Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 3/5
GoogleNot too bad, pretty swift on getting references and paperwork sorted. However we encountered a severe ant infestation within 10 days of being in the flat, bad enough that we would've had to leave honey out all over the flat in order to cause it in that time. Overall can't complain too much, we sorted the ants ourselves.
Will · 14 April 2022
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been very pleased with the service offered by First Union. They have been very professional, and have always been very helpful and quick to respond to any queries
Xavier · 14 April 2020
Agent replied · 28 May 2023
Thanks Xavier! Its very kind of you to take the time to post such a nice review. Kind regards John
★★★★★ 5/5
GoogleSo far been really great, quick to respond and got issues sorted quickly.
Very easy to get hold of and have a system in place for reporting issues.
Joe · 28 May 2020
Agent replied · 28 May 2023
Thank you Joe for the great review! It very much appreciated!
★★★★★ 5/5
GoogleSo far been really great, quick to respond and got issues sorted quickly.
Very easy to get hold of and have a system in place for reporting issues.
Joe · 14 April 2020
Agent replied · 14 April 2026
Thank you Joe for the great review! It very much appreciated!
★★★★★ 5/5
GoogleHighly professional letting agent. I have their services for almost 20 years. First Union have always exceeded expectations.
Len · 14 April 2022
Agent replied · 28 May 2023
Thanks Len. That's lovely feedback and really appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleSmooth experience, exceptional availability from the agent
Antonia · 14 April 2023
Agent replied · 28 May 2023
Thanks Antonia!
★★★★★ 5/5
GoogleThe service provided was very good, from viewing to securing the property until key handover.
Megan · 14 April 2022
Agent replied · 28 May 2023
Thank You Megan.
★★★★★ 5/5
GoogleFriendly and efficient service.
Gavin · 14 April 2023
Agent replied · 28 May 2023
Thank you Gavin!
★★★★★ 5/5
GoogleReceived an excellent service from Sandra Barbosa who was professional, friendly, and attentive to our needs throughout the process.
Gladys · 14 April 2021
Agent replied · 28 May 2023
Thank You Gladys for such a lovely review.
★★★★★ 5/5
GoogleThe agent was very friendly and responsive. The overall experience has been positive.
Ka-Yeung · 14 April 2022
Agent replied · 28 May 2023
Thank You Ka-Yeung.
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly and helpful estate agent who have never let me down
Kingzofjokez · 28 May 2022
Agent replied · 28 May 2023
Thank You!
★★★★★ 5/5
GoogleThey have been very nice and professional. However, the reference agency they work with has been very time-consuming and inefficient.
Arturo · 14 April 2020
Agent replied · 28 May 2023
Hi Aruro! Thank you for your kind review, its very much appreciated. Perhaps you could e-mail me directly regarding your experience with the reference agency and I'll look into a it further.
★★★★★ 5/5
GoogleThe best agency ever! The staffs made my dream reality! Now I have my flat and I’m very thankful!
Larissa · 14 April 2020
Agent replied · 28 May 2023
Hi Larissa, thank you so much for taking the time to write First Union such a lovely review. Its always great to hear such positive feedback.
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service from Sandra - fast turnaround time, organised, patient, understanding and efficient.
Nathaniel · 14 April 2021
Agent replied · 28 May 2023
Hi Nathaniel - Thank you so much for posting such a positive review for Sandra. It is very much appreciated! Sandra is a valuable member of our team and a very hard worker so lovely for her efforts to be recognised.
★★★★★ 5/5
GoogleFirst Union were very professional, responsive and accommodating, and I would definitely recommend their services.
Laura · 14 April 2020
Agent replied · 28 May 2023
Thank you Laura. It is very kind of you to take the trouble to write such a nice review! Thanks! John
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional service, couldn't have asked for more.
Sue · 14 April 2021
Agent replied · 28 May 2023
Thank You Sue!
★★★★★ 1/5
GoogleActually the worst real estate agency I've dealt with. If you're a tenant, make life easy for yourself by going with an agent that offers out-of-hours/emergency support, or you could end up ignored by the staff and out of pocket.
Mitchell · 14 April 2018
★★★★★ 5/5
GoogleWas happy with the choice of properties and found the agents to be very helpful and professional.
Ross · 14 April 2020
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent customer service, great selection of properties and very friendly staff.
Highly recommended !
Luke · 14 April 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Patrick · 14 April 2025
Agent replied · 24 August 2024
Dear Patrick Ward! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Alex · 14 April 2025
Agent replied · 24 August 2024
Dear Alex Murphy! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Isabelle · 14 April 2025
Agent replied · 24 August 2024
Dear Isabelle Dempsey, Thank you for the great review of our Portico Estate Agents - Wandsworth team. It's fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Concobhar · 14 April 2025
Agent replied · 24 August 2024
Hello Concobhar Nevin Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Manuele · 14 April 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Manuele Bruzzi, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.