Every review we hold for the Nottingham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleNottingham Lettings provided me with a wonderful rental experience. From the very beginning, they provided a detailed and friendly overview, which put me at ease. A special thank you to Martin, who always responded to my needs promptly and appropriately. On several occasions, I encountered issues late at night, and he was immediately able to provide solutions. This kind of after-hours support is a rare experience, adds to my peace of mind, and is a key reason I wholeheartedly recommend them.
As a newcomer to the UK, I was unfamiliar with many things, but Nottingham Lettings was incredibly helpful. Not only did they patiently and clearly explain the entire rental process, but they even personally walked me through adding value to my electricity bill. My mother and I have been living comfortably in this apartment for the past year, and it's been a truly enjoyable experience. A huge thank you to Nottingham Lettings!
Nottingham Lettings has given me an excellent renting experience. From the very first viewing, they provided detailed and friendly introductions, which made me feel reassured. I am especially grateful to Martin, who always responded quickly and appropriately whenever I needed help. On several occasions, even late at night, he was able to provide immediate solutions. It’s rare to receive such support outside of normal office hours, and this gave me great peace of mind. This is one of the main reasons why I would strongly recommend them to others.
As someone new to the UK, there were many things I didn’t fully understand, but Nottingham Lettings offered great support. They not only explained the whole rental process clearly and patiently, but even personally took me to top up my electricity card, something I truly appreciated. Over the past year, my mother and I have lived very comfortably in the property, and it has been a wonderful experience. Many thanks to Nottingham Lettings!
WH · 26 September 2025
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid please, do not be bullied into putting a ‘good review’ because Martin went out if his way to get you the place you wanted as you were desperate and he asks you nicely to do so, and £8,000 up front lol every year rent!
It’s all a show, and don’t be fooled.
3 years my daughter lived in her run down property, I won’t go into detail but repairs are none existent do them yourself like I did or spend weeks trying to get stuff done!
He’s drives 2 maybe 3 top of the range cars and thinks he’s special, rents run down property for extortionate rent, and talks down his nose to you like your stupid living a high end life style.
I could have been harsher and a lot more truthful but I am still waiting for my bond which I haven’t In Full yet!
The reason was he said was i apparently Left the property dirty, the real reason is I was asked politely to take down my first review, which I did but still didn’t get my bond, which to me is called blackmail!
So my review is back and so us my truth, with a few changes as it drags on!
I have since contacted DPS directly, filled in a complaint form and contacted a solicitor, I will get my bond back Martin you can bully some people but believe me you’ve picked on the wrong one this time!
The number is available to everyone so don’t let them take your deposit fight for it!
‘Deposit Protection Scheme’
The numbers on the website it’s your right so fight for it!
UPDATE:
I didn’t get my £135 deposit back as I wouldn’t remove this review!!
I left the property clean, with new vertical blinds throughout and new voule curtains and curtain rails as the old ones fell down (rotted)
Your not a nice man and my solicitor said ‘he’s done this before he knows what he’s doing’ lol
Rest my case!!
AVOID AT ALL COST PLEASE
Most if not all off the reviews are fake!!
Julie · 7 June 2024
Agent replied · 21 June 2024
Your deposit was protected with the Deposit Protection Service (DPS). Upon check-out, an inventory clerk reported the property was left unclean. Consequently, we hired a professional cleaning service, and the cost was deducted from your deposit. This decision, along with supporting documents, was submitted to the DPS following your dispute. They decide how much deposit to award each party based on the independant evidence received.
We understand and are concerned about any negative feedback. We strive for excellence in our service to tenants and landlords. Negative reviews impact our business and team morale, but we're committed to understanding and addressing such concerns.
Regarding the issues raised, adjustments were made during your tenancy to accommodate specific requests, including pet allowances, against an agreed rent increase. We must note, however, that communication should be respectful and within reasonable hours.
We apologise for any inconvenience caused and wish you well in the future.
