Trusted Agent profile · Shirland

Strata Shirland reviews

3.9

★★★★★ Good

1,379 reviews across 1 platform

Park Lane, Shirland, DE55 6BH

Strata's office in Shirland, at Park Lane, is rated 3.9 out of 5 across 1,379 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

1,379

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Shirland office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

We would just like to say a huge thank…

We would just like to say a huge thank you to Esna our sales lady on the Ackworth strata estate. She has been amazing and we couldn’t have been more pleased with the way she has looked after us from start to finish. Nothing has been too much trouble for her and she has answered all our enquiries brilliantly. Looking forward now to moving into our lovely new home. Thank you so Much Esna you are an amazing lady 💕💕💕

Sue · 29 April 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Sue, Thank you so much for writing such a lovely review. I'm so glad Esna has made your buying journey an enjoyable one and that you're looking forward to moving into your new home. I wish you the best of luck in the future. Thanks,Izzy

5/5

Trustpilot

Promise - We can’t thank Sarah and the whole team enough!!

After reserving our plot almost 2 years ago the whole process has been outstanding. Firstly Kelly was extremely helpful when we were first looking at the houses which at the time was off plan and helping guide us up in till she left. Since Sarah took over she has been amazing. You couldn’t ask for anymore. She has put up with us being impatient, and kept us updated throughout the whole journey up to completion on the 10th May. We are extremely pleased with the craftsmanship and build quality of the house and the site team Daz & Ali have been extremely helpful since moving in. You couldn’t ask for more. From all the New Build builders we have looked at Strata is the best!

Matthew · 14 May 2024

5/5

Trustpilot

Valencia at 360

We moved into our Valencia home on the 360 site over a week ago and, so far, we could not be happier!From the very first time we visited the site, we loved the style and decor of the show home. We reserved our plot and for the last 9 months, Charlotte has been brilliant in helping us through the process - always checking in, always clear and consistent and above all, we never felt we were being pressured or pushed into anything. We reserved the plot in June 2020 and were told March 2021 for completion; this was never delayed or pushed back, which is brilliant.We are in love with our new home - it's so bright, so spacious and so well built. The quality of the build is way above anything else we saw and we've had no major issues - the minor ones we have had, which you expect from a new build, have been dealt with quickly by the great team on site led by Ryan.We'd recommend Strata homes to anyone - we were quite sceptical about buying a new build home on plan at first, but honestly the entire experience has way exceeded our expectations.

Lewis · 5 April 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Lewis, Thank you for taking the time to leave such a lovely review. I'm so glad Charlotte, Ryan and the rest of the 360 team have made your buying journey an enjoyable one and you're now settled in your new home. I wish you the best of luck in the future. Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Fabulous company with amazing staff!!

Our house and the whole experience has exceeded our expectations. Not only has Strata made our dream home a reality, but Charlotte Corah the on-site Customer Experience Manager has been exceptional. The hours she works are incredible and nothing was ever too much trouble. We were delayed due to Covid and she kept us informed every step of the way and kept sending us photos of the progress our house was making when she knew we couldn’t get on site to see it. She rang just to see how we were even when there was nothing new to report. We all became very good friends and she was always on our side, I never once felt any sales pressure at any point of the process. During our process we also had a lot of contact with the Part Exchange Team and Chelsea Batty and Melanie Borrill were fantastic. They were so friendly and helpful as well as professional at all times. Strata have been extremely reasonable, fair and generous throughout the buying process and our site even gave us a dedicated Snagging Manager for any tweaks and adjustments our house might need once it had settled in a bit. Ryan our Snagging Manager is amazing, he is like having a handyman on speed dial and again nothing is ever too much trouble. These people have a lot of knowledge and experience and are always happy to share it. Even if something is not their area of expertise, they find out who knows and put you in touch with them. So so impressed with this company and the people we have encountered. I was nervous about buying a new build on plan but I would highly recommend these people and only hope that you get staff as fabulous as we did on your site. Good luck and dream big because it can be a reality. It happened to us!!

