Trusted Agent profile · Manchester

Onward Homes Manchester reviews

2.8

★★★★★

450 reviews across 3 platforms

2 Christie Way, Didsbury, Manchester, M21 7QY

Onward Homes's office in Manchester, at 2 Christie Way, is rated 2.8 out of 5 across 450 reviews on three platforms, including 168 Google reviews rated 1.5.

Google logo

1.5 / 5

168

Reviews on Google

This office

Yell logo

1.0 / 5

5

Reviews on Yell

This office

Trustpilot logo

277

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Tarn came to my house to fix the doors…

Tarn came to my house to fix the doors and he did a excellent job, i would have him at my house for any job On-The-Go future, thanks Tarn the joiner

Justyna · 17 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleague Tarn's service. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Mandy the call handler helped me out…

Mandy the call handler helped me out with every enquiry I made on the call today even to the point of working around my work schedule to book appointments in and chased up and ongoing long standing repair that was made in July can’t thank her enough for putting me at ease and rescheduling upcoming repairs and gas safety appointment thank you for all you help lovely customer service skills hope to have her answer my call in the future

Claire · 9 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleague Mandy's service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

1/5

Google

The are really crap almost every repair we request it take’s ages! Or they not turn at all And then it’s mostly changed on other day , plus that when they come to visit they do nothing just takes notes photos and then u have to wait again , now the hot water boiler its not working they told me to wain2 weeks before someone comes to chek this ! And after that probably 100% i will have to wait another 2-3 weeks for repair if we lucky ! Iv got 2 small kids at home and they want us to live without bath for few weeks and they said this is not emergency repair! This company its all one big joke ! There is all other staff wich im not gone mention but i can mention about window wich should change 2 years ago ! And they still not done it to avoid costs! Avoid them if u can worst service ever !!

Marcin · 12 May 2026

5/5

Trustpilot

Helen was lovely

Helen was lovely, she was brilliant in handling my repair request and talked me through what would happen, very professional 10 out of 10.

Andrew · 25 September 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi, Your positive review has truly brightened our day! It’s wonderful to know that our team has left you feeling satisfied. We appreciate your feedback and will share this with everyone so they can continue to deliver exceptional service. Kind regards, Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Thanks Danielle

Got through quickly. Danielle was very helpful, and went to some effort to get my issue dealt with. Polite and helpful

Chris · 24 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service, So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Helpful

Dannielle from Customer Services was fantastic, very patient, helpful and helped sort our my many enquires.

Krys · 8 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi, Your kind words have truly made our day! We’re thrilled to know that Dannielle was able to support you so well. Thank you for sharing your feedback, it helps us continue to provide the best service possible. Best regards, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Great customer service from Dannielle.

Had an issue with my uncles service charges. Dannielle was polite and extremely helpful in resolving the issue. Thank you Dannielle.

Donna · 3 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service, So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Clarity and Consistency I rang Onward seeking clarification…

I rang Onward seeking clarification about some ongoing repair issues. Michael took my call and listened carefully to what has become a quite complicated and detailed case. He contacted an external company for further information and was then able to provide me with clear guidance and reassurance regarding forthcoming repair visits. It was exactly what I needed and I am very grateful for his help and understanding.

Joseph · 9 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service and will be sure to pass this onto the team. Yours sincerely,  Onward Homes

5/5

Trustpilot

Rita, Scheme Manager, Merlin Court

I wish to commend Rita, Scheme Manager at Merlin Court, Oswaldtwistle for all her help regarding my mother's bedsit following her death. I have mobility issues but Rita has gone "above and beyond" helping me to move my mother's clothes, crockery, lamps, etc - mother's bedsit was on the first floor and I can't manage stairs but Rita was such a great help.

Sheila · 23 September 2025

Agent replied · 25 September 2025

Hi Sheila, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Stacey scheme manager at great harwood…

Stacey scheme manager at great harwood used to be our manager and we still had her number, we didnt know who to contact to get some paperwork we needed, stacey acted straight away for us and got it emailed over good to know you have somebody reliable who gets things done big mistake losing stacey nothing been the same since she left

Billy · 1 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Well handled and spoken very friendly…

Well handled and spoken very friendly and was very understanding and explained the situation properly. Thank you Michael.

Kad · 4 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

1/5

Trustpilot

Can't get jobs done

I live in one of the houses and nothing is ever easy, had an issue with most of the house get booked in and they have been cancelled without me knowing, they send the wrong engineer or they replace the parts that have already been replaced 5 other times before, now I have to wait 3 wks for another appointment that should have happened mths before. Plus they tell you what you want to hear so you don't keep them on the phone, eg when this appointment was booked they told me they will be able to complete the work so it's done once and for all but yet have to wait 3 more weeks. The engineer that attended was nice and friendly the lad I spoke to on the phone was nice but that doesn't make you feel confident when you have been lied too repeatedly.

Jaymie · 28 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi, Thank you for bringing this to our attention. We are sorry that your experience with Onward was not positive on this occasion. So we can put things right, we will call you next week discuss this matter with you. If you need to get in touch with us in the meantime, you can do so by visiting the My Onward Portal (my.onward.co.uk), emailing customerservices@onward.co.uk, calling 0300 555 0600 or messaging 07418 344 603 on WhatsApp between 8am-6pm Monday to Friday and 10am-6pm on Wednesdays Yours sincerely, Onward homes

1/5

Trustpilot

Supposed to be a caring company…

Supposed to be a caring company .rubbish they have a two stage complaints policy that should be sorted in 30 days for stage 1 and 2 6 months in and just being fobbed off yet if you miss your rent they are on it the next day it seems with some people it’s only the rent money they are interested in I feel sorry for the staff on the switchboard all they can do is pass your message on just to get ignored should be called backward homes

Dave · 28 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi Dave, Thank you for bringing this to our attention. We are sorry that your experience with Onward was not positive on this occasion. So we can put things right, we need a little more information, so have sent a request for more details through Trust Pilot. If you need to get in touch with us in the meantime, you can do so by visiting the My Onward Portal (my.onward.co.uk), emailing customerservices@onward.co.uk, calling 0300 555 0600 or messaging 07418 344 603 on WhatsApp between 8am-6pm Monday to Friday and 10am-6pm on Wednesdays Yours sincerely, Onward homes

5/5

Trustpilot

Window Seal

The sealant on the window had come away from the frame. The Onward operative (DawnH), had noticed the frame seal wasn't fully secured (I had noticed the sealant after I heard the recent strong winds coming through the edge of the window). The frame was fully inspected and filled with foam which will hopefully reduce the chances of the sealant coming away again (and the draughts). I was very thankful for the work (more than first realised on the surface) and help with a previous problem from the from the front door fitting too! Thank you for the attention to detail!

Annette · 18 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy Dawn's service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

I spoke to Darren this afternoon and he…

I spoke to Darren this afternoon and he was just amazing from start to finish.

Reem · 11 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleague Darren's service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

I wish I would of got this person's name

I wish I would of got this person's name to get him noticed by management I called today to try and arrange a gas service appointment and an electric service appointment this person went above and beyond to help me 100% he has the most lovely phone manner and perfect customer service I hope you remember as I called you an angel

EMMA · 16 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. Were so pleased to hear that you were happy with our colleagues Scott's service and the feedback has been passed on. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

I’ve been waiting for 2 repairs to be…

I’ve been waiting for 2 repairs to be done for over a month nothing has happened so I’m not happy on a brighter note fortunately i spoke to the same lady who initially logged them Mandy she wasn’t happy about my waiting time She’s very helpful and reliable and has promised me she will get to the bottom of it

Alan · 18 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service and will be sure to pass this onto the team. Yours sincerely,  Onward Homes

5/5

Trustpilot

Great service

Paul was lovely. Really efficient and has been to repairs before. Got the job done quickly and was a really friendly and polite fella! Thanks so much Paul

Customer · 26 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. Were so pleased to hear that you were happy with our colleague Pauls service. So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

Onward homes mould treatment

Had an appointment for some mould in my flat handled by mark. Job was done in no time and looks great. Hopefully no further issues now.

Andrew · 28 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleague Marks service and will be sure to pass this onto the team.  Yours sincerely,  Onward Homes

2/5

Trustpilot

Not worth renting from

They keep the apartments too hot, and charged unnecessary extra fees on leaving. No real interest in working with people and willing to drop eviction notices at the drop of a hat while they're offices aren't open so people can't find out whats going on. Definitely a company I would recommend avoiding

Christopher · 6 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Hi, Thank you for bringing this to our attention. We are sorry that your experience with Onward was not positive on this occasion. So we can put things right, we need a little more information, so have sent a request for more details through Trust Pilot. If you need to get in touch with us in the meantime, you can do so by visiting the My Onward Portal (my.onward.co.uk), emailing customerservices@onward.co.uk, calling 0300 555 0600 or messaging 07418 344 603 on WhatsApp between 8am-6pm Monday to Friday and 10am-6pm on Wednesdays Yours sincerely, Onward homes

5/5

Trustpilot

Dawn has been an absolute pleasure

Dawn has been an absolute pleasure! All my glass windows needed refitting as the seals had blown but she fixed them no problem! Absolute pleasure

Charmaine · 13 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re so pleased to hear that you were happy with our colleagues service, So we can pass your feedback on to the relevant team, we have sent a request for more details through Trust Pilot. Yours sincerely, Onward Homes

1/5

Trustpilot

Discusting

Had a onward plumber come out for my toilet, thought he was here to sort my sink out, told him the toilet flush valve needed replacing as it was the same problem as last time. He went to take bath panel off clearly didn't know what he was doing.So I told him it would be best that he left & I ask for a different plumber.Next thing I'm getting a call from onwards homes saying the plumber told them I was agresive and a swore at him.That was a absolutely lie.Now I'm getting told I have too flush the toilet manually even though I have a bowel issue.Absolutely disgusting!!! ..

Gina · 1 October 2024

Agent replied · 28 December 2024

Good Morning Mrs G Garside,Thank you for bringing this to our attention.We are sorry that your experience with our repair service wasn’t positive on this occasion. Upon review, I can see this has been highlighted to the relevant department and we are working with you to resolve your concerns.If you need to get in touch with us in the meantime, you can do so by visiting the My Onward Portal (my.onward.co.uk), emailing customerservices@onward.co.uk, calling 0300 555 0600 or messaging 07793 795 882 on WhatsApp between 8am-6pm Monday to Friday and 10am-6pm on Wednesdays. Yours sincerely,Onward Homes

5/5

Trustpilot

Mark was brilliant on the call today…

Mark was brilliant on the call today done a lot of chasing back and forth and sorted my problems out for me

Sarah · 27 May 2026

Agent replied · 1 June 2026

Hi Sarah, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re pleased to hear that you were happy with the service provided by our colleague. To ensure your feedback is shared with the correct team, we have sent a request for further details via Trustpilot. Yours sincerely, Onward Homes

5/5

Trustpilot

5 star for Andy Hall!

I have just had the pleasure of Andy Hall from the painting & decorating, damp and mould team here to sort out a mould problem in my bathroom, he has gone way above and beyond expectations. The bathroom has had multiple coats of multiple products and looks 10 X better than before he started. He has taken extra care with keeping the work area clean and tidy and has left the bathroom spotless! Also a great conversationalist and an asset to your team. 5⭐️ for Andy, thank you for your work today.

Laura · 9 October 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Onward Homes's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.