★★★★★ 1/5
GoogleSTUDENTS, do NOT use!
What an awful lettings agency! Incredibly unhelpful when it came to maintenance issues, some of which my parents were forced to deal with.
Furthermore, they tried to nickel and dime us out of our deposit (on which the DPS sided with us), despite telling us our house was “the cleanest student house they’d ever seen” during viewings - see below for photos as we left.
Martin is a manipulative bully, who took joy in his attempt to take money from us for cleaning.
If you need a student house, go elsewhere - if I could give Nottingham Lettings less than one star I would.
Daniel · 26 October 2024
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID NOTTINGHAM LETTINGS. Now I have finally received my deposit back, bare in mind my tenancy ended on the 24th of August and it is now almost NOVEMBER I can write an honest review from a student that rented from NL.
Firstly, the whole company is very unprofessional. There were lots of damages to our house when we moved in and we reported these damages numerous times including a hole in the ceiling which left a big puddle of water in our kitchen every time it rained and this was not fixed. In fact we emailed numerous times about these problems. Yes the houses look nice but it is all cheaply done. NL are not helpful at all and take days to respond to emails.
Martin, the owner of NL and the person who deals with most problems is very problematic and rude. Argued with us numerous times and even TURNT UP TO MY HOUSE AFTER ARGUING WITH MY HOUSE MATE OVER THE PHONE TO FIGHT??? When coming to the house he saw how much stuff was wrong with it told us it will all be fixed and yet again an empty promise. Tried to scam us our of our deposits saying we went over our bill usage and when sending him a screenshot of our contract and telling him he is wrong he quickly took back his claims after arguing back and forth with him over text (even tried spamming my phone with calls).
They do not take into the fact that you are students and will try rip you off. It took almost 2 months to get our deposit back and still didnt get the full thing back. I am with a new letting agent this year and they are so much more helpful than Nottingham Lettings. As a student at UoN i am telling you to avoid this company at all costs. And no Martin you can not bully me into taking this review down like you have to others. All the good reviews are probably fake
H · 22 June 2022
Agent replied · 21 June 2024
Thank you for sharing your experience and concerns. We deeply regret hearing about the difficulties you encountered during your tenancy and the delay in receiving your deposit. At Nottingham Lettings, we take pride in our commitment to providing quality service to our tenants, and it seems we fell short in your case.
We acknowledge the issues you've highlighted, including the property damages and the challenges in communication. These incidents are not reflective of our usual standards, which is supported by the many positive reviews from our satisfied tenants. We view your experience as a crucial learning opportunity to enhance our processes and ensure such a lapse in service remains a one-off incident.
Please rest assured that any deposit deductions are made based on professional, independent inventories, ensuring a fair and unbiased assessment for both parties. These measures, along with the neutral resolution offered by the Deposit Protection Service (DPS), aim to guarantee transparency and fairness in all our dealings.
We sincerely apologise for any inconvenience and stress caused. We have taken your feedback seriously and are committed to improving our services to prevent similar issues in the future. We appreciate your honesty, as it is vital in helping us to improve.
Thank you again for your feedback, and we wish you all the best in your future endeavours.
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid please, do not be bullied into putting a ‘good review’ because Martin went out if his way to get you the place you wanted as you were desperate and he asks you nicely to do so, and £8,000 up front lol every year rent!
It’s all a show, and don’t be fooled.
3 years my daughter lived in her run down property, I won’t go into detail but repairs are none existent do them yourself like I did or spend weeks trying to get stuff done!
He’s drives 2 maybe 3 top of the range cars and thinks he’s special, rents run down property for extortionate rent, and talks down his nose to you like your stupid living a high end life style.
I could have been harsher and a lot more truthful but I am still waiting for my bond which I haven’t In Full yet!
The reason was he said was i apparently Left the property dirty, the real reason is I was asked politely to take down my first review, which I did but still didn’t get my bond, which to me is called blackmail!
