Trusted Agent profile · London

4walls London reviews

3.3

★★★★★

133 reviews across 2 platforms

167-169 5th Floor, Great Portland Street, London, W1W 5PF

4walls's office in London, at 167-169 5th Floor, is rated 3.3 out of 5 across 133 reviews on two platforms, including 121 Google reviews rated 3.1.

Google logo

3.1 / 5

121

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

12

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I had an outstanding experience everything was executed to perfection. The quality of service, customer support, and overall user journey were truly exceptional and seamless. The team was highly supportive and responsive throughout, with special thanks to Jeremiah and Jodi for their professionalism and dedication. Additionally, the pricing is very reasonable, offering excellent value for the level of service provided. I look forward to continuing our collaboration. Thank you for everything. Feras

Feras · 9 April 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Feras Kiaewe, Thank you so much for your kind words, we really appreciate you taking the time to share your experience. It’s fantastic to hear everything ran so smoothly and that you found value in both our service and support. Kind regards The London Office Team

1/5

Google

We have been with The London Office for 5 years and in the last 12 months the service has been awful. Our clients have a lot of difficulty understanding the staff that answer the phone. They also take down the wrong names and frequently take down the wrong number or miss out a digit. They now have emailed us with a renew quote that is a 150%increase in the fee. When we contacted them about this all they said well that is how it is very poor service and we wont be renewing. I woul dnot recommend The London Office for their answering services

Central · 26 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Central Business Sales, We’re sorry to read this, especially after 5 years with us. While we aim for perfection, we are, as you’ve noticed, still human - however, our records show errors occurred in fewer than 0.5% of messages, and we always investigate and correct issues when they’re reported to us. Unfortunately, aside from one instance back in 2022, we can’t see that these concerns were raised, so we weren’t given the chance to put things right sooner. We would also like to clarify that our team is entirely UK-based, and clear communication is a key part of our training, so we’re sorry if this wasn’t your experience. As for pricing, like most businesses, we’ve had to evolve - investing in better systems and a larger team to support our clients (though we appreciate that’s less exciting if you’re staying on the same package). We’re sorry to see you go and wish you all the best moving forward. Regards, The London Office Team

1/5

Google

I should have read this company’s reviews before placing an order. They asked me to verify my ID, which is a fairly standard procedure these days. However, they then asked me to SEND BY EMAIL MY ID, MY PHOTO WITH MY ID, AND PROOF OF ADDRESS. I suggested a safe alternative: that I’m happy to verify my ID ON SITE and present all documents in person. I explained that sending such sensitive documents by email is unsafe and that no one has ever asked me to do this before (I have other virtual offices in London). They then, unbelievably, asked me to upload everything via DROPBOX. In other words, they are effectively asking customers to send the exact set of documents that could be misused to open a bank account, apply for credit, or take out a loan in your name. Stay safe. Their service is absolutely appalling. Avoid at all costs.

CriticalityPositivePessimism · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear CriticalityPositivePessimism, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you felt uncomfortable with the verification process. As a UK virtual office provider, we are legally required to carry out strict KYC and AML checks on all clients. While email is one option, we also provide a secure upload link for documents, and clients are fully entitled to redact sensitive information such as account numbers or transaction details on bank or utility statements. All documents are handled in full compliance with GDPR, stored securely, and accessible only to our authorised KYC team. We appreciate that document verification can feel intrusive, but these procedures are in place to protect both our clients and our business. Regards, The London Office Team

5/5

Trustpilot

It was great service just what I required

It was great service just what I required. I had pictures and floor plan of my property and only needed the advertising on the main websites. I was working from home and it was more convenient for me to show my property myself instead of a high street agent being in charge of my schedule and making me leave the property when there was a viewing. I think this is the future of the property sales for a much fraction of the price a high street agent would charge. My house was sold soon enough and I was able to communicate and negotiate with the buyers myself after the sale was agreed which made the conveyance process faster and more effective. Oli was always helpful and organised any required documents on time.

Sabine · 27 August 2023

Agent replied · 28 July 2025

Thanks Sabine. We loved selling your home and are here to help in the future.

5/5

Google

Registered Office (UK) Ltd is a reliable service to assist us in the management of our company. The panel of services help you to be free of any issues in the administration of your company and the advices of their staff help to take the rights decisions at the right time. We highly recommend their services to avoid the falls and issues in the management of your company and stay focused on your business.

