Every review we hold for the Milton Keynes office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleI had an appalling experience as a renter. Aztec were consistently incompetent from end to end and I would warn tenants and landlords against using them.
I travelled from London to MK for a viewing and was left on the doorstep as they had forgotten the viewing. (I called them and Karishma turned up 30 minutes later)
After moving in, I had to negotiate hard for Aztec to liaise with the landlord to replace the broken washing machine.
The most serious issue was that they did not conduct a check-out inventory. The landlord exploited this and invented evidence of damage to claim on my deposit. That was ultimately resolved by the myDeposits dispute resolution service, but that process took 3 months.
I don't think any of this is malicious, but honestly their incompetence is another level. Avoid if you possibly can.
Kudos to Daniel, who is an exception - he was always on top of things but how he survives surrounded by buffoons is a mystery to me.
Chris · 13 December 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hi Chris, thank you for taking the time to leave your feedback.
We are sorry to hear that you were disappointed with aspects of your experience and appreciate the opportunity to respond.
We would like to clarify a few points you have raised. A check-out inspection was scheduled, and our representative attended the property as arranged.
However, upon arrival, works had already commenced at the property, meaning the inspection could not proceed as planned, as this would have affected its independence.
With regard to the deposit, it was considered that the condition of the property went beyond fair wear and tear and deductions were proposed.
As agreement could not be reached, the matter was referred in line with the tenancy agreement to a UK government-approved independent deposit protection scheme.
Both parties submitted evidence, which was reviewed by an independent adjudicator.
Following this review, a decision was issued determining the final allocation and split of the deposit.
This decision was accepted and the matter is now considered closed.
We acknowledge your positive comments regarding Daniel and wish you all the best for the future.
★★★★★ 1/5
GoogleI would strongly advise anyone considering dealing with Aztec letting agency to proceed with caution. In my experience, the process raised several concerns.
After expressing interest in a property, I was asked to pay a non-refundable holding fee in order to move forward with the application. Shortly after paying this fee, I was informed that my application had been successful and that the landlord wished to proceed.
However, the situation later changed and I was told that the application had not been successful and they didn't showed up with a valid reason that my file is declined. As the holding fee was stated to be non-refundable, the money was not returned.
This experience left me feeling that the process was unclear and potentially misleading. I would recommend that anyone considering using this service carefully reviews the terms and conditions and fully understands any fees before making a payment.
Sai · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hi Sai, thank you for taking the time to leave your feedback.
We are sorry to hear that you were disappointed with aspects of your experience and the outcome of your application.
Our applications are referenced by Blinc Ref, they have confirmed that you may contact them directly and they will explain the details and result of your application.
You can find their contact details on their website https://www.blincref.com/contact-us.
We would then request that you reconsider this review that provides misrepresentation of our services.
Kind regards
On behalf of Aztec
★★★★★ 1/5
GoogleHorrible experience and I waste of time and money. They asked me to pay 12 month upfront, when I already agreed to pay 6months upfront, due to have a CCj because of a £207 ticket. Bear in mind my tenancy is only for 6 months, agreed on and i paid my holding fee. Only for them to switch it up, stating my partner has bad credit, wasn’t the whole point of me paying for the whole 6 month tenancy to bypass this. Also you asked who would be paying the rent I confirmed it would be me. I sent three month bank statements, showing I earn 6 figure and can afford to pay, you also requested to see my savings account, to see my saving.
Bare in mind they called me to view this property, before travelling from London I spoke to Daniel and told him I had a CCj, but I could pay upfront, if this was a problem with the landlord I understand, he said that’s fine, I should come for the viewing. I want me holding fee back, respond to my email. Worse experience ever!
Gellner · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Gellner,
It is disappointing to hear that you feel you haven’t experienced the level service we are so proud of here at Aztec Lettings.
We feel though it would be inappropriate for us to respond and publicly share confidential and material details of your application.
Nevertheless, whilst our understanding of the facts clearly differs, we look forward to resolving the matter with you. We will reach out to you directly.
★★★★★ 5/5
GoogleAli was a great help, he was able to guide me very swiftly and promptly with the leak reported by anglian water.
He arranged for the plumber and sorted the matter within a day.
Very impressive!!
Jennifer · 30 July 2025
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your kind review Jennifer. We hope you will be happy in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a wonderful experience with Aztec Sales & Lettings!
