5/5
Thank you for helping me sell my house and all your help.
Agent replied · 7 June 2023
Thank you for the 5 star review
Trusted Agent profile · Shaw
Verified
★★★★★
260 reviews across 1 platform
Lucena House Shaw Village Centre, Ramleaze Drive, SN5 5PY
Richard James's office in Shaw, at Lucena House Shaw Village Centre, is rated 4.6 out of 5 across 260 reviews on 1 platform, including 260 Google reviews rated 4.6.
Every review we hold for the Shaw office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Thank you for helping me sell my house and all your help.
Thank you for the 5 star review
1/5
Unfortunately the absolute worst estate agent I have ever had the misfortune of dealing with. Throughout the whole after sales process we were fobbed off, calls were never returned, no one in the office seemed to know what was happening …
5/5
Great service helped enable a very quick sale and completion. Good communications throughout the process with regular weekly updates received unprompted, and helped resolve any sticking points quickly.
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Barrie very helpful in finding a place to buy. Sales progression team helped make the purchasing process easy.
1/5
Poor service. Unable to do anything, unless they have been chased endlessly. Poor value to both landlord and tenant.
1/5
Poor service. Unable to do anything, unless they have been chased endlessly. Poor value to both landlord and tenant.
2/5
Very disappointed
Hi Debbie, We are sorry to hear this. We always aim to provide the best possible service to our clients, so we like to discuss this matter with you further to resolve any concerns you have. Please contact the manager emmamiddleton@richardjames.uk
5/5
Great Owners, Great Food, Great Everything.
1/5
Rating only, no written review.
We are sorry hear of your frustrations. As previously discussed, unfortunately the seller instructed our agent to relist the property, and in situations like these we have to respect the vendor's decisions that they make with regards to … More
3/5
Rating only, no written review.
Hello, We are sorry to see that you may not have had the best experience with us. If you would like to give us more information regarding your experience, please contact the branch manager Barrie Brocks; barriebrocks@richardjames.uk
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Came, but no follow up. Very strange
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
I am sorry to see you have only left a 1 star review! We would love to get some feedback on how we could have improved your experience. You can email the branch manager of the West Swindon Office on 01793 877 708.
1/5
Rating only, no written review.
We are sorry to hear you didn't want to leave us a better review! We are always strive to provide a great customer experience and if you feel you haven't received this please do get in touch with our branch manager Barrie Brocks on barriebrocks@richardjames.uk
1/5
Rating only, no written review.
Sorry to see you have left us a 1 star review! We would like to know why so any feedback you have, would you be able to pass onto our West Swindon Branch Manager Barrie Brocks at barriebrocks@richardjames.uk
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for the 5 stars Alex
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for the 5 stars Alex
4/5
Rating only, no written review.
4/5
Rating only, no written review.
5/5
Very helpful
Thank you for taking the time to leave us a review Paul :)
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the 5 star review Armando!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.