Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleAndreas is an outstanding housing agent. He is respectful, professional, and a man of his word. From the moment I moved in, he has made me feel completely reassured, handling every arrangement from cleaning to maintenance and upgrades like painting, new flooring and any other repairs with remarkable efficiency.
He always returns calls promptly, communicates clearly, and goes above and beyond to ensure everything runs smoothly. Andreas truly deserves recognition for his phenomenal work.
Keep up the amazing job, Andreas!
Michal · 16 February 2026
★★★★★ 1/5
GoogleUPDATE (Jan 2026): Tower Estates claims they had no responsibility because I was a "lodger." However, they are conveniently ignoring the fact that they also abandoned a lead tenant who had direct contract with them.
This tenant called and emailed them repeatedly requesting to be released from the tenancy after I was assaulted - they ignored the calls and emails and refused to help. Interestingly, they only answered when I called from an unknown number on their behalf instead.
This tenant was only released from the contract after bypassing Tower Estates and contacting the landlord directly. Tower Estates won't explain how they abandoned their own contracted tenant during a violent crisis. Their "lodger" excuse is exactly that - an excuse.
--------
I had an extremely negative experience with Tower Estates during a crisis situation.
I was a lodger in a property they managed, and when serious conflicts with one of the lead tenants escalated to physical assault (reported to police), Tower Estates failed completely in their duty of care.
My flatmate and I visited their office to report exploitation and safety concerns. They listened but took no action. We specifically asked them NOT to contact the problematic tenant to avoid escalation, but they contacted her anyway, putting us in more danger. After the assault, I sent multiple emails informing them of police involvement and requesting urgent help - all were ignored. Another tenant desperately needed to be released from her contract due to safety concerns, but they refused and ignored her calls. She was only released after bypassing them entirely and contacting the landlord directly.
Regarding my deposit: it was wrongfully withheld with no itemisation. I have photos showing the room's condition. I had renovated the room at my own expense, but wasn't able to complete minor finishing work (filling some holes for painting) because I had to flee due to the violence. Despite this, I was charged for lock changes even though I returned my key, and no inventory was provided at move-in to compare against. When I challenged the deductions, they said it was "nothing to do with them" because I was a lodger. To add insult to injury, after I left, the lead tenant increased the rent for that room and profited off the renovations I had paid for and spent weeks doing - Tower Estates showed no concern about this exploitative arrangement.
Additionally, the property had serious damp and mould issues that posed health and safety concerns, which they refused to address. When we initially visited the office, staff responded negatively to the idea of repair requests before we could even raise our concerns, showing clear reluctance to fulfil basic property maintenance responsibilities.
We were dismissed, laughed at, and not taken seriously during a violent crisis. They managed the property and collected rent but refused all accountability when it mattered. I strongly advise both tenants and landlords to avoid Tower Estates - they neglect properties, ignore health hazards, and abandon people in dangerous situations.
Megan · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hi Megan,
We’re very sorry that you felt unsupported during what was clearly a very upsetting and stressful situation.
You were a lodger placed in the property by the tenant and did not have a direct contractual or client relationship with Tower Estates; any agreement was between you and the tenant.
When you attended our office, your concerns were listened to and the limits of our role were explained. In situations involving disputes or police matters between a lodger and a tenant, we do not have the legal authority to intervene.
We do not recognise the claims regarding our staff’s conduct. We work closely with local authorities and vulnerable clients and take such matters very seriously. If there is anything we can reasonably assist with moving forward, we are always happy to help.
The Tower Estates Team
★★★★★ 1/5
GoogleI don’t usually leave reviews, but I felt this experience was worth sharing. I was searching for a studio flat for a short-term let and contacted the office several times. Unfortunately, my calls were either rejected or I was told I would receive a call back to arrange a viewing, which never happened.
When I did manage to speak with someone, the level of professionalism was disappointing. The agent I spoke to seemed uninterested in answering basic questions and the conversation felt very dismissive.
