Trusted Agent profile · Leeds

Strata Leeds reviews

3.8

★★★★★ Good

1,139 reviews across 2 platforms

Seacroft, Leeds, LS14 6FU

Strata's office in Leeds, at Seacroft, is rated 3.8 out of 5 across 1,139 reviews on two platforms, including 20 Google reviews rated 2.8.

Google logo

2.8 / 5

20

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,119

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Leeds office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Strata Verve

Sheereen at Strata was a amazing and excellent customer service talent. I'm first time to buy my own house in UK when in Hong Kong. Sheereen was very helpful also took the trouble to explain the information to me in detail when I don't understand.When I'm in UK start to confirm the contract then to be finished, I'm feeling a whole buying proccess easy. And she sometimes updates the house schedule by phone call or message. She also sometimes cares about my situation after I move in and help to report to other department to sort out my problem. She has helped and sort out me so mush. As I know that is not her scope of work, she probably doesn't have to do that mush for us.

Co · 19 March 2023

Agent replied · 15 June 2024

Good morning, Thank you for your review and kind words towards Sheereen. We are delighted to hear you have had a great experience buying your first home with us. Best wishes,Strata

1/5

Trustpilot

Strata 360 Chesterfield - updated 8/3/2023

We wrote the review below in February 2020 after receiving excellent service from Strata during the buying process. However, since moving into our home in September 2020, our very positive experience with Strata has played out to be the complete opposite. Strata sold the final houses on the 360 Chesterfield development in July 2022. Despite this we are still living in the middle of a building site. The final surface on the roads and pavements has not been laid and our own driveway needs to be resurfaced. The same applies to the pavement on the approach to the development which is uneven and dangerous. This is also the responsibility of Strata. Work to replace kerb stones, manhole covers, and some partial resurfacing has now been ongoing for over 9 months with no completion in sight. And this is not a large development, there are just over 100 plots.As I type, most of the manhole covers in the road are in course of being repositioned (raised / lowered, some for the second time) and are surrounded by traffic cones, turning the site into a driving obstacle course. Anything wider than a typical family car has difficulty getting through in some places without mounting the pavement (which a delivery driver of ours had to do earlier this week). The appeal of our home and the reason for our purchase was its location on a private drive, overlooking a meadow which was to be laid as part of the development. Much to our dissatisfaction, in August 2022 the site office which had been situated on the proposed meadow was converted to a sales office for another nearby development. We were given assurance from Strata that this would be removed and the meadow completed in January 2023. Although the office itself was removed in February, the base on which it stood and the adjacent car park remain and rubble from the continual remedial work is now being dumped there.We have had several email exchanges with Strata regarding these ongoing issues, requesting specific dates for when the work will finally be completed. A response in November 2022 simply said the work was ongoing and we have yet to receive an acknowledgement, let alone a satisfactory response to our latest email which was sent on 1st March 2023.Added to this are several other significant issues affecting particular homes and the surrounding area that we are aware of though not directly affected by.Strata, you were great at the sales pitch and we were glad to give you a 5 star review when you asked us to. However, your after sales service has been appalling at times and given our dissatisfaction at your response to our ongoing concerns we have taken to using the method of communication that appears to be of most importance to you, and have replaced our 5 star review with this 1 star which better reflects our overall experience.Strata 360 Chesterfield review dated 17/2/2020, deleted 8/3/2023:We are in the process of buying our first home together and we've been wowed by the fantastic service received from Charlotte. 360 is a beautiful development on the edge of the countryside and the homes are of such high quality compared to other new builds we have considered in the area. Charlotte has been super helpful in working with us to select the perfect interior choices which will certainly deliver a show home standard. The whole process has been completely stress free using the professionals that Charlotte recommended and we can't wait to move in!

Claire · 8 March 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Claire, Thank you for taking the time to leave a review and for raising your concerns regarding our 360 development. We apologise for any inconvenience caused, this is never our intention and it is important to us that we resolve this. This matter is currently under investigation internally, please be assured that an update will be provided to you shortly. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Snagging work

Both Jeff & Dave were very polite & friendly. Work was completed to a high standard & house was cleaned up well after work done. Arrived promptly each day.

