Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotTida at Vonder Wembley
Tida is the nicest, kindest, polite, helpful and most hardworking person I’ve ever come across. I just came back from holiday and I had a few issues in my flat that I needed assistance with. She ensured each one of them were taken care of at the earliest especially the one that was concerned with my safety. For her, the people living at Vonder are not a responsibility but her family. That’s how she treats us. She’s so lovely to have around. Her replies were prompt. I was extremely unwell to get much cleaning done at home after it was shut for so long, she ensured I had my apartment cleaned at the earliest by good staff to prevent me from falling sick. She was at it every single time. She goes out of her way to do things for the residents of Vonder and she is the greatest and most responsible individual I have ever come across. She has helped me ways I doubt anyone would have when I was having the most terrible days. Vonder wouldn’t be the same without her. Lots of love and blessings for Tida. She shows up when you need her the most❤️
Aishwarya · 11 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Thank you for your lovely words! We’re so happy to hear Tida made such a positive difference ❤️
★★★★★ 5/5
TrustpilotSikander is always reachable and happy…
Sikander is always reachable and happy to assist. From my move in date, he made an exception to come on the weekend he was off to hand the keys. He also helped with my luggage and stuff. For me, it's the first time renting experience where I have to apply for council tax, utility bills and etc, Sikander helped with links and related information to make the transition very easy. Thank you to Sikander and the maintainance team for making me feel welcome.
Gugulethu · 7 July 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hello Gugulethu,
We appreciate your review, we will make sure to pass your feedback to Sikander! Thank you
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing company they sort out your…
Amazing company they sort out your issues very quickly. My dishwasher wasn’t working . They replaced it . Any issues I have David the property manager sorts it all out in a timely manner. Matt is just an email away and responds quickly. Master properties is an amazing company and their staff gurps has the most amazing customer service putting tenants first. We had a power cut on Saturday and David sorted out generators out of his working hours . The power cut was the fault of another company and the whole street was affected but David managed to get all 3 buildings up and running whitin 24 hours. Best property manager I have come across . Love my flat
Deej · 14 January 2026
Agent replied · 23 January 2026
Hey Deej,
Thank you so much for taking the time to share this detailed review. We are glad you are enjoying your flat.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat stay at Vonder Upriver
I was staying at Vonder Upriver. The flat was very nice and clean. The check in process was smooth. Even though I arrived hours before the check in time I was able to wait in the coworking area until the flat was ready. There was tea and coffee and other refreshments. All staff was absolutely lovely but shout out to Aggie who helped me arrange the stay and made the atmosphere feel like home.
Customer · 23 February 2026
Agent replied · 15 June 2024
Hello Klara!
Thank you so much for this feedback! We really appreciate it!
★★★★★ 1/5
TrustpilotVonder Europe has to be the worst…
Vonder Europe has to be the worst management agency that I have ever dealt with in particular David (the property manager from the Brentford properties Akron, Vulcan, Folberth all in new horizons court). Initially when moving in they were very responsive and we had no issues. A month in we were unable to get into contact with the David as he does not reply to calls or messages. A high value parcel was stolen and the theft here is so bad that the police came and put flyers everywhere about it. As this was my 4th parcel being stolen I chose to contact the police hoping David would help me retrieve the footage to give to the police. It took him 4 weeks to recover the footage yet he failed to pass it on as he did not trust the link that was sent by the police. I asked him to email them and they can respond with validation, he failed to do so and stopped responding to me. It’s to the point that I had to ask his colleagues for a response. He advised me today that the footage has expired so he can no longer help. On top of that safety is practically non existent here, they don’t have extra keys in case of emergencies eg a fire. Some other issues bins are barely taken out, there is a rat infestation in the car park, heating does not work. The heating and hot water bill is controlled by their supplier so they can charge you whatever they want even if your usage remains the same. They took 3 months to fix an intercom which meant our parcels we’re continuously being left downstairs as people are managing to get into the building somehow. My flatmates window was broken for months her bedroom was freezing it took 2 months to come and fix it. A random person entered with a key without prior notice and they couldn’t track down who it was baring in mind none of the doors in the property have peepholes. The list of issues goes on! Don’t be fooled by the looks of this property as there are so many issues. Vonder also will not reply to any issues you experience, power cuts all the time and there is rarely any security at the front. I wouldn’t advise staying here and wouldn’t be surprised if most of the reviews are made by vonder on here.
Betty · 11 November 2025
Agent replied · 24 December 2025
Hi Betty,
Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry to hear that you have felt frustrated and we appreciate the opportunity to clarify a few points and address your concerns.
