Every review we hold for the Sefton office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWe purchased our home this year through Entwistle Green and had such a positive experience throughout what can be a very stressful process.
We’ve liaised with James Smith and Sam Jordan, who were both so helpful and supportive, we mainly worked with Louisa Stewart and she was absolutely fantastic from start to finish. She really felt like the glue between ourselves and the vendors and was always happy to step in, chase things up, and keep communication flowing.
Louisa kept us updated regularly, was always approachable and reassuring, and never made us feel like anything was too much trouble. It honestly made such a difference having someone so proactive and supportive during the purchase.
We complete on Friday and are so grateful for all the help from the whole team, but especially Louisa for going above and beyond to support us through the process. Thank you so much!
Shauni · 27 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for sharing your experience with us! We are thrilled to hear that your home-buying journey was made less stressful by our team, especially Louisa. It's our goal to provide excellent service and support to our clients, and we are so glad we could be there for you during this process. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at Crosby handled my aunt's house sale. They went above and beyond for her collecting keys and ferrying paperwork to her home as she had difficulty travelling in to the office. They recommend a house clearance firm and ensured they had access. All this made a difficult time pass more smoothly and their care and sensitivity was greatly appreciated. Special thanks to Gaby who was her contact throughout.
Helen · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for taking the time to leave us this great 5* review and recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 4/5
GoogleStephen and his team in the Crosby branch were really helpful and couldn’t fault them throughout the sale of our property. I would have no problem recommending the Crosby branch to sell or buy through.
However… be warned that if you do use Entwistle Green they charge a seemingly extortionate inflated AML fee, well above what is charged by others such as solicitors to carry out these AML checks.
Renne · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you so much for your kind words! We take pride in providing exceptional service and are delighted to hear about your positive experience with our Crosby branch. We appreciate your recommendation and will certainly take your feedback about the AML fee into consideration. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotBlackburn branch - Tracy and the team
Absolutely amazing from the start. Went to view a property last week late afternoon, once viewing the property i put in an application to rent the property and was told it could take up to a week for the referencing to come back, the following morning I received a phone called to confirm all my referencing has passed and to arrange a move in date. In all my time renting this has been the most fastest and less stressful experience I have ever experienced while renting a property! They have been so supportive and very helpful from the get go and have also sent me emails to help set up new bills at the new property which has helped alot and really has just took so much stress away. When receiving the keys yesterday the checks done on the property was so professional and every smoke alarm was checked and any not working was replaced immediately with brand new replacements in their cars. Could not be more thankful for how smooth the whole process has gone and how helpful and professional Tracy and the team has been. Absolutely amazing experience and a massive thanks to Tracy and the team at the Blackburn branch! Would highly recommend this company if your looking for a less stressful, professional and very speedy experience. A***
Yasmin · 1 July 2026
★★★★★ 5/5
GoogleFrom day one of my flat search, Louisa and the team were professional, friendly, and proactive. They called me straight away to arrange everything and kept the process smooth throughout. Whenever I was unsure or had questions, Louisa reassured me and explained things clearly, which really put me at ease.
They stood out so much compared to all the other letting agencies I dealt with, the difference in service was night and day. Thanks to their help, I’ve found the perfect property, and the whole process has felt easy and stress-free. I’m so excited to be picking up my keys tomorrow!
I highly recommend this letting agency, especially Louisa, for anyone looking for a new home.
Mark · 1 October 2025
Agent replied · 8 October 2025
Thank you so much for your glowing review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our team, especially with Louisa. We strive to provide the best service possible and we're happy to have helped you find your perfect property. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe have nothing but praise for Entwistle Green. We can honestly say the whole team is wonderful, very approachable and nothing was too much for them. We did pop in to see Stephen and the team during the sale of our property and there was always a smile and a helpful response on every occasion.
Selling a house is stressful and the team at Entwistle Green were great at alleviating our stresses that selling a house can bring!
Thanks so much for all your efforts everyone and we have already recommended you to another seller.
Thanks again.
