Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleGokhan has been helpful from the get-go. Thanks to him I found an apartment adequate to my taste, with an agent that's laid back yet professional, humorous, and attentive to every requirement.
Cheers Gokhan!
Jeffrey · 10 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jeffrey,
thank you for taking the time to leave a fantastic review, customer service is massively important to us so we are pleased you had a great experience. All the best!
★★★★★ 1/5
GoogleRunning a money laundering company from the same address called Rafiq Productions Limited. Funnelling money from a wedding photography business that wasn't incorporated and never providing images.
UPDATE: Please see proof of address Rafiq Productions Ltd matching that of Hunters, and that the business owner Polat who also had joint businesses with the company in question.
Hunters are now threatening me with legal action.
Will update again if further developments arise.
Jan · 10 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jan. I am very disappointed with such a irrelevant and false review. My name is Polat Ali and i am the director of the business., Can you please remove this review and email me at polat.ali@hunters.com. We hope to be able to sort this out amicably however, we may have to take legal action if it is not removed.
★★★★★ 2/5
TrustpilotAn unfortunate attitude from Hunters
My boyfriend and I were purchasing a property through Hunters and they were pleasant enough. However, when we received the results of the independent survey two months down the line, it highlighted what we considered to be significant problems with the property, particularly the necessity of a whole new roof, and the replacement of brickwork.Naturally, we had not - and could not have - factored in the cost of these repairs, or the time it would take to carry them out, so we emailed our contact at Hunters in Sunderland, simply outlining the issues that the survey had presented, and attaching the report in full. The reply we received explained ‘The seller is not under any obligation to carry out any work or offer a reduction’. While true, this attitude seemed hostile to us, and rather unprofessional. We did not mention a negotiation of price, or the current owners carrying out the work themselves - although, to be frank, these did not seem unreasonable expectations.We had misgivings about how considerable an undertaking the repairs would be, both financially and physically, but were open to discussing options with Hunters/the sellers. However, we decided to withdraw from the sale, and Hunters’ attitude did play a big part in that. As a prospective buyer, you do not have a choice over which estate agent to deal with, but I would certainly be reticent about purchasing a property sold by Hunters in the future, and would strongly advise sellers to consider the overwhelmingly negative reviews on this page before engaging Hunters, as the wrong estate agent could scupper a sale, as in this case.
Matthew · 2 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleGokhan has been helpful from the get-go. Thanks to him I found an apartment adequate to my taste, with an agent that's laid back yet professional, humorous, and attentive to every requirement.
Cheers Gokhan!
Jeff · 24 December 2019
Agent replied · 22 December 2024
Hi Jeffrey,
thank you for taking the time to leave a fantastic review, customer service is massively important to us so we are pleased you had a great experience. All the best!
★★★★★ 1/5
TrustpilotDishonest and unprofessional
We drove over 250 miles to view a house listed for let @ £900. We said we like it and were happy to proceed, after all similar properties down south cost £1000 a month….We were absolutely shocked when they got back to us, offering us the house for £1000 because they knew we could afford it… we were aghast! I have never ever encountered such skullduggery and dishonesty…. Of course we declined… how can one deal with such a dishonest estate agent as these!
PJ · 22 March 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotWaste of time
As working professionals who can rarely get free time during the weekdays, it's extremely annoying to book days off to view properties to find they're by application, and we submitted our application the day we viewed, only to have the application be rejected because it wasn't processed in time before the landlord accepted an alternative application. Not worth the time.
Cal · 10 February 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJust to words, AMAZING WORK⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Paul is a professional, exceptional feedback and all the time in contact with us. Highly recommend.
Maria · 1 October 2024
★★★★★ 5/5
GoogleHad a fantastic experience with Hunters. Eloise has been great with quick and clear communication, making sure we've been updated every step of the way! Highly recommended! Thanks
David · 10 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi David, thank you for taking the time to leave a review! We're pleased you had a fantastic experience with us. All the best!
★★★★★ 5/5
GoogleGokhan was ever so helpful in helping me find the right apartment and made it a quick speedy process. Very pleased with the service I received and will definitely be using this agency in the future!
Sitora · 11 June 2018
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sitora Yarasheva,
We`re really happy you had a great experience working with us. We look forward to working with you again!
★★★★★ 1/5
TrustpilotHunters Horncastle:
Hunters Horncastle:If you are looking for an EA who keeps you updated and informed then I would NOT use Hunters, if you want the privilege of paying for doing your own work then by all means use this EA, also if you want to feel as though the EA is acting on behalf of the buyer instead of the seller… this is the one for you!!! They say the right things to get the initial business and then offer bad advise and never any follow up or conversations about the state of the market during contract period, even when requested. Also emails and WA messages were ignored. Worst Estate Agent I’ve ever used. It seems that Katherine (who did the viewings) and Susan (admin) seem to hold them just above water and do all the donkey work. Just my honest opinion!! Would have given zero rating if possible
Lupey · 22 February 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe used hunters to put our house up for sale
We used hunters to put our house up for sale in October 2024. Despite a few problems with surveys etc Hunters manged to sell our house to a cash buyer. the communication and updates during the process were very clear and professional. Selling a home is a very stressful experience however hunters helped us throughout the journey
Donna · 3 March 2025
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Gokhan for being so helpful and making my whole experience stress free from beginning to end. I really appreciate all the time and effort he put in to helping find the right location for me. I will be highly recommending him to all my friends as I’ve never had such a great experience with an estate agent. Thank you once again Gokhan!
