Trusted Agent profile · Watford

Taylors Estate Agents Watford reviews

3.8

★★★★★ Good

1,727 reviews across 2 platforms

10/11 Faircross House, 116 The Parade, High Street, Watford, WD17 1BD

Taylors Estate Agents's office in Watford, at 10/11 Faircross House, is rated 3.8 out of 5 across 1,727 reviews on two platforms, including 86 Google reviews rated 4.0.

Google logo

4.0 / 5

86

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,641

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Watford office, from every platform, shown as written. First names only.

4/5

Trustpilot

Got an issue, raise it

Had an issue with a listing but after emailing & raising a complaint Katy was an absolute star, she took note of what I was saying, understood my concerns ..we worked together to find a suitable outcome that I was happy with.

Carla · 3 September 2025

Agent replied · 24 September 2025

Hi Carla, Thanks for taking the time to leave such a nice review. It really makes a difference to hear things like this. I've made sure Katy has seen this so she knows her work is appreciated! I'm glad we managed to find a solution for you. If you ever need anything in future, please don't hesitate to get in touch again. Many thanks, Rightmove.

5/5

Trustpilot

Jemma Holton was very efficient and…

Jemma Holton was very efficient and resolved my issue quickly, thank you.

Courtney · 13 May 2026

Agent replied · 31 May 2026

Hi Courtney, Thanks for taking the time to leave such a nice review. It's lovely to hear that Jemma was able to help. I have made sure she has seen this so she knows she is appreciated. Don't hesitate to get in touch again if there's ever anything we can help with in future. Many thanks, Rightmove

3/5

Trustpilot

Rightmove takes their sweet time replying

I sent a notification of error to Rightmove on the 6th April - the 3rd in about a month. It took them until the 15th to get back to me to confirm it had been corrected. Whilst I appreciate they fixed it, with the extortionate fees they charge, I'd expect their errors to be fixed a lot quicker than that to be honest.

Hannah · 15 April 2026

Agent replied · 17 June 2024

Hi Hannah, Thanks for taking the time to leave a review. We are sorry that you had to wait for a response to your request. There can be occasions where we see high volumes of email traffic, we appreciate the impact this can have. If you ever have an urgent issue you need help with, please feel free to call us on 01908 712 300 and we can look into it straight away for you. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

UTTERLY APPALLING ERRORS SHOW MY SALES…

Once again you are wrong. The land registry details are correct only Rightmove was wrong! My solicitor forwarded your representative the proof.

Amanda · 17 February 2026

Agent replied · 25 February 2026

Hi Amanda, Thanks for leaving a review. I'm sorry for the concern this has caused. I can see one of my colleagues has been in touch to advice that the error reported is published on HM Land Registry, rather than being an issue on Rightmove specifically. We cannot change the data we show to something different to HMLR. I would recommend using the contact details provided to reach out to HMLR to see if they can amend this. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

INCORRECT ADVERTISING.

INCORRECT ADVERTISING.This Company is clearly on the "side"of the Estate Agents and NOT on the potential buyer/seller.Whilst trying to search for a detached property for my mother,the search kept bringing up terraced houses of when contacted was informed that they class these as Cottages, and therefore class them under Detached. !!Now, no matter how they tried to explain that to any buyer is beyond my comprehension, and refused to contact me anymore on this fraudulent issue.DISGUSTING.

Francham · 18 April 2024

Agent replied · 17 June 2024

Good afternoon,Thanks for getting in contact and for your message.We're sorry to hear you've been left feeling this way, and we are more than happy to discuss this further with you. Please don't hesitate to give us a call on 01908 712300.I have raised the feedback you have provided in your message regarding the search parameters and property types over to our development team for consideration when we are looking at future improvements - If you have any more feedback, please contact us at talk-to-us@rightmove.co.uk or on 01908 712 300.Many Thanks,Rightmove

1/5

Trustpilot

Bogus Info

I’ve come across homes on Rightmove with descriptions that are simply not accurate, in some cases, completely bogus. When you take the time to report these issues, you’d expect a proper investigation or at least a meaningful response. Instead, the replies feel dismissive, as if the concern is being brushed aside rather than addressed.....

