Trusted Agent profile

Vesper Homes reviews

4.3

★★★★★ Great

97 reviews across 3 platforms

96 Kensington High Street, London W8 4SG

Vesper Homes's London office at 96 Kensington High Street is rated 4.3 out of 5 across 97 reviews on three platforms, including 77 Google reviews rated 4.4. The 15 Facebook and 5 Trustpilot counts are for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

77

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

15

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

5

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Probably the best estate agents I have had! Moved into Local Blackfriars Apartments, Manchester during the pandemic which meant we couldn't view the property in person. However as soon as I walked through the doors, the place looked even better than what I was expecting. Massive thank you to Chris who is always happy to help no matter what the issue. Would 100% recommend.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Mahi · 18 June 2021

Agent replied · 17 June 2024

Thank you Mahi for your kind review. I hope you are enjoying your flat in Manchester. You have been a great tenant thus far. If you need any assistance please don't hesitate to contact Chris.

1/5

Trustpilot

If I could give 0 stars I truly would

If I could give 0 stars I truly would, the most uncaring disrespectful money robbing agency ever known ! I would never ever recommend this agency to anyone looking to rent. They will do anything they can to take money from you but anything you need you’ll not get a response. once you’re in it you’re stuck! the staff honestly need to all be sacked if I could name names I would. AVOID AT ALL COSTS I REPEAT AVOID AT ALL COSTS. Management are awful and don’t have any respect at all. If there was a head office or HR I could have contacted I would have

Amina · 4 June 2025

5/5

Google

Thank you Emily for helping us, she is really professional and we move in to our appointments very smoothly.

Kwankwan · 24 March 2024

Agent replied · 17 June 2024

Thank you for your kind words.

5/5

Google

Amazing cooperation with Emma! Versper is super professional agency!

Kristy · 24 March 2024

Agent replied · 17 June 2024

Thank you, it was an absolute pleasure to work with you on a new tenancy in London, I hope we can work together again soon. - Emma

5/5

Google

Vesper have been professional and helpful in my experience of renting with them. I have largely dealt with Chantelle who has consistently been very responsive and and always pleasant and lovely to deal with. It is really helpful and reassuring to be able to be able rely on Chantelle to provide a quick response if anything comes up. Highly recommended!

Sarah · 18 June 2022

1/5

Google

Worst agency I have ever seen or experienced. Extremely unprofessional. I highly recommend you find another agency that will not scam you. We moved to a property with faulty working boiler! They purposefully sent us a 3 years old gas certificate and hid the most recent one which showed the error in the boiler, just two weeks before we moved in. Then they attempt to illegally terminate our contract on a Saturday night asking us to leave by Monday morning, without the legal minimum notice. On the 2nd day of moving in during a pandemic. They also refused to find us another place or take responsibility for their mistakes. Reply to the agency's comment: - That's a lie, we had to request that certificate 3 times until you sent it to us. It also showed the error in the boiler 2 weeks before we moved into the property - Do you mean the £50 that you only offered us last week, 10 months after the incident? do you think that's appropriate response to us spending 10 days without any hot water and you attempting to illegally evict us? - You also refused to follow what the contract says and sent your lawyer to harass us. - That's not true, you told us that the boiler will take a month to be fixed, even though 2 different engineers that you hired said it can be fixed in 2 days.

Mo · 18 June 2021

Agent replied · 17 June 2024

Dear Mohaned We provided you with all gas certificates in a timely manner. Again, we are sorry you feel this way towards our agency. We have offered you a gift voucher as a gesture of good will. We offered you to terminate your tenancy and offer a full refund of the rent you paid when it was determined that the boiler could not be fixed a few days after you moved in. Subsequently when you decided to stay you were offered 50% off your first week’s rent. It was only noted when you moved in you were without heating and hot water which we raised to the landlord who subsequently ordered a brand-new boiler for you within the first week of your tenancy. I believe since then you have not had any issues with your heating or hot water. Vesper Group

5/5

Google

As an overseas user, I have been in contact with Vesper for several years. Their services are professional, timely and thoughtful, and will not let customers worry about being in a different place. We provide services for buying and selling houses, renting/renting. The key is that the housing information provided is very systematic and the most complete I have ever worked with. The most important thing is that the price is right and you can choose!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Xiang · 18 June 2021

Agent replied · 17 June 2024

Thank you Xiang for your kind review.

