5/5
Friendly and helpful agents.
Rating only, no written review.
Agent replied · 11 June 2024
super! Thanks so much
Trusted Agent profile
★★★★★
620 reviews across 2 platforms
104 High Street, Sidcup, Sidcup DA14 6DS
Langford Russell's Sidcup office at 104 High Street is rated 3.8 out of 5 across 620 reviews on two platforms, including 160 Google reviews rated 4.8. The 460 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.
Every review we hold for the Sidcup office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Friendly and helpful agents.
Rating only, no written review.
super! Thanks so much
5/5
Rating only, no written review.
Thanks Shaun for the 5 star review. Andrew Roberts - Customer Relations Manager
1/5
Rating only, no written review.
Hi Sandra. We have spoken now and am very sorry for the experience you have received. As discussed, I will deal with internally and feedback to you in due course. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Managerr
1/5
Rating only, no written review.
We have spoken now and am very sorry for the experience you have received. As discussed, I will deal with internally and feedback to you in due course. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager
5/5
Rating only, no written review.
Thanks Mark for the 5 star review. Andrew Roberts - Customer Relations Manager
5/5
He is very helpful and nice
Rating only, no written review.
Thank you Amadou for leaving us a 5* review. We are really happy that you were pleased with the service you received. If I can help further please do let me know. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the 5* review!
5/5
Rating only, no written review.
Thank you Michael!
5/5
Rating only, no written review.
1/5
My god they are completely useless.
Rating only, no written review.
Dear Giacomo. I have spoken to your Property Manager and she informs me that your landlord had a long list of items that needed fixing before you moved in. He has agreed to do all of these and has done his best to do so before moved in. I believe that there is still one outstanding item which is due to be fixed within the next 7 days. Unfortunately, as we don't manage the property for your landlord, he choses to use his own contractors, but we have kept you updated during the process and will continue to do so until the items have been resolved to your satisfaction. I am sorry that you have not been happy with the service and if I have missed anything, I would be very pleased to hear from you. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager (Andrew.roberts@acorngroup.co.uk).
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Langford Russell's Sidcup office has 620 reviews across two platforms: 160 on Google, 460 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.
Langford Russell is rated 3.8 out of 5 across all 620 reviews, and 4.8 out of 5 on Google from 160 reviews, checked 9 October 2026.
Langford Russell, 104 High Street, Sidcup, Sidcup DA14 6DS.
Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.