Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotReeds Rains Catford - Choose them if you enjoy stress
I could be here typing all day. Appalling communication throughout my whole moving out process. I had to constantly chase them for an update on my deposit for weeks. Their landlord tried to claim MORE than the actual deposit for repair costs including £14.40 for a new lightbulb!? Their staff at Reeds Rains Catford are lazy and unhelpful, and that includes at their head office too. They even claimed to want to redecorate the whole property, when a new family has already moved in there.Their landlord and "contractors" are absolute con artists - avoid at all costs.
LJ · 7 April 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello LJ,We are very sorry to read your review, customer service is of paramount importance to us. We can't seem to find your details on our systems, please can you call 0208 461 2233 or email catford.lettings@reedsrains.co.uk so we can assist you.Many thanks,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotReeds Rains Durham
Reeds Rains Durham I got your email back and filled in the questions I then phoned on Monday morning and was told someone was going to ring me back and never did someone I know emailed on Monday afternoon and you got in touch about a viewing yesterday so I phoned you yesterday afternoon at 3.45 and was told someone was going to phone me back in half an hour but like before nobody did I find it absolutely disgusting that you say one thing and do another how can someone get in touch two days after and get a viewing yet I’ve never been contacted at all for a company to do something like that is a joke and I don’t know how you keep getting houses to sell or let as your customer service is appalling il be righting a review about reeds rains to let people know how you go about business
David · 7 April 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hi David,We sincerely apologise if we have not been able to respond to you as quickly as we would usually like to. This will be investigated further to improve our response time and customer service. I can confirm we have contacted you on two occasions, the latest being yesterday afternoon via e-mail to arrange an appointment for you.Kind regards,Reeds Rains - Durham
★★★★★ 1/5
GooglePoor quality on management property, just looking for your monthly payment, I did had really bad experience with them. It might work well with others.
No commitment.
No responsibility.
Using ripped off construction for repairing of rental house.
No respond.
Charges for new tenant with current tenant £120.
The worse of worse IF YOU WANT TO LEAVE AFTER YOUR AGREEMENT YOU WOULD CHARGED£936. Which really made me made .
Not recomended at all and going with local estate agents.
James · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi James, I'm sorry you've felt you've needed to leave a review. I know during your time of management with Reeds Rains we had addressed your complaint over a contractor to which we have responded to in March 2020 and had considered the matter as closed however should you want to discuss this further with me I am more than happy to speak with you surrounding this.
As you agreed to renew the tenancy through us and as per the terms and conditions there is a renewal fee payable. Likewise should you wish to cease management with Reeds Rains during a tenancy (and the tenant stays in situ) there is a fee. Both of these are clearly outlined in our terms which you signed prior to the tenancy commencing. I understand that we haven’t managed the property for a few months now however should you want to discuss this in further detail please contact myself directly either via phone on 0161 236 9088 or to my email address Kirsty.mcdonald@reedsrains.co.uk. Kind Regards, Kirsty McDonald, Lettings manager
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently sold our flat using Reeds Rains. Jennifer, Jozeph and Greg were all a pleasure to work with. We experienced excellent communication and support. Would definitely recommend !PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Melanie · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Mel, thanks for the review. I'm delighted we have finally completed! Thanks Greg
★★★★★ 1/5
TrustpilotReeds Rains in Catford
Reeds Rains in Catford, Lewisham, London breached Data Protection Act by providing my and my partner's contact details to companies that I'm not dealing with and scammers. As a result my credit scoring decreased 27 points and I am contacted by all sort of scammers to get into my property to check all sort of things!!! I'm calling them and my agent is always busy with other calls, so never been able to talk to them about this and other issues in the property.
Andrei · 15 May 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotCan highly recommend Reeds Rains.
Can highly recommend Reeds Rains.Thank you to the staff at Sutton branch in Hull, especially Karen Knight who made the whole process of buying my house such a pleasant one, chasing things up and answering queries very swiftly, kept things moving in areas my solicitor couldn't. Very professional overall and a pleasure to deal with. Thank you so much
Mike · 6 February 2022
★★★★★ 1/5
Trustpilotextremely disappointed in the fact they…
extremely disappointed in the fact they sent out flyers to our immediate neighbours, informing them that our house was sold, before any contract was signed, before we told our neighbours personally. this upset us deeply & there was absolutely no need to do this nor was any permission sought by us. a terribly poor decision by reeds rains in our opinion. totally soured our faith & trust with the Company.