5/5

Google

I have recently rented a property at Vimto Gardens in Manchester. The property manger for Vesper Chris was truly amazing! Chris really went above and beyond answering telephone calls late at night and over the Christmas period in order to get me into my apartment in the first week of January. Thanks Chris and to all the team at Vesper for your 5 star service.

Michael · 18 June 2020

1/5

Trustpilot

Awful experience with this company

Awful experience with this company, moved into an apartment 11 months ago and had nothing but problems ever since as they clearly weren’t vetted properly to ensure they were habitable before letting. Once you’re in the property they couldn’t care less. I have made multiple reports of all the issues over the past year and nothing has been fixed. The most prevalent issue has been having intermittent hot water (tepid at best) that has now for the past week been nothing but freezing as the boiler has given up completely and quite frankly so have I. Knowing there is no hot water and the boiler is broken I still been left without a fix in place while the staff at vesper enjoy their weekend where they are uncontactable. They did also fail to mention until after moving in that the company building the apartments went into administration before they were finished, if I had known this I would have never moved in. Don’t use if you’re not a plumber, electrician or builder that can finish the property yourself because you’ll get no help from vesper no matter how much rent you pay.

Consumer · 24 March 2024

1/5

Google

If there is a zero or minus I would used it. Today we had a viewing appointment with someone called Criss and I have a confirmation email with 7.15 pm. At 1 pm he called me saying will you still come at 6pm? I told him it wasn't 6 it was 7.15 pm in your confirmation email. And I was polite enough to tell him if 6 is better for you, I will check with my husband and get back to you. Five minutes later I told him we can do 6 pm instead of 7.15 pm upon his request. At exactly 6 pm we were outside the building I waited 5 minutes for him to call as all other respectful agents do, but he didn't. I called him and he didn't answer, then I sent him a message that we are in front of the building also he didn't respond. In the third call he replied carelessly and said that he is up there in a viewing already and will be down in a minute, then he didn't show up again. I sent him a message after 15 minutes waiting outside the building in the cold me and my tired husband coming right after his work but he didn't reply as usual. Then I called him and said we are standing out there for more than 15 minutes are you coming or not? And he started saying any nonsense that he thought we are already inside the building. I thought really? WTH! I told you we are out there 16 minutes ago and it wouldn't make any difference if we are in or out the building you didn't show up for our viewing appointment!!!!!!! then he said I'll be down in a minute. Luckily for him we were right in front of the glass door and we could see the elevator not moving at all. Something that Emphasize more and more how he is a liar and disrespectful. We finally left after we wasted 22 minutes and to hell with the apartment if this is how you deal with your customers. I wouldn't ever deal with that kind of agencies that hire people like him. DON'T TRUST........................................ what you said in the response is a lie he didn't come down when I called for 20 minutes several times. Simply check his phone records. And all the justifications you made for him proves what kind of agency you are, so this kind of agents suits you perfectly! Manchester, UK 7th of January 2020

Aya · 18 June 2020

Agent replied · 17 June 2024

We were sorry to hear about your experience and offer our apologies for any misunderstanding or breakdown in communication that may have taken place. Had you contacted the office directly we would have addressed your concerns immediately and appropriately, as we do with all complaints. Vesper Group adopts a best practice policy and adheres to a high standard of professional conduct. This was an arranged viewing for a rental flat where we had a group viewing, so several other people as well as yourself, all around the same time, and the agent was conducting the viewings by himself. When the agent became aware that you were outside the building, he apologised for not having answered the phone - he would have been in the middle of dealing with other prospective tenants at the time. He did come down to meet you, as he said he would, and went to the front of the building where you said you were, but he did not see you. It was a reasonable expectation of his to think that perhaps you had already entered the building and were making your way to the apartment. Had you been the only people viewing, he would have spent more time looking for you but under the circumstances, and the fact he was the only agent present - he could not have left the apartment unattended for more than a few minutes.

