Trusted Agent profile · Middlesbrough

Horizon Sales and Lettings Middlesbrough reviews

4.6

★★★★★ Excellent

196 reviews across 3 platforms

57 Gilkes Street, Middlesbrough, TS1 5EL

Horizon Sales and Lettings's office in Middlesbrough, at 57 Gilkes Street, is rated 4.6 out of 5 across 196 reviews on three platforms, including 180 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

180

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.7 / 5

13

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

3

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Middlesbrough office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I just want to give a massive shoutout to the incredible team at Horizon Sales and Lettings. I’m not based in London and have a property portfolio in Middlesbrough, what I love about Horizon is that they’re truly a one-stop shop. They handle everything: maintenance, landlord certificates, refurbishments, you name it. There was a major incident at one of my properties on McBean Street, and before I was even aware of the situation, the Horizon team had already gone out, dealt with it professionally, and kept everything under control. That’s the level of care and initiative they bring. Martin, one of the managers, is absolutely amazing, and my account manager Victoria is fantastic. Honestly, if I were managing things myself, it would’ve taken me five hours to get from London to Middlesbrough to sort it out, but with Horizon, I didn’t have to lift a finger. What really sets them apart is their honesty and transparency. In an industry where some agents can take advantage of landlords who live far away, Horizon are the complete opposite. They’re genuine, fair, and professional, a true benchmark for the industry.. I wish them continued success and hope they expand their team and open more branches, especially in London! We need more companies like Horizon Sales and Lettings.

Ashadur · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Wow, thank you so much for your wonderful review Ashadur! 🌟 We’re genuinely touched by your kind words and thrilled to know that you’ve had such a positive experience with Horizon Sales and Lettings. Supporting our landlords and ensuring complete peace of mind, especially for those based outside the area, is something we take great pride in. It’s fantastic to hear that Martin, Victoria, and the rest of the team have been able to make things smooth and stress-free for you. We always aim to act quickly, communicate openly, and treat every property as if it were our own, so your feedback means the world to us. Thank you again for placing your trust in Horizon. We’re delighted to be part of your property journey and look forward to continuing to work with you for many years to come! -Charlotte

5/5

Google

Amazing experience with Horizon sales & Lettings! I am currently renting with them and they’ve kept me in the loop the whole time. Big shout out to Victoria!! She’s such well spoken Women, she explains everything so clearly and doesn’t beat around the bush! Also a shout out to Wendy who has helped me with a few minor issues (no fault of their own) she’s been very professional and has explained the process to me, making me feel at ease. As someone who doesn’t like change and find it stressful they’ve made my experience stress free.

Evie · 27 October 2025

Agent replied · 26 December 2025

Thank you so much for the lovely review Evie! We're really glad to hear you've had such a positive experience with us. Renting a new place can be stressful, so it's great to know Victoria and Wendy were able to make things feel smooth and stress-free for you. We'll make sure they see your kind words, they'll be chuffed! If you ever need anything, just give us a shout. Thanks again for taking the time to share your experience, it really means a lot to the whole team here at Horizon. Best wishes, The Horizon Sales & Lettings Team

1/5

Google

The company were so accommodating and helpful at the start of the tenancy, unfortunately this manner did not stay in place. Lies & false deadlines regarding receiving my deposit back have continued for weeks. Feels like the business is more proactive when it comes to keeping the landlord(s) happy, than assisting tenants to receive what is legally their own funds. Whole heartedly would not recommend Horzions Lettings & Sales for anyone looking to rent, cannot comment on the Sales side of the business. However, if it is anything like the utter shambles of the Rental side, I would strongly advise to avoid.

Charlotte · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Charlotte, I've looked into this and can't see that you have been a tenant of ours based on your profile name, so I am not certain if this review is genuine. However, standard practice for deposit issues is to raise disputes via the trusted Deposit Scheme that we use for all of our tenancies, to ensure a third party oversees the dispute and agrees on a fair settlement.

5/5

Google

I’m currently in the process of selling a property that has proven to be a bit tricky, but the sales team at Horizon Sales and Letting has been fantastic throughout. In particular, Charlotte Young has been outstanding, she’s managed to keep both parties and their solicitors well informed and engaged at every stage. Her communication and professionalism have made a stressful process much more manageable. Highly recommend!

Mala · 28 August 2025

Agent replied · 26 December 2025

Thank you so much for the lovely words - it's been such a pleasure to help with your sale! -Charlotte

5/5

Google

I cannot say enough great things about this Letting agency, Victoria has been amazing very professional, making every step of the way smooth and seamless from the move in to the end of our tenancy now. I highly recommend them and if I ever need to rent again I will go through them.

