Every review we hold for the Milton Keynes office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently had a great experience with my lettings agent, and I want to highlight how fantastic Abbie was throughout the whole process. She was incredibly helpful from start to finish, always taking the time to answer my questions and give honest, practical advice. What really stood out was her knowledge of the local area, she clearly knows the market well and was able to guide me confidently when choosing the right place.
Abbie made everything feel straightforward and stress-free, and her friendly, professional approach made a real difference. I wouldnβt hesitate to recommend her to anyone looking to rent in the area. Great service! ππ½π‘
LewisTHD Β· 23 November 2025
Agent replied Β· 26 November 2025
Dear Lewis, Thank you so much for your wonderful feedback! Weβre thrilled to hear about your positive experience with Abbie and how her local knowledge and supportive approach made the process seamless for you. Your recommendation means a lot to us, and we are committed to providing excellent service to all our clients. If you need any further assistance, please donβt hesitate to contact us!
Abbie
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAbbie was wonderful from start to finish with our rental experience. Itβs evident that she has a wealth of knowledge, and is extremely passionate about her work. I couldnβt recommend her highly enough. Amazing customer service, and always willing to go the extra mile - nothing was ever too much, and her communication and prompt replies were so efficient. A true gem in an industry that weβve had so many bad experiences in before. Thanks for everything Abbie!
The Β· 24 October 2025
Agent replied Β· 27 October 2025
Good morning!
Thank you for leaving a positive review with us! We hope our advice helped you out going forward :)
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAbbie has been very helpful thought out the letting process, she has answered every question I have had quickly and efficiently and with the it most professionalism.The team have also been amazing with any queries and I would recommend Belvoir highly! And thank you Abbie
Aimee Β· 6 November 2025
Agent replied Β· 6 November 2025
Hi Aimee,
Thank you for leaving a positive review about us! Glad you are happy! :)
Best regards,
Abbie
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSamantha is and has been amazing! When we viewed the property she was very friendly, professional and knowledgeable and got back to us very quickly. Samantha made the move-in process super easy and since renting with Belvoir has been communicative and quick to respond.
Mariella Β· 6 November 2025
Agent replied Β· 6 November 2025
Hi Mariella,
Thank you for taking the time to leave a positive review for Samantha and the team here. I will pass this onto everyone :)
Best regards,
Abbie
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe couldnβt have asked for better service. Abbie Richards kept us updated on all available houses, was very proactive and in constant communication. Thank you so much, we couldnβt have asked for more. A real asset to the company.
Luke Β· 25 October 2025
Agent replied Β· 28 October 2025
Hi Luke! Thank you for taking the time to leave a positive review about Abbie & the company!
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMy experience with this letting agent has been fantastic from start to finish. The viewing and application process was smooth, paperwork was handled efficiently, and the staff were always available to answer questions. Maintenance requests were dealt with quickly, and communication has always been professional and courteous. I truly appreciate their support and would confidently recommend them to anyone looking to rent.
Special thanks to Samantha π
Nikhil Β· 28 November 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI called up looking for a rental property and Abbie was very helpful over the phone explaining the process and how to qualify for it. Would reccomend the agency and team!
Harley Β· 27 November 2025
Agent replied Β· 27 November 2025
Good afternoon Harley,
Thank you for the kind words!
Abbie Richards
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJorden's been great since moving in and has been really helpful. Snags were responded to quickly and any issues were due to the cleaning inventory company after the last tenancy not Belvoir themselves.
Mark Β· 6 November 2025
Agent replied Β· 6 November 2025
Hi Mark,
Thank you for leaving a positive review on your experience and highlighting Jorden! I will pass on the feedback to him :)
Best regards,
Abbie
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAbbie Richardd has been my letting agent for many, many years. I trust her completely and she knows and understands my properties. Abbie provides great advice throughout the good times and the bad. During all the turmoil caused by the new renters act, Abbie has provided calm, clear, reassuring information.
I couldnβt wish for a better person to be managing my properties.
Judy Β· 28 November 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIβve had a really good experience with this letting agency. Communication has always been clear, friendly, and fast. Whenever I had a question or needed help with something in the property, they were supportive and handled things professionally.
Everyone Iβve spoken to has been polite and easy to deal with, which made the whole renting process feel smooth and stress-free. I really appreciate the way they take care of both the tenants and the property.
Overall, a reliable and friendly agency. I would definitely recommend them!
