoffice is very clean
HS · 20 May 2026
Agent replied · 23 May 2026
Hi Daigo,
I am sorry to hear of your recent experience with your centre team.
Regardless of the reason, I understand how frustrating it can be and apologise if we haven’t provided you with the level of service that you expect and deserve from us.
I have immediately asked your local Regus management team to investigate and deal with your query as a priority.
They will contact you very shortly to discuss it.
Your satisfaction is very important; therefore, we’ll make the relevant enquiries and aim to put matters right. Where appropriate, we’ll also take steps to prevent the situation from happening again.
Thanks again for your constructive feedback, which helps us improve. We appreciate your business.
Kind regards,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Regus
★★★★★ 5/5
TrustpilotServices are accommodating
The Staff is pleasant. We found that their services are accommodating to any request you may have
Perseverance · 21 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotNawod theekshana gave me and my team a…
Nawod theekshana gave me and my team a friendly and welcoming experience. Great service
Sarah · 9 October 2026
★★★★★ 3/5
GoogleIt’s ok parking is just a money making scheme otherwise I would have scored higher! Don’t see why you are charged to park to see a company that works out of here!
David · 18 August 2025
Agent replied · 8 September 2025
Hi David, thank you for your review. As parking is managed differently at each of our locations, we urge you to contact the local centre team with any queries or feedback. Thank you.
★★★★★ 3/5
GoogleBusiness parking, paying extra, unfortunately low staff services.
FredS55 · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Hi FredS55. We’re sorry to hear of your dissatisfaction. Please log a ticket through the Help section of your online account so we can assist. Thank you.
★★★★★ 1/5
GoogleBeing overcharged from the start , invoices kept coming in the first couple of days . Money were taken from my account without without my consent, I am chasing for weeks for a refund. Support non existent !
Ciprian · 10 October 2022
Agent replied · 22 October 2024
Hi Ciprian, thank you for your review. We would love to try and help resolve this issue. Please raise a case through the Help section of your online account. Thanks
★★★★★ 1/5
GoogleI wouldn't use this service again. Not fit for purpose. Would go for other more reliable services like my registered address which has given us no problems compared to this company.
Mrs · 7 August 2025
Agent replied · 8 October 2025
Hi Mrs Emme, many thanks for taking the time to leave us this review. You can also share your feedback by raising a ticket through the Help section of your online account. Thank you.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe great front desk staff is really…
The great front desk staff is really what makes the location great!
Rishi · 21 September 2026
★★★★★ 1/5
Trustpilot0 star Review for Regus Slough Bath…
0 star Review for Regus Slough Bath Road.
Muhammad · 19 February 2026
Agent replied · 22 February 2026
Hi Muhammad, I’m sorry to hear you’ve had this experience.
We fully understand the importance of receiving your refund promptly and have taken measures to make the refund process as smooth as possible for our customers.
Requesting a refund is easy. You should log into your online account (i.e., myregus.com), select My Account > Billing and payments > Deposit / Retainer balances, where a specific section for refund request is available.
We will then confirm your payment date and amount.
Your refund will be processed within 30 days after your agreement end date or request date (whichever is later). It’s an automated process. However, we ask you to go through some security steps as part of our fraud-prevention policy.
As it has been longer than 40 days it's possible we may have received incorrect data.
I couldn’t see your email address or Regus account reference in your message. Please could you send those details to me at xxx@regus.com so I can support you?
Thank you,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Regus
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly and knowledgeable individuals…
Friendly and knowledgeable individuals to work with.
Bobby · 9 October 2026
★★★★★ 4/5
TrustpilotStaff at Hicksville
Staff at Hicksville, NY 11801
Anand · 10 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotEfficient and helpful staff.
Phua · 9 October 2026
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.