5/5

Google

Recently let through Vesper and the whole experience has been brilliant. Viewing and signing was incredibly smooth thanks to Robyn who really went the extra mile for us. Since letting they've always been very prompt to respond to any issues we've had in the flat (James in particular is amazing). Best letting experience we've had, would highly recommend.

Alexandra · 18 June 2021

5/5

Google

Hannah Najafi was an absolute pleasure. She really took the time with me. She is patient, professional and extremely kind and I thank her for all her support!

Seun · 24 March 2024

5/5

Google

I met with Robyn recently and would recommend Vesper to anyone purely based off the experience. Robyn ensured the process was enjoyable and efficient and was understanding of our needs from the outset, she went out of her way to address any questions and concerns we had. Thanks Robyn!

Maria · 18 June 2022

5/5

Google

The agency has been very professional and helpful the two years of our contract. They are very quick to respond to any queries and been easy to keep communications. Chantelle was very helpful during our check out process and explained everything in detail what needs to happen. Highly recommended!PositiveResponsiveness, Professionalism

Under · 25 April 2022

5/5

Google

Great company to deal with, excellent service & made the whole process as simple as possible. Chantelle in particular who was professional & knowledgeable, really went the extra mile for us, was really helpful and keen to help whenever she could. Would highly recommend Chantelle and Vesper to anyone.PositiveProfessionalism

Gareth · 25 April 2022

5/5

Google

Professional and efficient. Excellent support to set the house for sales, with very nice brochure and video, including pricing strategy. Great filtering to only organise visit for serious potential buyers. Efficient follow through until from initial offer till completion. highly recommended;

Hubert · 11 July 2025

5/5

Google

Robyn and the team were incredibly helpful with my enquires and while I didn't end up renting with them, I would recommend them to anyone looking to rent as the service was impeccable!

Danielle · 16 April 2023

5/5

Google

James is a very helpful and knowledgeable he offered me amazing advice based on his years of hands on experience. One of my friend was looking for an agent in London and he decided to take James' help. Thats where I came to know James and he also helped us with our Office Space.

Fine · 19 June 2018

5/5

Google

I recently liaised with Robyn through a viewing at the vesper group. Robyn was very efficient and Robyn’s top quality client services made the process seamless. I would definitely recommend working with Robyn from the vesper group in the future.

Olivia · 25 April 2022

5/5

Google

I have been renting with Vesper for the past year and mainly dealt with Chantelle who has always been very responsive and helpful whenever I’ve had an enquiry.

Adam · 16 April 2023

1/5

Trustpilot

Useless

Have been really useless dealing with our flat. Reported broken chairs 10 months ago, property manager accidentally ordered 1 instead of 4. Was told other 3 will be ordered, now ignoring all emails asking for an update. Avoid

Sam · 25 March 2025

5/5

Google

Robyn and her team couldn’t of been more helpful when I rented from them - they made it so easy and will definitely be using them again!

A · 16 April 2023

5/5

Google

Robyn went above and beyond throughout the whole process. Renting in London is hard enough as it is and she really helped me settle in and fix any issues that occurred in my time there.

Cian · 18 June 2022

5/5

Google

Had an appointment with Robyn last week. She was very personable and the made the experience enjoyable. Highly recommend Robyn for being punctual and efficient in showing us around the property. Thanks for all your help!

Jen · 25 April 2022

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Vesper Homes's Google reviews

Questions about Vesper Homes

How many reviews does Vesper Homes have?

Vesper Homes's London office has 97 reviews across three platforms: 77 on Google, 15 on Facebook (across the whole business), 5 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Vesper Homes's rating?

Vesper Homes is rated 4.3 out of 5 across all 97 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 77 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Vesper Homes's London office?

Vesper Homes, 96 Kensington High Street, London W8 4SG.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.