Yacine · 19 December 2023

Agent replied · 17 June 2024

Dear Yacine B, What a wonderful review! Thank you for your kind words and for being a fantastic client. We look forward to continuing to exceed your expectations. Kind Regards Registered Office (UK) Team

1/5

Google

We have used them for few years and their service was great initially but not anymore. Our services were cancelled without any notice after I complained about their staff members being rude to few clients. They didn’t even refund the whole amount for the period and threatened to cancel our mail service as well when we requested them to refund the amount for the period. I wouldn’t recommend them to anyone now unfortunately as we had to go through the worst because of them. There is no professionalism and it seems like the business in now run by staff who don’t care about customers anymore. We are moving everything from them now as the company is unreliable and can’t be trusted to handle important information. Just imagine what you will go through when all your posts and calls going there and then receiving an unexpected email that services are cancelled without any notice.

Shahood · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Hi Shahood, we are sorry to read your review. Please can you confirm your company name? so we can look into this further.

1/5

Google

I purchased four separate address services for four separate companies. MYCO then accused me of misusing a new client discount because different email addresses were used, even though each company was a separate legal entity. They demanded extra payments, said the accounts were on hold unless more money was paid, and there was confusion over KYC and which inboxes were monitored. I cancelled within 14 days, but they still deducted admin fees from the refunds. My experience was that the process was unnecessarily antagonistic, poorly administered, and not handled in a commercially reasonable way.

Adam · 26 March 2026

1/5

Google

AVOID - They seem to randomly close their offices and provide no notice. When I asked for proof of notice being given, they were unable to provide this. Seems like a scam. AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID AVOID

Atif · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Atif Ali, We’re sorry to read this and strongly refute the suggestion that we operate in this way. We do not “randomly” close offices, and where changes do occur (for example due to building management, safety, or operational requirements) notices are issued in line with our terms. We take transparency very seriously and are always happy to review specific concerns with evidence. As we’re unable to identify your account from this review, please contact our support team directly with your company name and details so we can investigate and resolve this properly. Regards, The London Office Team

4/5

Google

Little bit of rocky start trying to get verified but they made upgrading my package easy and fair as I didn't realise I hadn't added the directors address which was my fault. The live webchat was really quick and easy to use and helpful man …

Opposia · 16 January 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Opposia, Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We’re glad we … More

5/5

Google

Always such a pleasure to be at MYCO Works, especially from the service we receive from Rimante who is absolutely phenomenal and always goes above and beyond. Also Marco and Mo too are absolutely fantastic in how they assist in all areas!

Paul · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Paul Bine, Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear you’ve had such a great experience at MYCO Works. Rimante, Marco and Mo will be thrilled to know their efforts have made such a positive impression. We really appreciate you taking the time to share your feedback and look forward to continuing to support you. Regards, The London Office Team

1/5

Google

Opinion for Ofero Parcel Services LTD I 100% DO NOT RECOMMEND any cooperation with this company. The parcel, additionally insured for its full value, i.e. PLN 3,700, took over 3 weeks to arrive and was lost along the way and it was not possible to track it. There was no telling where he was or whether he would arrive at all. The box arrived damaged and full of holes, opened at 3 different points, glued around with several layers of adhesive tape (with the logos of 3 different reloading points). The package has missing and damaged items for a total amount of nearly PLN 800. Filing a complaint is almost impossible. The complaint sent by e-mail was not accepted, after this e-mail my e-mails were blocked. The application form for submitting complaints does not work. Makes up imaginary mistakes. The files I attached complied with the allowed formats and sizes. I tried to file a complaint for several days on 3 computers using two different browsers. It was not possible. I recorded a video of this process and sent it to these Euro-SCAMMERS. No response. Ultimately, an IT specialist did it on my behalf. After successful reporting, zero case number. No response to any messages. Silence. The case is pathetic because the shipment was insured for the full amount, and the fault undoubtedly lies with Euro-Pak, not the carrier. The euro-pak system incorrectly sent the consignment note. What's more, I caught the error and reported it to euro-pace by phone a day before the scheduled collection of the parcel by the courier. The reaction from the hotline was more or less as follows: let's wait until tomorrow, maybe the courier will have a good bill of lading." Really? Is it worth it to you to create such a circus and risk your reputation for less than PLN 800 if you would get a refund from the insurer? I guess that's why you take out insurance? Well, unless your parcel insurance is a total lie and you are just ripping customers off for additional amounts? Additionally, the regulations of the euro-pak are in short: "We are not responsible for anything. We only act as intermediaries. Whatever is wrong is not us, even if it is us. We push the responsibility onto everyone around us and, ideally, they don't want anything from us." Please think twice before choosing this particular company, because there are many similar companies on the market and at exactly the same or even slightly lower prices. I won't leave it like that and I guarantee that the case will end up in court. PATHETIC level of customer service. How can you, after sending complete documentation and filing a complaint where it is clearly your fault, stop talking and block the possibility of calling and e-mail correspondence? NO GREETINGS!