Unfortunately, parcel theft is an increasing issue across London, and while we cannot control criminal activity, we always try to support residents as much as possible. In your case, our team did locate the CCTV footage requested by the police. Due to the large number of cameras on site and the need to identify the exact time window, the search took longer than expected, which we apologise for. The footage was shared with the authorities once recovered.
On top of that, we have also been working with Amazon to improve parcel delivery processes and are in the process of adding more CCTV to increase security.
Please note that only authorised Vonder team members have access to flats and we take any report of unauthorised entry extremely seriously. If you can provide further details, we would be happy to investigate this thoroughly.
Regarding the heating, hot water, and utility billing: these systems and providers are assigned by the landlord and are not controlled by Vonder. Billing is handled entirely through the existing supplier, which was in place before Vonder began managing the property.
Collection of bins is managed by the local council and we have been actively following up with them whenever there are delays.
Apart from that, our maintenance team has been in touch with the flatmate, who shared that they are happy with the service. All submitted requests have either been resolved or are currently being handled by our Head of Operations.
We recognise that some issues require coordination with external parties (council, suppliers, contractors), which can cause delays, but we are continuously working to improve response times and communication.
We take your feedback seriously, if you would like to discuss any of these points privately, we would be more than happy to help.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI've been living in Vonder for a year…
I've been living in Vonder for a year now and really love the experience, I would really recommend this place for anyone looking for housing and open to meeting cool people. The staff has been great and always there to help. Thank you Aggie, Piotr, Magda and the whole team!
DIEGO · 30 June 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hey Diego!
Thank you so much for your feedback, we will make sure to pass it to them!
★★★★★ 5/5
TrustpilotGuy Ofri
I’ve had a very easy process so far moving into my next place. Thanks to Guy Ofri who has been constantly available throughout each step. Explaining the formalities, procedures and going above and beyond.
Farshid · 28 August 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hey Farshid!
Thank you so much for leaving this review, we appreciate it!
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid Vonder: Unpaid debt and other serious issues with my tenancy
I was a tenant at Vonder Wembley from January 2025 to July 2026. From the first day of my tenancy until the date of this review, there have been several serious issues the most recent being that Vonder owes me money, which they acknowledge in writing, but they will not pay me! If you care about your safety, your money, and your time, do not rent with Vonder. Here are the major issues I experienced from move-in until now:
Pranjal · 6 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hi Pranjal,
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience at Vonder Wembley did not meet your expectations. We take the concerns raised seriously and would like to provide some context.
Cleanliness: Our apartments are checked following check-out and before new residents arrive. The worktop mark referenced appears to have been wear and tear rather than a cleanliness issue. We have since strengthened our pre-arrival inspection process with additional checks.
Internet: Residents were given more than two months’ notice of the decision to discontinue site-wide WiFi. In your case, Vonder continued to cover your internet service for the remainder of your tenancy. We acknowledge there was a temporary interruption while this was being resolved and regret the inconvenience this caused.
Communication: Our property team met and communicated with you on numerous occasions throughout your tenancy. While response times can vary depending on the volume and nature of enquiries, urgent matters, where being responded within a one day and directly with the on-site team for priority attention.
Parcels: We recognise that parcel management has previously been challenging due to the size of the development and volume of deliveries. Significant improvements have since been made, including additional shelving, clearer signage and an improved organisation system. We also assist residents with CCTV reviews where parcels are reported missing.
Security: We acknowledge the historical issues with the entrance doors. All main entrance doors have since been replaced and locking systems upgraded. Additional security cover and CCTV was also provided when entrances could not be fully secured.
Rubbish: Cleaning teams attend the site twice daily alongside regular security patrols. Unfortunately, inappropriate disposal of rubbish by some residents can still occur between these visits, and our teams address this when identified.
Rent credit: We understand your concern regarding the outstanding rent credit. This is an account-specific matter being handled separately, and we do not believe it would be appropriate to discuss the details of your financial account publicly.
We also note your comments regarding the Property Redress Scheme and are reviewing the circumstances referenced.
We appreciate your feedback. Several of the operational issues raised have resulted in improvements being made at the property, and we remain committed to providing residents with a safe, well-managed and responsive living environment.
★★★★★ 4/5
TrustpilotShoutout to Tida from Vonder- amazing service
Shoutout to Tida from Vonder, she’s been great in helping us from move in and during our tenancy. It’s always easy to reach out to her and get our apartment issues sorted out quickly. Would highly recommend.