Simona Β· 6 November 2025
Agent replied Β· 6 November 2025
Hi Simona,
Thank you for leaving such a lovely review for the team! :) I will pass this onto them!
Best regards,
Abbie
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGot flat rented in milton keynes through belvoir. Had very good experience.
Abbie is very helpfull. Easy to communicate.
Highly recommended
Sandeep Β· 19 November 2025
Agent replied Β· 27 November 2025
Hi Sandeep,
Thank you for the lovely review! I am glad you're happy :)
Abbie Richards
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
Google**update *** 2 years into our tenancy and the Team at Stony Stratford have been faultless with any issue. Friendly, respectful and always do what they say they will. Even inspections are enjoyable with time for a chat.
Keep it up !!!!
I contacted yesterday in regards a property and recieved a call straight away from Kelsey who was has been fantastic, very quick to respond very friendly and a pleasure to deal with.
It looks like we have been succesful and have completed most of the requirements in under 24 hours !
If Carlsberg made letting agents .....PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
John Β· 1 January 2023
Agent replied Β· 31 December 2024
Hi John, thank you very much for your kind review! We really appreciate reading things like this!
Have a great day.
Abbie Stock
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBest customer service around! Abbie was fantastic! Thank you soo much!
Chloe Β· 24 October 2025
Agent replied Β· 27 October 2025
Hi Chloe,
Thank you for taking the time to leave a review. We certainly appreciate it!
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleDuring my visit to Belvoir MK, I was assisted by Abbie and she was brilliant! As someone new to the market and quire daunted by everything, she explained clearly what I wanted to know and the best ways to proceed with things. Will definitely be coming back to Belvoir when we make our decisions in future!
Thanks again π
Megan Β· 24 October 2025
Agent replied Β· 27 October 2025
Hi Megan,
Thank you for your positive review! I am glad we could help you :)
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJorden is very helpful and provides good advice
Shannon Β· 9 November 2025
Agent replied Β· 27 November 2025
Thank you for the positive review Shannon! I will pass this onto Jorden :)
Abbie Richards
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI cannot thank Abbie and Sam from Belvoir enough! They have both helped me secure my perfect place to rent in such a timely manner and have been nothing but personable and helpful throughout, will definitely be returning for the next property thank you!
Shannon Β· 9 July 2024
Agent replied Β· 31 December 2024
Hi Shannon, thank you so much for the kind review :)
Have a great day and we hope you love your new property!
Abbie Richards
Branch Manager
β
β
β
β
β
2/5
GoogleI do not recommend this agency and I am very disappointed to have rented a property through them. Very poor customer service and no consideration when expressing concerns.
I lived in this country for more than 5 years now and started renting privately 4 years ago. All the other Letting Agents that have managed the properties I rented so far have been great all throughout. Given the accreditation Belvoir has, I must say I had higher expectations that they will be more professional.
I do not personally like complaining, however when you pay for a service -given how expensive it is to rent in this town - you expect a level of quality and consistency. I appreciate the main customer is the landlord, but I wonder what would Agencies do without tenants?!
My experience with Belvoir started well when I went to view it and Kelsey walked me through the property. I did have doubts as I could see the property hasn't been refurbished in a while and they have agreed with the landlord to make some changes, such as replacing the oven. I am still waiting on the other requests, but I understood that some quotes can take some time.
Because the viewing was so short and it was after work in the dark (partly my fault) I did ask whether it has double-glazed windows before paying the holding fee and the lady from the agency seemed to believe it does, even though they would have had the Energy Performance Report which clearly states it is single glazed. As a result, the Electrical Bill on this house will be too much for me to afford especially in winter time.
After paying the holding fee and when trying to schedule the moving date, I had the surprise of Belvoir telling me I need to pay the deposit and first month of rent 3 working days in advance with the reason being funds to clear. I went back to them to say this is not something I ever had to do with previous agencies and it is not alright to pay for a service without signing a contract and a bank transfer goes through within 2 hours anyway - I have 2 accounts with different banks and the transfer is instant most of the times. There was no consideration from Belvoir, they've basically said that this is what they do with every tentant and if I am not happy, to withdraw from renting the property, but they threatened to take part or my whole holding fee as I wasted their time. (As if my time wouldn't have been wasted)
I decided to leave that behind and go ahead with this, hoping things will change (optimistic me)
After moving in, another surprise, both the heaters in the living room don't seem to be working. You would think that while the property has been empty for so many months, these would have been tested and checked to make sure they work properly. All the heaters in the house were last tested in 2015, I appreciate it is not a legal requirement to be tested very often, but after Googling there is a recommendation to be tested regularly- 5 years it's quite a long time and there is no surprise those heaters do not even work.
Furthermore, there are so many things that need fixing in that property that I cannot even begin to make a list of. Most of the doors do not work, I now realise why Kelsey showed me the garden from the other side, it's because the lock is broken! The bathroom door barely closes, the kitchen one does not close at all.
Last but not least, Belvoir has 3 working days to respond to the issue I raised and fix the heaters, otherwise I'll be seeking legal advice as this is a breach of tenancy.
Madalina Β· 1 January 2021
Agent replied Β· 31 December 2024
Good morning, thank you for taking the time to leave this review. I am disappointed that you are not happy with our service. It is our standard process that we ask Tenants to pay their first months rent and remainder of deposit at least 48 working hours before moving into the property to ensure it is cleared funds into our account. We advised that we can not move you in without the funds and if you did wish to pull out at the last moment we will retain some of the Holding Deposit to cover our costs of putting you through the references. The Landlord agreed to replace the oven in the property which has been done and also some of the flooring is due to be replaced which you are aware of. You did not request to view the property during the day light and I can only apologise you thought the windows were double glazed. The previous sets of Tenants did not complain that the heaters were not working so we were not aware that they were not working and you left the issue 2 days before reporting. You reported the issue on a Saturday and we responded back to you on Monday to send an electrician out so I am unsure where you have got 3 working days from as we sorted this out urgently for you.
Kelsey showed you the garden through the gate because you were already outside looking so that was easier then leading you back through the house.
I believe that all of the issues you have raised have now all been resolved within a couple of days reporting them.
Regards
Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThis is the first time we have used Belvoir (MK) and they are a brilliant company! Viewing was arranged very quickly and Kelsey was able to answer all questions about the property we had. Covid protocols were also adhered to at all times during viewing. Queries we had via email have been answered by Kelsey & Abbie very quickly with great information. We look forward to dealing with them in the future as they are the best agent we have dealt with since deciding to move. Thank you Belvoir for making this all quick and easy!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Charlotte Β· 1 January 2021
Agent replied Β· 31 December 2024
Hi Charlotte, thank you for taking the time to leave us a lovely review. I hope you will be very happy in your new home. Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had a fantastic experience working with Louise. From start to finish, she made the entire proces from viewing and eventually being accepted on the property smooth.
Throughout the application and renting process, Louise was thorough and efficient. She kept me informed every step of the way and answered all my questions promptly.
Once I moved into the property, any maintenance issues were addressed promptly, and they were always just a phone call away for any concerns or assistance I needed.
I highly recommend Belvoir Lettings to anyone looking for a reliable and professional letting agent.
Lonnie Β· 3 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAfter trying various Estate agents with one being completely useless never returning our calls etc. Belvoir were the star of the show. They were really helpful and keen to find us a new place of accommodation even in this trying time for us all. Kelsey was exceptionally helpful willing to assist us with any and all queries we may have. Will definitely look to use Belvoir again in the future should we need it.
Thanks againPositiveQuality
Alyx Β· 1 January 2021
Agent replied Β· 31 December 2024
Hi Will, thank you for your kind review! We hope you are happy in your new home. Belvoir!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSamantha was extremely helpful and professional during our recent rental enquiry, she answered all our questions and made us feel at ease. Would definitely recommend Belvoir to my friends and family. Excellent service.
Paul Β· 6 November 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would highly recommend Belvoir for all of your letting needs. I am quite surprised at the amount of bad reviews... if you are considering using Belvoir then donβt be put off by the bad reviews.
I have had a very pleasant, and surprisingly easy experience with them!
So thank you to all at Belvoir, and especially thanks to Abbie who has dealt with all of my queries in a very professional and polite manner!
Ben Β· 1 January 2021
Agent replied Β· 31 December 2024
Good morning Ben, thank you for taking the time to leave the review for us! I hope you continue to be very happy with our services!
Abbie Stock
Branch Manager
β
β
β
β
β
4/5
GoogleJorden was quite helpful. I hope to keep getting the good treatment throughout the tenancy.
Hazel Β· 14 May 2025
Agent replied Β· 21 May 2025
Hi Hazel, thank you for your positive review. I will be sure to pass the feedback onto Jorden! Have a great day.
Abbie Richards
Branch Manager
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you Sam for all of your help and advice! Great customer service, I will be recommending you to everyone! Thanks again for your time really appreciated π β¦
Carla Β· 8 November 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.