One Saturday late last year I decided to visit the office in person. The shutters were down, which seemed unusual during opening hours, and through the window I could see a member of staff asleep on the sofa. After that, it became clearer why my calls had been going unanswered.
Overall, the experience left a very poor impression and felt quite unprofessional.
Stephanie · 16 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve been with Tower Estates for over 4 years now. I must say they are outstanding! I can’t thank them enough!
They’re so helpful, they’re always responsive to any queries, and always eager to help. Essentially everything you want when it comes to finding a home.
They’ve been truly exceptional, I don’t see myself using another estate agents. Highly recommend!
The whole team are very professional! Second to none.
Special thanks to Andy - he’s always so helpful!
Lucy · 16 April 2022
Agent replied · 27 August 2024
Hi Lucy,
Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate your business and that customers like you are having a great experience at Tower.
★★★★★ 5/5
GoogleI've been using Tower Estates for over 20 years now for lettings, after using them again recently they have confirmed to me that they have not lost their touch. They have always made the most stressful of processes a breeze for me and have always offered a very personal service, especially Kat, she was very knowledgeable and very helpful throughout.
There is no doubt in my mind that I will be back again, Could not recommend highly enough!
DjK · 16 April 2019
Agent replied · 27 August 2024
Hi,
We're happy to see that you had a 5-Star experience at Tower.
Thanks for sharing
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Tower Estates and their team any day as they are on the ball, both with their rentals and sales of a property! They are proactive and supportive of your requests,
Daniela is exceptional a true credit to the company, always hands on, efficient and sensitive to her clients needs. Thank you Tower Estates for everything!
Elsa · 27 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve been with Tower for about seven years as a tenant and have also sold my family home through them. They have always been really friendly ,helpful, and easy to deal with. Anytime I’ve needed anything they’ve been there and the service has always been great. Would definitely recommend.
Costa · 16 February 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI can't speak highly enough of all my interactions with tower estates. I've recently become a tenant and they've made the process incredibly easy and have been communicative and professional throughout. Special thanks to Daniela and Andy who have been exceptional. I highly recommend them to all!
Imran · 16 April 2022
Agent replied · 27 August 2024
Hi Imran,
On behalf us all of us at Tower, I would like to thank you for sharing this great review. We are thrilled that you enjoyed your experience.
★★★★★ 3/5
GoogleNightmare. Ignores emails. Makes appointments without notice and expects entry to property. Lies about why they can't provide EPC (says can't because of Data Protection!) And, any fault is yours, for e.g. faulty wiring: You must have plugged something in that caused the fuse box to blow. *Edit. Thank you for the offer to talk. I have amended the star rating from 1 star to 3 stars, because communication and arranging appointments did improve during my stay at the property. I will say that my electrical appliances are working perfectly fine (no fuse box blowing) in my new home.
Here · 27 July 2022
Agent replied · 27 August 2024
Hello,
Thank you for taking the time to share such a detailed review about your experience with tower. We are disheartened to hear that many elements of your experience were disappointing to say the least. We would like to take the opportunity to speak with you further to discuss your situation in depth. Please feel free to contact us and I will be happy to deal with your situation personally.
Best wishes
Stefan
Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI'm really happy and surprised with Tower estates they delivered an amazing service, the whole team are really friendly and professional.
Once again I wanna thanks Daniela for the amazing service and time spend with us.
I totally recommend 👌!
Antonio · 16 April 2021
Agent replied · 27 August 2024
Hi Antonio,
We're happy to see that you had a 5-Star experience at Tower.
Thanks for sharing
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Tower Estates to anyone as their service is exceptional. Daniela and the team has been a great help to us over the years; couldn’t be more happier!
Sena · 27 June 2024
★★★★★ 1/5
GoogleDont even deserve one star. Terrible landlord terrible management. Rat infested property, you have to beg landlord for 6 years to carry any repairs.