A · 7 June 2026

Agent replied · 17 June 2024

HI, Thanks for taking the time to leave a review. We appreciate how frustrating it can be if you feel information about a property is inaccurate. If you are referring to property advertainments, you can contact dataquality@rightmove.co.uk and we will absolutely investigate these and take action where appropriate. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Dealing with the referencing team of…

Dealing with the referencing team of Rightmove is absolutely a nightmare. 1) they won’t tell you what are the requirements first time when requesting the reference. 2) every time you call them, there are different people to pick up your calls, and they never direct you to the right person who handle the case. 3) no dedicated person to follow up your case. Anyone pickup the phone call will look into your case. They don’t act like a professional but just tell you the requirements bit by bit, and the documents submitted had never been consolidated. In addition, they seems incapable to do the minimum analysis. 4) impolite and rude when they talk to you over the phone. They just hung up the phone abruptly when they lost their patience without finishing the conversation. 5) they cancel your case right away without informing you and the agent, no reason provided and they block your number so that you cannot contact them. 6) they do not update the agent about the status and the progress even though all the documents required were submitted. To improve, it is suggested that the management team can review the procedures of doing the referencing, and how to communicate the requirements to the customers efficiently and effectively. To restructure the team and employ quality people. Maybe some training can be conducted to ensure your professional team can understand customers. The current team probably will make everyone suffer including the landlord, the agent and customer/tenant and needless to say, the reputation of Rightmove. As the result, the landlord cannot rent out their property to the tenant they preferred, the agent cannot get their commission, the tenant cannot get the property they like due to the substandard referencing team or procedures. In our case, the landlord advised to bypass the Rightmove referencing team, other ways were selected to get around instead.

Siu · 15 December 2023

Agent replied · 17 June 2024

Good Afternoon Siu Ming,Thank you for reaching out and providing this valuable feedback. I'm sorry to hear of this experience.We would like to look into this further for you, so that we can do this, please can you send an email to RLTcomplaints@rightmove.co.uk. We would need further information from yourself to locate the reference.We will endeavor to carry out a full investigation. Many thanksRightmove

4/5

Google

Compared with other agents, Taylors Estate Agents are very professional. Jonathan Blye was my contact for renting out my property. He has been very professional throughout. Thank you Taylors for your assistance with this. Room for improvement: Saqab Rafiq at Taylors could be more courteous and professional. Getting rental payments from Taylor’s is painful. I am still waiting for the funds to reach my account and it’s been 3 weeks since the tenant moved in.

Priti · 25 March 2024

Agent replied · 16 June 2024

Thank you for taking the time to leave us your 5* review! I will make sure your comments reach our local team and Regional director. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

2/5

Trustpilot

Their AI tool just pops up when I steer…

Their AI tool just pops up when I steer clear and takes too many clicks to go away. I only want to browse to see what I can afford, there is not need to make it harder with their intrusive pathetic nonsense.

Rob · 22 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi Rob, Thanks for your message. I have passed your feedback to our developers. All feedback is taken on board when looking at future developments. If you have any more feedback, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk. Many Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

DATA BREACH DATA BREACH

Megan today has kindly breached data protection and disclosed names to a unknown person on the phone without any security checks. She then refused to put me straight thru to a manager and im guessing also refusing to log it with the ICO.

Thomas · 13 August 2026

Agent replied · 24 September 2026

HI Thomas, Thanks for taking the time to leave a review. We are sorry to hear about the experience you have had and will look into this as a priority. If you could please get in touch to provide some more information on your call, that would be appreciated. We can be reached at talk-to-us@rightmove.co.uk or called on 01908 712300. Many thanks, Rightmove

4/5

Trustpilot

Staffer Lewis Henderson Spent Extra Time To Understand and Process Tenancy Reference

I had difficulty crossing the reference hurdle (for a new tenancy) as my financial proof of savings came from a reputable bank with account criteria that was not commonplace. Also, the bank had erred in setting up my accounts on-line ... they had not linked my accounts on-line so it took extra care and intelligence on the part of the RightMove assessor to understand the documentation (which was issued quarterly, not monthly). I was lucky that Lewis Henderson was managing my application file. He understood the documentation met the criteria but he needed to shepherd that information thru the RightMove Referencing "boxes". Without Lewis, I doubt my application would have been successful. Huge credit goes to Lewis Henderson!

Customer · 15 November 2023

Agent replied · 17 June 2024

Hi There, Thank you for taking the time to leave us a review.It's wonderful to hear about your experience with Lewis, We are so pleased he was able to help.If you need anything else, please get in touch 01908 712300, or email us on talk-to-us@rightmove.co.uk Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Referencing had been the most stressful experience

Put in my application to rent a property. Wanted an employer reference which after chasing was sent to them. They blocked the emails after getting my employer to send multiple. Wouldn’t except me FWD the email even though I rung about this multiple times and they said that would be ok. Have spent hours on the phone with no help on how to move forward in this situation. Just made me go around in circles. I have spent the last 6 days trying to sort it while trying to juggle looking after a 4 month old.Just want it sorted. I will never be going through this company again. They are rude and unhelpful.