Karen · 19 May 2026

5/5

Trustpilot

Client Experience Manager: Melissa

Melissa was my Client Experience Manager for a Livorno property by Strata. I was thoroughly impressed with Melissa’s level of professionalism and expertise. From the initial consultation to the build process, Melissa was always available to answer my questions and address any concerns I had. Melissa was able to provide me with clear and detailed information about the features of the new build, and was able to address any questions I had about the design, materials, and finishes. Melissa helped me make informed decisions about the various options available, and her attention to detail was evident throughout the entire process.In addition to Melissa’s technical knowledge, she was also great to work with on a personal level. I received regular updates about every step of the process. Melissa went out of her way as Client Experience Manager. Overall, I highly recommend Melissa at Strata for her expertise, professionalism, and dedication to clients. Overall the experience of buying a new build home has been a truly positive one, and I would not hesitate to buy another Strata home in the future. L.H Plot 27, Entice.

Lynsey · 4 February 2023

Agent replied · 15 June 2024

Good afternoon Lynsey,Thank you for taking the time to leave a review and for your positive feedback towards Melissa. It is fantastic to hear you had such a great relationship with Melissa and experienced great service throughout. We wish you many more happy memories in your beautiful new home.Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

Great events to take part in

I have attended a couple of events hosted by Sheereen at Verve that I have really enjoyed. Yoga with Sophie was fantastic. Sophie talked us through all the poses and gave clear instructions. I am fairly new to yoga but was able to easily follow the class and felt nice and stretched and relaxed by the end. Cooking with Chef Chris was great. We made a lovely vegan meal and all took it in turns to do bits of the preparation and cooking. At the end we sat down to eat it and it was delicious. I will definitely be making my own flatbreads at home now!

Laura · 23 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Laura, Thank you for your review, it is absolutely fantastic to hear you have been taking part and enjoying our events. Thank you for your feedback and kind words towards Sophie and Chris. We hope to see you at more events in the future! Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

Impressed…

Mal was efficient in checking out the repair works in my house. He patiently took his time to look round the house and spotted what needed to be done.

Onyinyechi · 14 May 2026

5/5

Trustpilot

A cut above

This is the second time we have bought a new build and by far, the best experience.We were expertly looked after by Sheereen from day one of viewing the show home. I had been looking at other houses in our area but Strata stood out from the moment I entered the office.The finish, the build, the quality just blew me away.Sheereen made everything so easy and kept me fully informed throughout the build. When I went to choose my upgrades, she knew every single finish by name which I was so impressed by.We completed on the 16th December and apart from a little snagging, which was extremely minor, we are delighted.Ali has been a God send. Every issue has been skilfully dealt with and nothing is too much trouble for her. She always responds and gets the job done.Sheereen and Ali… thank you so much, from the very bottom of our hearts, for our amazing dream home,We absolutely love it and you guys have been awesome.

Donna · 15 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Donna, Thank you for your review, we are absolutely delighted to hear you have had such a fantastic experience with your beautiful new home and our Strata team. We wish you all the best for the future. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

What a wonderful & relaxing evening

What a wonderful & relaxing evening we had at the yoga night arranged by Sheereen at Strata Verve & hosted by the yoga instructor Sophie. Yoga mats, blocks & bottled water was provided, along with protein bars at the end of the session, which was very well received. Sophie was patient & gave clear instructions on how to move into position, with alternatives to make it a little easier or harder. The session flowed at a nice pace & I didn’t feel rushed going from one position to the next. Thank you to you both for a wonderful evening & I hope you arrange to do another session as I would definitely attend again. Many thanks. David & Becky

David · 14 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi David, Thank you for taking the time to leave a review. It is fantastic news to hear you had such a brilliant time at our Yoga event with Sheereen and Sophie. We will be sure to pass on the positive feedback to the team. We hope to see you at more events in the future! Best wishes,Strata

