Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI've had a great experience with this agency. Hue has been extremely helpful and efficient every step of the process. He even did the key handover on his day off, as well as helping out with moving my luggage. Great experience all-round.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Amani Β· 11 November 2021
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Amani, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAllen Goldstein is a reliable company. Itβs my first time came to London from a foreign country, and Allen Goldstein gave me a lot help with the accommodation. Our contact Lui is very responsible for the whole process.
Tina Β· 11 October 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAllen Goldstein were very professional throughout my dealings with them. As a person who was looking to rent for the first time they were very good (particularly Daniella who I mainly dealt with) at explaining every step of the process so that I felt in control and fully aware of what was going on.
George Β· 12 November 2016
Agent replied Β· 10 November 2024
Thank you George for your comments we really appreciate it , we hope that you will use our services again in the future.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLuis did an excellent job of getting the lease negotiated, and my daughter moved in on a short schedule.
Patrick Β· 28 October 2025
Agent replied Β· 27 December 2025
Hi Patrick, thank you for your kind words! Weβre so glad to hear that Luis was able to make the leasing process smooth and efficient, especially on a tight schedule. We truly appreciate your feedback and hope your daughter enjoys her new home!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat agency, great communication and helped moved things along quickly for us. Lui in particular has been incredibly helpful. Really recommend :)
Alexandra Β· 28 September 2025
Agent replied Β· 27 December 2025
Thank you so much, Alexandra! Weβre delighted to hear that you had such a positive experience and that Lui was especially helpful. We truly appreciate your recommendation and are always here if you need us
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI have multiple property with this agent, I must say they are amazing. Gemma is on call whenever I need her, Daniella handles my lettings and always get me a fast offer and Ben is always there to give advice on the best steps to take. Highly recommended!
Nurul Β· 12 November 2019
Agent replied Β· 10 November 2024
Thank you Nurul ,for your comments we really appreciate it , we hope that you will use our services again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had difficulty in finding a place initially with different agency but then we reached Alen Goldstein. We now rented out 2 bed flat which suited us perfectly. Thank you again, especially Hue for being very responsive and friendly.PositiveResponsiveness, Professionalism
Ayten Β· 11 November 2021
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Ayten, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
1/5
GoogleMoney Thief. They made us moving in a flat that was totally uncleaned, a microwave in a horrendous condition, two fridges not working and the landlord not willing to change any of these. Letβs not talk about the amount of mould in the bathroom and one of the rooms that we had to clean by ourselves since they were not willing to clean it either. Thought it was a joke but it was not, we have cleaned the entire house perfectly and the agency has decided to charge us Β£160 to clean the oven that we left in the same state we found it . Please avoid them.
Pauline Β· 11 November 2022
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Pauline, Thank you for your review, we have looked into your issues. There has not been any money deducted from you, you only received an email proposing these deductions, you have the right to dispute this with Allen Goldstein or through TDS who secure your deposit. Our team would never force tenants into paying fees.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI was fortunate to meet Allen Goldstein Limited. With Mark's help, I was lucky to find a very satisfactory apartment in the saturated market. And higher than other apartments in the same price range. Even more, than I had expected, it was very new and clean, with a wide view. In terms of maintenance, Allen Goldstein has a professional website branch responsible for maintenance, which is very convenient for uploading information. It is also delightful to communicate with Mark. He always replies to my messages on time, which makes me very happy.π§π»π·
Zhongling Β· 11 November 2022
Agent replied Β· 10 November 2024
Thank you for your review Zhongling. Great to hear Mark was able to help you in finding an apartment
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGood experience overall. Would recommend this agency to everyone out there searching for a house/ room. Especially shout out to Hue. Thanks for sorting out everything so quickly. Great stuff!
Melania Β· 11 November 2022
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Melania, Thank you for your feedback which is greatly apprecieted.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a good experience with Allen Goldstein. Everything went smooth. Thanks to Shyrelle we got updated on mostly everything. They usually reply within a day if thereβs issue.
Lucy Β· 11 November 2022
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Lucy, we are thrilled you had a positive experience using our services, thank you very much for your feedback
β
β
β
β
β
4/5
GoogleAmz was the agent we dealt with and we had a good experience. He was prompt, helpful, and polite when going through the process of securing the flat. Admin team a bit slow and unorganized at times but no major issues.
Overall would recommend.
