Trusted Agent profile

Verified

Martin & Co Leamington Spa reviews

4.3

★★★★★ Great

304 reviews across 3 platforms

38 Hamilton Terrace, Leamington Spa CV32 4LY

Part of Martin & Co, see every office.

Martin & Co's Leamington Spa office at 38 Hamilton Terrace is rated 4.3 out of 5 across 304 reviews on three platforms, including 284 Google reviews rated 4.3. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.3 / 5

284

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.2 / 5

16

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

4

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

About Martin & Co Leamington Spa

We specialise in the buying, selling and letting of properties in and around Leamington Spa and have been providing advice, guidance and support to our valued customers since 2007. Sean Driscoll is Director of Martin & Co Leamington Spa. He is a member of ARLA (Association of Residential Letting Agents), and as a landlord himself, has more than 20 years' experience of buying and selling properties. Alongside his expert and dedicated team, he is passionate about finding the right property for the right person, each and every time. Martin and Co Leamington Spa is located in the heart of the town and a short walk from the main parade. Through our straightforward approach, we have developed a strong reputation for delivering outstanding customer service to the people of Leamington Spa and beyond. So, whether you have a property for sale or you are looking for a house to rent, our team at Martin & Co Leamington Spa is always on hand to find the best solution to suit your needs, please do get in touch. Why not get the ball rolling with a free online valuation? Find out what your property is worth in a matter of minutes, and let Martin & Co Leamington Spa get you on the move.

Reviews

Every review we hold for the Leamington Spa office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

We worked with Angel throughout the purchase of our first property. Angel demonstrated great communication to the both of us regarding solicitors/sellers/property updates and was dedicated to ensuring we had everything we needed and getting the job done! No question was too silly and Angel was happy to answer them all within good time. Our experience with Martin and Co made the purchase of our property much easier and we felt reassured using them.

Keris · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

Thank you for your positive review

1/5

Google

I could give zero stars if I could Martin & Co Leamington Spa attempted to deduct 90% from my tenancy deposit based on fabricated and dishonest claims, including a "hole in the wall" that didn’t exist, carpet stains that were clearly documented as pre-existing, and a cleaning charge despite the check-out report stating the property was “cleaned well, my favourite was £175 for gardening for 'half of days work' to the 3m2 back garden where grass was cut week before we moved out. What type of gardener do they use which charge 175 for HALF of days work?! They ignored emails for weeks, then suddenly invented these claims after I escalated the dispute to the Deposit Protection Service (DPS which meant I need to get Solicitor involved). Funny thing is that the day after we moved out, their own 3rd party company came and did inspection, produced a report that literally said 'property is cleaned well'. 3 weeks later I found out that there is hole in the wall, stained carpets and other major damages that suddenly appeared and their greedy landlord wants most of my deposit. When asked to provide evidence, they submitted nothing, and the DPS refunded me full amount by default because Martin & Co couldn’t back up a single claim. Their actions caused unnecessary stress, delays, and legal hassle, all in an attempt to exploit the deposit process and intimidate me into accepting false deductions. This was not a mistake, it was a calculated abuse of the system. Tenancy in Warwick ended 28th of April 2025 and only today 15/07/2025 I got my deposit money back I’ve filed formal complaints with The Property Ombudsman, Propertymark, and Trading Standards, and I will encourage other tenants to do the same. If you’re thinking of renting through Martin & Co Leamington Spa, document everything, expect dishonesty, and prepare to fight for your rights. Avoid them at all costs. I will be taking this further to property ombudsman. IF YOU ARE THINKING OF RENTING AND ARE CHECKING THE REVIEWS, GO TO TRUST PILOT TO SEE MORE OF THESE. Here the reviews are UNVERIFIED and they probably keep asking Google to remove bad reviews to keep the average rating high. See other portals for better picture and dont rent through them unless you absolutely have to. EDIT (in response to Martin & Co's reply): Can I ask why you failed to submit any evidence to DPS that backs your claims? Where was the supporting documentation for your claims, which were ultimately dismissed? Additionally, you state that I was in contact with the landlord, but at no point did I have direct communication. From day one, Martin & Co acted on behalf of the landlord, and to this day, I do not even know the landlord’s full name. Publicly on Google, your manager claims to be “eager to resolve my complaint,” while privately, I received legal threats for this very review. I was accused of defamation for sharing my experience, despite everything stated being factually supported by evidence, including the final DPS ruling in my favour. Reviews based on personal experience, backed by documentation, and shared in good faith are protected as fair comment and serve the public interest. You allege that I demanded payment to avoid escalating to the Property Ombudsman. In reality, I also requested a formal acknowledgment of wrongdoing, a written apology, and fair compensation for legal expenses I was forced to incur, including the solicitor-witnessed statutory declaration and professional legal advice. These were reasonable requests given the circumstances. None were addressed, and instead, your response was to deny any responsibility. What should be said about agency that during times of cost of living crisis delays for months refund of not their money causing us to use extra savings to cover next property deposit, monthly rent along with extra expenses due to moving. In the end DPS rules in my favour meaning all this process and delay was unnecessary

