Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Loui · 11 September 2020
Agent replied
Dear Loui,
We are sorry that you felt your experience was only worth 1 star.
You have not given us any further feedback, so it is difficult to understand what happened.
Our suggestion would be to speak to your Property Manager regarding the issues you have faced so that we can help rectify the situation.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Gaynor · 11 September 2020
Agent replied
Dear Gaynor,
We are sorry to see that you felt our service was only worth 1 star.
As you have not left any specific feedback, it is difficult for us to comment further on what happened and come to a resolution.
If there is a chance that we can change your mind, then please do tell your Property Manager about your experience.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Mike · 11 September 2020
Agent replied
Dear Mike,
We are sorry to see that you have only rated the services of Thornley Groves 2 stars. We are disappointed that you felt the service wasn't good.
You have , however, not left any commentary so it is difficult to understand why and how we can improve on this moving forward.
If you would like to take the time to contact us about your experience and give more detailed feedback, I would suggest contacting your Property Manager directly.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
GoldPlatedUK · 13 July 2020
Agent replied
Dear Customer,
I see you have reviewed on our other branch google pages also, where I have recommended you get in touch with your Property Manager.
I am sure we can turn this around with the contractor.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Zak · 15 March 2020
Agent replied
Dear Zak,
We are sorry to hear that you have not been happy with the service provided to you.
You have not left any specific feedback or commentary so I am not sure what we could have done to improve the service.
If you feel like you would like to elaborate with some feedback, which we can then use to improve our service, then please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Customer Care team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Abbie · 9 February 2019
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Marina · 30 July 2018
★★★★★ 1/5
Googlehorrible agency
Iman · 9 February 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Gabriel · 9 February 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Marina · 9 February 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Angel · 9 February 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Jack · 9 February 2017
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Carola · 9 February 2017
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Adele · 9 February 2017
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Saam · 10 February 2016
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.