Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleBooked a viewing and nobody showed up. I even called the offices on the day of, and was told that it’s still on. Extremely frustrating, when I tried ringing in I was simply told ‘your details are being passed on’. Ridiculous. Probably booking fake viewings to increase web traffic. I don’t understand the response below either, instead of being apologetic for wasting my time I’m being told off! Why would I write a fake review?! That’s ridiculous, I’ve better things to do. And if you advertise properties that are not available, and book viewings for them, you are doing so for traffic. Please check your voicemail and speak to the staff who took my calls and they will back what I’ve said here.
Pratham · 10 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Pratham, I would happily look into this for you if this is genuine, please e mail patrick@lloydsres.com. I don’t understand why you would think fake viewings would increase our web traffic so if I don’t hear from you this must be a fake review and I’d appreciate your removing it. Many thanks
★★★★★ 5/5
GoogleI worked with Sam and he was wonderful!
He took his time to show me around and was patient to meet all my needs!
I moved in less than a week because Sam was very thorough with the process!
I would recommend the agency every opportunity i get!
Thank you Sam!
Pearlé · 10 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI used Lloyds to manage my property in East London and then sell it. They did this with professionalism and efficiency over many years.
Martin · 16 April 2025
Agent replied · 25 August 2024
It was great to work with you Martin, many thanks for the business and this glowing review!! Wish you all the very best in the future!
★★★★★ 5/5
GoogleSam was really helpful during the move, always friendly and quick to respond!
Harry · 10 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Harry! Really appreciate the positive feedback
★★★★★ 5/5
GoogleLloyds residential were very professional and my wife and I received good advice and support throughout our dealings. Mr Charles (Mike) was very honest and respectful of our needs. He had a really helpful nature and nothing was too much trouble. He also helped us overcome some unforeseen problems that we had not expected. I would recommend this company without hesitation. Thank you Lloyds and thank you Mike.
Leigh · 11 June 2019
★★★★★ 1/5
GoogleThis estate agent provides a TERRIBLE service and landlords and tenants should use another agent
They are dishonest and devious and should NOT be trusted
You rented a flat and provided a tenant who was not working and could not pay even the first months rent
I have sent you over 20 emails if you were to take the time to check my email address and not accuse people of leaving fake reviews
Your actions also caused a mother with a young baby being evicted
I have sent you numerous emails and get useless feedback and round around and you caused me and the tenant several months of grief
Jun · 11 June 2019
Agent replied · 11 June 2024
Dear Jun, we have no record of you ever being a client. Please e mail me if you are genuine and have a genuine property to patrick@lloydsres.com if you are fake it is a shame that people like you are able to leave reviews like this with no substance. Regards, Patrick French Managing Director
★★★★★ 5/5
GoogleLloyds Residential Bethnal Green office have been helping me find tenants for my property for about ten years. The whole team are brilliant- always helpful and offering really good advice. They know the local rental market so well, so I totally trust them. They quickly find great quality tenants make the process easy for me.
Samantha · 10 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thanks Samantha!
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve been using Lloyds Residential for the last three letting exercises for my Bethnal Green flat. When talking with both Sam and Dan they offer a really bespoke service and back this with action tempered with good advice and genuine …
Tim · 16 April 2024
Agent replied · 16 April 2026
Thanks for the great review Tim. It is always a pleasure in helping you secure new tenants. Its great to work with super landlords like yourself!
★★★★★ 5/5
GoogleThey were professional and super nice people. We worked with Sam and I highly recommend him.
Saide · 10 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Thanks Saide!
★★★★★ 5/5
GoogleLloyds Residential were very helpful in finding the house and communicated at all times. I was very help with the properties they showed and also when I. Was putting an offer! Highly recommend them and Sam who was extremely helpful!
Ahilesh · 16 April 2024
Agent replied · 16 April 2026
Many thanks for this great review!
★★★★★ 5/5
GoogleEasily the least painful moving experience I've ever encountered; all down to a very professional team at Lloyd's Residential. Sam was our Agent and he was extremely helpful and super quick to respond to any questions I had along the process. I would highly recommend anyone using these guys for their next move!!
Emma · 10 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleVerry good agent.mr daniel collins wonderfull person
Moriyom · 5 May 2025
Agent replied · 28 May 2025
Thanks for your recent review Moriyom. Wishing you all the best in your new home!
★★★★★ 5/5
Googleit is very good agent
Yun · 29 March 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hi Yun, many thanks for your 5 star review. Wishing you all the best in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleSam at Lloyd Residential was great and accompanied us every step of the way till after we moved in. Moving houses can get stressful, but the whole process was made easy thanks to the support of this agency.