Carlyle · 16 July 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hey Carlyle,
Thanks for your review!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe team at VONDER has been exceptional…
The team at VONDER has been exceptional from the very start, especially Tida and Ty. Tida is incredibly quick at addressing any queries and has been an absolute pleasure to work with. Both she and Ty are friendly, professional, and always responsive, making every interaction smooth and easy. I highly recommend them!
Lily · 9 February 2026
Agent replied · 26 May 2026
Hi Lily, really appreciate your kind words! Glad Tida and Ty made your experience smooth and enjoyable.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAppreciation for Vonder Management and Sikandar
I have been living at a property in London, managed by Vonder for about 4 months now. I would like to express my sincere appreciation for Vonder Management, and in particular Sikandar.
Yusra · 5 June 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hey Yusra,
Thanks for the positive review! We will make sure to pass it to him and we appreciate the time you took to share your feedback.
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid Vonder at All Costs
Avoid Vonder at All Costs, Unsafe, Unethical, and UnresponsiveI have had the absolute misfortune of being a tenant with Vonder, and I can unequivocally say that this has been the worst experience of my life. Here’s why:Electric Bill Scam: They force residents to use Nu World for electricity, a company set up the exact month we were told we had to use them. Where was the due diligence in procurement of this company? Despite numerous protests and bill queries, Vonder ignores tenant concerns and continues to attach these inflated debts to rental accounts, violating tenant rights under the Tenant Fees Act 2019.Crime and Safety Issues: The building I lived in was a hotspot for criminal activity. Drug dealing, break-ins, and suspicious activities were rampant in the car park and common areas. Despite numerous reports to Vonder, nothing was done. I even had to call the police multiple times due to unsafe conditions.Unresponsive Management: Communicating with Vonder is like shouting into a void. They ignore emails and calls about urgent maintenance issues. For example, I'm currently unable to live in my flat due to a blocked drain outside, making it uninhabitable. Despite multiple emails, including to the CEO and landlord, I've had ZERO response. Negligent just isn't the word.Filthy Living Conditions: The communal areas are disgustingly unkempt. Overflowing bins and dirty hallways. Despite paying premium rents, tenants are left to live in squalor. The “professional cleaning” they boast about is a blatant lie.High Turnover and Inexperienced Staff: Vonder’s staff turnover is ridiculously high, leading to constant changes in property managers who are often inexperienced. This instability results in poor service and unresolved issues piling up.Negligent Landlord: On top of Vonder’s incompetence, the landlord is equally negligent. Critical safety issues like blocked sewerage and broken ovens go unaddressed. Tenants are left to suffer in silence.If you value your safety, sanity, and finances, stay as far away from Vonder as possible. Their operations are a chaotic mess, and they show no regard for the well-being of their tenants. I reached my breaking point and was the happiest day when I left this hellhole.If you don't believe, just check the instagram @vonderskies where some residents are documenting their hellish experiences.**EDIT** In reply to Vonder's reply, notice how they say I'm posting inaccuracies but don't defend any of them or give zero examples? Notice how the mentioned NuWorld yet according to the instagram @vonderskies, it's laden with people complaining about getting no response? Nice try Vonder but we see you for everything you are.
Marcus · 11 December 2024
Agent replied · 23 December 2024
Dear Marcus,We appreciate feedback from all our tenants as it helps us improve our services, but we must address the inaccuracies and omissions in your review.Your claims regarding our electricity provider, Nu World, are incorrect. Nu World is a regulated and licensed supplier, and our partnership is based on compliance with all legal standards, including the Tenant Fees Act 2019. Billing concerns raised by tenants are taken seriously, and our team has always worked to address any queries transparently.Regarding safety and maintenance, our records indicate that your concerns were attended to promptly and in accordance with our policies. Any reports of criminal activity were escalated to the appropriate authorities, and we are committed to maintaining the safety of all our residents.We are aware that you are no longer a resident with us, and we sincerely hope you have found a living situation that better meets your expectations. However, we must emphasize that misrepresenting facts and inaccuracies are not accepted. If you have any further legitimate concerns or questions, we encourage you to reach out to our team via marketing@vondereurope.com directly so we can address them quickly and promptly.