Mwk · 27 July 2025

Agent replied · 22 July 2025

Thank you for your review, we have investigated your comments and have responded to your personal complaint which is not too dissimilar to your review. I am saddened to read that the majority of your review contains false information which is damaging to our business. Adding to the complaint we received where you have demanded Martin and CO pay you money or you will escalate this further. See below timeline of events: • Your tenancy ended April 29th • check out was carried out on 30th April • Landlord instructed Martin and CO to obtain quotes inline with the cleaning and dilapidations noted in the check out report between 1st May, 27th May • A proposal was put over to you which was declined in full with no counter offer on May 28th • Your statutory declaration was rejected on 6th June and the Dispute commenced • The DPS reached a decision and awarded money to the Landlord and the rest was paid to the Tenant on July 14th You were unable to reach an agreement with your landlord, and opted to use the dispute resolution service, this is the main reason why your deposit was not returned by the DPS within your expected time frame. I can also see an email and call log between you and the Property Management team, where we have responded to every query and complaint within reasonable time frames. The claims made against your deposit by the Landlord were agreed to in part by the DPS and money was awarded to the Landlord; you received the rest. I am unsure why you have stated in your review that the Landlord was not awarded any money. I can see the DPS awarded over 20% of your deposit to the Landlord, who (despite our advice) claimed higher than this. We cannot ignore Landlord instructions with regards to claims, only offer advice. The cost of contractor quotes, and the time the DPS took to make a ruling along with the decision reached by the DPS is not something Letting Agents can be held responsible for. This has previously been pointed out to you ahead of you agreeing to use the DPS Dispute Resolution service. Furthermore, the quotes we receive from local contractors are not set or controlled by Martin and Co nor do we profit from Landlords successfully claiming money from tenant’s deposits. Martin and Co has not played a role in you losing some of your deposit due to dilapidations caused during your tenancy. Martin and CO do not make money from deposit claims, we act on Landlord instructions to get deposit disputes resolved as quickly as possible. You are already in communication with our Branch Manager Henry, who is very eager to see your complaint resolved fairly, the same way your deposit dispute was concluded. Martin and Co pride ourselves on following the law and correct procedure with all that we do, we happily work with good Tenants and Landlords, and see that fair rulings are made for both parties. We feel the outcome of your deposit claim was justified and the DPS share this opinion in their final ruling.

5/5

Google

We have been using Martin & Co to rent our property for many years now and the service we get is second to none. The team that Henry has put together, especially Lieann and Sereena genuinely care about the upkeep of the house and any issues are dealt with extremely quickly. Any Landlords looking to rent their property in Leamington Spa need not look further than this company! I would like to personally thank the team for their excellent service.

Noel · 20 July 2025

Agent replied · 22 July 2025

Thank you Noel, it's always a pleasure receiving honest reviews from our customers. We appreciate your business!