Melissa · 14 November 2023

Agent replied · 17 June 2024

Hi Melissa,Thank you for reaching out to provide valuable feedback, we are very sorry to hear of the issues you have experienced with your Referencing journey.We pride ourselves on fast and helpful service and we apologise if this has not been the case.In order for me to investigate your issues, we would need further information from yourself to locate your reference.Please email RLTComplaints@rightmove.co.uk with your full name and the property address you have applied for and we will endeavor to carry out a full investigation on the issues you have experienced.Best WishesRightmove

5/5

Trustpilot

Amazing service for my tenancy check

Amazing service for my tenancy checkI was accepted for a property subject to references on Saturday.Today, Monday, heard from Rightmove and entered the details required. Was unsure how easy my part would be as I am self-employed and I had to send bank statements etc.Everything was completed the same day by mid-afternoon as I heard from the letting agent all good to go.I was expecting it to take several days, not hours! Thank you SO much for getting us past this stressful stage so quick

Craig · 30 October 2023

Agent replied · 17 June 2024

Hi Craig, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear about your experience with Our Tenancy team at Rightmove.If you need anything else, please get in touch 01908 712300, or email us on talk-to-us@rightmove.co.uk Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Rightmove valuations are so inaccurate…

Rightmove valuations are so inaccurate and out of step with the market. I find Zoopla a more credible and accurate source of property valuations! More estate agents should move to Zoopla and dump Rightmove. They are unreliable and inflexible with Shocking customer service.

GROOVYCHIC · 26 July 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thanks for taking the time to leave a review. We are sorry to hear about your frustrations with our estimates and we appreciate this can be an emotive subject if we show something you disagree with. We are always striving to improve our site and your feedback will be recorded for our developers. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

No interest in selling property

I submitted an enquiry to view a property and followed up with a phone call in the afternoon after not receiving a response. The person I spoke with informed me that the agent was very busy and would return my call. However, they did not take my name or confirm my contact details. Twenty-four hours later, surprise no call back.

H · 21 March 2026

Agent replied · 31 May 2026

Good morning, Thank you for your message and bringing this to our attention. I am sorry to hear of this experience and would like to help to resolve this with you. If you are able to call us on 01908 712 338 or email details of which estate agent you contacted/property you enquired about to talk-to-us@rightmove.co.uk, I will be able to help. Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Refreshingly human

With a horrific impending housing crisis, myself and my partner William, are in the midst of finding our first place as a couple in West London. Needless to say, it's been a nightmare. Some of these agencies go above and beyond to make to feel like a commodity to landlords, and it's really unpleasant.Rightmove's software to support background checks and tenant referencing was a much-needed refreshing experience. The checks are necessary, but not invasive. And the language they use is much better than other platforms, such as GoodLord. Mark Stewart was a rockstar, so when he called me with a question, I requested a feedback link to give him and the wider RightMove team a big 5 star review.Thanks again for being on our side, as tenants, in a difficult industry time. Appreciate being treated like a human being!

Lily · 1 August 2023

Agent replied · 17 June 2024

Good Morning Lily,Thank you for taking the time to leave us a review. I will be sure to pass this over to the referencing team and make sure Mark sees your lovely feedback.I'm really glad to hear you had such a great experience! Please let us know if you need anything else! Many thanksRightmove.

5/5

Trustpilot

excellent team

The team were excellent especially Jamie Birley

Mike · 17 April 2026

Agent replied · 17 June 2024

Hi Mike, Thanks for taking the time to leave such a nice review. It's great to hear we were able to help, I have made sure Jamie has seen this so he knows he is appreciated. Please get in touch again if there's ever anything else we can assist with. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Have tried to get some reply from RIGHT…

Have tried to get some reply from RIGHT MOVE for 2weeks about a property but have had no response what so ever NADA NOTHING is anyone replying to there EMAIL'S

Barbara · 6 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

HI Barbara, Thanks for leaving a review. We're sorry to hear you have not had a response on your query. If you were enquiring about a property advertised on Rightmove, this will have been sent to the agency advertising the property, not to Rightmove. If that's the case, we'd recommend following up with a phone call to the agent using the number provided on the property listing. If you were enquiring about something else and do need to talk to us directly, please feel free to call us on 01908 712 300. We are available 9-17:30, Monday to Friday. Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Seriously impressive service

Seriously impressive service - invitation to pass in 4hrs same day! Haven't rented for decades but after selling our home we decided to rent. Our lettings agent uses Rightmove to reference tenants so both my spouse & I were sent individual links (via mobile & pc) this morning to fill in our personal, work and financial data. One was completed via text link, the other via email link. Easy to do but make sure you have all your data to hand beforehand. Not much between the experiences. Overall it was a breeze. We did have a couple of issues to query so phoned up, miracle of miracles the phone was answered with 3 rings! We dealt with Tonicha and she was a superstar - like lots of people our income is from multiple sources, she answered all our queries about how best to complete the form and had loads of helpful advice. We sent the docs password-protected over email and Tonicha phoned us to say she'd received them and if there was anything else we needed to provide - 2 email runs were sufficient. So much so that they were able to issue a PASS notice to the lettings agent about an hour ago. So start to finish with queries etc took 4hrs on the same day. Service with Tonicha's level of efficiency and helpfulness is really rare these days so Rightmove and Tonicha both deseve a big shout out. Seriously impressive.

