Trusted Agent profile · Leeds

Tudor Sales and Lettings Leeds reviews

4.6

★★★★★ Excellent

179 reviews across 3 platforms

2 Main Street, Garforth, Leeds, LS25 1EZ

Tudor Sales and Lettings's office in Leeds, at 2 Main Street, is rated 4.6 out of 5 across 179 reviews on three platforms, including 131 Google reviews rated 4.5.

Google logo

4.5 / 5

131

Reviews on Google

This office

Yell logo

1.0 / 5

1

Reviews on Yell

This office

Trustpilot logo

47

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Tudor Sales and Lettings hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Leeds.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Leeds office, from every platform, shown as written. First names only.

4/5

Google

Bought my first property through Tudor. i was not going to use there mortgage advisor originally, but i met with Jeff and he was great along with Beth. I also got a great package as i saved on the solicitors as it come as a package. this made my experience very good. Brad was also very help. A very smooth ride for my first home.

Kelly · 28 August 2019

5/5

Google

Would highly recommend tudor sales and lettings. We had 3 agents out to value our house, tudor were the only ones to bring a researched compilation of similar properties that have recently sold in my area, allowing for more accurate valuation. Pictures looked fantastic and everything was thoroughly checked beforehand. Listed with tudor on friday night, had viewings booked in for monday. Accepted an offer on tuesday. Would definitely use to sell again. Russell.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Russ · 9 December 2020

Agent replied · 8 December 2024

Thank you Russell, all the best to you in your new home!

2/5

Trustpilot

Service needs improvement

Rented a property technically through Tudor. (I believe they advertised it, and somewhat managed it but the Landlord did pretty much the rest) House had an obvious moisture issue which was blamed on us at the end of the tenancy, (Despite our massive efforts, including showering not at the property, taking clothes to clean and dry at a Laundromat, etc) however this was more on the landlord and as I said I'm not sure how the management split of the property went exactly. Also I agreed to the reductions in other aspects so I don't have a leg to stand on here really, but thought it was worth mentioning that a property that was advertised by Tudor DOES have a moisture (and sometimes black mould) problem. I suppose it could be hard to predict if these issues could occur and as I corresponded directly with the landlord about these problems I will not knock Tudor on this point. I will mention that other than Dean, and one other gentleman on a singular occasion, it is not a pleasant experience speaking to Tudor. I remember when we first looked at renting and I was spoken to very rudely over the phone and feeling like I could not complain as we really wanted to rent the property in question. Snappy service over the phone and I was spoken to like a total idiot, not the thing you want renting a property for the first time ever... Typically when you ring they say they'll call you back but rarely do. On an occasion we had an issue with the fire alarms at the property we did have the issue fixed within literally a couple of hours, so I'll give Tudor credit here. I cannot comment on a properties purchase/selling process as I only rented through Tudor, just sharing my honest experience.

George · 13 February 2024

1/5

Google

hose rent most of the electric was capped off when moved in still never had an electrical inspection also water pipe dripping on electric cables damp house seems like its going to fall apart but they have managed to put the rent up twice avoid this place

Green · 26 June 2025

5/5

Trustpilot

I cannot fault their excellent service

I have recently completed the sale / purchase on my new home, the 2nd time I've used Tudor Sales & Lettings, which speaks for itself. From my 2 times using this company, I simply cannot fault them! Not only are their prices competitive, but they clearly have the relevant knowledge, experience, and outstanding customer service which I look for when choosing an estate agent. My latest purchase was a new build, purchased off-plan and I was impressed by Kate’s incredible patience throughout the long process, and her commitment to her job by being proactive when chasing solicitors on my behalf and regularly keeping my buyer up-to-date.

B · 9 February 2024

5/5

Google

In the last 18 months Tudor Sales and Lettings have sold 14 properties for me with another 12 just listed. The service from all the team is fantastic, regular updates with how the properties are performing on the market, not like your usual agent where it’s just about getting you on their books. Having their sister financial company is also a great asset and helps speed the sales process up when everything’s done in house. Great to work with and I would highly recommend - keep up the good work guys!

RS · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you 👍 …

5/5

Google

Amazing service from Louise and Kate, made the impossible happen and went above and beyond, cant thank or recommend them enough!