Angela and John
John · 20 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Thank you for the glowing review, Angela and John! We are thrilled to have provided a stress-free and positive experience during the sale of your property. Our team at Entwistle Green always strives to go above and beyond for our clients. Thank you for recommending us to others, it means the world to us! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotWe rented out our property
We rented out our property, signed for a full management. Was is a THEFT, unlawfull enriechment into their pocket? Entwistle Green/Countrywide made two incorrect HMRC annual reports that hid their real income and incorrectly made our higher income, ignored our complaints; they also deducted our income rental money by £710 per repairs without a quote, photos, documentation provided to us, and totally ignored our complaints. They done it again. Nobody cared. Another time, they deducted our rental income for repairs that has not been done. Their negligence, ignorance, careless, and damages to our house showed after one rental year, after second year, the market value of our property dropped down by £30000 from year 2023 when cash offer was offerred as high as £139000 by a fast buyer when we maintained our house by ourselves and kept it in tip top condition, inside and outside, before Entwistle Green took over the management. Entwistle Green left the tenants in unrepaired house over Christmas with leaking water on tenants' heads. We terminated the contract, no full check-out report, no inspection report to changes they made to our house with water, electricity or gas, installed a new kitchen without any permission, the house was left after tenants moved out leaving damages, a dirt, a mess. In addition, unclaimed insurance, unpaid rent, the repairs in 2025 and 2026 paid from our rental income deducted without our consent or permission, the value of our property dropped down by £30000 as Entwistle Green left it, ignored our complaints, Entwitle Green is a part of Countrywide Group and Connells Group. Nobody cared. Is it way do deal with clients? Is this way of their wellfare? Their ignorance, putting phone down, refusing to say their name, no replies, missing rental invome, chaos-mess in their money reserve that did not match the figures, negligence, nonody knew what the other person was doing, several people answered differently or the opposite facts,...
Jana · 3 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleHave to say a massive thank you to Stephen Wheatcroft for everything he did in what was a very long and drawn out sale of my property, due to factors way beyond our control connected to the agencies operating on behalf of the people in our …
Chris · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for your kind words about Stephen Wheatcroft and our agency. We strive to provide exceptional service and it has been our pleasure to assist you in your property sale. We are proud to have such dedicated and persistent team … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotCouldn't recommend more
After being scammed with purple bricks I was very weary especially having 2 young children! However from start to finish entwistle green was really helpful really good with communication and couldnt of got the location or house any better for us it has took me 5 days in my new house for it to sink in but I cannot recommend entwistle green enough! Thank you Tracey and team
Jenny · 25 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleExtremely friendly service from Josh and the team. I was able to have my house out to rent in weeks. They respond very quickly to calls and emails which is appreciated. They are very transparent with fees which are reasonable
Paul · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for your kind words! It was our pleasure to assist you in renting out your house in a timely manner. We are always happy to be transparent with our fees and provide prompt responses to our clients. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic team effort, special shout out to Louisa who has worked above and beyond to have our house sold and completed in record timings, aiding us in our emigration to Australia. Could not recommend the team enough!
Julia · 27 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for your kind words and for trusting our team to help with your home sale. We are so happy to have been able to assist you in your big move to Australia. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have recently marketed my property for rent through the Crosby branch, this is my third time around. Very very happy every single time! Thank you to Tia the manager Rico and Josh for all of your help !! Sheila
Sheila · 17 February 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you, Sheila! It has been our pleasure to assist you again and again with renting your property. We truly appreciate your repeat business and are thrilled to hear that you are always happy with our team members, Tia, Rico, and Josh. Thank you for choosing the Crosby branch! Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing experience with Lydia and Tia, everything was handled smoothly in a friendly and professional manner. I would highly recommend this letting agency, I was kept fully informed throughout the process, and they were very kind in allowing a second viewing when I had my children with me the second time. The viewings were not rushed at all and they were able to answer all my questions thoroughly. I would not hesitate to use this agency again should the need arise.
Natalie · 16 April 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an amazing experience with Lydia and Tia. Customer satisfaction is our top priority and we are happy to hear that we were able to provide a smooth and professional service for you. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 1/5
GoogleSince leaving my flat in Feb 2025, I have had debt collectors asking for a debt to be payed that was for a charge date after I had moved out. It has since come to light that my move out date was incorrect on their system, showing it as 2 months later than it actually was. Had this error not occurred in the first place, I would likely not be dealing with this issue now.