Nicky · 24 July 2023

Agent replied · 17 June 2024

Hello Nicky, thank you so much for this lovely review. I'm so pleased to hear about your experience with our referencing service, and I have passed your feedback on to Tonicha and the referencing team.Wishing you all the best in your new home! Many thanks again.Best wishes, Rightmove

1/5

Trustpilot

Everyone should know this!

The word disgusting does not cut it. We listed our Cornwall property for sale through a local agent. After a long period of time we decided to pull it off for sale and instructed the agent to remove it from advertising, which they advised in writing they deleted all info regarding the listing, yet our property detail on Righmove still remains. This can not be Legal. We wrote to Rightmove yet their response has been 'oh please send us a link to the ad', as if they don't know whats going on! This matter is now a Legal Matter. This is clearly a breach of privacy rights and I will take it to the top. Unfortunatley for Rightmove they have picked on the wrong chick. I demand my rights to privacy with no explanation required. BE VERY AWARE, RIGHTMOVE WILL USE YOUR INFORMATION, PHOTOS, PROPERTY DATA for their own benefit, regardless of the law.

RB · 3 September 2025

Agent replied · 24 September 2025

Good afternoon, We appreciate you taking the time to provide this feedback and we're sorry for your experience. We reached out to you with further information by email and please do get back to us if you'd like to discuss this further. Many thanks, Rightmove

3/5

Trustpilot

Rightmove needs to update its 20 year old search options

Its way past time that rightmove updated it search options to stop estate agents manipulation of the results e.g. allowing an entry showing “offers over” without the ability to remove those results is a clear manipulation of the ability to put in a maximum value.

Simon · 26 June 2026

Agent replied · 17 June 2024

Good afternoon Simon, Thank you for your reply. I have passed this feedback over to our developers. Whilst we cannot make any promises, your feedback will be taken on board when looking at future developments in relation to the pricing and how properties are advertised. If you have any more feedback or suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Failure to pass information to the estate agent.

A property came on the market on the 29th June 2023 and I recieved an alert email as it matched my search criteria. I requested to view the property within 1 hour of it being advertised on Rightmove using the link on the Rightmove website. This gave me a link email requesting more personal information such as my annual income, job title etc, which I completed. There is a little clause at the bottom saying that failure to provide this information would effectively delay my enquiry. Once this was completed I received a conformation email, also with a little clause at the bottom saying that this enquiry would only been seen by the estate agent . I hadnt heard anything from the estate agent and called them on the 1st July. The estate agent told me that they had not recieved any enquiry from me from Rightmove and that the property had now reached maximium viewing capacity. I have enquired about several other properties that I have recieved an email about that are advertised on Rightmove and havent received anything from the estate agents. I believe that Rightmove is not working as intended and is failing the public by not passing on information adeqently. This is in breach of their terms and conditions.

Girl · 1 July 2023

Agent replied · 17 June 2024

Good Afternoon, Thank you for getting in contact and making us aware of the issue you are experiencing. We'd like to help with your property enquiries to see why you are experiencing this and to help resolve the issue.If you can get in touch on 01908 712300 or email your contact details to talk-to-us@rightmove.co.uk, we can absolutely look into this.Many Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Next to impossible to login

Whoever was the genius to enforce the ReCaptcha i.e. select the dolphin 5 times before you even check if the password was correct should be immediately fired!!!No Google or Apple login either!!!Once you fix this madness I'll be more than happy to change the review of I still use the website.Anyway, got so annoyed and disappointed that I started using Zoopla now. Not sure if you know the statistics but > 90% of people will just never come back and will never complain.

Mike · 16 June 2023

Agent replied · 17 June 2024

Good Afternoon, Thank you for taking your time to review us. We would like to look into this for you, can you please email, talk-to-us@rightmove.co.uk? Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Great professionalism

Jamie has been very professional and helpful

Kat · 30 March 2026

Agent replied · 31 May 2026

Hi Kat, Thanks for taking the time to leave such a nice review. It really make a difference to hear things like this and we have made sure Jamie has seen this so he knows he's appreciated. Don't hesitate to get in touch again if there's ever anything we can help with. Many thanks, Rightmove

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Taylors Estate Agents's Google reviewsLeave Taylors Estate Agents a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.