Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleAs first time renters through an agency in the UK, we had a lot of questions which Lulu patiently and promptly responded. She was our contact throughout the whole process, from viewing to moving in, and she made everything go smoothly. Property we moved in was clean, freshly painted and with new fittings where needed. There was a repair requirement after moving in and they sorted it out within two days. So far, we are happy and would recommend this agency.
V · 19 November 2024
Agent replied · 18 May 2025
Thank you for your feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleWe have had nothing but good experiences with Eastbank. We have been tenants in an Eastbank managed flat for around 18 months and they have been great the whole time. Lulu has been very helpful from the start, from the pre-move process right through our tenancy. Whenever we have had any queries or issues, she has been right on the case and the matters were resolved extremely quickly. Couldn't recommend them more highly.
Michael · 14 May 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your feedback
★★★★★ 5/5
GoogleRenting from Eastbank has been a very smooth experience. Lulu has been incredibly helpful with any issues that have come up, many thanks!
James · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with Eastbank has been extremely positive. I have been renting my flat for just over 6 years and the team at Eastbank has been super helpful throughout. Shoutout to Lulu for looking after us day in and day out, she’s a true asset!
Alessandra · 14 May 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your feedback
★★★★★ 1/5
GoogleWe dealt with an agent named Lula aka Raluca. She was unprofessional, incompetent and rude. She acted nicely until we put a deposit and then came out with her true colour. She gave us a very hard time and refused to return our holding deposit too! We request everyone to read some reviews before you pay them any money. We also would like to request all who has to report your experience with Trading Standard please. Company like this should be subject to investigation. They should be avoided at all cost.
Radiah · 19 November 2024
Agent replied · 18 May 2025
Hi Radiah - we are sorry to hear you feel this way We have accepted your offer based on the information you have supplied ; once the Specialist Referencing Company carried out full refrencing it has been brought to light that the initial information supplied by yourselves was not accurate therefore referencing was failed ; although under no obligation we have offered alternatives way of proceeding that you have declined. We have followed the correct procedure and this has been confirmed to yourselves by the Property Ombudsman as your complaint has been unsuccessful and they have ruled for us
We hope you now found a property and wish you all the best
★★★★★ 1/5
GoogleWorst agency in London. We used to live in their property in Cannon Place in Hampstead and it was the worst renting experience we've ever had.
We are so incredibly pleased to see that people are reading these reviews and are now avoiding this company. As another person has said about this particular flat, the tenant is liable for all the major appliances like the washing machine, fridge and even the built-in dishwasher. Having to buy new appliances and maintain old ones was so expensive and just felt downright unfair considering how old and broken they were. We moved in during lockdown so didn't really see the true condition of the appliances until they were in use.
The flat itself has been vacant now for over two months because they're struggling to get tenants due to their terrible customer service and photoshopped flat photos. If you've viewed this property and have read these reviews then please don't rent with them, it's just not worth the stress, hassle and time you'll spend having to fight them on every single issue.
We were renting it up until September 2023 for £2,500pcm which was expensive enough for it's terrible condition and awful levels of customer service. Hampstead is lovely but there are loads of better options for that price. They hiked up the rent annually by an wildly unfair amount which was horrible to experience each year, especially during the cost of living crisis. It was just constant stress living there and having to deal with their rude and unapologetic staff. I wouldn’t rent with them if they offered it for free.
We now live VERY close to this flat and have seen what an awful job they've done 'redecorating' it. They've just put wooden floorboards in and painted every nook and cranny bright white, the good old landlord special. Floorboards are such a terrible idea for this type of flat as the building itself is colder that the polar ice caps. Whoever decided floorboards were a good idea obviously hasn’t lived in the property and just wanted it to look nice to fool prospective tenants. Strangely, it's advertised with an EPC of C which is incredibly suspicious as all the windows are single glazed and there’s a cold breeze that seeps through the window frames and skirting boards. Oh and some of the windows are cracked too, they never fixed those either!
It's well worth sticking out your search with a better letting agency if you want to live in Hampstead. Eastbank and their maintenance team are based in Walthamstow and they just don't care about this property as it takes over an hour to get here to complete jobs so they will never prioritise it. I've got no idea why the landlord uses them in honesty.
Anyway, they've shot themselves in the foot as an agency and we couldn’t be happier that they're finally being exposed for being a horrid bunch of liars. Hope they didn't spend too much on the fancy rebrand as they'll need to do it again with this terrible reputation! They are truly a bunch of clowns! 🤡
Blacey · 28 December 2023
★★★★★ 5/5
GoogleLulu has been very helpful throughout the move in process, always replying to any queries very quickly.