Nookmell · 30 October 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotUsed before but will not use again
Iv used Reeds Rains twice before and found them to be excellent. But i will NEVER use them again and would consider not buying and property on there listings I would say we had 70% of are viewers complain about Reeds Rains not get backing touch in a reasonable time regarding viewings,one viewer waited over a week before he had to ring them again.We also seemed to last minute calls at 4.50pm regarding viewings for the next day.One viewer left have way through the viewing because of a double booking ( obviously not following any government guidelines )Our House did sell but from that moment on did not hear a thing from them from selling to moving was 10 weeks and did not hear a thing.On the day of the move our purchaser was ring us in regards to the keys Reeds Rain had seem to of wash the hands of having to do anymore.Hull Branch
Neil · 8 February 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello, Thank you for getting in touch. Reeds Rains are committed to following government COVID-19 Guidelines .I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. We would like to discuss the issues you have raised further, please contact me on: 01482 709980 or email: hull@reedsrains.co.uk Kind regards,Reeds Rains Hull
★★★★★ 5/5
GoogleCurrently going through the process of referencing and renting with Jake from Reeds Rains. The process is both smoother and faster than I could imagine - he's very focused on getting us in as quickly as possible
Jai · 10 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Hi Jai, thanks for leaving this review about the letting process with Reeds Rains and your experience with Jake specifically, it is much appreciated. Thanks Greg
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnauthorised marketing - unable to unsubscribe
I contacted Reeds Rains to arrange a viewing. Subsequently and without my permission they added me to their marketing scheme. I tried to simply unsubscribe ALL but then had to uncheck 8 separate boxes before clicking update. Logging back in I can see all boxes are unchecked BUT I'm still being spammed with junk mail.I emailed Reeds Rains but they ignored me.Can anyone suggest an organisation I can complain to please? Many thanks...Having to go through all this just for arranging a property viewing.Reply from Reeds Rains3 days agoHi,We are very sorry that you are still receiving marketing from us. Please can you send an email containing you name and email address to enquiries at reedsrains.co.uk and reference this review so we can look into why you are still receiving material from us.Kind regards,Reeds RainsReeds Rains did you actually read my review above??????? I clearly mentioned I'd already emailed Reed Rains and that you have ignored the email. More importantly can you answer what gives your company the right to sign me up to a marketing scheme without even asking me first??? PLEASE ANSWER!!! (I'm not shouting but I insist on an answer to this question!)
KB · 4 February 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hi,We are very sorry that you are still receiving marketing from us. Please can you send an email containing your name and email address as we can not identify you from your initials. Please send to enquiries@reedsrains.co.uk.Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotReeds Rains Wilmslow- Very rude estate…
Reeds Rains Wilmslow- Very rude estate agents who lie. My house fell through with them on numerous occasions due to them failing to disclose information that I had told them too early on with the buyers. I was not given updates and the trust was gone because of their incompetence for 8 months, so when I called them weekly I was told I was the worst seller that they had by the manager. When buying my new house privately from the owner I found a Reeds Rains Sold sign in my front garden, they had not sold the property so this was miss leading and false representation.I have now had my house two years and the house opposite has has a sold sign in their front garden which has been there nearly as long as I’ve had my house! They have no idea on the houses they sell (I have had viewings with them), miss lead customers, are money driven and have bad customer service which is rolled down from the top. Very sad for what was once family run estate agent.
Cheshire · 1 February 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. We can not find your details in our systems, however if you could please contact us on: Wilmslow@ReedsRains.co.uk or call 01625 522293 we would appreciate the opportunity to discuss the issue further.Kind regards,Reeds Rains - Wilmslow
★★★★★ 1/5
TrustpilotStill waiting for a response
Still waiting for a response Staff are shocking Head office pathetic Told me not to pay and then chased for money. Regional Manager covered his friend in a investigation to leave him out This firm couldn’t organise a house sale if they tried. Save your money and go else where You will get a better service, our buyer won’t use them they were that bad. Which there well aware of. Just think ignorance is bliss - it’s not
Daniel · 29 June 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello, I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. We believe you have already expressed your concerns in a previous review and the matter is being dealt with internally.Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotTwice now I’ve been ignored
Sent a request to view of a house and heard nothing so phoned to enquirer, I was told I’m on a list and will get a call in a week or so. Never heard a thing and when I phoned they then told me sale agreed. Asked why I was never contacted and they said my name wasn’t on the list which I was told a week before it was so one staff member was lying. The fact this has happened twice now is ridiculous, just seems like laziness. So disappointed.
Lauren · 20 January 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello Lauren,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please let us know which branch it is you had dealings with?Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible
Terrible follow up service. The agent said they would send photos of the inside of the integral garage as I could not get in on the viewings but nothing was sent. After the offer is accepted they wipe their hands and can’t be bothered with communication. They are very pushy before the offer. I made a revised offer after finding damage and work required and still can’t get a response or update. They also don’t declare everything about the property so be very careful and I wouldn’t recommend this agent.
JC · 17 January 2021
Agent replied · 14 June 2024
Hello,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please let us know which branch it is you had dealings with?Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotLeyland Office
Thank you to Olivia, Krystal, Carole and anyone else who I’ve missed at the Leyland office who are helping us with our new house purchase at the moment, they’ve all been so helpful and friendly! House hunting is hard and Covid hasn’t helped, but the team have made things as easy as possible for us. Would highly recommend! From Jenny and Jay
J · 23 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant Service, very fast and thorough! Me and my wife were in need of an apartment in a very short notice, and Ryan Wood from Reed Rains has been absolutely awesome!, very informative, helped us and supported us all the way till we got our keys, would definitely recommend him ! Thank you Ryan!!! And thank you Reed Rains, a very happy newly wed couple 😊
Shoaib · 20 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleI had a fantastic experience with Jake. He was incredibly friendly and supportive, making the whole process so much easier. His knowledge of the area and market was impressive, and I felt genuinely cared for. Highly recommend!
Ashita · 3 November 2024
Agent replied · 10 November 2024
Hi Ashita, thank you for taking the time to leave a review about your experiences dealing with Jake - it is great to hear. Thanks again, Greg
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional Throughout .....
The team at Reeds Rains were exceptional throughout and made the process absolutely pain free. Ash in particular was there every step of the way and couldn't do enough to help from the word go. The sale was seamless with glowing reports from the buyers on the way in which Elise conducted the viewings. Would 100% recommend
N · 7 April 2022
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the start of selling our property it has been very professional,the original valuation was right for market and the premium photos were very good quality and looked great .this attracted a large amount of viewings in the first 10 days ; a range of offers and my property on day 10 was sold subject to contract , now it has progressed to liaising with solicitors and that is going very smoothly too ,all the staff we have met have been very friendly professional and efficient so far in my sale progress , would highly recommend ++++=
Thank you for your service - Andrew BelfieldPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Peter · 9 December 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hi Andrew, thanks for taking the time to write a review. Really happy with the result thus far. Thanks Greg
★★★★★ 1/5
TrustpilotI have given 1 star but if I could I…
I have given 1 star but if I could I would give minus a massive number. The worst company ever. I am a Landlord with a managed service but end up having to sort trades out myself as allow trades to charge about 5 times what something should be. The castleford office is abysmal. They say they will do the admin but don’t. They have to check everything with head office as they have no knowledge of their own company’s policies. I could keep going but I would be here for ever ranting!
Janet · 23 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleFrom day one till the closing - Reid Reins have been throughly professional - I was helped and informed throughout the whole process. Even when I felt it was taking too long at a point, they constantly reassured me and did their best to get things rolling. I will use their services over again and highly recommend it. Thank you all!!!
Abi · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Abi, thanks for taking the time to write this review. We are all delighted you have now completed. Thanks Greg
★★★★★ 5/5
GoogleReceived exemplary service from Hayley Portlock regarding an electrical safety concern. She arranged a contractor without hesitation of the highest professional standard. Hayley has been the most proactive and solution-focused Property Manager I have ever had in my long tenancy with Reeds Rains. She is a caring and considerate individual, ensuring she sends only quality contractors to your home. Thank you Hayley, your work is very much appreciated.
Abbie · 21 June 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf you’re a tenant threaten them with…
If you’re a tenant threaten them with legal action!! That’s the only thing that seems to work. I’ve been to the solicitor once already this year for maintenance that I’d been chasing for 10 months, it was done in a week. They were avoiding me so much that it was the only option. Even today, I’ve been waiting months to get my guttering changed because it’s causing my window to flood through, they’ve ignored me, spoken to me like I’m worthless, it’s disgusting!!! YOU SIGNED A TENANTS AGREEMENT!!!!!! Get a grip! I’ve got an appointment with the same solicitor next week, hopefully get their months notice in straight after, and then get a judge to deal with them, then I’m moving the hell out!!
Phil · 12 November 2020
Agent replied · 14 June 2024
Hi Phil,We are very sorry to read your review. When maintenance issues arise at a property there are a lot of steps that need to be taken before being able to authorise a repair to be made. In the first instance we need to establish who is responsible for the works as in some instances this does not fall on the owner of the property and then before we can carry out any works we do need authorisation from the Landlord. I am sorry that this took longer than we would have hoped and glad to hear that the problems are being resolved now.If you have any other questions please contact us on: Congleton@Reedsrains.co.ukKind regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotSt. Helens branch
Dealt with by Ellie From the St. Helens branch, Ellie has been great from the second I enquired about the property, she’s answered any questions I’ve needed answering, was very patient and understanding regarding how available I was to talk. She even went the extra mile to try and get myself a better price pcm. Thankyou Ellie.
Oren · 11 March 2022
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.