★★★★★ 5/5
TrustpilotPerfect stay for new comers
I stayed in Vonder Munich as a temporary tenant.Vonder Munich has everything you need for this purpose.They have English-speaking staff, which is really helpful, especially if you are new to Germany and the German language. You could always reach the staff as well. Staff named Maria & Andrian are worth mentioning for their humble nature. Staff might not always (24/7) be in their office, but you could always write them an email or simply call them. When we arrived in June, I could not figure out how to turn on the heater, and the staff happily instructed us and were willing to come in case you couldn't really figure it out.The apartment is strategically located in Munich, which is very close to S-Bahn station Freiham. You have two grocery chains in the vicinity: Lidl for price-conscious patrons and Edeka for more complete and luxurious goods.There is an Italian restaurant directly in the apartment, which is very convenient if you have a late-night craving for pizzas and non-vegetarian foods. The apartment is also close to Hoffner, Children's Park, Apotheke, Sixt, Cafe, ATM, and so on.In case you miss the opening hours of your preferred supermarkets, there is a petrol station that comes along with Burger King.The apartment is very modern, where you can enter using a card. It's bit pricey, but has lots of amenities coming along with it like a gym, washing machine (payable), dining area, etc.
Thaamizharasi · 2 December 2024
Agent replied · 23 December 2024
Hey Thaamizharasi, Thank you for sharing your experience! We're glad to hear you had a comfortable stay at Vonder Munich and found the location and staff helpful. We appreciate your feedback and thank you for being a part of Vonder!
★★★★★ 4/5
TrustpilotIt was good
It was good. Tida Jabi was indeed very helpful and responsive
Pooja · 4 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Hey Pooja,
Thanks for your review!
★★★★★ 1/5
GoogleVonder Europe has to be the worst management agency that I have ever dealt with in particular David (the property manager from the Brentford properties Akron, Vulcan, Folberth all in new horizons court). Initially when moving in they were very responsive and we had no issues. A month in we were unable to get into contact with the David as he does not reply to calls or messages. A high value parcel was stolen and the theft here is so bad that the police came and put flyers everywhere about it. As this was my 4th parcel being stolen I chose to contact the police hoping David would help me retrieve the footage to give to the police. It took him 4 weeks to recover the footage yet he failed to pass it on as he did not trust the link that was sent by the police. I asked him to email them and they can respond with validation, he failed to do so and stopped responding to me. It’s to the point that I had to ask his colleagues for a response. He advised me today that the footage has expired so he can no longer help. On top of that safety is practically non existent here, they don’t have extra keys in case of emergencies eg a fire. Some other issues bins are barely taken out, there is a rat infestation in the car park, heating does not work. The heating and hot water bill is controlled by their supplier so they can charge you whatever they want even if your usage remains the same. They took 3 months to fix an intercom which meant our parcels we’re continuously being left downstairs as people are managing to get into the building somehow. My flatmates window was broken for months her bedroom was freezing it took 2 months to come and fix it. A random person entered with a key without prior notice and they couldn’t track down who it was baring in mind none of the doors in the property have peepholes. The list of issues goes on! Don’t be fooled by the looks of this property as there are so many issues. Vonder also will not reply to any issues you experience, power cuts all the time and there is rarely any security at the front. I wouldn’t advise staying here and wouldn’t be surprised if most of the reviews are made by vonder on here.
Betty · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotVonder is the best place!
East or West, Vonder is truly the best!I've just completed five months in my cozy little nest here, and I must say, it’s been an amazing experience. The apartment is super clean, and the customer service is exceptional, every single person at reception is incredibly supportive. What adds to the convenience is the S-Bahn station right next door, taking you to the city center in under 20 minutes, and Lidl is within walking distance! Everything around the area is neat and well-maintained.I highly recommend this place for anyone looking for a short-term stay. The apartments are modern, and any issues are resolved within 24 hours. I've really enjoyed my time here!Thank you for making my stay so memorable!
Pushpa · 15 October 2024
Agent replied · 26 October 2024
Dear Pushpa, it's amazing to know that our flats met your expectations. Your kind words motivate us to continue delivering the best service possible. Thank you for choosing us!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAggie was great at her job
Aggie was great at her job. She was very responsive and great at communication. It was a pleasure working with her and I hope to work with her again very soon.
Sheri · 19 March 2026
Agent replied · 26 May 2026
Hey Sheri!
Thank you for your review!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe experience of living in Hill House is great
The experience of living in Vonder Hill house is great. All the stuff in Hill House is very nice and helpful. They've created a safe, comfortable, homey place for me.I would like to say a big thank you to Mr Tulli, he is very enthusiastic and helps me with any questions I have about my flat:))And I always appreciated that they always responded at the fastest time possible when there was any problem with my flat that needed to be repaired. The view from the flat is very nice and it is next to the tube station so can easily get anywhere:))
Charli · 24 September 2024
Agent replied · 26 October 2024
Hello Charli!Thank you for your kind words! We’re glad you feel at home and it's fantastic to know that our staff have met your expectations. We're always here to help!
