Trusted Agent profile

Country Homes Snodland reviews

4.8

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Excellent

122 reviews across 2 platforms

36 High Street, Snodland, ME6 5DA, Tonbridge and Malling ME6 5DA

Country Homes's Tonbridge and Malling office at 36 High Street is rated 4.8 out of 5 across 122 reviews on two platforms, including 23 Google reviews rated 4.8. The 99 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.8 / 5

23

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

99

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Tonbridge and Malling office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Caitlin and Emily was very supportive with any thing, I needed to know when dealing with purchasing my new property. Both of them went above and beyond. They also helped me with finding a great registered Electrician who has also done a fantastic job. πŸ‘ Thanks GuysPositiveResponsiveness, Professionalism

Esther Β· 26 October 2021

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you! It means a lot when we get positive feedback. We are really pleased you had a great service and are happy.

5/5

Trustpilot

We put our house on the market and sold in 3 days

We put our house on the market and we’re a bit concerned the asking price was a bit too much but Nik the manager assured us our house was at the right price . Brad and Julie kept us fully up to date with every booking and enquiry re our house and Brad accompanied any visitors to our house ( much more professional than the the numerous estate agents we used to view houses in our search for a property ) Within 3 days and numerous phone calls from Brad we had a number of bids for our house well in excess of the asking price, we have now exchanged with no issues and would Recomend KHP to get the maximum price for your house as they really do know the market especially with professional anf friendly support from Brad and Julie

Jim Β· 12 October 2021

5/5

Trustpilot

Superb service from KHP!!

Superb service from KHP, Snodland. Made initial enquiry about selling my property, and within 2 days Jack was round for a valuation and was very professional and wasn’t pushy at all (like most). Gave us time to think about options and for us, in the end, it was a no brainier to go with them! Property sold in a matter of days for the exact price we were advised on. Great service from the whole team... always polite on the phone and also followed up when they promised too. Massive, massive thanks to Jack and the whole team at Snodland. If we sell again, we know where we will be going!! KHP!! Cheers guys!!

M Β· 27 July 2021

5/5

Trustpilot

I wanted to express my thanks to the…

I wanted to express my thanks to the team at KHP West Malling, such a lovely team of people who genuinely care, we would like to say a special thanks to Megan who was so supportive throughout our sale and purchase. Megan always kept us up to date, she was always professional, positive and very helpful. Moving can be very stressful so appreciated the support.

Customer Β· 5 February 2023

5/5

Trustpilot

KHP is highly recommended

We were absolutely delighted with the service, support and professionalism we received from the staff at KHP during the sale of our house in these challenging times.It was only a few days after the initial valuation and marketing of our property the Covid-19 lockdown began. So things were put on hold for a short period, but we still received regular updates from KHP concerning any interest in the property.But as soon as the lockdown was lifted, Brad arranged for several potential buyers to view the house. It was with one of these initial viewers that he expertly negotiated an offer from that was acceptable to us.The whole process of the sale went extremely quickly and very smoothly, thanks to the exceptional work of the team at KHP. From contacting solicitors and negotiating timescales, Julie kept us and the buyer informed every step of the way during the progression of the sale.With the sale now completed, we cannot recommend KHP highly enough and would urge anyone to use them. The entire team deserve our thanks.

Paul Β· 10 August 2020

5/5

Google

We purchased our first home through KHP Snodland and were looked after by the brilliant Caitlin and Jack. Both were very professional and made the process as seamless as possible. Very organised and easy to contact. Thank you again!!

Aaron Β· 10 April 2022

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you for your kind words and you are more than welcome. We are pleased you were happy with the service and wish you all the best in your new home!

5/5

Trustpilot

Great Company

I've really struggled with letting agents in the past, and have always felt unimportant, and that they had better things to do. India from KHP has been incredible, she helped me find an incredible home - however, unfortunately the landlord (for whatever reason) had to end my tenancy early. It was quite distressing for me, as I loved where I was - but India even emailed me late on New Years Eve with a lovely property, not yet on the market 5 doors down. It wasn't for me in the end, but the thought was there and she even pre-warned me it might be too small - but I really appreciated the honesty and being thought about. With a deadline of moving out getting tighter and tighter, other letting agents were taking days to get back to me, were not flexible with viewings, and I found a property popped up and was so glad it was with KHP! I was struggling to fit a viewing in, but India thought outside the box and got me in the next day. I saw the property and signed up within minutes.India and her team have all been amazing, through the first property I rented and then helping me with another home. They have all been efficient, friendly and I could not recommend them enough.