Lisa · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Thank you so much for the lovely words Lisa, it means a lot to the team, and Vic is very pleased she could help you out with the process! Feel free to come back anytime you may need us! All the best - Charlotte

5/5

Google

I cannot recommend Horizon Sales & Lettings enough for property management/investment! Entrusting them with my investment property was the best decision I could’ve made. From the very first interaction, the entire team has been exceptional. Huge shoutout to Charlotte, Aimee, Wendy, Emmy, and everyone else who went above and beyond, you guys are rockstars! They’re the epitome of professionalism, but with a genuine warmth that makes everything feel smooth and stress-free. They kept me in the loop every step of the way, explaining things clearly and making sure I always felt supported. Whenever any issues popped up, they jumped right in and got everything sorted out quickly and efficiently. Their helpfulness and efficiency are truly top-notch. If you’re on the hunt for a reliable and dedicated property management or property investment team, look no further than Horizon Sales & Lettings! They’re absolutely fantastic. Thanks again for everything! Sotis

Z · 26 January 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Sotis! Thanks so much for the kind words. You've made the whole team smile, it's been a pleasure to assist you with your investment journey! Looking forward to doing more with you in the future! -Charlotte

5/5

Facebook

I just want to give a massive shoutout to the incredible team at Horizon Sales and Lettings. I’m not based in London and have a property portfolio in Middlesbrough, what I love about Horizon is that they’re truly a one-stop shop. They handle everything: maintenance, landlord certificates, refurbishments, you name it. There was a major incident at one of my properties on McBean Street, and before I was even aware of the situation, the Horizon team had already gone out, dealt with it professionally, and kept everything under control. That’s the level of care and initiative they bring. Martin, one of the managers, is absolutely amazing, and my account manager Victoria is fantastic. Honestly, if I were managing things myself, it would’ve taken me five hours to get from London to Middlesbrough to sort it out, but with Horizon, I didn’t have to lift a finger. What really sets them apart is their honesty and transparency. In an industry where some agents can take advantage of landlords who live far away, Horizon are the complete opposite. They’re genuine, fair, and professional, a true benchmark for the industry. I wish them continued success and hope they expand their team and open more branches, especially in London! We need more companies like Horizon Sales and Lettings.

Scentuk · 4 November 2025

1/5

Facebook

The company were so accommodating and helpful at the start of the tenancy, unfortunately this manner did not stay in place. Lies & false deadlines regarding receiving my deposit back have continued for weeks. Feels like the business is more proactive when it comes to keeping the landlord(s) happy, than assisting tenants to receive what is legally their own funds. Whole heartedly would not recommend Horzions Lettings & Sales for anyone looking to rent, cannot comment on the Sales side of the business. However, if it is anything like the utter shambles of the Rental side, I would strongly advise to avoid.

Charlotte · 29 August 2024

Agent replied · 23 October 2025

Hi Charlotte. Apologies for the delay. I do not see any record of you in our system, nor as a tenant. With all Deposit disputes, these are handled by a Third Party company who holds and protects the bonds, and offer unbiased resolution for any disputes. It would seem to me, if you were a tenant of ours, if you had not breached any terms, incurred damages or arrears, you would have had your bond returned. If you have lost your bond, it is because it would have been rightfully owed to the landlord, and supported by the Bond Protection company. If you need any further clarity on this still, you can liaise directly with the agency. -Charlotte

1/5

Google

Stay away from this company. If there is any zero star that what they deserve They will sweet talk you into parting with your money without being sure that the documents needed to sale a property is with the seller, they will tell you give youbfraudulent statistics return on investment. Once you parted with their agent fee that is where the story get interesing. If you request to see the property they will keep giving excuses that the owner is not available meaning they don't even have acces to the property for 1 month. Finally to close the sales it will take 6 months. Next they will stop taking your messages if they manage to speak to you they will tell you that they are waiting for documents to complete the sales. I chased them for more than 6 months and requested for a refund they told me that is mot refundable and that there is no time limit stated to close seal On the process i lost my dad and was preparing for burial. One month later i got an email from my Solicitors, asking me to pay for their services because the agent told them that the property is no longer available. When i contacted them and asked why they said that they sent me a message on WhatsApp and I didn't reply for 1 month. That they have sold the property. I asked them that i didnt get an official email from them they said they set me a message on WhatsApp which I didn't have access to at that time and as a company do you communicate via email?. I asked for refund they they refused. But i will be fighting for my fund. They are so heartless even when I told them that i liat my dad that period. They couldn't wait for more than 1 month but they held me hostage for 7 minths

