Every review we hold for the Rainham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleDO NOT RENT A PROPERTY HERE!!!! First impressions was amazing the area was nice etc after a month of living here I can say that it’s the worst apartment I’ve lived in. Firstly the customer service is awful any complains you have they just …
DV · 16 April 2025
Agent replied · 15 June 2024
Hello,
We're really shocked and sad to read this review. As we are unable to identify you via the information available to us in your review, we would really … More
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve had a very positive experience with the office I rented in the complex. From the beginning, the staff has been approachable, supportive, and highly responsive. What really stood out to me was their solution-oriented mindset, they don’t …
B · 16 June 2025
Agent replied · 16 April 2026
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience and truly appreciate your recognition of our team's efforts especially Nurdan's.
★★★★★ 1/5
GoogleWorse experience ever, robbed my money because of their own fault information they provided us. No replies to emails after i was trying to see them in person to get my money back. Told us we can have 3 people on the papers for two bedroom house as soon as all our papers were sorted apparently now only 2 people are only allowed and just because just two of us couldn’t afford it we canceled it so out of my 400£ deposit i only got 100£ back because of “fees” when it was never our decision to cancel everything it was all because they couldn’t make their mind up.
Gabija · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Gabija,
Thank you for your feedback. We have identified your application and looked in to your records. We can see that originally your application was for three people and then this changed to two during the application process. It appears the team were working with you to get the required information for your application to proceed but we received an email saying you would no longer like to proceed with the tenancy. Our referencing criteria and all fees are clearly outlined both on our website and via our communications throughout the application process. We also clearly outline that a holding deposit will not be fully refunded if an applicant chooses to no longer proceed having already submitted an application.
★★★★★ 1/5
GoogleI’ve had an ongoing issue with parking. Initially, I was told I was second on the waiting list and could expect to get parking within a few months. However, after following up, I was informed that parking wouldn’t be available for quite …
Murryyam · 16 April 2025
Agent replied · 24 October 2024
Hello,
Thank you for your honest and valuable feedback. We're sad to hear of your frustrations. … More
★★★★★ 4/5
GoogleLiving with Simple Life London has been a really positive experience overall. The team has been friendly and responsive, especially when I’ve needed help with maintenance or had questions about my tenancy. I appreciate how clean and …
Kesi · 16 May 2025
Agent replied · 25 May 2025
Thank you for your honest and valuable feedback Kesi!
★★★★★ 5/5
GoogleHas been a smooth and great moving process, Omar which I have spoken to on a few occasions regarding some issues, solved rapidly. Friendly, helpful and always straight to the point.
Jk29745 · 11 July 2025
Agent replied · 9 September 2025
Thank you for your kind words!
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent companion 😍 …
Girmantė · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for taking the time to leave a review!
★★★★★ 1/5
GoogleIf it is possible to give NO stars, I will.
If you like to feel safe in your home, RUN. …
Omolara · 16 April 2025
Agent replied · 25 May 2025
Hi Omolara,
We're disappointed to read your review. We have spoken to the team and reviewed your records and we can confirm that you have no open maintenance issues … More
★★★★★ 5/5
GoogleBest and quick services, Friendly and very knowledgeable staff. Sonam helped me with all my queries and was very helpful and knowledgeable.
Manpreet · 17 March 2024
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for your wonderful feedback Manpreet!
★★★★★ 1/5
GoogleAll their 5 stars are fake they are a scam company do not trust them they will steal your deposit and their staff have no clue what they are doing
Nelson · 25 January 2025
★★★★★ 2/5
GoogleToo much documentation and slow process
Oluwamule · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Oluwamule, We're sorry to hear that you were dissatisfied with our application process. We can assure you that our processes are all industry standard. If there is a particular area you feel has fallen down, we'd love to invite you to contact us directly with some more detailed feedback, so we can identify and address any issues.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
The · 16 November 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hello, we're sorry to see you are unsatisfied with Beechmont House. If you could email us at slmarketing@simplelifehomes.com, with confirmation of your full name, phone number and property details, we can discuss the reasons further.
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Ronnie · 17 January 2024
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for your rating Ronnie!
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Khalil · 18 November 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Khalil, we're sad to see your 1 star review. We'd love to invite you to send us some more detailed feedback over email so we can identify and address any issues you have had.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
RaseL · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for your rating Rasel!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.