Nicol · 16 February 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI walked into tower estates office just like i walked into any other estate agency but I walked out more happy and more satisfied than I’ve ever been as a customer. I didn’t have a single issue during my entire time there but I do have a few honourable mentions; Marianna, Christina and the lovely Aldo. These people helped me so much with something that could’ve been incredibly stressful. For this reason, I’d highly recommend them and I can definitely say that I’m happy I rented my house to them.
Cafe · 16 April 2018
Agent replied · 27 August 2024
Hi,
Thank you so much for taking the time to provide feedback. We are so delighted that you rate our service as 5 Star as we strive to provide just that for all our customers. We Look forward to seeing you again soon. Best Wishes.
★★★★★ 5/5
GoogleNewly moved to a property by to tower estates. I must say the advisors there are excellent! The ladies i have spoken to (daniel and toulla) are SO lovely and deal with problems fast.
Thank you guys for everything you do! X
Kaaay · 16 April 2023
Agent replied · 27 August 2024
Hi ,
Thank you very much for leaving such a fantastic review. We really appreciate your feedback and we are thrilled that you enjoyed your experience.
★★★★★ 5/5
GoogleHighly recommended as I've been renting from them for a while.
They are extremely professional and make everything much easier.
Their staff are also very friendly. I cannot and have no complaints as they are also very responsive to any calls and messages/emails.
Dawn · 16 April 2022
Agent replied · 27 August 2024
Hi Dawn,
Thank you so much for taking the time to share your experience at Tower.
We take pride in knowing our customers are happy with their experience.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been living in one of their properties for the past three years, and I can confidently say that they have always taken excellent care of us. Whenever my flatmates and I needed support, they were always there to help. I highly recommend Tower Estate.
Marina · 27 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI recently rented a new flat through Tower Estates and was very impressed with how easy the whole process was. In particular I found Daniela really great to deal with, very helpful and professional and very quick at responding to my many questions!
Samantha · 16 April 2021
Agent replied · 27 August 2024
Hi Samantha,
We're happy to see that you had a 5-Star experience at Tower. Your review means a lot to us.
Thanks for sharing
★★★★★ 5/5
GoogleHad gone into the shop for some advice on selling my property , even though they knew that I was not giving them any business , they where extremely helpful and had given me some great ideas . Very nice atmosphere and friendly staff.
Jack · 16 April 2020
Agent replied · 27 August 2024
Hi Jack,
Thank you so much for taking the time to leave such a great review and rating. We hope that our advice was of use to you and that we will see you again soon.
★★★★★ 5/5
GoogleEverything got sorted out in a very short amount of time. Later on my requests to resolve some unexpected issues with the rented property have been quickly and efficiently dealt with, which I appreciated very much.
Ovidiu · 27 July 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI’m really happy and satisfied with Tower Estates. They have delivered a great service, friendly and really helpful. Also thanking Daniela for the great service, patience and effort. I’m greatly happy for the opportunity to work with them. Recommend!
Vitor · 16 April 2021
Agent replied · 27 August 2024
Hi Vitor,
On behalf us all of us at Tower, I would like to thank you for sharing this great review. We are thrilled that you enjoyed your experience.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been with this agency over 5years, Such a brilliant experience! They are charming and helpful. The agents are accurate and treat their clients perfectly. Thank you for your excellent service Daniella 👍🏽 …
Chadi · 27 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI rent two of my properties through Tower Estates. I have had such trouble with agents in the past that I was unsure whether to rent through an agent again. With recommendation from a close friend I decided to give Tower Estates a chance. …
Tim · 16 April 2018
Agent replied · 27 August 2024
Hi Tim,
Thank you so much for taking the time to share your experience at Tower. We take … More
★★★★★ 5/5
GoogleI've been with tower estates for 15 years now, the service they have provided me has been unbelievable. The staff are amazing and they've always gone the extra mile whenever I've needed them.
Thank you all.
Saber · 24 March 2024
★★★★★ 5/5
GoogleUsed Tower Eatates for the first time and I was more than happy with their service in finding suitable tenants. The whole procedure went smoothly and efficiently. I would definitely this agency.
Costas · 16 April 2021
Agent replied · 27 August 2024
Hi Costas,
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.