Trusted Agent profile · Trowbridge

Chase Buchanan Trowbridge reviews

4.4

★★★★★ Great

454 reviews across 1 platform

63 Fore Street, Trowbridge, BA14 8ET, BA14 8ET

Chase Buchanan's office in Trowbridge, at 63 Fore Street, is rated 4.4 out of 5 across 454 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

454

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chase Buchanan Trowbridge hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Trowbridge.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Trowbridge office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Tenacious and reliable

The team at Chase Buchanan worked hard to push our sale and purchase through. They dealt well with several curve balls and a really tricky housing market with tenacity. Thank you Adele, Kris and Anna!

Liz · 4 December 2025

Agent replied · 22 December 2025

Thank you, Liz! We're thrilled to hear about your positive experience with our team. Adele, Kris, and Anna are dedicated to providing excellent service, and it's great to know they made a difference during your sale and purchase. We appreciate your trust in us!

5/5

Trustpilot

House hunting can be an overwhelming…

House hunting can be an overwhelming and stressful.Thanks to Laura Burford, we found a home we absolutely love, and the entire process was far smoother than we ever anticipated. If you’re looking for someone who genuinely cares about helping you find the right home and makes the journey as stress-free as possible, I highly recommend her. She is a true professional and a joy to work with!

Nicole · 28 November 2024

Agent replied · 27 December 2024

Hi Nicole, thank you for taking the time to write a great review. We hope you love your new home and are always here to help should you need it. Best wishes.

5/5

Trustpilot

5 star service

I’ve been very impressed by the team at Chase Buchanan, especially Anna and Adele. Within 1 week they secured 7 offers on my house, one of which was £15,000 over asking price. The conveyancing process was challenging due to a restriction on the title deeds and some stringent mortgage conditions, but Adele went above and beyond to get the sale over the line. I would highly recommend!

Natasha · 26 November 2024

Agent replied · 27 December 2024

Hi Natasha, thank you for the great review! We are so glad you secured offers over the asking price. We appreciate the support and are always here to help if you need it. Best wishes.

5/5

Trustpilot

Thanks Reshma

Since Reshma is dealing with me for the property management she is always very kind, supportive and helpful to us on all matters. If I have any issues or questions she always explain very nicely and deal the matter very professionally.

Shakil · 19 June 2026

1/5

Trustpilot

Beware Landlords: Chase Buchanan Refuse to release tenant IDs to Landlord

Chase Buchanan recently purchase Fidelis in Bath. An estate agent I used back since 2015 with great pleasure.Fidelis was well run, with excellent staff.Recently they have been taken over by Chase Buchanan of the Campions group.I used their let only service recently to relet my property, and have been astounded by their incompetence.It is frankly dangerous to landlords.Chase Buchanan have to the date of this review not provided IDs for the tenants they have moved into my property, nor the inventory.This makes it impossible for me to:1. claim against any future damage as it cannot be demonstrated2. claim against any person as they cannot be identified.Furthermore, I cannot now demonstrate the tenants have right to rent in the UK as Chase Buchanan are refusing to provide documents from the tenants that identify them.This was after taking 3 months to relet the central bath property.I urge fellow landlords to look elsewhere following this merger.

Wolf · 18 March 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi there, we're sorry to see you have left this rating. After looking into this further, we understand that this has been investigated and a Team Leader has been in contact with you to explain the reasons behind us not being able to provide the Landlord with the tenant's ID. Should you have any further questions, please do not hesitate to let us know.

5/5

Trustpilot

We have received an outstanding service…

We have received an outstanding service when renting a property in the Richmond area through Pippa & the team.The real differentiating factor (compared to other lettings agents) is that from start to finish everything that we have agreed on have been respected throughout the whole renting process (removal of items from the property, cleaning standards, timeline, etc.). They have also been really responsive!They really do care about all of the tenants' needs which makes the service exceptional as a whole! Thank you very much for the great renting experience. A special thanks to Pippa who's super professional.

Aron · 16 March 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Aron, thank you for taking the time to provide this feedback. We're delighted to hear that Pippa and the team provided you with an outstanding service when looking for a rental property. Should you need anything else, please do not hesitate to let us know, we'll be happy to help!

5/5

Trustpilot

Very Professional & Friendly

Very professional service and we were kept updated for throughout the buying process. Adele was very friendly and a pleasure to work with. I would definitely consider Chase Buchanan in future if we decide to move again.

Kevin · 21 October 2025

Agent replied · 23 October 2025

Thank you, Kevin! We're thrilled to hear you had a great experience with Adele and our team. Keeping our clients informed and comfortable is a priority for us. We look forward to assisting you again in the future!

5/5

Trustpilot

Extremely happy with Chase Buchanan and…

Extremely happy with Chase Buchanan and how quickly and professionally they helped me to let out my home. I was nervous at first letting out the home that I have lived in for 25 years, but they made the whole process so easy and straight forward.Aiden and his team were always there to advise and talk me through everything, it was clear they wanted me to feel comfortable throughout and kept me up to date with potential tenants. Extremely professional and friendly, they were all a real pleasure to deal with.We have lovely new tenants now and are over the moon we decided to go with Chase!