Lyndsey · 3 April 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Lyndsey, Thank you so much for taking the time to write such a lovely review. I'm so glad Charlotte, Ryan and the rest of the 360 team were on hand to help make your buying journey an easy and enjoyable one and that you're now settled in your dream home. I wish you the best of luck for the future. Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Our Forever Home

Development- RhythmCompletion- 12th March 2021House style- Rosas Our experience with Strata has been smooth and professional from start to finish. This is our second home as a young family and we knew very little about the new build buying process as a whole. Strata were able to provide us with all relevant information and make selecting and purchasing our forever home an exciting and effortless process. Particularly, our experience manager Julie Furr has been a star! She really has gone above and beyond by tending to all our queries and needs, regardless of how big or small. She has done so in a friendly and professional manner and made the transition from our old home, to our new home, easy and pleasant. We would also like to extend our thanks to the site manager, Jim Simpson. From the first time we met him at our stage 7 home visit, his friendly approach has made us feel very welcome. Jim’s expert knowledge has given us lots of confidence and trust in Strata as a brand and this is something we are very grateful for. Since moving in, Jim has gone the extra mile to answer any queries we have had and assist us with any requests we have had. Overall i would rate our experience 5* and we are looking forward to continuing our journey and making lots of happy memories here. I would highly recommend Strata to anyone, who is looking to purchase a new home with the whole package.

Georgie · 25 March 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Georgie and Will, Thank you so much for taking the time to leave a review. I'm so glad you've had a pleasant experience and the team at Rythm helped make your buying journey an easy and enjoyable one. I wish you and your family the best of luck for the future in your home. Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Made our buying experience amazing!

We started looking at Strata homes in November 2020 where we immediately fell in love with the Oporto style home. We reserved a plot and was incredibly excited to start the next chapter in our new home. Julie has been amazing from start to finish and kept us up to date with the build progress. As we headed to the final few weeks before completion we were introduced to Jim, the site manager. Jim has been amazing to us and continues to do so, even just calling to see how we are settling into our new home. Julie and Jim have made our buying experience as exciting as it should be with no stress at all! Strata homes really are made to such high standards, we definitely made the right choice. We cannot wait to make this our forever home.

Amy · 24 March 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Amy,Thanks so much for taking the time to leave such a lovely review. I'm so glad Julie, Jim and the rest of the team have made your buying journey an easy and enjoyable one and that you're now settling into your new home. I wish you the best of luck in the future.Many thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Smooth Sailing with Strata and Kayley!

I just have to share what an awesome experience we had with Strata, especially with Kayley as our go-to person throughout the whole deal.Kayley was like our personal GPS, guiding us through the twists and turns of property investment with ease. She's got this knack for understanding exactly what we needed and making sure everything ran smoothly. Plus, she's super approachable and always had time for our questions.And let's talk about the property, it was a real gem! Strata knows their stuff inside out, and it definitely shows. The place exceeded our expectations, and they even threw in some great advice on how to manage it using their online platform.So if you're in the market for an property and want a team that knows their stuff, Strata is where it's at. And with Kayley in your corner, you'll be in good hands every step of the way. Thanks, Strata, and a big thank you to Kayley, you guys made this journey a breeze!

Kunal · 6 May 2024

5/5

Trustpilot

Amazing experience from start to finish!

We have recently moved into the Strata Verve site and couldn't be happier with the house and the level of service and support we received from the Sheereen, Andy and the team along the way! I was initially reluctant buying a new build as never been a fan but as soon as we viewed the plot we fell in love with the house. It's got oodles of space and character and the quality of all the fixtures and fittings is amazing. Apparently buying a house is one of the most stressful things you can do but Sheereen made the whole process completely stress-free and as seamless as possible. Sheereen was always available whenever we had questions (and we had a lot!) - so useful and even more importantly a genuinely lovely person and so friendly which makes all the difference. We felt at home on the site before we even moved because everyone was just so lovely.The way Strata have adapted to the situation with Covid is also incredible and shows how flexible and customer-focused they are as a developer. There's videos on the online log in you get and also a move-in video with lots of important information in. Andy has been on hand and so speedy reacting to any little issues we've had (and they've been minimal) - again a super friendly and lovely site team who couldn't be more helpful.We already feel so at home in the house despite being surrounded by a million boxes that need unpacking still - every detail along the way has helped us feel at ease and the welcome box when we moved in was the a lovely finishing touch.We are so grateful to the whole Strata Verve team for making our move so enjoyable!!

Lottie · 25 January 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Lottie, Thank you for taking the time to write such a lovely review. I'm so glad Sheereen, Andy and the rest of the team at Verve have made your buying journey and moving in process a stress free and enjoyable one. Good luck and best wishes for the future in your new home! Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Valencia - Elegance - Superb

I cannot fault the build or the customer service one bit. We changed customer experience managers halfway through the process but Mauricia has been absolutely brilliant since she took over. Her attentive attitude and nothing is too much trouble ethos is refreshing and delightful. I’m not the easiest of customers and always wanting something different but Mauricia was outstanding in her role.We had a few little niggles when we first moved but these were flagged to Richard, the site manager and they were fixed within hours. Another example of excellent service.When it’s time to move, i’ll definitely be looking at Strata again and can only hope that Mauricia will be at that site. Very satisfied customer.

Carl · 19 December 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Carl, Thank you for taking the time to review your experience with us. I'm happy to hear Mauricia has helped make your buying journey a smooth one and that your now settled into your new home. Good luck and best wishes for the future. Many thanks, Izzy

1/5

Trustpilot

1 score Encore Strata

Good reviews direct us to choice Strata home but we didn't know then that bad ones are immediately removed by Strata service.Six months ago we received the key to our dream house in Brizlincote Encore, then we didn't know that our joy would end so soon. From the very beginning we had constant repairs and quality of the finish leaves much to be desired. Scratched glass, leaking shower, sloping crookedly cut tiles, No closing patio door. A garden with large hols. Walls badly sanded and painted. The defects was gradually removed but unfortunately not all of them. The renovation and repairs team used to visit quite a lot every day. Dust was huge and carpets looked like it were at least 5 years old. The worst however came later. We had a crack in the water pipe above the living room which resulted in flooding the living room. Liters of water poured over the new TV, home cinema, sofa and carpet. Tv works but it is not known how long. Home cinema works once and doesn't not other. A new leather sofa where the water was, pouring down. The carpet looks awful, drop off in a lot of places. the worst thing about this is the response from customer service. They say we should report the damaged losses to our home insurance company and that they can only wash, clean carpet. It already has enough water. The carpet should be replaced.Christmas is just around the corner and we are left a patched celling, a broken sofa flooded RTV equipment, flooded carpet. Instead of enjoying our new home , we still have problems only. If there was score of 0 I would give it.

Iwona · 8 December 2020

Agent replied · 14 June 2024

UPDATE: Hi Iwona,Firstly, I am genuinley sorry to hear you have experienced a leak, we do not wish for any of our customers to have to go through this. I just wanted to let you know that I have spoken to the relevant team and they have provided me with an update on the situation. I understand that the team have been in touch with you to arrange a professional clean of your landing and lounge carpets and your sofa. If you’d like us to arrange the cleaner for you please contact your Care Representive and they will arrange as soon as possible. During our team's visit to your home, all the electrical items referred to in your review were tested and working. We are unable to grant your request to reimburse these items as they are in working order. However the team have offered to review any reports from an insurance or loss adjuster should you choose to claim through your home insurance. Please feel free to contact your Care Representative should you wish to discuss anythng further. ThanksIzzy______________________________________HelloI'm sorry to hear this. Please can you send your plot number to marketingdepartment@strata.co.uk and we can investigate this further and come back to you with a more informed response. Many thanks, Izzy

1/5

Trustpilot

Can you even give no stars

Can you even give no stars? Where do I start?! Crumbling plaster board from a leak over a year ago... they didn't rectify the issue just masked it. Horrificly bad customer experience with a woman on the team. There are issues on all the houses on the estate and they are crazy major issues. There is even talk of grouping together to take these issues further... Our complaint has been to the complaints department after a clearly inexperienced and unqualified customer service rep made a comment that a photo of crumbling plasterboard had been caused by impact and not the fact that there was a leak that was never found over a year ago and the plasterboard had started to rot. This company is so bad, apparently even the managing director thinks our issue is from impact.... WRONG maybe rather than looking at a photo and making that assumption you should come and look at it physically. Maybe just maybe you should try and get your 5 star status back... because it sure isnt even 1 star service right now. I'm appalled. Your customers pay huge amounts of money for a property and are treated like dirt. Cant say 1 good thing about Strata. Shout out to our site manager though who was awesome when we first moved in... he needs to go bigger and better than Strata...

Hannah · 7 December 2020

Agent replied · 14 June 2024

UPDATE: Hi Hannah, I just wanted to let you know I have spoken to our Care team regarding this issue. Our team visited in November following your report of a suspected leak from your bathroom. Although out of warranty, you had previously reported a bath leak within warranty and we agreed to come back and review. On our visit a thorough check of the bathroom was conducted and no leak was found. We understand you requested for further works to be conducted at this time, which didn’t fall under your warranty with us. You also advised that a repair had failed following works completed in 2018. After further inspection, our team confirmed it appeared to be impact damage. We understand you were not happy with this decision and wanted to seek further advice, at which time your case was reviewed in our Monday meeting which comprises of our Managing Director, Senior Managers from throughout the business and our Care Team. It was agreed in this meeting by all parties that this was impact damage and therefore no further action was to be taken. I am genuinely sorry that you're not satisfied with this answer but I want you to know that it has been fully considered. If you have any further issues please don’t hesitate to contact your Care Representative. Many thanks, Izzy ________________________________________Hi HannahI'm sorry to hear this. Please could you email marketingdepartment@strata.co.uk with your plot number and we can discuss your issues further.Many thanks,Natalie

5/5

Trustpilot

Excellent experience

Excellent experience, good service. I was seen on time and everything was explained to me.

Emil · 31 August 2026

Agent replied · 14 June 2024

Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased to hear you had an excellent experience.

5/5

Trustpilot

Happy customers

We visited the show homes in Hull back in March and met Jayne. She didn't put any pressure on and allowed us to look around and ask any questions. We decided to reserve a home. The months that followed with Corona virus and lockdown were stressful to say the least and we ended up switching houses to a different plot. Jayne throughout the entire process was exceptional. She was friendly, professional and always quick to deal with any issues or queries. We couldn't have been happier with the service. There were several moments during the process that felt really worrying with regards to chains and our old house. Jayne stayed in regular contact, chased people for us and managed to get us in our stunning new home. We are over the moon with the property and Jayne still checks in to ensure we are happy and continues to provide great aftercare. We would happily recommend Jayne and Strata to anyone. Thanks.

Gaz · 29 November 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Gaz, Thank you so much for sharing your experience with us. I'm so happy to hear that Jayne helped you with your buying journey, especially during this rather unsettling time and that you're now settling into your new home. I wish you the best of luck for the future. Many thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Esna, Belong Eckington

The main focus of this review is about Esna. She was our point of contact throughout our application for a property on the belong site at Eckington. Esna has been fantastic throughout, she went above and beyond what i am sure her job role requires. She consistently kept us informed about the progress of our application and was genuinely excited about the prospect of us moving into our new family home. Esna is one of the most passionate and enthusiastic people i have come across, her role at Strata is without a doubt more than just an occupation. Unfortunately we didn't get accepted for the mortgage on the property however Esna contacted me afterwards for a chat and actually lifted my spirits.I would highly recommend anybody looking for a new build property to use Strata and if Esna is your point of contact on that particular site I can guarantee that she will be more than helpful.A big thank you from me and my family especially to Esna and i wish her all the best.Daniel

Daniel · 27 November 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Daniel, Thank you so much for sharing your experience with us. I'm so glad Esna was able to help you and provide you and your family with the support you needed. Good luck in the future. Many thanks, Izzy

1/5

Trustpilot

Aftercare is shocking

Aftercare is shocking! 5 years since we moved in and the supposed 'green spaces' are still mounds of mud. How hard can it be to lay some turf or a bit of seed! Better still we are now paying maintenance charges for the mud.Hardly the luxurious dream you are sold.

Rebecca · 5 March 2024

Agent replied · 14 June 2024

Hi Rebecca,Firstly I am sorry you feel the experience hasn't been the luxurious dream you were sold.The development and maintenance of green spaces was handed over to the management company, Meadfleet, and is their responsibility to maintain as part of the agreed plan that you are paying the charges for. You will need to contact them directly to determine a resolution.Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

First Class House builders and teams

Recently completed on our Strata house at the Strata Verve site in Castleford.All the way through the process, Karen, Sales Manager, was absolutely brilliant, I couldn't recommend her enough, glad she was there to take us through the process.We finally Completed on Friday the 13th, which for us was a lucky day, as everything went smoothly and we were in the house by Midday. Thanks to Sheereen who took over the sales office for the final week run up to moving date, great communication ensured that moving day went as smooth as possible.Once completed the Site team, Ian and Andy couldn't have been more helpful on the day, giving lots of advise and support, and explaining the support available for the next 6 weeks and beyond.Since then Andy has checked up to ensure we're happy and have no issues, which I've got to say, our snagging list is none existent which shows the quality of the build. Minor little things have been addressed instantly which has been fantasticOverall couldn't recommend Strata enough, especially the team at the Verve development

Greg · 24 November 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Greg, Thank you so much for taking the time to review your recent experience with us. I'm so glad the team at Verve have helped make your buying journey an easy and enjoyable one and that your move went smoothly. I wish you the best of luck for the future in your new home. Thanks,Izzy

5/5

Trustpilot

Going the extra mile

I want to take this opportunity to express my gratitude for the excellent service received from Barry in following up several outstanding issues at our house. He was on time, cheerful and friendly and also very professional in successfully dealing with various snags. I would also like to thank Sally from customer support for her very prompt and pragmatic responses.

Trevor · 5 July 2023

Agent replied · 14 June 2024

Good afternoon Trevor, Thank you for taking the time to leave a review and for your positive feedback towards Barry. We will be sure to pass on your kind words onto Barry and the team. Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

Barcelona at 360 Chesterfield

After living all our lives in Lancashire to move "across the border" to Derbyshire to live nearer our family was a major decision for us. We cannot stress enough how Charlotte (Customer Experience Manager) at 360 helped and advised us throughout the whole process. Any queries or questions were dealt with immediately and Charlotte went our of her way to welcome us to the development especially on moving day. Ryan (Site Manager) and his team are very friendly and approachable and have dealt with any snags quickly and efficiently. We chose Strata's Solicitors, Taylor Bracewell, to do our conveyancing for the sale of our former property and purchase of our new home and Emily was very efficient and kept us fully informed every step of the way. We love our new home and are enjoying adding our own touches. The 360 location is brilliant for country walks, some really good pubs with fantastic food and yet only a short drive from Chesterfield and Sheffield. A big thank you to Charlotte, Ryan and Emily. We have no hesitation in recommending Strata to anyone looking for a high specification newbuild home.

Stephen · 8 November 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Stephen and Susan, I'm so happy to hear your experience with us was an enjoyable one, thank you so much for leaving a review. Charlotte and Ryan will be happy to know they helped make your buying jounrey a stress-free one. It's also great to hear you love your home and the area you now live in. Good luck and best wishes for the future. Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Strata Temptation - Madrid

From our first visit to Strata Temptation, we were so so impressed. Despite Covid (which can't be helped) the process has been so smooth and we have ended up with a beautiful first home. Zoe - Customer Experience Manager - was incredible and has helped us at every step of the way. My partner has been especially impressed with the communication of Greg (Site Manager) since moving in. I can't recommend Strata enough, especially given our experience with going to other Sales Offices such as Lioncourt Homes, Taylor Wimpey and Bellway; all of whom put us off with their level of service and/or lack of real incentives to choose them. If you want a really bespoke, excellent service I wouldn't look any further than Strata. In future, we will endeavour to stay with Strata and - if we're lucky - love the look of their incredible, more up-market homes such as the Paris. Thank you Zoe, Greg and the entire Strata team for making our first-time buying experience so wonderful. Richard, Emma & Marie

R · 30 October 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Richard, Thank you so much for taking the time to review your experience with us. It's great to hear both Zoe and Greg have made your buying journey an easy one depite the pandemic. I wish you the best of luck in the future, in your new home. Many thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Strata Attraction Hull...

We are very happy with our beautiful new home created by Strata, Attraction, Hull. The finish is amazing and we’ve found there have been so many special little touches that are ‘standard‘ but we would of considered ‘extras’ so it’s been a lovely surprise! We love the house, the space and storage it provides and we love the way the street is beginning to take shape! It’s a lovely family area.There were minimal issues on our snagging list (less than we anticipated after having bought new build homes twice before) but any issues have been rectified quickly and courteously. The site manager and assistant site manager couldn’t of looked after us better and you genuinely get the impression they care about the customers and want you to be happy with your home. All the builders/workmen on site have been very pleasant and professional aswell.The Sales Office lady - Jayne- has been lovely and has supported us through every step of the process from choosing our home to handing over the keys. She’s communicated well, even during the lockdown, and always kept us up to date with everything. No request/query has ever been too much trouble and she’s always helped us in anyway she can with a smile on her face. The whole experience has been very pleasant and that’s thanks to the people mentioned above so thank you.We would highly recommend Strata.

Caroline · 23 October 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hello, Thank you so much for writing such a lovely review. It's great to hear Jayne and the team at Attraction have helped make sure you had an enjoyable buying journey and that you're now settled into your new home. Good luck and best wishes for the future. Thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Top Man - Jeff

Jeff just visited to carry out a few maintenance tasks around our new home. He is such a friendly, chatty, likeable fella and carried out all of the tasks without issue.We highly recommend Jeff 👍🏻

David · 14 November 2024

Agent replied · 22 December 2024

Hi David,Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that Jeff made such a positive impression during his visit. It’s fantastic to know he was able to complete all the maintenance tasks smoothly and with a friendly approach.We appreciate you taking the time to write this and will be sure to pass on your kind words to Jeff.

4/5

Trustpilot

Attraction - Hull

Great experience with the sales team, Jayne was fantastic from the offset, she listened to what we wanted and showed us around the homes available that fit our needs, she is very friendly, helpful and reassuring. We viewed a couple of Strata builds and Jayne sold us on the Venice! 5* sales customer service, would recommend Jayne to anyone!Negatives:Once we were in the home we had a few issues to say the least. Unfortunately, the boiler had decided to break in between the point of final sign off testing and us moving in (not Strata's fault). An electrician and plumber was sent to look at the boiler and deemed it needed to be fixed/replaced by the manufacturer, the electrician was able to manually bypass the boiler valves, which meant for 1 hour a day we could have hot water (heating had to be on). We were advised however not to leave it on more than 1 hour as this was very dangerous which meant that for 1 week we essentially had no hot water.I decided to make the most of the 1 hour of hot water i had and have a bath, however the overflow on the bath (located half way on the tub, very shallow) was either not plumbed in properly or the O ring had degraded since being fitted. Either way my 11pm bath turned into water leaking through my kitchen spotlights for hours, which obviously was not a great start to being in my beautiful new home. (All has now been rectified and put right).We also had a power cut, which I was informed by one of the work men was due to a worker accidentally cutting through something (unconfirmed), which led to an all day powercut. Sadly this resulted in both me and my partner who currently work from home ( Covid-19 ) having to work from the power coming back on (3pm) until midnight in order to make up for the hours lost, or we would have lost the days pay. Positives:I will give Strata credit, for all the issues we have had (both minor & major) they have been fantastic through the whole experience, they have rectified anything that has gone wrong even if it was my own doing (accidentally put a hole in a wall), in a timely manner. The site leads Craig and Carl have been fantastic, they hold their hands up and admit wrong, they do not shy away. Carl in particular has been fantastic, he has kept in contact with me throughout the whole experience, making sure i was up to date with everything. I am soon to be coming out of my initial period with the site team and soon will be moving over to the customer service team instead. I am hoping the level of care caries across.When buying a new build house, things always go wrong, this is to be expected, How the builders respond to what happens when things go wrong is how you can define them. So far I have had my fair share of issues, but overall I am happy with how Strata have dealt with them.

Ash · 20 October 2020

Agent replied · 14 June 2024

Hi Ash, Thank you so much for taking the time to write your review, I'm sorry to hear you've had a stressful first few weeks in your new home but so glad the guys at Attraction have helped rectify everything and you can now enjoy your home. Good luck and best wishes for the furture. Many thanks, Izzy

5/5

Trustpilot

Many thanks to Kayley Robson for her…

Many thanks to Kayley Robson for her support throughout my house purchase.

Meena · 30 May 2026

5/5

Trustpilot

Stockholm Plot 13, 360

Started looking for a property in September and by 2nd week December 2021, we were given the keys and moved in. The whole process was so stress free and easy...from many positive comms with Charlotte, mortgage application with Sue, to dealing with the Emily the solicitor it has been a good experience. There are snagging issues which are expected and im confident they will all get fixed. Ryan and team have also been great to liaise with.Thankyou !!! :)

Karen · 10 January 2021

Agent replied · 14 June 2024

Hi Karen, Thank you so much for taking the time to leave a review, I'm so glad the team at 360 have helped you find your new home and you have settled in nicely. I wish you all the best for the future in your new home.Thanks,Izzy

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.