Anna · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleReally friendly and efficient service when finding a new flat. Jason was the most honest person we met while.doing viewing, and Raluca was always very quick and polite when replying to emails.
Bob · 16 October 2025
★★★★★ 4/5
GoogleI have been renting from Eastbank Studios for almost 2 years now. My experience of visiting the flat and getting all the paperwork sorted was excellent. Lulu is always incredibly responsive to emails and very clear. I've had several issues sorted swiftly. I would give Lulu 5 stars without hesitation for her professionalism and responsiveness. A more secure tenancy contract would have made it a 5/5 for the agency so far.
Melanie · 14 May 2024
★★★★★ 1/5
GoogleEDIT2: Hopefully, the reply from the anonymous EastBank agent to my previous review has made you more cautious about this agency. If so, the public service goal of this post will have been achieved.
EDIT: It's interesting to see how in the past two weeks there has been a surge in 5 star reviews followed by EastBank replies. As others have noted, these are very fake and again, just shows the agency is comprised of borderline frauds.
ORIGINAL REVIEW: We almost rented a flat in Cannon Place, Hampstead, from Eastbank. Fortunately, a little bit of due diligence (and last but not least, these reviews) made it clear to us that there would be nothing but trouble awaiting us if we proceeded with the rental.
They seem to be a licensed business, but the incredibly poor customer service coupled with their agents' propensity to make blatantly false statements makes borderline legitimate.
It became clear to us that a) they would not hesitate to rent out flats that would not have basic necessities in working order; b) they would provide very limited (if any) maintenance or support and c) the tenant would pay a high price if any of their outdated appliances, carpets, etc were scratched or had to be repaired (because they write this explicitly into the tenancy agreement).
It would be interesting to see if, following this review, anonymous Eastbank agents will again write here accusing their customers of falsehoods. That, too, should tell you something about the customer service you can expect from them.
All in, I would strongly NOT recommend renting from them. At a minimum, do your due diligence.
Alexander · 6 June 2024
Agent replied · 13 June 2024
Hi Alexander - I can assure you that all reviews are legitimate and have been vetted All the very best in your new ventures
★★★★★ 1/5
GoogleEDIT: please have a fine look at all the reviews, recent ones cropping up giving five stars which I can bet good money are FAKE.
The most uncooperative agency I have come across in London. They have no phone number, can only email them. Gave us a flat which had a mouse problem because of holes within the kitchen, but they didn't do anything about it for 8 MONTHS, only to send someone to help when we gave our notice. When we pointed this out, they said "we couldn't reach you" haha what do you mean? You're my estate agent you have our address , and our email id. They have like one handyman (Jason) to help and he is never ever free. If you have any issues, expect hostility and rudeness from the estate agent Raluca. Please do not take a flat from them and spare yourself. The only reason we left was the agency, our house wasn't even that bad, except for the mouse and mould issues (can you imagine how low the bar is!)
Sanjna · 30 May 2024
Agent replied · 13 June 2024
Hi Sanjna , I am sorry to read your review as we have always been responsive in all matters raised by yourself . We can not see any complaints raised during your tenancy so we are surprised to read your review
We do have an office number , a repairs inbox and also an out of hours number - all details you have been given when starting your tenancy that you have actually used a few times during your tenancy
As soon as you reported the pest issue , we have instructed the Pest Control to treat as necessary and the treatment necessary has actually been completed within 2 weeks of your report and we have also given you advice re actions you can take to avoid repeat of this All other maintenance reports have been dealt with within days. There were cases when our contractors were unable to get in touch with you to schedule necessary visits ( as we do need to issue you notice for scheduled visits and have your agreement ) and when followed up by emails there were still no response so I hope you can understand that this was out of our control
Raluca has actually assisted you throughout your tenancy and especially at the end of your tenancy to make the process smooth as per email correspondence logged
We would like to wish you all the very best
★★★★★ 5/5
GoogleWe purchased our first home through EastBank and were lucky to have Daniel support us through the process which should have been a simple one (no chains either way). Unfortunately we made a poor choice of solicitors so were held up at every step of the process through them. We regularly turned to the expert (Daniel) for support, process explanations and jargon deciphering for which he was exceptionally accommodating. We finally managed to pick up the keys and will be forever grateful to Daniel for dashing to work out of hours to give them to us. We wouldn’t think twice about working with him again in the future (although not for a while, we’re very happy in our new place).