Ross · 16 February 2026

5/5

Google

Absolutely fantastic service, every member of the team I have spoken with have being polite, helpful and kept my updated along the way. Dean was fantastic, dealt with the rental process and any queries/questions were answered straight away. Thank you! Highly recommend

Katie · 16 April 2023

1/5

Google

They take £180 from Deposet just for small things

Shallaw · 11 June 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Shallaw, Thank you for taking the time to leave a review. While we appreciate all feedback, we feel your comments do not accurately reflect the situation or the standards we uphold as a company. You entered into a tenancy at a property we manage on behalf of the landlord. Prior to your move in date, we provided a detailed inventory report, including photographic evidence, clearly documenting the property's condition at the start of your tenancy. Upon your departure, the property was unfortunately left in a condition that required professional cleaning in order to return it to the standard in which it was originally let. As per procedure, we submitted evidence to The Deposit Protection Service (DPS), who independently reviewed the case. Based on the documentation provided, the DPS upheld our claim and awarded a deduction from your deposit accordingly. We always aim to treat both landlords and tenants fairly and transparently. Had the property been returned in the same condition as when you moved in, no deductions would have been necessary. If you have any further concerns or would like to discuss this matter in more detail, please feel free to contact our office directly. Kind regards, Tudor Sales & Lettings

5/5

Trustpilot

Knowledgeable, professional and approachable

I recently sold a house with the help and advice from Kate at Tudor. She's very professional, knowledgeable and approachable. She made a stressful time a lot easier with frequent communication and always pushing to keep the ball rolling. I'm happy with the service and would recommend.

LIA · 26 March 2025

1/5

Google

They take money from deposit for no reason

Ahmad · 11 June 2025

Agent replied · 9 October 2025

Dear Ahmad, Thank you for taking the time to leave a review. While we appreciate all feedback, we feel your comments do not accurately reflect the situation or the standards we uphold as a company. You entered into a tenancy at a property we manage on behalf of the landlord. Prior to your move in date, we provided a detailed inventory report, including photographic evidence, clearly documenting the property's condition at the start of your tenancy. Upon your departure, the property was unfortunately left in a condition that required professional cleaning in order to return it to the standard in which it was originally let. As per procedure, we submitted evidence to The Deposit Protection Service (DPS), who independently reviewed the case. Based on the documentation provided, the DPS upheld our claim and awarded a deduction from your deposit accordingly. We always aim to treat both landlords and tenants fairly and transparently. Had the property been returned in the same condition as when you moved in, no deductions would have been necessary. If you have any further concerns or would like to discuss this matter in more detail, please feel free to contact our office directly. Kind regards, Tudor Sales & Lettings

5/5

Google

Excellent service from start to finish. Kept in contact with us throughout the whole selling process right through to exchange of contracts. Never had to chase any details they were always on the ball. Louise Gray in particular really went the extra mile on our behalf so a big thank you to all the team. Also have to mention the photographs they took of our property were excellent too.

Lynn · 27 August 2020

Agent replied · 26 August 2024

Thank you Lynn for your lovely comments and we wish you all the best 😊 …

1/5

Google

Lack of communication when dealing with return tenancy deposit and then tried to charge £150 for cleaning charge for One Bedroom flat despite flat being in the same state as when moved into 6 months earlier

Jonny · 16 April 2024

Agent replied · 26 August 2024

Hi Jonny, Thank you for your feedback. However, we feel that this review is inaccurate and not a true reflection of the company. On moving into the property, no comments were ever made by yourselves advising that the apartment was unclean. For the short period you rented through ourselves, we never received any complaints. Any maintenance issues / requests have always been dealt with promptly and for you to leave a 1 star review, purely because we are claiming an end of tenancy clean, we feel is totally unfair and not accurate. Our branch have on file, dated photos from when you took possession and a full documented inventory which you signed, showing the apartment was taken in good condition. We also have photos showing the condition once you had vacated the property and handed over keys. We are happy to publish these to back up our response to your review. These images have also been shared with you via email. All disputes to any claim will be dealt with through The Deposit Protection Service. Regards, Tudor Sales & Lettings

5/5

Trustpilot

Tudor sales and Lettings

Tudor are very professional and helpful. Katie has been great very supportive and helpful. Would definitely recommend them.

Sandra · 19 March 2021

Agent replied · 16 June 2024

Thanks Sandra! Really appreciate your comments.

5/5

Trustpilot

Tudor lettings and sales were very professional

Tudor managed our property when we rented it out and had to deal with quite a challenging client. They handled this very well. So we asked them to sell the property for us during lockdown, a difficult task. They managed to find us a buyer relatively quickly and I am pleased to say it ran very smoothly. They were very professional and extremely helpful with everything.