Alexios Β· 12 November 2019
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Alexios, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJust rented my first property as a student with friends - was made to be a very smooth and easy process by everyone involved, especially Lui who helped us through every step
Josh Β· 11 September 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a lovely experience with you. Especially Hue was very kind, helpful and supportive throughout the whole process. Definitely would ask for his assistance for my next rental :) !Thank you a lot !PositiveQuality
Artemisi Β· 11 November 2021
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Artemisi, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe Agency has been very responsive and helpful during the whole process, made every step clear. fair price for the room with all charges covered and also helpful for fixing things out and arrange repairs in the flat.
Martin Β· 11 November 2020
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Martin, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleChris was great in finding us an affordable place. The company were also very helpful with being flexible about our upfront costs. The rooms we actually got in the end were a fantastic at a great price for the location (Camden)
Would highly recommend
Derell Β· 12 November 2017
Agent replied Β· 10 November 2024
Thank you Derell for your comments we really appreciate it , we hope that you will use our services again in the future.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleWhere do I start?! Awful service from the get go. Inquired about a flat in Camden and had Hue get back to me with all the usual jibber jabber. I asked if there was any negotiating on the price and what the estimated bills were for the property. Hue then gave me an estimation of the bills and asked me to make an offer, which I did. Immediately phoned me and told me he was very confident that he could get the landlord to agree to this. A holding deposit is required so I wanted to view the flat before handing over any money, which wasn't a problem. Viewed the flat and paid the holding deposit then the negotiating began. Hue phoned me and told me the landlord wasn't prepared to drop to my asking price and counter offered it which I then offered a little lower again until we met half way and apparently had both agreed on a price. Didn't hear anything further that night so messaged Hue the next morning to see where we were at. He told me the landlord had changed his mind and wanted more money. Found this really weird as an offer was made to me and I accepted it. I felt something was up at this stage and that I wasn't getting all the information. After much thought I decided to agree to the price as I really liked the flat and was getting closer to the end of my current tenancy. I then asked for a more accurate estimation of the bills and it was almost double of what I was first told. Alarm bells are really ringing at this stage but unfortunately I was desperate to find somewhere so continued negotiations. I then had to ring Hue in the morning to see where things were at as the communication wasn't great. He told me he had passed my details on to the company's admin team and that they would be sending a reservation form through to me to fill out and send back. Didn't hear anything all day so messaged Hue again and he replied saying he had passed my details to the admin team just before he left the office but it may have been taking a while because they were short staffed which wouldn't have been a problem but his stories just didn't add up. I also asked if the landlord had definitely agreed to the latest offer in which he replied yes. During all this he said a couple of times that landlords are really hard to deal with because of the 'current situation i.e the pandemic. But this really felt like he was palming the blame off on them and preparing me for more bad news. Due to the uncertainty I was still searching on spareroom as I was not confident in the deal going through and low and behold I come across the room we had been negotiating for a lower price than the initial asking price but higher than the agreement we had made. I thought this was really weird? Almost like he was trying to see if he could get one last bite from someone before he gave it to me for most likely less commission. After sleeping on it I messaged Hue explaining I felt the situation had been handled really badly from the start and I didn't wish to proceed and could I get my deposit back. He then replied saying he could get the deal done today and I could be moving in tomorrow. I replied asking could he guarantee this? No reply. Phoned him but no answer. He then messaged saying he was driving and that he'd phone me back. No phone call. Had to message him again which he replied saying that he was no longer working with the landlord as he was confused and kept changing his mind. Told me he had returned my deposit but I didn't even have the energy to respond at this stage and just wanted it to be over. He then messaged me several hours later asking for my full name so he could send my deposit back? The gift that keeps on giving! All I've seen on this page is good positive reviews about the company and staff so I just don't realise why I was treated the way I was.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Nathan Β· 11 November 2021
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Nathan, thank you for taking the time to give us feedback about your experience with Allen Goldstein.
I have Investigated the issues raised and address them below.
You saw this flat which was advertised at the price the landlord had requested. You viewed and placed a holding deposit for the property and placed an offer which was approximately 25% lower than what the flat was advertised at. I can see that Hue had advised you that a 25% reduced offer was highly unikely to be accepted by the landlord, but we would forward the offer to him as you requested this. Hue did this as soon as your offer was received, but the landlord rejected it.
As your offer was rejected you made another offer, this time 17% lower than the asking price. You have mentioned that Hue said he was very confident in securing a deal for you. Our records show that he advised you that if your offer was in the region of a 10% reduction of the asking price, then he was confident the deal would be secured.
From our notes I can see you agreed to pay the full asking price after the landlord rejected your second offer, however by this time we were unable to hold your deposit. Therefore Hue informed you that we would now refund your deposit as our company policy is not to hold onto a holding deposit for more than 72 hours.