1/5

Trustpilot

Lavish Development

We moved onto the Lavish site nearly 2 years ago. The customer service up until getting the keys was great. As soon as the money was in their bank it was a downhill spiral. The lack of communication with customer service was appalling. Days upon days we waited in with no one turning up. 18 months this went on for ! The estate has been “completed” for nearly a year and it is an absolutely mess and a complete health and safety hazard. The roads are still to be tarmac, the footpaths are disgraceful from being hacked away at from when Applebridge have been in summer 2022 and started work that they didn’t finish. The drains are blocked with no drainage for surface water as they have been raised above road level and blocked. There is railings and bollards left across the roads and paths with mounds of rubble which have just been abandoned. These spend more time falling over blocking the roads leaving the residents to sort them to get access up and down the estate. It’s so disappointing driving past our adjoining Barratt estate which is looking immaculate. DO NOT waste your money with Strata. The houses are beautiful and the show homes are immaculate we were sold a dream but no one needs the hassle caused by Strata customer service and aftercare. You buy a newbuild to prevent having the potential problems of an existing home, not to have 2 years of unresolved issues with your brand new house and estate.

G&M · 8 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hello G&M,Thank you for raising your concerns with us. We would firstly like to apologise for any inconvenience caused, this is never our intention and it is important to us that we fix any concerns as quickly and efficiently as possible.Our Senior Management teams are aware of the concerns raised and are working to ensure that the development is completed as soon as possible.In the meantime, we can confirm that the team on site are currently in the process of arranging for any rubble to be removed and temporary measures have already been put into place to alleviate any health and safety concerns.We endeavour to ensure that the roads will be finished to a high standard, prior to this a series of checks must be carried out ready for final surfacing, to ensure the site is to an adoptable standard. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Strata Kudos 2 development in Leeds -

Strata Kudos 2 development in Leeds -A lovely man named Jeff from the site came out to our house today to do some repair work after a recent leak. Jeff is so chirpy, friendly and helpful, it was an absolute pleasure to have him here 🙂Shout out to Maggie Leach too, she is very on the ball, and always tries her best to help no matter what the problem is 🙂

Leah · 29 September 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Leah, Thank you for taking the time to leave a review. It is fantastic to hear that you have had such a brilliant experience with Jeff. Best wishes,Strata

3/5

Trustpilot

House great, Lavish site a mess.

We’ve been in our house on the Lavish development for 12 months now and can honestly say we’ve had very few problems in the house (thankfully) - Rachel has been super efficient on getting snags resolved. That being said, the roads and pavements still haven’t been completed and is now a hazard on the site. You can’t access pavements because of the mess that has been left, not ideal when cars fly around the site and you are trying to walk your dog and push your baby’s pram. To add to the frustration, the Barratts development next to us have completed the roads and pavements and they still have houses under construction. We also have street lighting without the lights.From reading other reviews it looks like this is standard practice for Strata, which is disappointing considering what we were sold when purchasing our plot. We’ve also had to pay for maintenance of the site, confusing considering it’s not even completed.We have pictures of the mess on site that can be shared.

L · 7 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hello,Thank you for raising your concerns with us. Thank you for your feedback regarding your home, it is great to hear you have had a greaet experience with Rachel. We would firstly like to apologise for any inconvenience caused, this is never our intention and it is important to us that we fix any concerns as quickly and efficiently as possible.Our Senior Management teams are aware of the concerns raised and are working to ensure that the development is completed as soon as possible.In the meantime, we can confirm that the team on site are currently in the process of arranging for any rubble to be removed and temporary measures have already been put into place to alleviate any health and safety concerns.We endeavour to ensure that the roads will be finished to a high standard, prior to this a series of checks must be carried out ready for final surfacing, to ensure the site is to an adoptable standard. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Our experience with strata was really satisfactory. …

Our experience with strata was really great. As a first time buyer and property market bursting with increase we were worried. But Kayley always reassured us. Always ready to answer our phone calls and explain to us what it means, how it may or may not affect us. Through out all the steps involved in building the property and options on decision to make. I and my family are really grateful, Strata and Kayley assisted us in making our dream of owning our very own property come true. Thanks Guys.