Sylwia · 24 October 2020

Agent replied · 23 October 2024

Hi - your review isn't for our company, its for "Ofero Parcel Services LTD'.

5/5

Google

The London Office is an absolutely incredible service provider. I've chosen their services three years ago and truly happy with the care that provide for my company. Great support from staff, quick response and convenient website to navigate through the dashboard and their services. Highly recommended and endorsed! 👍 …

Maryna · 19 December 2023

Agent replied · 17 June 2024

Dear Maryna K., We're so pleased to hear you're enjoying our services! Thanks for the fantastic review and for choosing us. Kind Regards Registered Office (UK) Team

1/5

Google

My account was suspended and all mail will be destroyed/ sent back to sender because i didn't verify my ID. Keep in mind I was using their service for less than 24 hours and received an email with the title that my account had been …

Aaliyah · 16 November 2025

Agent replied · 12 November 2025

Dear Aaliyah De Carvalho, Hi there, we’re sorry for any confusion. Your account was placed on hold for ID … More

1/5

Google

Very poor experience with MYCO / The London Office. I made a genuine error by using their address without adding the registered office service. As soon as I was notified (only two weeks after I started), I offered to pay £30, which is the difference between the two plans. Instead, they demanded *£60* (in effect a £30 penalty), refused any compromise, and pointed to rigid terms and conditions. Despite multiple emails over several days, where I clearly laid out reasonable options, I received no meaningful response, just boilerplate replies. Completely inflexible, unresponsive, and unhelpful over what was a minor issue that could have been solved in five minutes with a bit of common sense. If they wanted your business - after all I was offering to pay to upgrade - they'd behave differently. Go elsewhere.

Mike · 8 August 2025

1/5

Google

I recently had to change services as despite paying fees which is around 30% more expensive than their competitors I never received important letters. Added to that, with business service, you are required to put down a £20 postal deposit …

Sen · 16 October 2025

Agent replied · 12 November 2025

Dear Sen Williams, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. Just to … More

1/5

Google

Worst experience ever. We were referred to this company by a Friend and paid £3,500 for a Skilled Worker visa application. Later, we decided to go with someone else and asked for a refund since no service was provided to us directly no process was started as a skilled worker visa but Heena(the main contact) refused, saying it’s “against their policy,” even though the service was actually given to the friend’s company, not to us. Since then, she has completely stopped responding, no calls, no messages. This company is careless, unprofessional, and dishonest. They take your money and disappear. Please be very careful, avoid dealing with Hena or this business at all costs.

Amy · 23 July 2025

1/5

Google

Very bad, I paid an annual subscription and the fees were accepted via Visa card, and I was sent a message that I would not be allowed to continue working with them because my country is on the gray list.

Hamza · 13 September 2025

Agent replied · 12 November 2025

Dear Hamza Benalleg, Thank you for your feedback. We’re sorry for the frustration caused. Due to compliance regulations, we’re unable to provide services in certain regions. If you need further assistance, please contact our support team directly. Regards, The London Office Team

5/5

Google

Very easy to use, website is fairly informative about wht type of services you require. Pricing is absolutely amazing, no need to have your account active to use any of the service you purchased. I've already passed your details to my accountant who will for sure recommended alot of business towards The London office site.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Indy · 24 October 2020

Agent replied · 23 October 2024

Hi Indy, Thanks for your review. We're glad to read that you find our website informative and that it's easy to use. Thanks for your referral. The London Office Team

1/5

Google

DO NOT USE!! Before I even took out this service I emailed their customer support to ask if it would be possible to pick up mail from the office address. They said this would be fine, but once I purchased the service they refuted this, stating I would need to pay extra for this service. They lie and cheat their way in to getting more money from you, along with providing terrible customer service. They have withheld my mail using it as blackmail to force me to renew my service, at a higher cost then stated on their website, threatening to dispose of my mail if I don’t renew. If you read the bulk of the reviews on here they all say similar things.

