2/5
Rating only, no written review.
Agent replied · 11 June 2024
Hi Julie, We pride ourselves on our excellent customer service and so are disappointed that you have chosen to leave us a two star review. As we cannot find you on our customer database, and you’ve given no feedback as to the reasons for the low review, we can only assume you have no specific issue with the company, if, indeed, you have even dealt with us. Of course, if you have a genuine concern you would like to raise with us, please do feel free to get in contact with me via email - leavenheath@davidburr.co.uk Kind regards, Jack Thornley, David Burr Leavenheath