1/5

Google

I had a generally smooth tenancy and always paid my rent on time, as I’m a working doctor and keep things organised. Unfortunately, since moving out, it will be almost a month now and my deposit still hasn’t been returned. I’ve followed up several times but haven’t received a clear update or timeline. I hope this can be resolved soon, but based on my experience, communication after moving out has been disappointing. It is very frustrating to deal with such problems and keep emailing reminders without any resolution.

A · 23 July 2026

Agent replied · 23 August 2026

Thank you for your feedback. Can you please email henry.hammond@martinco.com and confirm your full name and the property you rented through Martin and CO. Thank you

5/5

Google

We had a really fantastic experience with Martin & Co from the get go. Special mention to Chloe Teasdale for being so friendly, professional, and helpful throughout the entire process of us viewing, signing for, and starting a new tenancy. Everything was smooth and looked after and communication was absolutely brilliant. We couldn't recommend Chloe and Martin & Co any higher. We're so happy in our new tenancy and so grateful.

Amy · 27 July 2025

Agent replied · 27 July 2025

Thank you 🙏 …

5/5

Google

Paul is an amazing estate agent. The reason we picked Martin and Co, primarily due to Paul, was that he has honesty and integrity. We trusted his advice implicitly, which was based on years of experience. He worked incredibly hard and diligently during the course of the sales process. His communication was excellent throughout and kept us informed at all stages. I would definitely recommend Paul and Martin and Co. Thanks for everything, Paul.

Chelle · 21 June 2025

Agent replied · 22 July 2025

Hello, thank you for your excellent review. We're really pleased we delivered for you.

5/5

Google

Just like to say thank you to Lianne for doing a inspection on our rental property. Very professional and letting us know the landlord is happy with us.

Donna · 23 July 2026

Agent replied · 23 August 2026

Great feedback, thank you Donna.

1/5

Google

Avoid this estate agent. They have terrible communication and it'll end up costing you. When I moved into a rented apartment, it clearly hadn't been cleaned beforehand (there was stray food left in the cupboards) and there were lots of outstanding maintenance issues. It took repeated calls and emails to get them to do anything about it. The property also required some damp proofing, which was arranged before I moved in, and afterwards I was left with an exposed wall in the bedroom for months before they finally got round to sending someone out. Despite all these issues when it came to my renewal they wanted to increase the rent by £100 (more than 10%). I asked for a smaller increase of £50. Weeks went by without a response and I had to chase them up again. Eventually they said no to a smaller increase, but at this point it was only a month until the lease was due to expire so I was stuck without enough time to find and move into somewhere else. They were nice during the initial viewing and before I moved in, but once I actually became a tenant it was a bad experience.

Mark · 25 February 2025

Agent replied · 14 February 2025

Hi Mark we are looking into this, however we have no record of you renting with us nor any records of the cleaning and maintenance works you mentioned. Could you call our Branch Manager Henry Hammond to discuss this further please? 01926889054

5/5

Google

I recently rented a fantastic flat in Leamington through Martin & Co, and the experience has been outstanding. Chloe provided exceptional service, she was professional, responsive, and truly understood my needs. Her proactive and efficient approach made the entire process seamless, allowing me to secure the perfect flat despite the challenging rental market. Even after moving in, Chloe and the Martin & Co team have been prompt and helpful in addressing any questions I’ve had. I’m extremely happy with their service and would highly recommend Chloe and the team at Martin & Co.

Mihir · 28 January 2025

Agent replied · 28 January 2025

Great to hear from you again Mihir! thanks for the review!

2/5

Google

I was renting with Martin & Co. for several years. Initially, the moving in process was fine, although the property was quite dirty and I spent several days cleaning (especially, the washing machine, it took me 2 years to remove the mould from the previous tenant). It took a while until the promised replacement of the cooker and other items took place (> 6 months). Rent went up several times during the tenancy without reasonable explanations. Moving out was a very unpleasant experience. I asked whether someone from the agency wanted to be present when I was moving out, but they repeated that an independent company would file a report on the status of the flat and would take a look at the it once I moved out. It took months to receive the report and several months to receive some parts of my deposit as I was charged for completely ridiculous items. Rent with open eyes and make sure to have everything documented when moving in/ out!

