Trusted Agent profile · Sevenoaks

Langford Russell Sevenoaks reviews

3.6

★★★★★ Good

568 reviews across 2 platforms

68b High Street, Sevenoaks, TN13 1JR

Langford Russell's office in Sevenoaks, at 68b High Street, is rated 3.6 out of 5 across 568 reviews on two platforms, including 77 Google reviews rated 4.9.

Google logo

4.9 / 5

77

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

491

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Sevenoaks office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Never answer emails… have been emailing…

Never answer emails… have been emailing for two weeks now and still no response!

Hadley · 2 December 2021

Agent replied · 13 June 2024

Hi Hadley. I have contacted your directly about this now but the reason your emails were not answered was because your were replying to an email, sent to you last year and from an account that is not monitored because it only sends payment receipts! We are grateful though for you raising this and have made some changes internally to avoid this confusion in the future. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

5/5

Trustpilot

Kind , quick , professional

Love how quick and smoothly everything went from viewing to reference. Always reply quickly. Highly recommend!

Dawid · 16 June 2021

Agent replied · 13 June 2024

Thank you David for taking the time to provide us with a review of your experience. I am delighted to hear that you were happy with the service you received and if we can help further please do let me know. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

1/5

Trustpilot

Terrible customer service

Terrible customer service. Unprofessional agent. Rude. Do not work with them.

Vu · 14 February 2022

Agent replied · 13 June 2024

Hello. I am sorry to read your review. I am unable to find you on our system, so wondered if you could get in touch to let me know where it went wrong. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager (andrew.roberts@acorngroup.co.uk)

1/5

Trustpilot

Disappointing

Staff and service is not what I would expect…disappointing

Samantha · 19 May 2022

Agent replied · 13 June 2024

Dear Samantha. I am sorry to read your review. From what you have supplied here I am unable to see where we have let you down, but I would like to find out. Are you able to drop me a line with some details of what went wrong please? Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager (andrew.roberts@acorngroup.co.uk)

5/5

Trustpilot

Been a pleasure working with Jamie…

Been a pleasure working with Jamie Perrin So helpful and caring!

Yoan · 3 December 2021

Agent replied · 13 June 2024

Thank you Yoan for leaving us a 5* review. We are really happy that you were pleased with the service you received from Jamie and if we can help further please do let me know. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

1/5

Trustpilot

Awful

Awful, no contact. no communication. Just take your money and forget you. Very annoying and disappointed. say one thing, do another. leaving you without a place to actually live. No updates, just shrug every issue off like its not there fault. What good is this, they are meant to manage the property.

Anon · 17 October 2016

4/5

Trustpilot

Nice friendly staff but could be…

Nice friendly staff but could be better. Happy with my property so far

Mohammed · 31 August 2020

Agent replied · 13 June 2024

Thank you Mohammed for the review. Your comments are noted, but would love to know how we could improve specifically. If you have a minute perhaps you could drop me a line at andrew.roberts@acorngroup.co.uk. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

5/5

Trustpilot

Awesome

Awesome. Good communication throughout the process

Michael · 26 September 2020

Agent replied · 13 June 2024

Thank you Michael for taking the time to provide us with a review of your experience. I am delighted to hear that you were happy with the service you received. If I can help further please do let me know. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

5/5

Google

Rating only, no written review.

Tonbridge · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Tonbridge Padel, Thank you for the great review of our Langford Russell Sevenoaks team. It's fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Awful, unprofession, hidden fee's

Awful, unprofessional and have hidden fee's. All round bad customer service, communication and complete lack of respect for their clients.

Givinghonestreviews-goodorbad · 26 July 2017

5/5

Google

Rating only, no written review.

Susan · 24 September 2024

Agent replied · 24 October 2024

Dear, Susan Wedlake! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team

5/5

Google

Rating only, no written review.

David · 24 September 2024

Agent replied · 24 October 2024

Dear David Carr! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team

5/5

Trustpilot

He is very helpful and nice

Rating only, no written review.

Amadou · 19 August 2020

Agent replied · 13 June 2024

Thank you Amadou for leaving us a 5* review. We are really happy that you were pleased with the service you received. If I can help further please do let me know. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager

1/5

Trustpilot

My god they are completely useless.

Rating only, no written review.

Giacomo · 28 February 2019

Agent replied · 13 June 2024

Dear Giacomo. I have spoken to your Property Manager and she informs me that your landlord had a long list of items that needed fixing before you moved in. He has agreed to do all of these and has done his best to do so before moved in. I believe that there is still one outstanding item which is due to be fixed within the next 7 days. Unfortunately, as we don't manage the property for your landlord, he choses to use his own contractors, but we have kept you updated during the process and will continue to do so until the items have been resolved to your satisfaction. I am sorry that you have not been happy with the service and if I have missed anything, I would be very pleased to hear from you. Thanks. Andrew Roberts - Customer Relations Manager (Andrew.roberts@acorngroup.co.uk).

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Langford Russell's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.