Despite repeatedly asking for a formal letter stating move in and move out dates of tenancy (as this is what the debt collectors wanted as proof of move in and move out date) I am still yet to receive anything. My last email has been left unanswered and I’ve been into the office a few times asking as well and still nothing. Yesterday I phoned up and left my name and number with one of the agents who said they would pass it on to receive a call back, and I’m still yet to receive a call. Im constantly getting ignored and this has now led to unnecessary stress because of the harassment from debt collectors on a daily basis.
Overall, wouldn’t trust them again as they can’t even update documents correctly. I assume they did this to hide the fact the flat was empty for longer than they anticipated but either way, false dates shouldn’t be put down.
Rebecca · 10 April 2026
Agent replied · 17 April 2026
Hello, please contact us via review@Connellsgroup.co.uk with full details so that we can look into this concern further for you. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleI’m so happy I chose this estate agent Entwhistle Green in Crosby to help me find my dream rental property. The service was efficient, professional, and friendly from start to finish. A special thank you to Louisa for her kind and attentive support throughout the process-she made everything so easy. I’ll definitely be recommending them to others!
Lindsey · 24 August 2025
Agent replied · 8 October 2025
Thank you for your 5* review and recommendation. We pride ourselves on exceptional service and are pleased that your experience has been a great one. We look forward to sharing your review with the team! Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 1/5
GoogleShocking service, was told by Harriet in an email and in person my property was worth 350k I said that was too high, we agreed on 300k. Pictures were shocking, and had an orange tobacco stain look to them, which lots of my friends also agreed. I mentioned this to Harriet, but her reply was, “ oh I think they are nice” and they did nothing about them. I also had to contact them many times for getting the description wrong, which took them around 3/4 times to get right. In 8 months I only had 5 viewings and one of those was a lady looking for a bungalow and my place has five flights of stairs. They new my circumstances in regards to my abusive ex, but caused so much trouble between us and lied to him, this resulted in him taking me too court, I had to show emails to prove EG was lying and it was basically thrown out, but myself and the ex still had costs to pay. Stephen the manager was rude and flippant and did not like to be wrong. I found them lazy, unprofessional and all lacked in experience, my property is worth 280-290k and Harriet valued it at offers over £350, that’s a 70k difference… not a single clue, but they told my ex that I was wanting more, causing him to get angry as it was not selling, and he thought it was because of me. Not the fact EG had overpriced it, and did not focus on the right type of buyer. Also they said it was finished to a high standard, when I t was half renovated. Then giving me the feed back from the people who views it saying, “ oh there is too much work” if they would of explained to the people there was work that needs doing then my time would not of been wasted!!
My Ex took me to court, as the house was not selling and said Stephen was telling him I was delaying things, which was a lie… I got to see the emails Stephen and Harriet had been sending him, absolutely shocked at how they tried to play us off against each other.
They also said they were trying to call me to discuss lowering the price again… lies!!!, I showed my call logs, and proved they never tried to call once!!
Harriet at our first meeting said offers over 350k and sent me the official valuation in an email… then she got back in touch saying the value is more around 315k , then they come back to me after we signed at 300k …she just did not seem too know what she was talking about, this was beginning to frustrate me and loose faith in them.
We had NO interest at offers over 300k so we spoke about reducing it to 290k ( which is what all other estate agents put it at)
But once I was in court EG said they wanted to reduce it again to 280k this was only a few weeks after we reduced it to 290k and they said to my abusive Ex that they tried and tried to call me….. absolutely shocked and disgusted in their lies, Like I said, I showed the Barrister my call logs… no messages, no voicemails, no emails or missed calls from EG ….Absolutely shocked and disappointed in them both, especially after me letting them know how me and my daughter was living in fear of my Ex.
I also gave them a key to do a viewing and told them my teenage daughter might be in, so when you let yourself in please make sure you let her know first.
When I got home my daughter said she was lying on my bed and a strange man walked into the bedroom and she was traumatised and got the shock of her life, then she seen another man walking towards the bedroom… they both turned and walked back downstairs…. My daughter said they did not let her know they were in the house and the person doing the viewings was letting them just walk around the house by themselves. I was absolutely fuming with them. They could not even follow a simple instruction,
We have now took our property off EG and placed it with another agent, I’ve already had a better and more professional experience with this new agent, and hopefully they will sell my house without the drama and added expense that EG has caused.
On a positive note, the rest of the girls in EG were lovely and could be helpful.
Jo · 26 September 2024
Agent replied · 26 October 2024
Hi Jo, thank you for your feedback which is appreciated.