Iyke · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

We are genuinely sorry to read your review and to learn of the personal loss you experienced during this time. Please accept our sincere condolences for the passing of your father. We fully appreciate that this must have been an incredibly difficult period for you. However, we must respectfully clarify several important points regarding the transaction. Firstly, you were not in any way “sweet talked” into proceeding. You made contact with us following your interest in our property promotion (on the 8th of July), and all queries you raised were answered transparently and in detail. At every stage, information was provided in response to your questions and requests so that you could make an informed decision. Your offer was agreed on 24th July, and from that point our sales team worked alongside you every step of the way. We consistently chased all parties involved and provided updates throughout the process. The delay you have referred to related specifically to the leasehold management information pack, which was being supplied by an external leasehold management company. This documentation is outside of both our control and your solicitor’s control, yet it is a mandatory requirement for solicitors to review before exchange and completion. The completed management pack was presented to the solicitors on 30th September, and you were advised of this the same day. While we appreciate this was some time after your offer was agreed, this was entirely dependent on a third party providing the required documentation. Although it would technically have been possible to proceed without it, no responsible agent or solicitor would recommend doing so. You advised that you were a cash buyer, and from 30th September onward (based on the management pack being all that was outstanding) we were in a position to move towards completion promptly. We chased regularly during this period. However, we were later informed by your solicitor that there had been no contact from mid-November, and this was formally confirmed to us on 14th January. Communication is critical in progressing a transaction, and unfortunately the lack of engagement during this period significantly impacted the timeline. Regarding communication, we use multiple methods including email and WhatsApp, depending on the contact details and preferences previously provided. Our staff had seen your active status on WhatsApp, your usual communication method with us, and attempted to reach you. At no stage was there any intention to mislead or avoid communication. We categorically refute any suggestion of fraudulent information or misconduct. Our team acted professionally throughout, providing updates, chasing third parties, and attempting to move the sale forward as efficiently as possible within the constraints of the legal process.

5/5

Google

Horizon has been with me from day one, guiding me to my first property deal in the UK. Their team is incredibly active, detail-oriented, and truly dedicated to their clients’ success. I always felt in great hands throughout the process. A special thank you to Charlotte and Denis for their support, I’m looking forward to working with them again on more deals in the future. Highly recommend!

Alex · 24 February 2025

Agent replied · 16 April 2026

It’s a pleasure working with you Alex. Thanks so much! -Charlotte

5/5

Google

Excellent service , very professional and friendly from start to finish 👍. Big thanks to Abbey and Charlotte especially for answering any questions quickly and also chasing things up at the end 😀 thanks girls and the whole team at horizon you made our selling process 100% stress free 👏👏 would highly recommend …

Joanne · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thanks so much Jo! Was a pleasure to help you with your sale, hope you're loving the new house! - Charlotte

5/5

Google

Had an amazing experience with this company whilst buying a property in july 2025 , special mention to Charlotte who was so amazing and professional during the process, she is a credit to your company and is so customer focused (thanks again Charlotte) 👍 …

John · 26 July 2025

Agent replied · 26 December 2025

Thanks so much for the kind words John. Massively appreciate it, and it's been a pleasure working alongside you. Best of luck with the property!

5/5

Google

I rented a property through them for almost two years, and the whole experience was excellent. From the beginning of the process to the end of the tenancy, everything was smooth and hassle-free. The team was always helpful and professional. I highly recommend renting through Horizon, there is nothing to worry about. They are the best in Middlesbrough!

Afridi · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thank you so much for the kinds words Afridi! Wishing you all the best in your new home, you will be missed!

5/5

Google

Horizon have been fantastic. This is the second property I have sold with these guys and I will be using them again. Kev was amazing, taking great pics of the property. I was kept up to date at all times. Thank you

Robert · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for the lovely words Robert! We often say Kevin is quite the photographer, it's lovely you think so too!

5/5

Google

I had a lovely experience renting a property at Ullswater Close Middlesbrough through Horizon. Relocating from Southend in Essex County could not have been made easier... thanks to Lyndsey, she's altogether amazing. Would recommend to family and friends!

Chukwuemeka · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Love hearing this, thanks for sharing the kind words Chuks!

5/5

Google

The amazing Aimee is so professional, on the ball and always communicating with me every step of the way. The best broker I have used for the 25 years of property investing. Definitely worth every penny.

Andrieca · 4 May 2025

Agent replied · 16 April 2026

It's such a pleasure to work alongside clients like yourself Andrieca. Thanks for the kind words!