Benjamin · 26 February 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Benjamin, thank you for taking the time to leave a review. We're thrilled to hear that Aiden and the team made the process of letting out your home an easy one. Providing a professional service is something we always strive for, so we're delighted to exceed your expectations. If you need anything in the future, please do not hesitate to reach out to us again. Best wishes!

5/5

Trustpilot

Excellent Lettings Agent Experience

I am writing this review to express my utmost satisfaction with the services provided by Aiden at Chase as a landlord. As someone who has been involved in property management for several years, I can confidently say that working with Aiden has been a breath of fresh air.From the very beginning Aiden demonstrated a high level of professionalism and expertise. They took the time to understand my specific requirements and provided valuable insights and guidance on market trends, rental values, and property maintenance. Their knowledge of the local market was evident, as they were able to attract quality tenants and secure favorable rental agreements.The team at Chase exhibited exceptional communication skills throughout our collaboration. They kept me informed about the progress of each rental application, promptly responded to any queries or concerns I had, and provided detailed feedback from property viewings. Their attention to detail in screening potential tenants and conducting thorough reference checks gave me peace of mind knowing that my property was in good hands.One aspect that truly impressed me about Aiden was their commitment to maintaining a positive relationship between landlords and tenants. They acted as a reliable mediator, ensuring that any issues or conflicts were resolved promptly and effectively. This level of professionalism and dedication to customer satisfaction is outstanding.I would highly recommend Aide. to any landlord in search of a reliable and trustworthy lettings agent. Their professionalism, expertise, and commitment to providing excellent service make them a valuable asset for any property owner. I am grateful for their efforts in managing my property and look forward to continuing our successful partnership in the future.

Reviewer · 26 February 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Luke, thank you for taking the time to leave such a glowing and detailed review for Aiden and the team. Providing excellent service and building strong relationships with our clients is always our top priority. We truly appreciate your recommendation and are committed to continuing to exceed your expectations in the future. Please don't hesitate to reach out if you need anything else. Best wishes!

5/5

Trustpilot

Highly recommend

Highly recommend. Kris Elgar has been wonderful all the way through the process, really patient with my constant questions! Our flat was not the easiest to sell but Chase took over after 10 weeks with another agent and within 4 weeks the offer came in! Thank you to Tom,Adele and Anna for all their help with viewings as well.

Katie · 6 February 2025

Agent replied · 7 February 2025

Hi Katie, thank you for taking the time to write a great review. We are so glad an offer came in quick for you. Wishing you all the best.

4/5

Trustpilot

I rent out a property in Twickenham…

I rent out a property in Twickenham managed by the local office of Chase Buchanan. Their management service is very good, with regular communication on the status of the let and a fair representation of the landlord's and tenant's interests. Georgina and her colleagues do a great job and I would recommend Chase Buchanan Twickenham to anyone needing estate agent services in the area.

Neil · 14 April 2026

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for your positive feedback, Neil! We're glad to hear that you’re satisfied with our management services and the communication from Georgina and the team. Your recommendation means a lot to us. If you have any other insights or suggestions, we’d love to hear them!

5/5

Trustpilot

Professional, Patient & Understanding

Our property sales process proved to be a rather drawn-out affair, not because of Chase Buchanan but more due to a previous estate agents advice, which resulted in our decision to change to Chase Buchanan. If only we had appointed the Teddington team consisting of John, Rodney & Kim from the start. The team were very professional throughout, very patient and understanding of our needs. I couldn’t recommend them more, extremely approachable, knowledgeable, always took my many calls, and willing to spend time with their vendors so the suitable type of buyer viewed the property.

Blair · 27 November 2025

Agent replied · 22 December 2025

Thank you, Blair! We’re thrilled to hear about your positive experience with our team. Your kind words about John, Rodney, and Kim truly reflect our commitment to exceptional service. We look forward to assisting you again in the future. Best of luck with your onward move!

5/5

Trustpilot

When we changed management companies…

When we changed management companies Audrey and her team made the transition very easy and stress free.

LISA · 19 March 2026

Agent replied · 24 May 2026

Thank you for your fantastic feedback, Lisa! We're thrilled to hear that Audrey and the team made your transition smooth and stress-free. We’re committed to providing excellent service, and it’s great to know that you feel supported. Your satisfaction means a lot to us!

5/5

Trustpilot

Satisified Seller

The team at Chase Hampton Hill dealt with our sale with professionlism, passion and great care. They took time to understand the rationale for our sale and what we wanted to get from the process. Together, with hard work, we got the desired result. It's rare to find an estate agent team that are as invested in the outcome as you, but with this team that's exactly what we got. Thank you!

Nicola · 20 January 2026

Agent replied · 19 March 2026

We're thrilled to hear that Ioana provided you with exceptional support, Tomi! Our team is dedicated to delivering top-notch service, and it's great to know we met your expectations. Thank you for your kind words and for choosing us!

5/5

Trustpilot

They are always very quick to respond…

They are always very quick to respond to any issues or queries Alicia Witts was absolutely brilliant

Florentin · 16 October 2026

5/5

Trustpilot

Great Estate Agents!

Chase Buchanan have been great estate agents for my rental property. They are efficient at managing tenant queries and have always responded quickly to my emails, making it easier for me whilst I was renting my property out and living abroad. I have worked closely with Audrey and she has always been friendly, proactive and helpful.

RAW · 11 May 2026

Agent replied · 24 May 2026

Thank you for your wonderful feedback, RAW! We’re thrilled to hear about your positive experience with our team, especially Audrey. We strive to provide efficient support for our clients, and it's great to know we made a difference for you. Wishing you all the best!

5/5

Trustpilot

Great renewal experience

Great renewal experience. This is the first renewal through Chase Buchanan after having my existing tenant in the property for 1 year. Michelle from the Hampton Hill was extremely helpful ensuring a smooth renewal process with the existing tenant. She was proactive reaching out well in advance of the renewal date and secured the renewal with no issues at all. Very professional, good communications, and pleasant throughout the process. My experience with Chase Buchanan has been very positive so far.

AHMED · 22 April 2025

5/5

Trustpilot

Good company and professional people

I’m renting the apartment through Chase Buchanan for almost 6 years and everything is very smooth and professional. My property manager is Audrey Sawyer and I’m really happy to have such a nice person as a manager. Communication is really great and respond on any requests is quick and professional!

Svetlana · 11 June 2026

Agent replied · 22 June 2026

Thank you for your wonderful feedback, Svetlana! We're thrilled to hear that your experience with Audrey and our team has been so positive. We strive to provide smooth and professional service, and your satisfaction means a lot to us. Here's to many more years together!

5/5

Trustpilot

Stephen is just incredible

Stephen is just incredible! There is no one I could recommend more if you’re looking for someone to sell your home. Stephen’s skills and expertise are brilliant, he went above and beyond with my house sale and nothing was ever too much to ask for. He put me at ease during such a stressful time and made the process to easy. Thank you again.

Molly · 8 August 2024

Agent replied · 24 October 2024

Hi Molly, thank you for sharing your experience with Stephen. It's amazing to hear that he put you at ease throughout the sale of your property and delivered a first-class service. Should you need any help in the future, please let us know. Best wishes!

1/5

Trustpilot

Be extremely cautious when dealing with…

Be extremely cautious when dealing with this agency because they will cause you a lot of stress. They are not supportive of tenants and their problems; instead, they side with landlords and are reluctant to upset them. On the final day of our tenancy, they charged us for an entire day's rent, which I plan to report to the deposit protection scheme. They tried to charge us £500.00 plus for tea stains on a wall; we were accused of painting a wall and of the flat not being cleaned, which is not true. We left the flat clean, despite it being extremely poor and barely livable.

Sue · 18 June 2026

5/5

Trustpilot

Great service

Alicia is always prompt and helpful with proactive reminders and effective action.

Mike · 10 March 2026

Agent replied · 19 March 2026

Thank you, Mike! We're thrilled to hear that Alicia has been so helpful and proactive. Providing excellent service is our priority, and your feedback means a lot to us. Looking forward to continuing to support you!

5/5

Trustpilot

Managing my letting professionally

Chase Buchanan have been managing my rental for a few years now and I have always found them to be helpful and professional in all my dealings. I rate them highly and would recommend them in the future...

A · 18 August 2026

Agent replied · 23 September 2026

Thank you for your wonderful feedback, A Hudson! We're thrilled to hear that you've had a positive experience with our team. Your recommendation means a lot to us, and we're here to continue providing top-notch service!

5/5

Trustpilot

Great Staff

During my time at Cloister Close, I knew I could always count on Bijou Pasticheur to help with anything I needed. Bijou is quick to respond and always happy to help. A big shout out and thank you for everything you did over my 3 years being a tenant with Chase Buchanan!

Jess · 10 January 2025

Agent replied · 6 February 2025

Hi Jess, thank you for the positive feedback and sharing your experience with Bijou. We appreciate the support and wish you all the best.

1/5

Trustpilot

For two weeks I have been unable to…

For two weeks I have been unable to move into the flat I rented through Chase Buchanan. The property was handed over dirty and with furniture, despite the contract stating it would be clean and unfurnished. When I returned the keys, the agents tried to pressure me, saying I must still pay 12 months’ rent, and even demanded to write a letter confirming I had no claims before they are giving the keys back. Completely unprofessional, I would strongly advise avoiding this company.

Evgenia · 3 September 2025

Agent replied · 23 September 2025

We’re sorry to hear about your experience, Evgenia. This is not the level of service we strive for, and we appreciate your feedback. We’re committed to resolving this issue and ensuring that future clients have a better experience. Thank you for bringing this to our attention.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Leave Chase Buchanan a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chase Buchanan Trowbridge hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Trowbridge.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent