Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Radvilė · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Radvilė Prialgauskaitė, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Manchester branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Leaders Estate Agents Manchester
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Mohamed · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear Mohamed Elmabrok! Thanks for the amazing review and star rating! All the best, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Paisley · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear, Paisley Meah! Thanks for the great review! All the best, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Syreena · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Syreena A, Thanks for leaving a review about your experience with us here at Leaders. We're sorry that you haven't been happy with the dealings you've had with us. Could you please reach out to us on 01344758596 or write to us at customerservice@leaders.co.uk with the details so we can take a look into this for you? Many thanks, Leaders Estate Agents Manchester
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Michael · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Michael, we're saddened to see that our team in Manchester have received a low star rating. If you could provide information to us we can see if there is anything we can do to improve your experience and improve our service moving forward. If you're happy to do so then please reach out to Liam Foster the Lettings Manager on 0161 834 3444 as know he'd like to find out why you have rated us as you have and will try to help wherever possible. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Sam · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Sam, thank you for taking the time to let us know about your recent experience. Having received a low star rating following your experience with us, if you could provide more information to us we would like to know if there is anything we can do to improve your experience and if necessary refine our services moving forward. Please either reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or contact us on 01344758596 as we'd be more than happy to discuss this with you. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
M · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Mourad, thanks for taking the time to leave us a review, we're aware this was recently a 1* review so are pleased that the star rating has improved however still regret that we weren't able to provide you with a 5* level of service that we aim to deliver. If there is anything we can do to assist in future then please do not hesitate to get in touch with us on 0161 834 3444 as will try to help wherever possible.
Kind Regards,
Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Ryan · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Ryan, we are saddened to see that the team at Manchester have received a low star rating following your experience with them, if you could provide more information to us we would like to know there is anything that we can do to try and make your situation better and improve our service moving forward. Please either reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or contact the branch directly on 0161 834 3444 as I know the team would be more than happy to discuss this with you. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Vasilis · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Josh · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Josh, thanks for taking the time to leave a review about the service you received from the team at Manchester. We hope you have a great day! Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Patric · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Felipe, it is disappointing for us to hear that your experience was anything less than great. We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at customerservice@leaders.co.uk to discuss this further.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Ivan · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Ivan, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to the branch manager directly when you have a chance, or alternatively email us at customerservice@leaders.co.uk. Thank you, and we look forward to hearing from you.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Yifei · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Dear Zhao, we are sorry that you are unhappy with your experience with our Manchester branch and feel this way. We have spoken to the branch who have advised that they have been in touch with you this morning to clarify the position with your tenancy renewal. We hope that this has resolved the issue, but if you would would like to discuss this further please contact customerservice@leaders.co.uk.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Cristina · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Cristina, we are sorry that you have had a negative experience. Please can you email customerservice@leaders.co.uk with the property address so that we can investigate further. Many thanks.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Santosh · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Santosh. We are sorry to hear you have not been happy with the service from our Manchester team. Please can you email customerservice@leaders.co.uk with more details of your complaint, including the property address so that we can investigate this further. Many thanks.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Liam · 23 June 2017
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
A · 23 June 2016
Agent replied · 21 June 2024
Hi there Boshra. We are sorry to hear you have not been happy with the service from our Manchester team. Please can you email customerservice@leaders.co.uk with more details of your complaint, including the property address so that we can investigate this further. Many thanks.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.