★★★★★ 5/5
TrustpilotNice place
The experience has been great, thanks to David the manager. He has been very helpful to help us settle in and super quick to get the maintenance team fixing the little issue with the flat. The area is great and we are really enjoying the flat.
Anonymous · 16 October 2025
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much for your feedback! We're really glad to hear you’re enjoying the flat and the area. Great to know David and the team have been helpful and responsive in getting everything sorted quickly.
★★★★★ 4/5
TrustpilotStraightforward and fair priced
Vonder Munich was a quick and easy solution for finding a place to stay in Munich. The prices were fair, and the stay was comfortable. Service is reasonable and responsive, but as simple as it gets. The Laundry room in the building is very useful, but it could get more attention. Often the machines are deactivated "for maintenance", and that causes big waiting lists. But "all in all" it was a good experience.
Jorge · 25 November 2024
Agent replied · 23 December 2024
Dear Jorge, your positive review means a lot! We're genuinely happy you had a great experience in our flats. Thanks for choosing us!
★★★★★ 4/5
TrustpilotA good start in Munich
Vonder Munich is right next to an S-Bahn station, only 20 minutes from the city centre, conveniently located near a Lidl, so for medium and long term stays it is very convenient. They have group activities to help build a sense of community, and the other guests are friendly. They let you register (anmeldung) there, and post comes to the post "wardrobe" at reception, which is only unlocked when reception is open.They have 2 washing rooms with 3 washers & dryers in each. At peak times or if any of the washers are out of service there can be a long wait time, but the WeWash app they use makes it convenient to wait in the virtual queue. If you're smart about when you do your washing, you can usually get a machine with 1-2 hours wait, or no wait at all. You also have to wash the towels and sheets yourself. At the time of this review the price per load of wash or dry is 3,10 €.Air conditioning in the rooms is centrally controlled, which is probably great in the winter, but in the summer I have found it's usually warmer inside than it is out, even with the windows open. The bathroom extractor fan is also always on, so there is a lot of background noise that can take a bit of getting used to if you're a light sleeper and/or aren't used to sleeping with aircon on.The equipment in the kitchenette is very basic, but you can easily walk to Höffner and pick up what you need.The gym is functional with a few different cardio machines, dumbbells, and weight machines.The communal working space is comfortable, but you are working in reception, so for anything confidential you will want to be in your room - luckily the table in the room is a good work space. There are also working spots on the -2 floor which is always cool if you need respite from the heat.Overall, a good place to make your start in Munich if you don't mind being out of the city centre.
Ryan · 7 August 2024
Agent replied · 26 October 2024
Dear Ryan,Thank you for taking the time to share your positive feedback about your experience with us! We greatly appreciate your detailed insights, as they help us to understand what we’re doing right and where we can make improvements. Our team is committed to creating comfortable and memorable stays for our members. We’re very grateful that you chose us and shared your thoughts!
★★★★★ 3/5
TrustpilotGreat personal, medium infrastructure
Great experience when considering personal, specially in the front desk! Room is ok and good “equiped”.I missed some itens in the room, there waa a list describing all available itens like glasses, fork, etc. (great thing)… in my case some itens were missing. In the toilet there was a broken soap dispenser, which I never used.Temperature in the room was OK in winter, but in the beggining of summer was awful, too hot and no chance to cool the room.
Roberto · 15 July 2024
Agent replied · 26 October 2024
Hi Roberto! Thank you for your review. It's fantastic to hear that you had a great experience in our flats. We will take your feedback into consideration, thank you for your input. It helps us to grow and improve. Thank you for being a part of the Vonder community!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAggie was very supportive and…
Aggie was very supportive and communicated clearly. It was a pleasure working with her and I hope to continue to do so.
Sheri_jp · 21 April 2026
Agent replied · 26 May 2026
Hello Sheri!
Thank you for your positive review. Means a lot!
★★★★★ 5/5
TrustpilotI lived here two years
I lived here two years. Quality of flats is very good, they are very clean and modern. And, the most important for me, there are no carpers.Community managers are very friendly and helpful. There were several guys, like David and Tulli, who always were able to help me if I needed something.Neighbours are great and area is pretty quiet.For its price, it is the best place I was able to find in the West London area.
Julian · 8 September 2024
Agent replied · 26 October 2024
Dear Julian, we appreciate your positive feedback about your experience with Vonder! It's fantastic to know that our staff is friendly and helpful.Our team strives to create comfortable and memorable stays for our members. Thank you for choosing Vonder!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.