Carlo Β· 4 February 2020

5/5

Trustpilot

Excellent service.

Exceptional service from Louise at KHP Snodland. We were originally with another estate agent who were very nice but very old school. They didn't really get things moving resulting in a chain falling through. As Louise was selling the house we were buying, we already had experience of Louise trying very hard to move the chain forward for us all. We instructed Louise to try and re-sell our house for us and within a couple of weeks and with some 'outside the box' thinking and solutions from both Nick and Louise we had another complete chain in place and finally moved just before Christmas. Having experienced a few Estate Agents through our journey, if I ever needed an Estate Agent again, KHP would definitely be my first option. I highly recommend them.

Claire Β· 23 January 2020

5/5

Google

Great service and excellent knowledge. When I requested something it was completed very quickly and I got a response every time. Abbie is great and so on it!

Ashleigh Β· 10 April 2023

Agent replied Β· 25 October 2024

Thanks for the review Ashleigh. Always good to hear someone has had a positive experience with us, the team will be grateful! Anything else we can help with let us know.

5/5

Trustpilot

We would absolutely recommend KHP

We would absolutely recommend KHP. We had a nightmare experience with the whole sale and purchase process before we decided to sign on with KHP. They have been absolutely amazing. They found a buyer for our property within no time and helped us get into our lovely new home before xmas. From us its a big thank you to Brad, Emily, Be and Julie. We would not hesitate in recommending them,.

Helen Β· 5 January 2022

5/5

Google

My daughter and I purchased a property from KHP Snodland, Kent. We moved last September and the service we received from this company was brilliant! Nothing was too much trouble for the team....they helped us with any queries and we felt they went that extra mile to help us. I would highly recommend this company. They always returned calls and kept us informed of the purchase progress. I have moved a lot over the years and I can honestly say, this company is the best!!!

Mary Β· 26 October 2022

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you for the positive review. It's always nice to hear when a customer is happy. We are glad we could help you along the way and we wish you all the best for the future in your new home.

5/5

Trustpilot

Thoroughly recommend

After six months with another Estate Agent in Snodland with no offers on my Mother’s house in Snodland or any feedback from them I decided to contact KHP.The details and photographs were so much better and every week I received a telephone call to update me what was going on. Within a month I had a Buyer - fantastic news.I would like to thank Louise, Adam, Tracie and Nick for all their hard work, chasing solicitors for updates which I was notified every step of the way.I would most definitely recommend KHP to anyone looking to buy or sell their property. The personal service you receive is outstanding.Thanks for all our hard work.

Linda Β· 11 March 2019

5/5

Trustpilot

Excellent Experience

Have recently sold my property through the West Malling branch of KHP and wanted to thank Megan, Louise and the rest of the team there for all their help in getting this done. They were professional throughout, very helpful and always there as and when needed, with excellent communication throughout the process. Wouldn't hesitate to use again and would recommend.

Richard Β· 14 February 2023

5/5

Trustpilot

Outstanding

After nearly four and half years on the market I'd nearly given up hope of finding a buyer. I had tried other estate agents in Snodland but they couldn't get me a sale.Then KHP opened up a branch in Snodland. So I thought I give it one more go, I had heard through friends that they were good but never got round to contacting them until they moved into the High Street. I phoned them and spoke to Nick, area manager who is really helpful and certainly knows the market and he in came out to see me with Louise, branch manager and gave me a valuation. Within FOUR weeks they found me a buyer !! A big thank you to Nick, Louise, Tracey and Adam at the Snodland branch who certainly go the extra mile and nothing's too much trouble.I moved last December to another property in Snodland and if I decide to move again I will defiantly contact them again.

Ian Β· 18 January 2019

4/5

Trustpilot

Sales Progression got it over the line

From the offer to its acceptance the KHP estate agents were professional and pleasant. But then the real work started. My experience was typical: stressful, laiden with delays and fraught with complications. KHP sales progression was pivotal in getting the sale over the line. At times it seemed Caroline was more stressed out than I was! I can certainly say that she kept her foot to the pedal and never let various parties get away with sluggishness. I’ve no idea what the outcome would have been without her.

Joy Β· 26 September 2018

5/5

Google

Jack and Caitlin were great for the sale of our house. Kept us informed throughout the journey and chased the solicitors to speed it up. Very happy with the service received. Thanks again guys!

Frances Β· 10 April 2022

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you for the 5 star review! We are glad you are pleased with the service. Thanks for choosing us and good luck for the future.

5/5

Google

Service from Louise, Emily and Caitlin was faultless from start to finish. Always honest about the pricing and market, quick to respond to any queries. I would recommend to anyone looking to sell.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Paul Β· 26 October 2021

Agent replied Β· 25 October 2024

Thanks for the recommendations, we are glad to have been able to work for you and help!

5/5

Trustpilot

Georgie and Julie were fabulous from…

Georgie and Julie were fabulous from start to finish with the sale of our property on kings hill.

Briony Β· 17 February 2025

5/5

Trustpilot

KHP Snodland office

I cannot recommend the team in the Snodland office highly enough - with a special mention to Caitlin and Jack who have been highly professional throughout. Communication was always excellent and any queries were always dealt with promptly and successfully. If you want an agent who is going to work hard for you, either buying or selling, then I would urge you to use KHP.

JA Β· 3 June 2021

5/5

Google

What can I say!!! 😊. These guys, Jack, Abbie and Megan could not have done more. Believe me buying and selling is no mean feat, but these guys were there every step of the way. Even got a moving in card!! I would recommend using them and hopefully will never have to sell my lovely new home but would definitely use them if I did. …

Karen Β· 10 April 2023

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you for your kind words. Really pleased you had a great experience with us, I know the team pride themselves on being able to help so they will be happy to hear you would recommend us. We hope yu enjoy your new home for many years to come!

2/5

Trustpilot

Unprofessional!!

I felt KHP staff are very blasΓ©. Right from the beginning the communication was very difficult. I had to ring the KHP offices several times to request an application form for the property I was interested in renting. Even though I was told that it would be sent the day before. I had call KHP three times on the same morning before the form even materialised. I also lied to by one of the agents that I spoke to, this person said β€œi am really sorry the email has not come through to you.” He said β€œI thought your email ended in gmail.com and not googlemail.com”. πŸ˜‚ At this juncture I was merely exercising my rights out of principle because it was quite evident that no one at KHP genuinely wanted to help me. The lasting impression left on me is to only work with businesses who act professionally and make clients feel welcome. Ps. I was told the landlord of the place I wanted to rent rejected my application because they are seeking a non-guarantor tenant πŸ€ͺπŸ˜‚FYI-Ive been a private tenant for past three years without any issues whatsoever. No late or missed payments, Good relationship with all the neighbours and flat is maintained to high standard. Moreover my guarantor owns multiple properties and have an Income of around 150k/year not to mention the excellent credit history. This person has also been my guarantor for past three years.*reply to khp.meπŸ‘πŸΏ The ethos and ethics of kph.me are clearly demonstrated in your response.

Anthony Β· 16 June 2021

Agent replied Β· 24 December 2024

We are sorry you have felt the need to leave us a negative review. We are extremely busy which was explained at the time. However this did not cause any delays in processing your application, your application was processed well within the time frame needed to facilitate a move in on the day the property was available. The reason you were unsuccessful in your application was due to the fact you need a guarantor. The quality of your guarantor was never questioned. As was explained at the time, the landlord of the property simply did not want a tenant that needed a guarantor as you clearly state you do and have done in the past, on this review. This is the landlord's decision. As soon as we had instruction from our client you were made aware, all of this done at no cost to yourself.We wish you well with your property search.KHP

5/5

Google

After unsuccessfully trying to sell my late father's property for nearly two years, we changed to Country Homes and had several viewings within a week and a solid offer shortly afterwards. The property is now sold, and Country Homes kept me very well informed of any viewings and offers, as well as seeing us through the final sale smoothly at the end. Only wish we'd gone with them much sooner!

Lesley Β· 26 October 2022

Agent replied Β· 25 October 2024

Thank you for your kind words, we are glad you were pleased and were happy to help. All the best for the future.

5/5

Trustpilot

Fabulous customer service - highly recommend

Fabulous customer service despite our challenging buyer. Thoughtful and understanding throughout our probate sale we can highly recommend thank you.

Gill Β· 10 April 2026

1/5

Trustpilot

I'm not the kind who normally doesn't…

I'm not the kind who normally writes reviews but I want the World to know how some of these big property giants in the market treat you. I have written this with a lot of frustration & anger. Couple of weeks back KHP Country Homes booked me in to view 5 properties in Snodland after seeing my AIP and it was approximately 15 mins for each viewing back to back. Due to COVID they advised us not to bring our 8 year old. And they agreed once we finalise to put an offer on one of the properties they will arrange for second viewing for my son. Post viewing there was one property which we loved to offer and we put an offer. However in the meantime there was a change in the deposit for the property for non ILR s/British from 10% to 15%. I informed that I have money to get back from Home country and will arrange it in a couple of days as my Father would be sending a gift transfer. In the meantime I requested them to arrange for a second viewing as my son has not seen the property. Well, they said you arrange the rest 5% and then we will arrange the viewing. Couple of days later I called and they kept on saying due to COVID we can't allow a child. I further more requested to talk to the Manager called Nick, whose behaviour was very rude and awkward and he said you can show the 15% and then we do the paperwork and then only the 2nd viewing will be possible.Does anyone make a decision by seeing a house in 10mins and invest 350,000 pounds? It was our family home and doesn't my son want to see the property? Is it really about the money or is it a discrimination that I'm a foreigner? He was so adamant in not showing the property and was literally shouting into my ears. "Show the money and then i will arrange the viewing". This is very contradicting... COIVD goes off as soon as I show my funds? Wow!I really want these people, esp. Nick to be fired! Absolutely no traits of a Manager!!Feel like suing these people for violating GDPR!!! Pathetic Customer Service!!!!!

Kavitha Β· 8 September 2020

Agent replied Β· 24 December 2024

Whilst we do not like 1 star reviews we are very grateful you have written this and highlighted what a thorough professional service we provide. As you have said, you viewed the house and accepted our COVID policy which is in line with industry guidelines during a global pandemic to protect our client the seller, our staff and yourself. As again you highlight, you then submitted an offer but were not in a position to prove you have the finances in place to proceed with a purchase, either mortgage paperwork or deposit. There was absolutely no discrimination asking you for this documentation, it is a LAW REQUIREMENT we ask and a LAW REQUIREMENT we substantiate where funds are coming from. To date you never have. There was no breach of GDPR, we have to BY LAW report the position and ability to proceed of someone who has offered to our seller. You were advised on 5 occasions what was needed to proceed, the ball was in your court. 2 members of staff did not want to deal with you due to your rude aggressive behaviour because you didn't like being told no. There was no shouting in your ears. To add context to this, our client the seller, is more than happy that we have vetted viewers on their behalf in line with LAW REQUIREMENTS to find them a suitable buyer who can proceed. By doing this we have not wasted their time or money and limited risk to everyone involved during a global pandemic. Your review interestingly enough has only been left a considerable amount of time after these conversations (during which you still didn't provide the relevant paperwork to show you can proceed with a purchase) when you were informed someone else has purchased the property, having gone through the same LEGAL PROCESS all our buyers have to BY LAW so they are substantiated as a buyer.So, if any sellers are reading this and want an agent that vets' potential buyers properly and legally and see the value in this service please get in touch.If any potential buyers are ready to go, have finances in place and can evidence as is required by law for us to verify, please get in touch.If any potential buyers are not ready to go but want the correct advice on how to proceed please get in touch.If anyone wants to be rude and abusive to staff and doesn't like being told no, don't get in touch.Kind regardsNick Silvester

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Country Homes's Google reviews

Questions about Country Homes Snodland

How many reviews does Country Homes Snodland have?

Country Homes's Tonbridge and Malling office has 122 reviews across two platforms: 23 on Google, 99 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Country Homes Snodland's rating?

Country Homes Snodland is rated 4.8 out of 5 across all 122 reviews, and 4.8 out of 5 on Google from 23 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Country Homes's Tonbridge and Malling office?

Country Homes Snodland, 36 High Street, Snodland, ME6 5DA, Tonbridge and Malling ME6 5DA.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.