So my review is back and so us my truth, with a few changes as it drags on!
I have since contacted DPS directly, filled in a complaint form and contacted a solicitor, I will get my bond back Martin you can bully some people but believe me you’ve picked on the wrong one this time!
The number is available to everyone so don’t let them take your deposit fight for it!
‘Deposit Protection Scheme’
The numbers on the website it’s your right so fight for it!
UPDATE:
I didn’t get my £135 deposit back as I wouldn’t remove this review!!
I left the property clean, with new vertical blinds throughout and new voule curtains and curtain rails as the old ones fell down (rotted)
Your not a nice man and my solicitor said ‘he’s done this before he knows what he’s doing’ lol
Rest my case!!
AVOID AT ALL COST PLEASE
Most if not all off the reviews are fake!!
Julie · 28 June 2024
★★★★★ 1/5
GoogleUnfair deductions at the end of tenancy for things that were in place before our move in date, we supplied proof of which but they wanted us to go through a third party which could’ve took months and as students we were unable to afford waiting for this money back.
Charlotte · 26 October 2025
Agent replied · 25 December 2025
We’re sorry to hear you feel this way. To keep everything fair and transparent for both tenants and landlords, we use independent inventory clerks to document the condition of each property at check-in and check-out. This ensures that all assessments are neutral and not influenced by either party.
Any proposed deductions must legally be processed through the Deposit Protection Scheme (DPS), which acts as an impartial third party. This system is designed to protect tenants, not disadvantage them, and ensures that any disputes are handled fairly, honestly, and with clear evidence on both sides.
We always follow the required DPS process and do not make unilateral decisions about deductions. If you have further concerns, we’re more than happy to discuss them directly.
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend this company to anyone. Really reliable, responsive and the people working here try their best to help everyone, shoutout to Martin and Mary who have been very helpful! :)
Daniaal · 26 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience with Nottingham Lettings. From start to finish, their service was professional, efficient, and friendly.
They were very responsive, always available to answer my questions and address any concerns.
Gen was a great help with securing my new place and made the experience seamless and stress free.
I highly recommend them to anyone looking for a reliable and top-notch lettings agency!
Long · 31 May 2024
★★★★★ 1/5
GoogleMade me pay an extra £75 a month for a dog and when I no longer had the dog living with me and asked for the charge to be taken off they refused. Also made me pay a year up front, putting me in debt. B********* D**** is a mould infested flat which is not worth £450 a month let alone the £670 that I’m having to pay every month. Avoid M***** especially and don’t get involved with this terrible agency. I ended up with carbon monoxide poisoning because they didn’t have adequate ventilation in the flat. AVOID AT ALL COSTS.
Jolie · 22 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI reccently moved to Nottingham and I was looking for somewhere to move in quickly. I couldn't really ask for a better service.
The staff were all very friendly and helpful, Martin was especially amazing he really wemt above and beyond with helping me move.
The process was very fast and easy and I would definetly recommend their services to a friend or anyone.
Meghan · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Meghan, Thank you for your kinds words we always aim to please and go above and beyond for our clients
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic Experience!
I'm absolutely thrilled with my experience as a tenant in a 4-bedroom flat managed by Nottingham Lettings! The property is perfectly located, with easy access to numerous stores (Hyson Green area), trams, medilink, and a wide range of amenities.
The flat itself is clean and comfy, and the letting process was seamless thanks to the friendly and professional team at Nottingham Lettings. They've been responsive to my queries and concerns, ensuring a smooth tenancy.
I highly recommend Nottingham Lettings to anyone looking for a reliable and efficient lettings agency. The convenience, quality, and service make it a top-notch choice. Five stars well deserved!"
Kazeem · 3 May 2025
★★★★★ 2/5
GoogleWe rented a 4 bedroom house. The house was terribly insulated so our energy bills were very high. The place was decorated to a very low standard, the paint would rub off the walls onto our clothes. This wouldn't be an issue if they didn't have the cheek to try to claim £475 of our deposit for "cleaning" when we had left the property clean. Unless you're prepared to fully redecorate for the next Tennant before you leave you can expect them to try and steal your deposit.