Toby · 19 November 2023

Agent replied · 17 June 2024

Hi Toby, we're truly sorry to hear about your experience, and we deeply regret the inconvenience you've faced. Regarding your specific situation, we acknowledge that there might have been a misunderstanding around our packages. Our team takes such feedback seriously and is committed to improving our services and communication. We will investigate the issues you've raised and take necessary steps to prevent similar incidents in the future.

1/5

Google

STAY AWAY! I have been with these guys for years recommending many clients to them along the way! The only reason I stayed for a long time is because their price is competitive. However, their attitude is horrible. On the phone they are not helpful and it takes them forever to respond to emails. Their 10% discount is a hoax. I have worked with many registered address providers and it is unfortunate that these guys don't care about repeat custom.

Abdul · 19 November 2023

Agent replied · 17 June 2024

Dear Abdul, I am severely disappointed to see your one star review as this is simply not true. In order to receive a discount that you were not entitled to for a renewal, you created a new account to circumvent this. This was found within an hour of you making a payment, and you were asked to pay the full amount to continue using the services. We explained to you nicely, multiple times, informing you that as you were not a new client, nor was this for a new company so you would not be entitled to a discount but you were not happy with this. Unfortunately, we cannot provide exceptions to those who are dishonest when purchasing our services. We always aim to make sure that all of our customers have a pleasant experience with us and it is unfortunate that on this occasion this did not happen, but this was through no fault of our own. Please do not hesitate to contact us if you require any further assistance. Regards Registered Office (UK) Team

2/5

Google

Be aware that you are only paying for an address. You do not want to try to use the space for any form of work. It is simply too noisy! I don’t mean in a ‘busy’ sense, but people playing music on their phones or watching tv on their laptops with no headphones or similar. Apparently (according to staff) this is perfectly acceptable. I paid for a quiet and secure place to work in London, what I got was a 2nd class train carriage at rush hour. I will not be renewing. I would rather pay Regus or Quora and actually have a space I can work in.

Tempus · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Dear Tempus Fugitives, I am very disappointed to see your 1-star review as this is a false representation of events. It is clearly stated on multiple pages of our website that our meeting rooms are private spaces, but that our business lounge can be shared by clients who have coinciding (separate) private meeting room bookings. We believe that the event you mentioned above happened today when another client was playing a short video clip out loud on their laptop. As the business lounge is a shared space, this was not something we saw as unacceptable, and we have heard no other noise since this clip was played. After you questioned the noise, my colleagues reminded you that you could always book and use a private room with us, away from other professionals. We would advise you do this in the future to ensure a quiet work environment. If there is anything else that I may assist you with, please do not hesitate to contact us again. Regards Registered Office (UK) Team

1/5

Google

Stay away at any cost. Do not use their any service at all. No ethics on how to deal with clients. I have a registered business address and a registered director service, but recently come across with identity theft issues and someone was using my details to order a bank card. And just to sell their another service of "paid mail forwarding service" they denied to release my postal mail. And forced me to buy a service cost £249 p/y. How nasty is that? I can't even collect the mail from their office. Nor able to get any further information about it so that i can contact with my bank. You can find plenty of other companies with cheaper rates and better service. But do not add another stress in your business by signing up with them. Thanks

Abdur · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Dear Abdur, I am very disappointed to see your 1 star review as this is a false representation of events. It is clearly stated on multiple pages of our website what services allow you to receive specific types of mail however this was unfortunately ignored. Unfortunately, if you purchase the wrong service we are unable to assist you beyond the options that my colleague gave to you. We hope that all new clients read our website before purchasing any of our services to avoid any future issues. If there is anything else that I may assist you with, please do not hesitate to contact us again. Regards Registered Office (UK) Team

5/5

Google

I don't understand why so many negative reviews. I have been using their services at 2 locations for 3 of my companies. - They never lost a piece of mail …

Amine · 16 October 2025

Agent replied · 12 November 2025

Dear Amine Mecifi, Thank you so much for your kind words and long-term support! We're delighted to … More

5/5

Google

Mo and rimante were so great and the office space was so comfortable and spacious

Aurangzeb · 16 February 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Aurangzeb Iqbal, Thanks so much for your kind review! We’re really pleased to hear you had a … More

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read 4walls's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.