Frances · 19 March 2021

Agent replied · 16 June 2024

Thank you Frances! We appreciate your feedback!

5/5

Google

Absolute pleasure to deal with, made the buying process so easy. Thank you to Matthew and his Team at Tudor sales & lettings.

Ashley · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you 👍 …

1/5

Google

Very bad experience with Tudor sales & lettings. Soon as we moved into property we noticed the front door hanging on by a thread which took them a year to change: the property was riddled in damp from the kitchen which was growing fungi on the kitchen window, all over the bathroom and my child’s room which took them ages to sort, they put a vent into these rooms, but was told needed new windows which they weren’t willing to replace and it didn’t clear up the damp at all. They blamed the washing which was air dried in the house for cause of the house being riddled in damp. They gave us an “emergency” phone number to use out of hours if we needed them which was constantly ignored and never answered. Ignored all my emails regarding the deposit which they’ve now responded 2 weeks after with a list of problems in which we told them about religiously whilst we were tenants. Won’t be using again. Very bad service and attitude.

Jessie · 16 April 2023

1/5

Google

My daughter rents a property from this company and as a landlord myself I pride myself in being available to my tenants or I would expect a letting agent to be available to my tenants AT all times emergencies crop up and they need the comfort they can speak to someone - NOT HERE I am sure most landlords would not like that their tenants are unhappy I bet the landlords do not even know that the letting agent is unhelpful and and unavailable other than during office hours - my daughter insisted on a phone number for when they were closed and assured that this was an emergency number but no one answered the number all weekend - I really hope all landlords out there that use this company are happy at the prospect if their property was flooding or on fire they would appreciate not been told

Allison · 16 April 2023

1/5

Trustpilot

Nightmare to get deposit money back

Lack of communication when dealing with return tenancy deposit and then tried to charge £150 for cleaning charge for One Bedroom flat despite flat being in the same state as when moved into 6 months earlier

Jonny · 12 January 2024

Agent replied · 16 June 2024

Hi Jonny, Thank you for your feedback. However, we feel that this review is inaccurate and not a true reflection of the company. On moving into the property, no comments were ever made by yourselves advising that the apartment was unclean. For the short period you rented through ourselves, we never received any complaints. Any maintenance issues / requests have always been dealt with promptly and for you to leave a 1 star review, purely because we are claiming an end of tenancy clean, we feel is totally unfair and not accurate. Our branch have on file, dated photos from when you took possession and a full documented inventory which you signed, showing the apartment was taken in good condition. We also have photos showing the condition once you had vacated the property and handed over keys. We are happy to publish these to back up our response to your review. These images have also been shared with you via email. All disputes to any claim will be dealt with through The Deposit Protection Service. Regards, Tudor Sales & Lettings

5/5

Google

Great team would 100% recommend using tudors. Everything went smooth and as planned on house purchase.

Ryan · 27 August 2020

Agent replied · 26 August 2024

Thank you Ryan, we are pleased everything went smoothly and you were happy with the process!

5/5

Google

Top local agent. Sold my house and my mums house. Louise was great at keeping in touch.

DanBo · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you! 👍 …

5/5

Google

I rented my property out for the first time and Tudor were extremely helpful. Within a few days the house was advertised and a week later a contract signed with tenants. They moved in within 3 weeks. Tudor helped me through the whole process and gave me useful advice. The fees were reasonable, and the staff on time, and available on the phone when I had questions. Professional, efficient and friendly.

Mr · 27 August 2023

5/5

Google

I just want to thank the lettings team at Tudor Sales & Lettings for making the whole experience a smooth and stress free one. This was my first rental property and the thought of moving was daunting. However, Tudor made it the opposite. Thank you again and i look forward to renting with you for the next couple of years. Kind regards, Jack.

Jack · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Kind words Jack, thank you!

5/5

Google

Tudor sales really helped us during our move. If we had any queries or concerns or had to chase things up, we knew we could rely on them. Well done Tudor to all the Team involved, i would definitely recommend them to anyone, as they were without doubt very professional & organised in every way! Mr & Mrs S Casey

Stephen · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Thank you Stephen! 👍 …

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Tudor Sales and Lettings's Google reviewsLeave Tudor Sales and Lettings a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Tudor Sales and Lettings hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Leeds.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent