Every review we hold for the Stafford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleLittle Mansions have been fantastic to do business with, every time I’ve let my properties out. They’re always very professional and pro active. I’ve been with them for years and have always had a great service. Deven, who looks after my properties has always been there to give me great advise as she always thinks outside the box and goes the extra mile. Nothing is too much trouble, she’s a credit to the company, I’m one very happy customer!!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Mark · 15 June 2021
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Mark for this wonderful review! We are dedicated to providing a quality professional lettings service and its such good news when that is exactly what we have achieved and with such high praise indeed! Thank you again for taking the time to tell us how we did and we look forward to speaking to you again soon. Rachel Johnson, Business Development Manager for Little Mansions.
★★★★★ 5/5
GoogleThe property (as per the virtual tour), was exactly as expected. Due to having ocd, I always clean a place before I move into them. But I realised how clean the property was, that I barely could find anything to clean. I slept like a baby on my first day, as the property was kept warm. Hence, I appreciate that. All I'm basically saying is that I'm a happy tenent right now. I'm content for how smooth everything went, from the application process, to moving into the property. I've been in the property for about a month and a half now, and can't find any fault. Both my Agent (Deven) and the Landlord have been really helpful, over the course of my tenancy. Not to mention Little Mansions team, whom were very friendly over the phone, whenever I would call to speak with Deven (during the course of my application). Hence, I highly recommend Little Mansions, particularly for how efficient and professional they are/and have been 👍. Thanks guys :).PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Ernest · 15 June 2021
Agent replied · 14 June 2024
Thank you so much for your lovely review of our Agency and Deven's commitment to ensuring all her Tenants have a very pleasant Tenancy. We work closely with our Landlords and Tenants to ensure we deliver a service that is seamless and professional so its a pleasure to hear we delivered on this occasion. We look forward to speaking with you again soon.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service provided! Really pleased with the agency's undertakings to secure a solid tenant. Their approach was prompt and communication excellent! Thank you.
C · 20 May 2025
Agent replied · 26 August 2025
Thank you so much for your kind review!
We’re thrilled to hear you were pleased with our service and communication throughout the process. It’s always our goal to secure reliable tenants quickly and efficiently, and we’re glad we could deliver that for you. Our tenant-find service offers a professional, hassle-free way to ensure the right people are moving in. We're here to support you.
Thanks again for choosing Little Mansions, and we’re always here if you need us in the future!
★★★★★ 5/5
GoogleSpoke to Rachel Johnson today, quick and easy communication. thank you
Aimee · 18 September 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Aimee! Much appreciated that you took the time to leave this simple review for us on your positive experience! Kindest Regards Little Mansions!
★★★★★ 5/5
GoogleI have used LM as a managing agent for several years and they have always provided a great service, looking after tenants and properties with care and professionalism. I usually speak to James or Rachel who are always friendly and knowledgeable.
Rachel recently coordinated the refurbishment of a property which is now a lovely home to happy tenants.
Very pleased.
Graham · 15 June 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Graham for the lovely feedback and sentiment I hope we are still performing well for you and you contine to be happy with our management services! Kind Regards Little Mansions
★★★★★ 5/5
GoogleHad an issue with our back patio door. Little mansions & landlord sorted a locksmith to sort the issue straight away. Great service.
Thank you
Bradley · 13 March 2025
Agent replied · 26 August 2025
Thank you for your feedback! We’re really pleased to hear that the issue with your patio door was resolved quickly and that you were happy with the service. We always aim to act promptly and work closely with landlords to ensure our tenants feel supported and safe in their homes.
Thanks again for taking the time to share your experience, it means a lot!
★★★★★ 5/5
GoogleLittle mansions always respond very quickly and efficiently to problems. My garage roof was recently badly damaged during a storm and within 2 hours of me reporting it i had a repair man out to have a look and he came back that afternoon to repair it. In total it was all done within 6 hrs of me telling little mansions. Can't ask for better service.
Ollie · 15 June 2022
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Ollie for the 5 Stars! We are so glad that you were pleased with the service! Great to have super feedback from you!
★★★★★ 5/5
GoogleI have rented now 1 years and have to say have had no problems very helpful and proffesinal only two minor problems in my One year tenancy both sorted with in 24 hours, love my landord, he never botheres me, i pay my rent he is great. have a great christmas i look forward to anouther year with you.
Peter · 17 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleThe service provided by the agents and contractor was very efficient and the work was carried out to my satisfaction
Michael · 11 February 2025
Agent replied · 9 September 2025
Thank you very much for your feedback it is much appreciated!
★★★★★ 5/5
GoogleAll of the staff at Little Mansions have worked exceptionally hard on my behalf letting my property. I would particularly like to mention James Henderson, Rachel Johnson and Victoria Ford who are extremely dedicated to their work and are highly professional. Thank you.
Sally · 17 December 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you so much Sally for this lovely review - it is always a pleasure to work with you and we wish you all the best for your Tenancy, from our family to yours! Please do not hesitate to get in touch with us should we be able to help you with anything else in the future. Rachel Johnson, Business Development Manager
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent letting agents. Friendly, efficient and professional service. Always there when you need them to sort out problems
Dawn · 16 February 2025
Agent replied · 26 August 2025
We’re delighted to hear that you’ve had such a positive experience with our team. Providing a friendly, efficient, and professional service is exactly what we strive for, and it’s great to know you feel supported whenever issues arise. We truly value your partnership and look forward to continuing to work together!
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Little Mansions, everything I've had to do with them has been outstanding, and incredibly quick! Thank you all.
Hannah · 7 November 2024
Agent replied · 12 November 2024
Thank you very much Hannah for your review. When you came to us after your disappointing experience with a local agent we wanted to show you what a quality Letting Agent could do for you. Your trust in our advice was deeply appreciated and I hope you’ve seen how good communication and hard work pays off with a quick let, incredible tenants and a happy home. It was a pleasure to work with you and we look forward to continuing that service and relationship for years to come. ☺️
★★★★★ 1/5
GoogleYou give people a date to see the house, people waiting 1 hour front of the house nobody iş there from your agency, then you tell people that you do not know who gave the date, you waste people time. If you can not provide the organization among yourself, I think do not do this job.NegativeQuality, Professionalism
Bulent · 15 June 2021
Agent replied · 14 June 2024
Thank you for your feedback regarding a recent issue with a booking, I am sorry if you have been disappointed with the service received. We would love the opportunity to discuss this with you further as we have no record of a missed booking on our system. If you would contact us with more information I would really appreciate it. Please send the details to viewings@little-mansions.co.uk. Thank you and apologies again for any inconvenience caused. Rachel Johnson, Business Development Manager for Little Mansions
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolute jokers! Outsource processes so they don't care! applied for a property in july, i still haven't been told what happened, take the money but don't respond, despicable service from a company that thinks they are bigger/better than they are.
Benja · 15 June 2023
Agent replied · 14 June 2024
We are sorry that you have not been satisfied with your experience with us. It is common practice for letting Agents to outsource referencing as it is the best way to ensure we have a reliable profile of our applicants to confirm affordability and suitability for our properties. We understand it is frustrating when the results of a reference are unsatisfactory this is as much for us a disappointment as it is for you. Ultimately we can only offer a tenancy if the landlord allows us to and we maintain communication with all parties at all times as much as possible. If you still feel you need further explanation about your particular reference please contact us again to discuss we are happy to explain the process to you and in what circumstances we are entitled to retain any funds under legislation. We wish you luck with your property search in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleA great team, always been helpful and resolved any issues or questions efficiently. They've been a pleasure to work with.
Paul · 24 July 2024
Agent replied · 12 November 2024
Thank you Paul it was a pleasure doing business with you as well!
★★★★★ 1/5
GoogleCompletely useless not helpful when i call for property not gave professional answers i will not recommend to go with them
Savankumar · 15 June 2024
Agent replied · 12 November 2024
We are sorry that you were unable to view the property you enquired about today. We are incredibly busy with applications to view property at the moment due to high demand and due to this can only fit in so many bookings. It is company policy that we require your details in full in order to book and as this was not returned in time we were fully booked by the time you called this afternoon. Regretfully we were unable to accommodate you on this occassion however we do have more properties coming available that you may be interested in perhaps so please feel free to get in touch again. We look to provide a professional and helpful service at all times and it is disappointing to hear you were unhappy with your experience with us. Im happy to discuss any concerns with you direct should you wish to contact us again. Kind Regards Rachel Johnson - Managing Director for Little Mansions
★★★★★ 1/5
GoogleCompletely useless not helpful when i call for property not gave professional answers i will not recommend to go with them
Sk · 7 June 2024
Agent replied · 14 June 2024
We are sorry that you were unable to view the property you enquired about today. We are incredibly busy with applications to view property at the moment due to high demand and due to this can only fit in so many bookings. It is company policy that we require your details in full in order to book and as this was not returned in time we were fully booked by the time you called this afternoon. Regretfully we were unable to accommodate you on this occassion however we do have more properties coming available that you may be interested in perhaps so please feel free to get in touch again. We look to provide a professional and helpful service at all times and it is disappointing to hear you were unhappy with your experience with us. Im happy to discuss any concerns with you direct should you wish to contact us again. Kind Regards Rachel Johnson - Managing Director for Little Mansions
★★★★★ 1/5
GoogleCan't just phone up to report a fault have to use some annoying online system. Whole point of renting is so that I don't have to deal with the hassle when there is a fault
Tom · 15 June 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you for the feedback. We understand that it is not always convenient to register through the app or that for some IT is a challenge to navigate but I'm hoping after you called the office and you then used our ACE maintenance reporting system - FIXFLO you could see the benefits. It is now essential for Agents to have TRANSPARANCY and ACCOUNTABILITY when handling maintenance and this is to protect you and the landlord and ensure that maintenance is handled without undue delays which may result in a breach in housing law. FIXFLO is an award winning software and well received by the majority of our clients (tenants, landlords and contractors!) I know since you left this review you were subsequently able to log onto the site, your landlord was informed within minutes, a CONTRACTOR WAS BOOKED and we believe ATTENDED and we contacted you today to check work was complete to your SATISFACTION. I know this because the system allows me to track the journey with the METICULOUS NOTES that your PROPERTY MANAGER left for me to see. I am sure you must also be happy with the SWIFT RESOLUTION. In the future if you are not able to log your own maintenance please feel free to call us direct and explain that it is not convenient to log the issue online - we are then more than happy to do this on your behalf. Please also contact us about the cat ;-) Kindest Regards, Rachel Johnson - Managing Director
★★★★★ 5/5
GoogleI have used Little Mansions for over 4 years as my property letting and management service. LIttle Mansions have consistently provided a professional and trusted service, that I could rely on, and provided assurances that my property was in safe hands. I would highly recommend Little Mansions and the team.PositiveResponsiveness, Professionalism
Nicci · 15 June 2021
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Nicci for the kind words, I am so glad you have been happy with the Management service you have received from our Lettings Team and can't wait to continue serving you and your property for the future. We look forward to speaking to you again very soon. Rachel Johnson, Business Development Manager
★★★★★ 5/5
GoogleAs a contractor, I’ve found Little Mantions a great letting agents to work with, staff have good knowledge of the industry, and always out to help both landlord and tenant!!!
Really recommend 👍 …
Pat · 15 June 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thanks Pat for the lovely review you have given us! Its a pleasure working with you too. Kind Regards Rachel Johnson, Managing Director.
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at Little Mansions are all very professional, knowledgeable, friendly and extremely helpful, nothing is too much trouble for them. I have used their services for many years and would not hesitate to recommend them.
Sara · 26 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service, they talked my son through a lot of detail for his first rental
Sean · 16 March 2024
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Sean for the 5 stars - glad we could be of assistance to you and your son!
★★★★★ 5/5
GoogleWe rented a house from Little Mansion for many years. Very responsive staff and quite fair after we moved out.
Nilo · 18 October 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you Nilo! Lovely to hear please do not hesitate to get in touch with us in the future should you need us again! Kindest Regards Little Mansions!
★★★★★ 5/5
GoogleFriendly and helpful throughout the Tenancy, repairs carried out quickly with little or no disruption. Plenty of notice for property inspection
Martin · 15 June 2023
Agent replied · 14 June 2024
Thank you very much!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.