Harris · 11 June 2019
★★★★★ 2/5
TrustpilotI was buying a house through hunters
I was buying a house through hunters, wasn’t the best experience in the world. When it came to getting the keys from the bishop Auckland office, I was told to wait outside in the cold for 15 minutes, then presented with 1 key by itself, there was no congrats on your first home or any welcome gifts or anything, just here’s your key, see you later 👍🏼😂 got into the house, it wasn’t clean, the kitchen had been flooded which warped all the kitchen floor which I then had to pay to get it sorted. They should have done a check once the owners were out the house in order to make sure it was in a fit state and as seen on the viewings. I’ve since rented out houses around that area and stayed well clear of hunters, I would never use them again after the experience I had with them.
Mikey · 6 February 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor overall
Poor overall! The property we were interested in was over valued by more than 10% and yet they wanted offers in excess of ?! My communication with staff was defensive and not amiable not sure why! My advice check out your move to check the property is actually worth what they say it is? Before you buy 🤗
Helen · 8 February 2025
★★★★★ 5/5
GoogleEloise was very helpful on the phone and provided good knowledge and support with my queries. Very professional establishment that I would recommend to others.PositiveResponsiveness, Professionalism
Danny · 10 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Danny, thank you for your 5* review, we are delighted to be able to help! Wish you all the best.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThroughout the sale of my house I found…
Throughout the sale of my house I found Hunters amazing. I found Vicky was so supportive and helpful and kept me updated. I would definitely recommend and use hunters again. Thank you so much
Rebecca · 14 December 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest by far! Hunters castleford, thank you
Hunters castleford, WHAT a professional, pro active, friendly team, hollie, kiera, lisa could not have made the process simpler!!! Updated practically daily! On the ball! Ive used most of local agents over past 10yrs and NON have come close to their high standard of quick comnunication and friendly manner!!! Couldnt recommend highly enough!! Thanks to the whole team for making a difficult process as str8 forward as possible! Best agents local to me and would not hesitate to use again...although think i will be staying put for a while 🙂
MISSGLENISBECKETT · 23 January 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst nightmare you could have if you…
Worst nightmare you could have if you deal with Hunters Abbeywood. No repair on time, always defensive and lieing even when you present them with evidences for their unresponsiveness. Always be a judge in their own case and their manager is also part of them. Please avoid them
Nurudeen · 4 June 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotHunters -Ealing
Hunters -Ealing Friendly professional, I can’t thank Steve enough. The time, energy and commitment, he was the bridge between both my solicitor and the buyers and was 100% committed. Everything went through Smoove and this was due to Steve and Hunters-Ealing. I have recommended them to other sellers and they will be always highly recommended by me
Ivan · 25 June 2021
★★★★★ 5/5
GooglePaolo could not have been more helpful when we were looking for an apartment in London. He provided us with excellent recommendations on individual properties as well as high quality virtual viewings and always made himself available to answer any extra questions we had. He also went above and beyond in ensuring our move into the apartment was as smooth and hassle-free as possible. I could not recommend using him and Hunters enough!
Rachel · 10 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Rachel, thank you for taking the time to leave a great review! We do our best to make our customers feel at ease during the move in process so we are happy you felt this way. All the best!
★★★★★ 5/5
TrustpilotLast year in November i sold my house…
Last year in November i sold my house with Hunters. Due to reasons beyond my control the sale process was not as easy as anticipated however the reassurance and professionalism from hunters where outstanding. I went with hunters theough word or mouth and i have already recommended Hunters to friends who i know are selling or thinking of selling their property. They are an amazing team and so friendly. Thankyou ladies for making a difficult situation so bareable. We got there in the end.
Janine · 10 January 2024
★★★★★ 5/5
GooglePaulo was extremely efficient and helped us land our dream home while there were multiple bids on the flat. Couldn’t be happier with the quick turnaround and professional service!
Eileen · 10 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Hi Eileen, thank you for your 5* review! We are delighted to have found you your perfect home!
★★★★★ 1/5
TrustpilotJust don't use this Estate Agent
Just don't use this Estate Agent. And really don't use them to do an Inventory. They made so many errors we had to almost redo it ourselves. They missed the Fridge Freezer. Washing machine and Dishwasher in the Kitchen. They said there was a white wooden wardrobe in the bathroom, there isn't I could go on and on. I have asked for a refund but of course not heard anything!
Stephanie · 21 July 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotLucky that we chose Hunters due to a very complicated chain
We had a very complicated chain, without their support I think we would have lost our buyer. We were grateful that they had a sales progressor who was able to speak to everyone in the chain, something that only independent agents have, this meant that after 8 months from accepting an offer we finally moved.
Pam · 26 February 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.