5/5

Google

Used them a few times for buying buy to lets. Highly recommend them. Always dealt with Charlotte and will continue using them

Alejandro · 28 August 2025

Agent replied · 26 December 2025

Always a pleasure to assist you Alejandro! Thanks for the positive feedback

5/5

Facebook

Horizon Sale and Lettings has to be the best agents I’ve ever dealt with. Professional, friendly and welcoming. I must say a special thank you to Chloe and Charlotte who were only ever too happy to go out of their way to help me even after work hours sometimes. Their knowledge and help was always brought with a smile and made me feel at ease when I was stressing over a certain thing ha. I honestly can’t recommend Horizon enough I really can’t. 10/10 in every possible way. Thanks again.

Ryan · 6 May 2022

Agent replied · 22 February 2025

Thanks so much Ryan, it’s been such a pleasure helping you and Angela. Don’t be a stranger to the office! - Charlotte 🤍

1/5

Google

I am a tenant and paying rent to owners but suddenly people from horizon came and they vacate us within 10 minutes we didn't have time to pack our things, at the same time their people said no problem you people are tenants you can call us at any time and you will get access to your things but you just need to call this number. In the reality after we vacated we tried every single day but they didn't respond very well and said they need bank permission if they really need bank permission how some members are going into that house taking photos etc. How we know was they kept sale board, how my credit cards lost getting messages. We came outside of the house since one and half month without our things, we are not local people, can you imagine how we survive without our proofs, identity, may be your are enjoying this Christmas but what about us we also celebrate I kept all my traditional jewelry in a hurry on that day, for this Christmas from horizon I got financial loss, mental trauma, stress,depression every bad thing happened to me and my family, I want to cry loud,want to scream but................... Whom I need to share, complaint no idea in life .and how we trust these people like goats, when they knock our door I just opened and invite them into the house and trust their words blindly because we have great belief in their system we do what they said, we have chance not allowing them into house and if we restrict we need to take our luggage what they will do we do favour for them , make the process easy for them oh my god ..........

Tejaswi · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Hi Tejaswi. I understand you have spoken to our agents since this review was left, and the issue was clarified not to be the team at Horizon that asked you to vacate. We would appreciate a correction on this review, as we did our best to assist you in this situation, and how unfortunate your predicament was, though we were only responsible with the sale of the property and had no control to prior circumstances.

5/5

Google

This is my first time using Horizon and honestly they blew my mind away with their professionalism. Victoria especially was very warm, pleasant and reassuring, at each point of the letting process, she communicated effectively with me and carried me along so that all my doubts and fears were allayed till I got my preference. The highlight for me was when Victoria mobilised her team to ensure I settled into the apartment even past closing hours because I was coming from out of town and I had transport delays. This displays how committed the team is to ensuring clients have the best overall experience. 10/10

Clifford · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you so much for the kind words Clifford, we're a little slow to reply to this one but Victoria said she has seen this and massively appreciated your feedback. It means a lot to the team to hear that you were happy with our service!

5/5

Google

Purchased two properties with Horizon, and it's been great from start to finish. Charlotte, Aimee, Reyan and the rest of the team are always on the ball and always incredibly friendly (and patient!).

Aaron · 2 April 2026

Agent replied · 16 April 2026

Thanks so much Aaron! Been a pleasure assisting you both, looking forward to next steps and doing more with you in the future!

5/5

Google

Just completed a purchase with Horizon. Fantastic service from Abi, constant communication and fast turnaround. Thank Abigail!

Jubayed · 30 May 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for the kind works Jubayed!

5/5

Google

Really easy process. Victoria was a massive help :)

Adam · 16 August 2025

Agent replied · 16 April 2026

Cheers for the kind words, we really appreciate it!

5/5

Google

Excellent service. There with me from start to finish. Charlotte was immense. Professional and great communication throughout.

Hussan · 16 April 2025

Agent replied · 16 April 2026

We’re so grateful for your feedback and support. Thanks a ton Hussan! - Charlotte

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Horizon Sales and Lettings's Google reviews

Questions about Horizon Sales and Lettings Middlesbrough

How many reviews does Horizon Sales and Lettings Middlesbrough have?

Horizon Sales and Lettings's Middlesbrough office has 196 reviews across three platforms: 180 on Google, 13 on Facebook, 3 on Trustpilot.

What is Horizon Sales and Lettings Middlesbrough's rating?

Horizon Sales and Lettings Middlesbrough is rated 4.6 out of 5 across all 196 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 180 reviews.

Where is Horizon Sales and Lettings's Middlesbrough office?

Horizon Sales and Lettings Middlesbrough, 57 Gilkes Street, Middlesbrough, TS1 5EL.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.