Every review we hold for the Ruddington office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleFound a property in the area i was looking for, they have a good relationship with there landlords, very organised and the removals company near and farthey recommended was fantastic. The whole experience from viewing to loving was amazing. Thank youPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Juju · 24 October 2020
Agent replied · 29 May 2023
Hi Juju, thank you for leaving a review. We hope you enjoy renting through Benwell Daykin Estate Agents.
★★★★★ 5/5
FacebookA Massive Thank You to these guys. Had my house up and let in less than a week. Always on hand to help. No question unanswered no matter what time always available to talk about the process with and always kept up to date. This is my first home up for let and was a very smooth process. I would recommend them to anyone looking to let out their house. Appreciate you guys massively.
Remi · 4 December 2020
★★★★★ 5/5
GoogleStaff were very friendly, polite and helpful in selling our property keeping us up to date on the process of sale. Would highly recommend.
Williane · 14 April 2023
Agent replied · 29 May 2023
Hi Williane, thank you for the kind words. We really appreciate your business and wish you the best in finding your future home.
★★★★★ 5/5
GoogleHad a great experience. Very quick responses and detailed answers. Would recommend for renters. We had our viewing with Nicola, she was lovely and explained the whole process to us with ease.
Abi · 29 May 2022
Agent replied · 29 May 2023
Hi Abi, you're more than welcome :)
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service from start to finish, Thank you for all the help and support!
Katherine · 14 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely brilliant team (Ricky, Nick and Lesley)! So friendly and so helpful if I had any queries. Professional but also great fun.
The layout and presentation for the property online is by far superior of other …
Andrea · 14 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI've had my property for many years but only recently switched to Benwell Daykin, and it's the best choice I've ever made.
Total piece of mind knowing that they are so thorough, efficient and very …
Grace · 14 April 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Ricky
Can't thank Ricky enough for all of his help securing us a new property especially in these tricky times we are in!!!
Ross · 26 March 2020
★★★★★ 5/5
GoogleCannot recommend enough
Fast responses, efficient service, and great support
10/10, made he whole process easier
Laura · 15 February 2025
★★★★★ 5/5
GoogleReally friendly and professional service. Really catered for our needs and went above and beyond to ensure we got our dream home! Highly recommend
Zack · 20 August 2024
★★★★★ 5/5
FacebookThank you Ricky for all of your help! 100% recommend Benwell Daykin. Honest and reliable
Ross · 20 March 2020
★★★★★ 1/5
TrustpilotI just thought I would share my…
I just thought I would share my experiences with potential customers of Benwell Daykin estate agents.
Patrick · 8 November 2022
Agent replied · 26 May 2023
Good morning Mr Stratford,
Thank you for your review and feedback, our company welcomes positive and negative feedback, as this helps to educate and improve the level of service we offer and our staffs skill sets.
You are correct in the sense that you contacted our agency and did not receive a response for seven days and had to send a second email before you received a response. However, what you fail to mention is that in the response you received, you were informed that your original email had in fact been flagged by our spam filter.
When you emailed the same member of staff again asking if the sale had fallen through that member of staff was in fact on annual leave, did you not think to call the office if you did not receive a response?
Our client was made aware of your 'formal' offer however, you have never provided a contact number for yourself, registered as a buyer with our company or provided the necessary documentation in order for your offer to be qualified.
You subsequently emailed the same member of our team on the 28/10/2022 asking for our companies complaints procedure, which they provided to you within twenty minutes.
Despite asking for our complaints procedure, at the time of writing this response you haven't raised a complaint with our company or followed our complaints procedure, preferring to leave this review instead.
To clarify, Benwell Daykin are not mortgage brokers, we are estate agents and do not have the necessary qualifications to provide mortgage advise. We do however, have an inhouse mortgage broker who is qualified to provide you with financial advise.
Whether your offer is cash or mortgage is irrelevant to our agency, it is the property owner who accepts or rejects the offer.
If you would like to discuss this further than please feel free to contact the office on 0115 990 2007 or alternatively provide a contact number for yourself.
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional fast and really well rounded estate agents.
Richard · 15 February 2025
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a great experience of dealing with Nick who was extremely friendly and responsive - including at funny times of day while we were overseas. He was really helpful and considerate working with the tenants who were in our house. …
John · 14 April 2023
★★★★★ 5/5
GoogleBest estate agents in Nottingham
CHEVANA · 15 March 2025
★★★★★ 2/5
GoogleUnfortunately the worst experience I have had with any letting agency. Glad it's over now 🙌 …
Kairi · 29 May 2022
Agent replied · 29 May 2023
Morning Kairi, we welcome feedback whether it's good or bad, this helps our team and agency improve.
We took over the management of the property, that you rented, from another agency and I have reviewed your tenancy. Since we took over the management of the property, I can see no maintenance issues were reported by you during our period of management and can see that you always paid your rent on time.
There was an issue at the end of your tenancy, in the fact that the old managing agents hadn't transferred your deposit to Benwell Daykin, so we had to chase them to release it to you, which we constantly did until it was released. Therefore, considering the minimal contact we had during our management of the property, I feel a two star review is unfair.
As previously stated, we welcome all feedback and wish you the best.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat communication, Helpful staff!
Bought through Benwell Daykin, I was kept up to date all the way through the process. I asked for thier recommendation on solicitors and they guided me to another local business who were fantastic. The whole team were brilliant!
Tom · 6 December 2022
★★★★★ 5/5
GoogleAn amazing work place with even better staff! Would highly recommend to anyone!
NathanJ · 20 August 2024
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional estate agency always helpful and dealt with all queries in a timely manner.
Jade · 21 June 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally helpful with the whole process…
Really helpful with the whole process of our second view of the new house with Nicola, she is so professional and informative. As we were first time buyers and didn't know what to expect, overall a good experience. We highly recommend BenwellDaykin & their team.
Mandy · 9 December 2021
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service for tenant find only. Will definitely use again.
Maxine · 20 August 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI highly recommend both Ricky and Nick. Excellent service and will be using again when we move.
Tarquin · 14 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleDealt with several estate agents before and these guys went above and beyond when selling my property
Simon · 14 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleMade the sale of my house so much easier - went the extra mile !PositiveQuality
Brett · 24 October 2020
Agent replied · 29 May 2023
Thanks Brett. Good luck in your new home :)
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.