Sami · 24 November 2023
Agent replied · 21 June 2024
We genuinely appreciate your feedback as it allows us to make improvements for future guests. We apologize that you found the decor to be of a lower standard than expected and that you experienced discomfort due to high energy bills. These are certainly not the experiences we strive to provide. It is an issue that we take very seriously, and we are actively exploring ways to enhance the insulation of our properties. Regarding the deduction from your deposit for professional cleaning, which you did disputed. Please note, inventories are conducted by independent parties, and any disputes are handled fairly by the Deposit Protection Service (DPS). We do not control this process and it is fair to all parties.
★★★★★ 5/5
GoogleLiving as a tenant in a Nottingham Lettings property for the past year has been an all round good experience. The quality of the property, as well as the service, has made the agency one I would highly recommend. Martin was the property agent assigned to the house and he was always responsive to any requirement that needed sorting, whether it be Wi-Fi, general house up-keep/furniture replacement or maintenance. Despite the number of properties Martin undoubtedly manages, he would always get back to me within the day (if not straight away!) and it is this reliability and professionalism in their communication and service that makes them highly recommendable.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Becky · 22 June 2022
★★★★★ 1/5
GoogleOnly gets 5 star reviews because he blackmails people lol.
Currently holding my deposit because I refused to delete my 1 star review haha. How mature of you Martin.
Also I lived in an ant infested place which was never solved. I’d email about having things repaired (my bathroom floor never even came with flooring lol, just bare concrete. I had to PAY out of MY own pocket to have THEIR property look NICE) and they’d maybe email you back within 1-2 weeks after. Might as well fix it yersen.
Absolutely laughable agency.
🤭
Jolie · 25 October 2023
Agent replied · 21 June 2024
Thank you for being honest with us and sharing your feedback.as it allows us to identify areas where we can improve our services. We apologize that the issues you raised were not resolved promptly during your tenancy.
We would like to clarify that we do not engage in any unethical practices, and we certainly do not withhold deposits as a means of retaliation. Thank you for bringing this to our attention.
The appearance of ants was likely due to food residues on the floor, a common issue leading to pests. You rented the property for 3 years, renewing the lease annually, and the property was taken "as seen." Any unauthorised modifications were your choice. The only deduction from your deposit was for professional cleaning, which you did disputed. Please note, inventories are conducted by independent parties, and any disputes are handled fairly by the Deposit Protection Service (DPS). We do not control this process and it is fair to all parties.
★★★★★ 1/5
GoogleThey're happy to rent you a draughty, poorly insulated and run down property for an extortionate amount and then try to keep your whole deposit making up nonsense claims for previous damage. Avoid, especially if the property is owned by Soda Estates Ltd who are a nottingham ""business"" who buy, don't maintain and then rent these scruffy properties and then demand you cover their turnover costs.
The icing on the cake for whole experience is when I moved in I was given the wrong keys, the agent then couldn't fathom that the keys could be wrong and kept accusing me of operating the handle wrong, as if it might be my first time locking door. Took them several hours to show up and hand over the correct ones while I was stood waiting around with all my belongings.
Nicky · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
We apologise sincerely if you were given the wrong keys when you moved in. We want to address your concerns regarding the deposit and assure you that we follow a transparent process for deductions. Our policy is to conduct a thorough inspection at the end of each tenancy. Please note, inventories are conducted by independent parties, and any disputes are handled fairly by the Deposit Protection Service (DPS). We do not control this process and it is fair to all parties.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have rented for many years and this is by far the most professional letting agents we have had. They seem to genuinely care about any issues. We sent an email regarding an issue and a plumber was here the next day and he was incredibly lovely, felt like he also took the time to answer any questions we had. Would thoroughly recommend and we no longer feel the need to move due to this letting agents taking over we finally feel settled.