Tessy · 1 January 2023

Agent replied · 15 June 2024

Good morning Tessy, Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted to hear you have had such a great experience with Kayley and the team. We wish you all the best for the future.Best wishes,Strata

1/5

Trustpilot

poor workmanship issue confirmed

So much for the last reply saying that the diagnostic and maintenance engineer Darren was working with NHBC to help solve the problem this was a total Lie i have had to wait an extra 2 weeks to get to the bottom of things as Darren said it was a vermin issue and not poor workmanship and would not release the cctv footage that they had done. NHBC got someone to complete it and guess what its poor workmanship issues from strata 2 displaced joints in the pipe and you can also see on the footage where a seal has just been taken off and thrown on the floor!!! no wonder Darren would not issue the CCTV footage. Absolutely appalling after care vermin have been allowed into my home due to the poor workmanship from Strata. They will reply saying they work with NHBC but they definitely didn't they refused to help with anything and brushed their hands of it. The stress and upset this has caused my family is disgusting all because Darren would not confirm it was POOR!!!! workmanship!!! which has now been confirmed and I have it in writing and also photo's of the 2 displaced pipes !!!!! you will think they are great when you first buy then after a few years they are not bothered as they have your money!!! Any issues go to the NHBC they will sort issues do not trust Strata as they will try and fob you off like they tried with me.

Nichola · 12 December 2022

Agent replied · 15 June 2024

Hello Nichola,Thank you for taking the time to leave a review.We apologise for any inconvenience caused, this is never our intention and it is important to us that we support our customers to ensure any issues raised are resolved as quickly as possible.As you hadn’t experienced any ongoing drainage issues since moving in to your home over six years ago, and you reported that rodents were entering your home, this isn’t something that would normally be covered under our warranty. We initially investigated to try and assist with the matter and the evidence showed areas whereby the rodents had chewed through the pipework.At this point you referred the matter to the NHBC as per your policy. The NHBC are there to independently assess aspects of your home which fall under warranty and on further investigation they have concurred that the rodents have chewed through the pipe work. However, their report also identified some minor displacement of the pipework, which is where the NHBC believe the rodents may have initially accessed and enlarged the gap by chewing through.We can now see that this matter has been settled between yourselves and the NHBC.Once again, please accept our apologies but we are glad to see the issue resolvedMany thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Great service. Lovely home!

Great customer service from start to finish. We’ve had a very up and down journey over the last year, from trying to sell our previous property to completion of our new home. Sheereen has been great by keeping us updated and doing everything within her power to ensure completion within a very tight deadline. Thankfully, we got there in the end and we couldn’t be happier!We’ve had a few snagging issues so far but nothing major. Ali and the aftercare team are great and help get issues resolved as quickly as possible. Thanks to everyone involved we will be enjoying Christmas in our lovely new home!

Jamie · 10 December 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good morning Jamie, Thank you for taking the time to leave a review. It is fantastic to hear that you have had a fantastic experience with Sheereen and the team. We wish you all the best for the future in your beautiful new home. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Strata are amazing

Strata are amazing. Sheereen before the move and Ali after the move do a wonderful job. The house is beautiful, so well thought out and beautifully designed. The Saville is gorgeous and the video does not do it justice, you really need to be in here to appreciate the light and scale. We have previously had 2 other new builds from different builders and the standard has not been anywhere close to this! Yes, a few minor snags but that is what you expect in a new build and nothing major at all. Strata team go above and beyond and even left a skip for us to fill with the boxes from the move. The whole team are so friendly and welcoming, from the landscaper to the tilers, felt at home from the start. Would definitely buy Strata again.

Elisa · 8 December 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good morning Elisa, Thank you for taking the time to leave a review! We are absolutely delighted to hear how much you love the Seville and that you had such a great experience with Sheereen. We wish you all the best for the future. Many thanks,Strata

1/5

Trustpilot

Disappointed to say the least

Disappointed to say the least. After searching high and low for an affordable property on a shared ownership scheme, I feel that I have been blindsided from the word go. Moving in to my new home in April of this year, there has been an endless list of issues that never seem to get resolved, I have windows that do not fit in the frame (waited 9 weeks for a part) still not had a confirmation date to resolve. The large garden of the property is horrendous and has no drainage system, Very rude Engineer (Darren) attended the property and was utterly dismissive of me. I have sent a list as long as my arm of snagging to both the HA and to Strata 4 weeks ago, this has not been acknowledge even after several phone calls. There is no heating in the upstairs of the property, I was advised that a energy efficient system was in place upon purchase, however this is not the case and its purely an air ventilation system, the house was sold on the basis of it being a smart home but yet there is an inadequate heating system in place, making the home extremely cold and uncomfortable in the colder months. The standard is workmanship on a SO is poor, there are visible drainage pipes in the bathrooms, unlevelled walls, light sockets painted over, sink base does not fit the worktops of the kitchen, and the customer service that come with it is even worse. Totally let down by a supposedly reputable developer.