Eleanor · 23 May 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your feedback We wish you all the very best in your new home :)
★★★★★ 5/5
GoogleRaluca was a great communicator and very helpful during our tenancy!
Henry · 12 February 2025
Agent replied · 26 April 2025
Thank you for your feedback - much appreciated
We wish you best of luck in your new ventures
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Eastbank, me and my partner have recently moved to a new flat in the Walthamstow area. We are very grateful for the service they provided, removing a lot of stress from the moving process. Everyone we interacted with on the team …
Dominika · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleLulu was great to deal with, she was very expedite to make things move quickly and smoothly.
Marcos · 7 June 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your kind feedback We hope you enjoy your new home
★★★★★ 1/5
GoogleThis agency is quite opposite of a good estate agent. They are dishonest, unprofessional and cruel with their clients. I would urge the reader to search reviews here by LOWEST rated first to gain a truer understanding and also to avoid false reviews.
Next · 16 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
We are sorry to hear you feel this way We have accepted your offer based on the information you have supplied ; once the Specialist Referencing Company carried out full refrencing it has been brought to light that the initial information … More
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a pretty positive experience with Eastbank throughout the tenancy and our agent Lulu would always respond quickly, while any issues with the flat, even though minor, were dealt with in a timely manner. The end of our tenancy was also …
Mihaela · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve been working very closely with Lulu with regards to my tenancy. I’ve been renting for 10+ years and in that time I have not experienced a tenancy manager more professional, timely or efficient as Lulu - and I have rented from …
Calum · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleI have been renting a property with Eastbank Studios Ltd for the past 8 years, and I couldn't be more satisfied with their exceptional service. From the very beginning, they have been professional, reliable, and attentive to all my needs as …
Neli · 16 April 2025
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your kind feedback - much appreciated
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel was very helpful and available to take questions and handle requests
Ewan · 25 July 2024
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your feedback - much appreciated
★★★★★ 1/5
GoogleIf there was no stars option they would get it, awful company with no regard or respect for there tenants. My uncle has lived in hios flat for 44 years, since this company purchased it from his existing landlord a year ago, he has had nothing but stress and uncertainty from them, they have now resold his flat but cannot tell him who to. Absolute disgusting behavior causing an elderly gentleman untold stress.
Adrian · 17 October 2023
Agent replied · 13 June 2024
Hi Adrian , we are sorry to hear you feel this way as we have actually met all our responsibilities as Landlord while owning the flat that your uncle occupies. Once we took ownership , we have informed your uncle of change of Landlord and have given him all relevant details within the first week ; while owning the flat we have always been helpful and responsive to your uncles enquiries and we have all correspondence to prove this
When the property was sold, we have informed your uncle of this and have advised him that the new owners will ,of course, be in touch as per normal process Furthermore , I have also assisted you in getting details re new owners. We hope this clarifies the matter more for you and helps remind you of the assistance we have provided
Wish you and your uncle all the best
★★★★★ 1/5
GoogleHighly dishonest and untrustworthy. I could go into detail but don't want to waste the energy or relive the experience with them. Avoid them at all costs and their unprofessional office staff. How Jacqui is employed by anyone is a glowing endorsement for back to work schemes, proving they can get the most acrid and toxic people in society jobs.
Do not expect:
Repairs to be handled quickly or even at all.
Pleasant interactions with staff. We were burgled and were shouted at as they 'didn't have the right insurance so will have to pay for a new window'
Deposit to be returned even if the property is vacated in the same state as when you moved in.
I know letting agents are very scummy generally but Eastbank are the elite when it come to deceptive thievery. Honestly avoid at all costs for your own piece of mind.
Kris · 15 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleI purchased a flat on Wolsey Avenue back in 2023, aware of the planning permission to some buildings close by. Works started in summer 2023 and I'm looking forward to improvement made to the area when finished, houses are looking great. I have built a good rapport with the builders and property management who have done their best to keep the disruption to a minimal during this time!
Rachael · 26 January 2025
★★★★★ 5/5
GoogleThe process of renting has been super efficient, professional and friendly. Cannot fault the team or the property in any way! The whole experience to date has proven far superior to other agents I have had the displeasure of dealing with, and therefore highly recommend their services. A very happy tenant!!
Danielle · 14 May 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your review
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.