Bonnie · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Thank you very much for this review. We are really glad we could look after you.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been a tenant with Nottingham Lettings for 6 years living in two properties and I have nothing but positive things to say about my experience. Everyone I have dealt with have been pro active and helpful with a special mention to Gen who I have had the most contact with at the agency. From the application process to moving out, Gen has been an utter super star. Friendly, professional and super organised she is an absolute credit to the business. I highly recommend anyone looking to rent a property in Nottingham and the Nottingham area to do so through Nottingham Lettings. Thank you team Nottingham Lettings and the best of luck with the future.PositiveResponsiveness, Professionalism
Claire · 22 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleBeen with these guys for around nine years now and they've been brilliant. They offer a really personal service at a great price. They really take an interest in you and your property, and have a great knowledge of the local market.
My property needed some significant renovations and I had to go through the Selective Licensing process, and they handled the lot, no hassle, and kept in regular contact. Any works that need doing get done quickly and to a good standard.
Would highly recommend Martin, Gen and the team, I've never even considered looking anywhere else during my time with them. Absolute stars.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Kev · 22 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleMartin was very nice and I signed my tenant contract in a couple of days. The place is safe, nice and bright as advertised, has all I need and flatmates are friendly (and its very affordable!). They keep tenants informed when there is new building/flat's information also. I would really recommend their service!
This agency's service is fast and reputable. Finding a short-term room is a bit difficult, but I was still able to rent a clean, beautiful private room at a good price near the center of Nottingham. Recommend for Vietnamese students looking for a room.
Hải · 22 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleHave just recently started letting with this agency and got my place a couple of weeks ago. Martin, the agent I've been missing with, was very professional and informative ever since we met and gave me a full breakdown of costs and finding everything that I may need. The agency managed to take me through the property renting proceeding very efficiniently and in time for me to move in on Sunday, when I had only seen the place on Monday. Martin has been amazing and I can't recommend these guys enough, have been tremendous help with any issues that where found and I do look forward to keep using them as my letting agents. Thank you for all your help
Antonio · 22 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleAMAZING COMPANY!! I’m a student at Trent university I found the location of the property very helpful in terms of getting to uni. The staff are amazing very quick to respond unlike some other letting agencies. I’ve been with 3 other big letting agencies in Nottingham and Nottingham lettings has been the best one out of all of them! The prices are great and the staff take really good care of their tenants. Maintenance is extremely quick, no more waiting for the maintenance man to arrive in a 2 months. I wish I found Nottingham lettings sooner I could have saved so much hassle. My brother is currently staying at one of their properties and he is extremely happy with the quality of professionalism and responsiveness. So much so that he has extended his stay. Overall great company wish nothing but success for them! :)
Ayan · 22 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely amazing company I have recently started working with Nottingham lettings looking after the gardens of properties of houses they let out and I'm very grateful iv had the chance to work with such amazing people that look after every tenant with a beautiful garden and house and thankyou Monique Nataliee for all your hard work your a credit to the company and I carnt wait to work with you again in the future
Craig · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Thank you for your 5 star review Craig
★★★★★ 5/5
GoogleNottingham Lettings have been excellent throughout my experience with them. The team are professional, reliable, and always quick to respond. They make the letting process straightforward and stress-free, with clear communication and genuine care for both tenants and landlords. I would not hesitate to recommend them to anyone looking for a trustworthy letting agent in Nottingham.
Onoh · 27 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI want to take this opportunity to thank the agency, especially Martin who has helped me with finding a room swiftly when I was in a hurry. He has a great skill of selecting and matching people sharing the houses.
The property I lived in, although it was a shared house felt more like a home and I made some lovely friends.
Gen is always very helpful and quick with responding to any questions.
The landlord on the ball with any problems and nice person to deal with.
I definitely recommend Nottingham Lettings. All the best guys!
Katarzyna · 23 June 2019
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.