Emma · 5 December 2022

Agent replied · 15 June 2024

Hi Emma, Thank you for taking the time to leave a review. We are sincerely sorry to hear of your concerns and please be assured it is important to us that any issues raised are investigated thoroughly. We understand that Darren visited your home to carry out a diagnostic regarding the level of your garden in July. Upon his visit, it was confirmed that your garden was within Strata and NHBC tolerances. It is understood that whilst Darren was explaining this, a neighbour was invited over by yourself for a second opinion. As it is company policy that one customer’s case can not be discussed with another, Darren politely informed you of this policy and unfortunately once accompanied by the neighbour and yourself, had to politely leave to ensure our company policy and schedule was not broken.Please be assured that our team members are in regular contact with our partners to ensure that any replacement parts needed are ordered as soon as possible. Due to the unique technologies in our zero carbon homes, many parts are ordered from Finland so may take longer to arrive. Our team work hard to carry out the best possible service to customers to ensure their homes are to the best quality. For any further assistance, please contact our Customer Care department. Many thanks,Strata

5/5

Trustpilot

Great customer care team 🥰

Great customer experience. As with any new build we have some snags. Nothing ground breaking but the customer care team is fantastic. The sealant around the bath was done quite untidy the first time and in one area kept coming away from the bath when filled. Shane came on Friday and has done an amazing tidy proper job! Far better and neater than the first time. He really paid attention to detail and redid the whole bath seal, not just the area I was unhappy with. So pleased with the final finish. He has also been round and tidied up all the nail pops I marked up. Just waiting on the paint job on these areas once dry enough. Fantastic service and always friendly. So pleased to have Strata looking after me. Thank you customer care team, especially Rachel who I deal with directly. No job is too big or small, they just want you to be happy with the home you have bought.

Amy · 4 December 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good morning Amy, Thank you for your review, it is fantastic to hear you had a great experience with Shane and Rachel. We wish you many more happy memories in your new home! Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

I am in a process of buying a Saville …

I am in a process of buying a Saville at Anthem- Strata homes in Beverley. I found the sales manager Jen extremely helpful. She goes at length and takes time to explain each and every queries. I was bit nervous before buying Strata house as had never heard before about this company. However talking to Jen was very assuring. I hope this helpful support from strata's other site/central team would continue even after moving in .

Sanjay · 15 April 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hello, Thank you for your review. We are so glad to hear that you have had such a great experience whilst buying your new home on our Anthem development. We wish you all the best for the future. Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

A reliable and helpful employee.

I had a visit from Mr. Barry today. He deserves 5 stars and a good bonus from STRATA. He did a great job, and very quickly, too, and clearly explained exactly what the problem was. I wholeheartedly recommend him.

Dawid · 30 June 2026

Agent replied · 22 September 2026

We're so pleased to hear about your positive experience. It's fantastic to hear that Barry provided such great service, while taking the time to explain everything clearly. We'll make sure your kind feedback is shared with him!

5/5

Trustpilot

Thumbs up

moved into Strata's new build for almost 1 year, we are very satisfied with our house as well as the Strata team members. Only minor issues with the house so far, customer service team reply my emails promptly and helps to make appointment to fix the problems in effective manner.We had Dave to fix our under carpet floor last Friday, he wear his shoe covers before come into our house, asked me to show where the issue is and quickly fixed it. He asked me to double check if the issue is fixed before he puts the carpet back in place. He is polite and helpful. Thank you Dave and Strata team.

Chan · 15 November 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good afternoon Chan, Thank you for your review. We are delighted to hear that you have had such a great experience with the Strata team and that you are enjoying your beautiful new home. We wish you all the best for the future! Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

A Very Enjoyable Viewing

We made an appointment to view the development with Rachel.On the day, we were met by Rachel who was very welcoming and helpful.She explained all the house types and showed us the site plan and explained all the phasing.She then took us to view the layout of our preferred house type, explaining fixtures and fittings that would be included or would be extra.Back at the Showroom she let us view the Show Houses in our own time.Throughout the viewing Rachel was very helpful, knowledgable and didn’t give the hard sell.It was nice to discuss things with her.