To address your concerns, when we met at the property, we discussed the challenges of placing an appropriate valuation due to the financial requirements of both you and you ex-husband. As this was clearly a difficult situation due to the reasons for selling and in consideration of this it was deemed that achieving a high sale price was the correct marketing strategy to go with to begin with.
In terms of photos for the property we disagree with your interpretation of what happened. Our photographer was not granted access to the full property, and therefore photos and floor plan, could not represent the true property and therefore having a potentially negative effect on the properties marketability. Our colleague at Focal agent, who does photos for the vast majority of our properties has excellent feedback and we are very happy with his work efforts. We were more than happy to make the amendments with the content of the description and have changes for you on several occasions you have asked us to do so.
In terms of viewings we also disagree with your interpretation. The property had 8 viewings whilst it was listed with us, and a further 6 cancelled viewings however, there have also been numerous occasions where we have not been able to organise viewings due to scheduling issues with you. For example, there were times where we have tried to arrange viewings but you were unable to accommodate the potential buyers for what you advised were personal reasons. This is not something as agents we can control and we would expect all of our clients to make themselves available as much as possible to maximise the number of viewings. In the end you’ll no doubt recall that we had to email you to request that we have more clarity on viewing arrangements, as this was becoming difficult for us to manage and it was having a negative effect on our attempts to get these arranged.
Finally we are sorry for any alarm caused when our agent walked into your daughter’s room during a viewing, as this was not our intention at all. As you know we did not hold a key for your property although when we arranged the viewing you provided us with a key to enable to appointment to go ahead at the time so it is fair to say it was well known that we were going to be conducting a viewing and visiting the property at the date and time in question.
★★★★★ 1/5
TrustpilotBooked a valuation with anna
Booked a valuation with anna. Visit was short she was very brief and not much help. Thought the valuation was poor compared to others x her manner was impersonal x promised follow.up email which never came . Would not advise anyone to use this service . J jones
Jacqueline · 27 June 2026
★★★★★ 5/5
GoogleUsed Entwistle to find a tenant for my vacant property. A suitable tenant was found quickly with little fuss. Josh, Tia and Rico were all great to deal with.
Yo · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for the positive feedback! We are thrilled to hear that our team was able to quickly find a suitable tenant for your property. We pride ourselves on making the process easy and stress-free for our clients. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleSarah and Louisa were almost that efficient I wasn't organised enough!!! Seriously though they're communication was excellent. Their response to my queries was knowledgeable. I had a great experience with them and would recommend for others. Very friendly and helpful!! Thanks ladies!! 😊 …
Sheila · 18 October 2025
Agent replied · 25 October 2025
Thank you for your kind words and for choosing our business, we are glad to hear that our communication and service met your expectations. We truly appreciate your recommendation. It was a pleasure working with you! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a tour of a property with Lydia who was extremely knowledgable and very quick in communication, which we really appreciated - thank you Lydia!
Kaitlin · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for your kind words! We're so glad you had a great experience with Lydia during your property tour. We strive to provide excellent service and communication for all of our clients. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotRental Property Search Made Easy
I was searching for a rental property with very specific requirements, which made the process quite challenging. Bella was absolutely incredible throughout the entire journey. With a perfect balance of patience, persistence, and professionalism, she guided me through every step and went above and beyond to ensure that all my needs were met. Thanks to her dedication and tenacity, she was able to secure the perfect property for me, something I couldn’t have achieved without her support. I am deeply grateful for her hard work and expertise. Thank you, Bella!
Peter · 18 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJust wanted to say how amazing my experience has been with Louisa whilst applying for my first property to rent. Louise was so patient with me and really understanding. She communicated everything so well and put me at ease with it all. Thank you so much!
Lauren · 9 August 2025
Agent replied · 8 September 2025
Many thanks for the great 5* review and your kind words. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat agent to sell through
I worked with Alex, Jess and Matt at the Old Swan branch. Great team and helped pushed the sale through. I have used them twice and will use them in the future for future sales. From setting up viewings to chasing the buyer, they were great. Thanks team
James · 30 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleMainly dealt with Anna through the process and she was quick and efficient in organising everything necessary and keeping me in the loop. Thanks Anna.
Samuel · 17 February 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Anna provided quick and efficient service while keeping you informed throughout the process. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.