Every review we hold for the Rugby office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GooglePauline and Barry have been absolute legends. They have been super accommodating and very professional throughout my dealings with them. Not only did they make the entire process easy they were speedy in processing the application. Definitely recommend them and wouldn’t use anyone else! Thank you so much guys!!!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lisa · 27 August 2022
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much Lisa, and you are such a pleasure to work for, Barry and I are glad we made you and yours happy xxxx
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Amethyst to let our property for many years. To date our experience has been very positive. We've had no problems and have always received a helpful and friendly service from Pauline, Barry and the team.
Dawn · 12 June 2019
★★★★★ 5/5
GooglePauline & Barry are a pleasure to do business with.
An efficient business which is customer focused.
William · 15 April 2024
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much William, it means a lot to us when we make our customers happy, and also you were a pleasure !! Take care
★★★★★ 1/5
GoogleI was treated like royalty when I handed 2000.00 to Pauline Pauley . 3 mths later when I went to the office, the whole lot of them sat with sealed lips. I felt rotten. A mth later i received a eviction. I have looked after this property so well. Done the gardens etc. She had no apologies. I am horrified. I have a life times furniture a 17 yr old pet of which I paid 300.00 pet clause. By reading other reviews I doubt if i'll see my £950.00 bond. I actually sold my gold and took out a 3yr bank loan. My strong advice is to not use this bogus agency.
Karen · 11 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleGreat and memorable experience with Amethyst over years. Amazing people, very positive, always happy to help and support, easy going. It was great 5 years! Thank you for everything!
Jolanta · 14 April 2023
Agent replied · 10 June 2024
Oh Jolanta, this means so much to us. You have been absolutely amazing, kind, cooperative and a brilliant tenant
We are sorry to lose you but wish you good luck in your future
★★★★★ 1/5
GooglePretty bad. Same as other potential tenants mentioned, I was after 3 bed house for family 2+1. We were told (by the same short red hair lady) we don't need such a big house and the most we could rent is 2 bed with them (they know our needs better LOL). If I was a landlord I would never chose them. The property hasn't found tenants before previous moved out but they refuse to rent because we don't need such a big house and they've got 200 people on waiting list...
Kamil · 12 June 2019
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible and rude people working here I don't recommend!
Alin · 15 April 2024
Agent replied · 10 June 2024
Alin I suggest you have a really honest think about why you have said this following your meeting today with ourselves AND your Landlords
Then you may realise- as will everyone involved
But sorry you feel that way
★★★★★ 4/5
GoogleRespectable service.They don't judge
People by the way you look, or finance.
Delfina · 14 April 2023
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much Delfina, this really means a lot to us
Bless you
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly and brilliant service absolute life savers would very much recommend.
Dan · 11 June 2022
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much Dan that really means a lot to us and we are so glad we were able to make you happy!
★★★★★ 5/5
GoogleEvery helpfully staff.
Anthony · 16 April 2023
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much, how kind of you Anthony, Barry says thanks also
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service, very helpful team. Best value in Rugby.
Paul · 11 June 2022
Agent replied · 10 June 2024
Oh thank you so much Paul, that means a lot, and you are an absolute pleasure to work for
★★★★★ 5/5
GoogleAlways pleasant and helpful
Ray · 11 June 2022
Agent replied · 10 June 2024
Thank you Ray, we love working with you and especially seeing you for a good laugh!
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid this rental agency, personally I had a negative experience and I do not recommend it
Ioan · 11 June 2021
★★★★★ 1/5
GoogleRadiculous. They told me that I can not rent 2-3 bedroom house because I don't have children.
Natalia · 11 June 2020
★★★★★ 1/5
GoogleRude staff. They have no clue of how to treat a potential client. I’ll never be back
MANUELA · 12 June 2019
★★★★★ 1/5
GoogleRefused to allow us to view a house as a couple.
Paul · 11 June 2020
★★★★★ 1/5
GoogleI don't recommend it
VICTORSKY · 28 August 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Benjamin · 16 December 2024
Agent replied · 9 December 2024
and also expecting this one to go with the former
I repeat there are always two sides to every story as everyone knows
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Aivar · 11 June 2022
Agent replied · 10 June 2024
Thank you Aivar, much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Nigel · 11 June 2022
Agent replied · 10 June 2024
Thank you so much
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Aleksandar · 11 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Sarah · 11 June 2020
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Craig · 12 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Daniel · 12 June 2019
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.