Every review we hold for the Totton office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleUseless.unprofessional,worst estate agent ever used!!
Why pay rip off estate agents fees when you can use purple bricks or other companies for a fraction of the costs...Plus the service from other cheaper companies is far better.
I wouldnt recommend mann&co to anyone.
A.J · 27 October 2018
Agent replied · 25 October 2024
Hi A.J.
Thank you for taking the time to leave us your feedback. I am sorry you feel this way and I would like to assure you that customer service is very important to us. As such I would like to invite you to provide us with further details of your experience so that learn from any further feedback you may wish to give. You can contact us at review@countrywide.co.uk.
Kind regards, Scott.
★★★★★ 5/5
TrustpilotMann Estate agents in Beckenham A1 Customer Service
Mann Estate agents in Beckenham are second to none. Antony and Liam are both diligent and friendly. They turned my rental offer around within days. This was the smoothest rental process I have ever experienced; after all, I'm a well-seasoned rental tenant.
Eboney · 11 December 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotHorrendous
Horrendous. Couldn’t care less about their tenants in urgent situations like damp in the property after leaks with children under 3 in the property. Communication is non existent after politely requesting to be kept updated. Never felt so uncared for.
Laura · 17 January 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotI wish I’d read the reviews before…
I wish I’d read the reviews before trying to buy a property via Mann in Ashford. Terrible from start to finish. Impossible to get hold of and when you do, some of the staff are very rude. We decided to buy a house with a different agent. Didn’t realise how bad some estate agents can be until now!
Marilena · 29 June 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotI am writing to request the return of…
I am writing to request the return of my holding deposit.
I paid you £415 on 11/09/2023 to reserve a property at 32 Cumberland House
The tenancy did not go through. You unlawfully kept my deposit and I want my money back please.
Maria · 3 October 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotSupportive and professional
The agents are always responsive to inquiries and are very helpful.
All online flat photos are authentic. The homes are in excellent condition.
Additionally, they ensure that the home is professionally cleansed prior to your move-in.
Every (minor) concern I had has been resolved swiftly.
Strongly endorse them
Randrit · 2 May 2023
★★★★★ 5/5
GoogleA big Thank You to the Lettings Team for finding me a brilliant Tenant for my Rental Property. I cannot fault the service of Megan, she kept us fully informed throughout the full process. 10/10
Robert · 27 October 2019
Agent replied · 25 October 2024
Hi Robert,
Thank you for this great 5 star reviews. I will share this with the entire team at the branch. Please accept our best wishes.
Kind Regards, Sarah
★★★★★ 5/5
GoogleBonnie and the lettings team are very helpful and knowledgeable. Bonnie especially went out of her way to assist me, always getting back to me promptly and going the "extra mile".
Debbie · 26 October 2020
Agent replied · 25 October 2024
Wonderful to read that you had a fantastic experience with our local team and I would like to thank you for taking the time to leave your review and provide our team with 5*review. Kind regards, Donna.
★★★★★ 1/5
TrustpilotPaying for what
Avoid im renting a 3 bedroom house.they charge over £160 for there service.i get nothing not once has my property been checked.we have our own maintenance people thank god i have such a good tennant.i have asked luke to sort this out as feel i need a refund.you dont pay for a service and get nothing.
Wendy · 23 January 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotVindictive
Vindictive, sneaky, deceitful estate agent who thinks who can bully, intimidate and hold you to ransom by refusing to release the keys for my own property as I chose to go to different estate agent after wasting a month and as I was not satisfied and happy with the service provided.
A · 6 July 2022
★★★★★ 5/5
GoogleEmma and Ian at Mann Countrywide Letting Agents in Totton have given me superb customer service over the last 12 months. They have displayed a highly proactive approach and have been successful in locating excellent tenants for my property.
I would have no hesitation in recommending their professional service to anyone interested in finding the right tenant in the West Southampton area and ensuring zero void periods.
Richard · 28 October 2013
★★★★★ 5/5
GoogleBonnie and Steve are great highly recommend Mann, they really helped make our move as smooth as possible they really went that extra mile.
Thank you!!
Ronald · 26 October 2020
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for taking the time to leave your wonderful 5* review about our local team. Best wishes, Scott
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give them no stars I would
If I could give them no stars I would. They are a terrible company. I have been living in a rental flat with mould growing that was proven to be due to the lack of heating in the property yet they have offered no apology and didn’t care that we were freezing during the winter months
Maddie · 14 April 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotWORSE THAN COVID
WORSE THAN COVID
We have been messed around, had our time wasted, and been stone cold lied to. I've been renting in London for over 10 years and they are honestly the worst agents I have ever had the displeasure of using.
Save yourself time, stress and money and avoid them.
Euphoric · 22 February 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotThis is for Mann Countrywide Ashford.
This is for Mann Countrywide Ashford.
The sale price was below my instructions and I was told the purchaser was a cash buyer. This was used as a negotiating ploy against me. I was told the buyer was applying for a mortgage by another Estate Agency. Mann admitted this was the case.Be careful of fast talking salepersons.
David · 30 November 2020
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible service
Terrible service, broken promises, dishonest and inexperienced staff. They promised a quick sale but it took 9 months. This was without a doubt the most stressful times using an estate agent. I will never ever use them again!
Dave · 24 April 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotShockingly poor administration
Shockingly poor administration, failure to do the basics on time putting pressure on clients due to incompetence. I am a large scale landlord and due to the appalling customer service they have meted out to me as a guarantorI I am moving all of my properties currently with the Countrywide Group elsewhere in UK to more competent agencies.
RES · 15 January 2020
★★★★★ 4/5
GoogleMany thanks to the Team and specially to Rose who assisted me in renting a beautiful flat. She is very friendly, helpful and available for any questions or issues I have.
Giorgia · 26 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisgusting and stressful experience…
Disgusting and stressful experience with them
SARABJEET · 14 December 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotAfter many phone calls to manns.i was…
After many phone calls to manns.i was finally called back to be told there would be no refund the £160 + a month charge was for them to have the tenant pay the rent to them then manns to put money in my bank.they are disgusting.
Wendy · 6 February 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotGreedy dishonest people
Greedy dishonest people. Couldn’t sell my property for a year. But after canceling my contract and selling privately they send me a bill saying that I’m liable to pay there fee as I sold too quickly after therefore must have negotiated whilst still in contract. Beware! Complained to property ombudsman
Natalia · 8 April 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe way the staff deal with us as a…
The way the staff deal with us as a customer's, they very supportive. I can recommend anyone to mann. No problem at all, all went as planned.
Samuel · 1 November 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid at all costs
Avoid at all costs, if I had not had the foresight to check the boiler before I turned it on in the property I had just moved in to. There would be 3 dead people. The staff are awful with little knowledge and simply bump you from department to department
Shaun · 5 March 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotRequested a quote for my new property…
Requested a quote for my new property purchase and best mortgage rate
The lady at Woolwich Mann and Co was very very really rude to me
I asked her Manager to call me back and never heard anymore
Poor service in my opinion
Paul · 7 May 2022
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.