You wanted to move in within 2 days of placing the offer. This generally is not possible due to the need for reference checks etc, and we advised you that it can take upto 5 days.
I understand that you had to move in urgently, however although rare, sometimes it can take more than 24 hours to get back to someone when an offer has been placed, as we need to wait for the landlord to confirm their acceptance in writing. Unfortunately we are unable to finalise anything without written approval from a landlord.
You've mentioned that when you asked for a more accurate estimation of the bills, having already discussed this with Hue, it was almost double to what was quoted. Looking into the records I can't see anything regarding this conversation and believe there may have been a misunderstanding between yourself and Hue.
I can see that Hue has followed the company policy and communicated everything that was required in the process.
As you can see Hue has excellent reviews. He has great communication skills and always works to the best of his ability and our customers are very happy when dealing with him.
I would like to apologise for any misunderstanding. We highly value our customers and strive to offer the best service possible. Please contact us if you would like to discuss this matter further. Alternatively if you want to make a formal complaint you can email us at enquiries@allengoldstein.com and we will deal with this via the TPO (The Property Ombudsman).
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe agents at Allen Goldstein have been amazing. Extremely helpful throughout the whole renting process and helped me secure the property, get all the paperwork sorted and have us moved in within a week. Thank you so much Chris and Gemma!
Romy Β· 12 November 2018
Agent replied Β· 10 November 2024
Thank you Romy ,for your comments we really appreciate it , we hope that you will use our services again in the future
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a great experience with the team at Allen Goldstein. Shyrelle was particularly helpful! Thanks so much for making our tenancy so smooth.
Holly Β· 11 November 2022
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Holly, We are delighted that you had a great experience of our services. Thank you for your feedback
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe team was quite diligent. Good communication and support throughout the process.
Abdul Β· 28 September 2025
Agent replied Β· 27 December 2025
Thank you, Abdul! Weβre glad to hear you had a positive experience with our team. Clear communication and ongoing support are very important to us, and itβs great to know that came through during your process. We truly appreciate your feedback and look forward to working with you again in the future!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe team was very helpful and responsive to all enquiries and requests.
Demi Β· 28 September 2025
Agent replied Β· 27 December 2025
Thank you, Demi! Weβre so glad to hear that you found our team helpful and responsive. It was a pleasure assisting you, and weβre always here if you need anything in the future.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMany thanks to the agency which have always been professional, receptive and attentive.
Amz has been very professional and helped me a lot for all the administrative procedure.
I can recommend this agency to everybody.PositiveProfessionalism
Julien Β· 11 November 2020
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Julien, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
4/5
GoogleOur agent Hue was friendly and made sure me and my flatmates secured the flat we wanted and got settled in! The admin team have also been helpful sorting out any issues
Phoebe Β· 11 November 2020
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Phoebe, Thanks for your comments which is most valuable to us and we hope to see you again in the future
β
β
β
β
β
1/5
GoogleSo far Iβve had a terrible initial experience as a tenant with this letting agency. They sent a lovely agent to help us during the viewing, and he overpromised many things about the property which gave us a false sense of security, but as soon as weβd paid our deposit, staff no longer cared to help us with anything and refused to sort out multiple problems that had been previously promised would be done; including ones which caused health hazards and danger to us, causing multiple tenants to injure themselves. It was agreed in the offer AND interview that we would have the house professionally cleaned and multiple elements fixed before our move-in day, but none of this was completed (theyβre in breach of contract already!), and after living here for three weeks so far and chasing up Allen Goldstein about multiple different problems extremely often, there are still lots of issues that have not been sorted (even ones which shouldβve been fixed before we moved in, because who wants to move into a broken, dirty house with unwashed walls/upholstery/bedding after the pandemic?).
Any request we HAVE had fulfilled by Allen Goldstein has been fulfilled to the lowest possible standards, such as providing us with cheap wardrobes that have exposed, sharp chipboard edges which injured multiple of our tenants. I hope during the rest of our tenancy they can fix this and impress us and I will alter this review if so, but so far Iβm pretty appalled.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Sophie Β· 11 November 2020
Agent replied Β· 10 November 2024
Dear Phi, Thank you for your comments , we take allour feedback seriously and look into it in detail , I can see that we have resolved all your issues , we do make the comment that when taking this particular flat from we recieved numerous emails from your flat mates requesting different things or things that do not fall under your requirements when you all initially booked the flat, however as stated we belive and have looked into all the things you have mentioned and all were resolved in a timely manner during this pandemic. we hope that the rest of you tenancy will be smooth and we are always here to assist as managing agents , if you review some of our other tenants that have left feedback you will see that 99% of our tenants leave a positive review.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.