Richard · 14 November 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good morning Richard, Thank you for your review. We are delighted to hear that you had a fantastic time with Rachel and enjoyed viewing our show homes. We wish you all the best for the future! Best wishes,Strata

5/5

Trustpilot

Rachel & the team at Anthem are fantastic, and so is the Oporto!

We've been dealing with Strata for months during the process of buying our new home and everyone has generally been helpful, but what really made the difference to us was Rachel at the Anthem development.Ever since we first called after having second thoughts on our reservation from another site she looked after us and made us feel at ease. As first time buyers we were new to the experience but she took us through every step in such a genuinely caring way and was (and is still) incredibly patient with our many questions. Not to mention she was basically our interior designer and helped us make the best decisions on the finish of the house.Josh and Davy are both really personable and since moving in they both put us at ease about what needs to be done and we're confident that should we have any snags/issues they will be resolved quickly. The rest of the site team also seem friendly and are considerate of us even when working in close proximity.Overall we're very impressed with Strata, the quality of the home, and Shannon was also very helpful at head office. It's been the team at Anthem that would really make us recommend this particular site to our friends and family.Thank you,Adam & Jodie

Adam · 8 November 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good afternoon Adam & Jodie, Thank you so much for your review. We are delighted to hear you have had such a brilliant experience from the Strata team. We wish you many more happy memories in your beautiful home. Best wishes,Strata

1/5

Trustpilot

BULLIED AND HARASSED OUT OF OUR SALE!!

If it was possible I would rate a big fat zero👌🏼. I spoke with Melanie (who is the one in charge of the Shepshed development) last night for barely 5 minutes, who blagged, twisted, bullied me to a point that the home we had worked towards, was RIPPED away based on conjecture, speculation and I suspect a better suited buyer in the wings. We were not afforded any time to think through anything that we may wanted to have tried….A VERY BRUTAL WAY OF DEALING WITH A CUSTOMER SPENDING £270,000 - I hope with all my heart that this site is flooded out, or the customers drop out by volumes when Christmas has been and gone, and she ends up on the unemployment statistics, because Karma has a way of finding people!!! DISGUSTING CUSTOMER SERVICE….🤬🤬🤯Having read some of the reviews why was I surprised 🤦🏻‍♂️

Phil · 5 November 2022

Agent replied · 15 June 2024

Hi Phil, We are sorry to hear of your disappointment, we never intend for our customers to feel this way. We take your matter very seriously and this has been investigated internally.We can confirm that when you reserve one of our properties on our Assisted Sale Scheme there are certain criteria that must be adhered to. One of these being, the customer must be in a position to vacate from their current home once they have found a buyer, this was relayed to the vendor on the reservation form which was then signed to confirm this was understood. We understand a letter from Melanie to reiterate this was also signed. Taking into consideration the conversation between yourself and Melanie last week, we understand vacation wasn't a viable option. Melanie had called the vendor to offer her professional advice and guidance to ensure the best result for everyone involved. Once again, we are sincerely sorry you feel this way and that unfortunately the assisted selling plan didn't work out on this occasion. We wish you all the best for the future. Many thanks,Strata

1/5

Trustpilot

Someone HELP!!!!!!

Someone HELP!!!!!!Why is it that when I wrote a review people are quick to respond but when I email I get no response, from anyone!After care is a JOKE and none existent.Snags are still NOT sorted and now our front door is not closing properly and letting in a huge draft. Costing us lots of money in heating as it’s so cold.I’m appalled and disgusted with the ‘after care’ strata offer and I will continue to review each day until someone responds to my issues. I will be taking this further now.

Rhiannon · 3 November 2022

Agent replied · 15 June 2024

Good Morning Rhiannon, Thank you for your review. We are sincerely sorry to hear of your disappointment and it is important that we make it right. The marketing department have been in touch with yourself this morning and the issue has also been escalated to our Care Department as a high priority to ensure any issues raised are resolved as quickly as possible. Many thanks, Strata

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Strata's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.