Mihaela Acciu was absolutely amazing, so friendly, kind, and professional. She made us feel comfortable from the start, answered all our questions, and explained everything clearly. Her warmth and positive energy made the whole experience enjoyable and stress-free.
Thank you, Mihaela, and the Aztec Sales & Lettings team
Rizwana · 28 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently moved into one of Aztecs properties and Ali was there throughout the whole process.
We received a 5* service the whole way through, any questions asked were answered thoroughly and promptly. The whole process was smooth.
Would 100% recommend Aztec to anyone looking to either buy or rent.
Thanks again Ali!
Jack · 20 December 2025
★★★★★ 5/5
GoogleUPDATE
I had the first house inspection with Raj from Aztec, I raised a few issues with the property, in less than a week Raj has got these sorted! Great service
I have just rented a property through this Lettings Company with Krish as our agent!
She's done a great job at helping us get settled in the new house, I would 100% recommend Aztec, and 100% recommend Krish!
Steve · 29 March 2024
Agent replied · 26 August 2024
Hi Steve thank you for your kind review. Customer service is very passionate to us and we're so glad we were able to support you with the move and make it as pain free as possible.
★★★★★ 5/5
GoogleHad a really good experience with Aztec Sales and Lettings, specifically with Ali. He was really helpful and always quick to reply whenever we had any questions. He made sure everything was easy to understand and was very patient and friendly throughout. It was a pleasure working with you. Thank you Ali.
Danish · 27 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the first day I called to view the property, the staff were very professional and gave me an immediate appointment for viewing. My partner and I met Karishma at the property and she was very helpful. She gave us lots of information on the property and assured us the landlord was willing to put everything in order before we move in. She made us aware of the council tax, utilities available in the property and other local amenities. She was very knowledgeable about the job and what needed to be than before we could move in. During out financial and previous tenancy checks she was very helpful and notified us of everything we needed to get hold of before hand. Her communication was great and responded to every email or calls without fail. Everything she promised the landlord would do was done perfectly and we are very greatful. The place is lovely and we are settling in very well. Would give more than 5 stars if there was a chance. Thank you Karishma.
Emmanuel · 15 December 2024
★★★★★ 1/5
GoogleBefore anyone wants to deal with Aztec make sure you are aware that you are going to loose your money
They say they will find you a property when they do they tell you there is a holding fee that is NONE refundable. Clever and sneaky. They then tell you you have successfully been excepted and the landlord wants to move forward….thats the scam
They don’t arrange with the landlord they just tell you it wasn’t successful and now you lost your money
STEER CLEAR OF THESE MONEY GRABBING THIEVING they only there to screw you out of cash
Johan · 16 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleIn the beginning I had a bad opinion about this agency, but slowly I changed it to 5 stars… Thanks to Daniel , for all his support , and his way of talking with customers is outstanding. All letting agents should be like Daniel. Sad that the property which I signed for , is not fully managed by him. Overall 5 stars to Aztec , thanks to Daniel.
Gabriel · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
I'm so glad you were able to experience the service we pride ourselves in giving Gabriel. I'm sure during your tenancy you will encounter this further. All the very best in your new home. Aztec Lettings
★★★★★ 5/5
GoogleAll staff have always been very helpful. I have mostly dealt with Raj, Shan and Daniel who have always been very professional, efficient and more than happy to go the extra mile to help out with any issues, providing a fast response to queries. Dealing with them has been a pleasant experience - especially knowing my property is in good hands. Thank you GuysPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Gurminder · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Gurminder many thanks for your kind review. We are delighted you feel that way. It is always nice to hear that the service we strive to deliver is being received. Kind regards Aztec Lettings
★★★★★ 1/5
GoogleI am a property investor, I have been for both a landlord and tenant for 20 years, Aztec letting is the most disappointing agent I ever dealt with. It might appear to be helpful when you move in and pay money, but it’s highly unhelpful every step throughout the tenancy with no support on maintenance issues. End of tenancy is a complete nightmare ,they are keep bring the clients to visit house almost every day and leave you without privacy. At the end , all to do with them NOT wanting to return the deposit and playing a game finding ways to justify them keeping it. The person called Judy is the most impolite and un caring person I ever experienced. God knows what’s wrong with her, it’s a totally nightmare.
I have been debilitating about writing it as there are all unbelievable good reviews on the website only but My heart told me to warn people about such unscrupulous agent and this is one such agent.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lily · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
Hi Lily, thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. We at Aztec pride ourselves in giving excellent customer service to both our tenants and landlords, if you feel that you did not receive this throughout your time with us, then please do not hesitate to contact us on 01908 377145 and we will be happy to discuss any concerns you have in further detail.
★★★★★ 5/5
GoogleLiving and moving out update:
Aztec have been a great management company, any queries we had Ali was always fantastic to deal with and kept in constant communication so we never felt out of the loop.
Any issues were dealt with quickly and moving out process could not have been easier. Ali and team have done a very professional job.
Original moving in post:
Aztec done a thoroughly professional job in helping me find a new home, Daniel was a pleasure to communicate with, was highly organised and left us with little doubt on any of the process. Highly recommend.
Amin · 28 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleWith some horror stories that one hears about letting agencies - I am glad to say that I had a wonderful experience with Aztec folks. Thorough bunch of professionals - Krish, Raj. Special mention to Ali - During end of tenancy, he was really professional and supportive. And even went the extra mile to arrange some of the things we missed collecting! Would highly recommend them.
Abhishek · 14 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Raj
for making it Always easy to reach out and quick in dealing with issues and …
Yasmin · 16 June 2025
Agent replied · 10 January 2025
Hi Yasmin, many thanks for your review.
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel Nichifor is the best agent I have ever met. He is very professional, always in time, respectful, humble and paid attention to details. Every second spent with him from start to finish was great and not an iota of regret. I would always recommend Aztec to friends and family because of him.
Shade · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Shade, many thanks for your very kind review. We are delighted you received such wonderful service from Daniel and hope you will continue to within the other areas of the business during your tenancy. We hope you will be happy in your home. Aztec Lettings
★★★★★ 5/5
GoogleMichelle was instrumental in assisting us regarding, dealing with an issue we had. She has a friendly and approachable personality and very willing to go that extra mile to sort problems out, even if it's not in her domain. We appreciated this and Aztec's professional services.
KP · 30 November 2023
Agent replied · 26 August 2024
Many thanks for your kind review. I'm glad we were able to obtain the desired outcome. At Aztec we take the delivery of good customer service very seriously with it also being an absolute pleasure. Much appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently had some plumbing and heating issues in our flat. Raj was very quick in responding and I am grateful to him for looking into this and resolving the issues in no time. He handled the maintenance process well and swiftly. I am very happy with Aztec customer service and would highly recommend it to everyone.
Fareed · 16 October 2024
★★★★★ 5/5
GoogleWe are very happy and satisfied with the help and support that we got from Aztec team and how they professionally addressed our maintenance request.
Thank you Ali for your effort and dedication. 😊 …
Mai · 28 April 2024
Agent replied · 26 August 2024
We hope your happy in your new home !
Thank you for the kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleKarishma from Aztec managed our move into a letting property. Karishma was professional ,very helpful, kind and easy to talk to.
She answered any questions we had regarding the property very promptly and sufficiently.
She made the entire process 10x less stressful than we expected it to be. Brilliant service and would 100% recommend Aztec!
-Millie
Millie · 23 September 2024
★★★★★ 5/5
GoogleMichelle from Aztec was a wonderful agent, very knowledgable about the neighbourhood and was able to highlight features that are great for our little girl (such as the lovely walks, the catchment area for great schools) and even a nearby doctor in the neighbourhood (good to know for an expectant mother!). She even provided plastic coverings for our shoes, which none of the agents in other agencies had done (which shows the amount of care she has for the property and her consideration for potential tenants). We really enjoyed our viewing with her!
Stef · 29 March 2024
Agent replied · 26 August 2024
Thank you very much for you review, we have an amazing team that are dedicated to providing the highest levels of customer service.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat team, Raj & Daniel are always very accommodating and helpful.
Raj has been brilliant in liaising with us and making everything very smooth and easy. He’s super helpful and great at handling enquiries and requests.
Very happy with Aztec!
A · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
A J thank you so much for your review. We have a great team here at Aztec and am so pleased you were happy with the service delivered.
★★★★★ 5/5
GoogleAgents from Aztec are professional. I would like to say thanks to Riyaz and Monica. I am new to UK and not familiar to the process. Aztec help me a lot to get the property ready in reasonable time. This is a good property agency i will introduce to my friends. Keep going with your good services.PositiveQuality
Thomas · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
I'm glad we could help you and your family find your new home in the UK. Moving itself can be quite stressful, let alone moving countries. Your great communication also made it easy for us, and we were able to complete the process smoothly. We hope you and your family have settled into the UK comfortably and wish you all the best for the future.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.