Ambrine · 10 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thanks for the review Ambrine!
★★★★★ 5/5
GoogleAgent Sam Eyre is very professional in what he does, I recommend it with all confidence!
He helped me a lot and I thank him in this way!
I recommend this Agency!
Cristina · 10 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience with Lloyds Residential when I was a tenant. Quick to the job and very efficient. Thorough professionals and a special thanks to Michelle for making our stay a good one!
You all are doing a good job!
Narayanan · 11 June 2018
★★★★★ 1/5
GoogleI was with Lloyds as a tenant in London for a year- whilst they were good at keeping in touch and corresponding, I did have issues with the lettings process- including a landlord who supposedly "misheard" the offer we made (after having had it accepted)- the agency therefore asked us to pay an extra £100/month!
Eventually the agency smoothed things over with the landlord- but not until they'd tried to negotiate us up by £75, then £50, then £25 extra per month (and "kindly" offering to waive the fees), which we refused.
We were also left without heating and hot water for two weeks- but we accept that wasn't the fault of the agency. Nonetheless, the year I spent was perhaps long enough!
Daniel · 11 June 2019
★★★★★ 2/5
GoogleAbsolutely awful, they didn't do an inventory when I arrived, their checks during my tenancy were cursory at best. After leaving, they provided no inventory for the following tenants and withheld the deposit for more than 30 days just to be difficult. They seem to be on a downward path.
James · 11 June 2016
Agent replied · 11 June 2024
Dear James, I'm sorry to find you feel you have had a poor experience from our company and thank you for letting us know giving me the opportunity to respond. I have spoken to your property manager Michelle Chapman who informs me that your rental payments that were due on the 14th September and 14th of October were not paid by you until the 22nd October. Your reasons given for this was that you had to pay your sons university fees in France! We offer our landlord clients free rent protection and as the first months rental payment that you missed was over a month late we had no option but to process a claim against you as per the insurance policy criteria. This it would seem is where our relationship with you began to go on a "downward path" to coin a phrase. In regards to property inventories we completely agree with you that these should be carried out with every tenancy and actively encourage all landlords to instruct us to carry them out. Unfortunately they are not a legal requirement as part of a tenancy in the UK so we have to respect the landlords wishes if they choose not to have them done. This information can be verified by any independent landlord/tenant legal expert. It can prove difficult on occasion when they are not carried out to agree any potential deductions when a tenancy ends. However the tenant deposit laws are actually heavily weighted in the tenants favor if an agreement can't be reached especially when an inventory is not present. I understand from your property manager that negotiations are still underway to resolve this dispute between you and your landlord and indeed Michelle contacted you on the 19th January in regards to this but did not receive a reply from you until the 28th January. Obviously the quicker you reply to our correspondence the sooner we can have the issues finalized hopefully to a satisfactory conclusion for all parties.
★★★★★ 5/5
GoogleAt last an estate/letting agent you can trust ;o). From the off set things were clearly and professionally set up for me. I have now used Lloyds for two of my buy to let ventures and on both occasions had my properties let out for more than I expected to get initially. More to the point both properties were let out within a very short period of time, saving me money on my yearly rent intake. The whole team provided an immaculate service and I would highly recommend Lloyds.
Stuart · 11 June 2016
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service ,it was a difficult sale but Sam’s professionalism and determination got the job done. Would highly recommend
Jonathan · 10 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thanks for the feedback Jon! Glad we got there in the end!
★★★★★ 5/5
GoogleSam is a professional agent, very responsive and delivers a great service.
10/10 would recommend.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Matthew · 10 June 2021
★★★★★ 1/5
GoogleThe least responsive tenancy agency I have ever seen. The lettings agent and director seem to care neither about tennants or maintaining properties for landlords.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Dan · 10 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Dan, I cannot find any record of you being listed as a tenant with our company. If you are a genuine tenant of ours please e mail me directly to patrick@lloydsres.com so I can confirm that you have a genuine complaint and look into it for you. If you are not a real tenant and this is a fake defamatory review we will pass your details to our lawyers and will take action unless this is removed.
★★★★★ 5/5
GoogleBy far the best estate agents I've dealt with. Mike was very helpful and explained things thoroughly. Would definitely recommend them. Look forward to doing further business.
Unnowar · 11 June 2016
★★★★★ 5/5
GoogleMe and my girlfriend have just rented a place through Lloyds Bethnal Green. Everything was really easy and well explained.
James · 10 June 2020
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.