Katharina · 13 January 2025

Agent replied · 28 January 2025

Hello Katharina we're sorry this took so long, we were waiting for instructions from your Landlord. We cannot make decision relating to deposit claims on behalf of your Landlord, and your check out report did flag up some issues. I understand this matter is now resolved. You were a superb tenant, good luck with everything going forward!

5/5

Google

I recently purchased a new home, and the process was incredibly smooth and efficient thanks to Paul Averis at Martin & Co Leamington Spa. Paul was excellent in every aspect of his service, professional, attentive, and always ready to help with any questions or concerns. He truly went above and beyond to ensure everything was handled promptly and to the highest standard. I couldn’t be happier with my experience and would rate Paul and Martin & Co Leamington Spa a well-deserved 10 out of 10. Highly recommended!

Sonia · 4 January 2025

Agent replied · 28 January 2025

Fabulous feedback, thank you Sonia!

5/5

Google

I’ve been with Martin and Co for almost a year now and they’ve always been on hand to help with issues instantly. This morning I had an issue (my key snapped in the lock) and they were there within the hour. Lieanne was very quick to respond and extremely helpful 😀 …

Chris · 24 October 2025

Agent replied · 24 October 2025

Thank you

5/5

Google

I rented a house in Stratford-upon-Avon, through Martin & Co. for just under 2 years. My initial intention was to stay for a much longer term, however, my circumstances changed and I was offered the opportunity to buy my own place a few months before the end of my second lease term. Martin & Co liaised with the landlord to allow the house to be marketed early and a new tenant was found, effectively releasing me from my lease early. I found my correspondence was replied to quickly and I was kept informed throughout my tenancy. I did have an initial plumbing problem, which was rectified - Martin & Co. arranged for a plumber to call and fix the issue. Necessary utility and property inspections were arranged with ease and at my convenience. At the end of my tenancy the deposit was released in a reasonable time (just over 2 weeks). The independent vacating report was accurate and acceptable. Finally, I thoroughly enjoyed living in my rented house and would have stayed, had my circumstances not changed. Thank you.

Kevan · 30 March 2026

Agent replied · 23 August 2026

Thank you for being a responsible and honest tenant Kevan, we would be thrilled if you rented from us in future.

1/5

Google

Martin and co. seems to do a perfect job uptil viewings and closing the flat, We never received an inventory and had to remind the agency multiple times and still havent received it. Everything in the flat seems either broken, mouldy or dirty. Inventory is extremely basic and the agencies responsibility if they are handling the property. There is just no assurance and all im hearing consistently in a flat tone is that the landlord hasnt responded to any of our queries. They were keen on letting the flat out asap but have done nothing to ensure the flat is maintained and the tenants need everything in order to have a smooth move in. Edit: We haven't been called by a Henry or received inventory or signed receipt of said inventory as it is still with the landlord (who conducted his own independent inventory) as clarified by a member of martin and Co over call. I'm not sure why the odd response to my review. Happy to ammend my review if concerns are resolved. Thanks

Diksha · 29 October 2024

Agent replied · 3 November 2024

Thank you for your review. we are fully aware of the issues with the property and your Landlord has already made contact with you and us to set out the plan to put things right. As we have previously mentioned we are reliant on your Landlord giving us instructions on how we can rectify the issues. The inventory has been sent to you and you have confirmed receipt, the document is a 23 page schedule including photos and descriptions of the property and items in the flat. We have previously mentioned to you that you have 7 days to cross reference this document, agree to the condition or make changes. We will continue to support your Landlord in getting the property to the correct standard. We thank you for bearing with us. Our Branch Manager Henry Hammond has made contact with you this morning to ensure you are looked after and the situation is dealt with. Thank you again.

5/5

Google

Martins were thorough and fast in their communication during the many years they managed my property. I can fully recommend them.

Vanessa · 23 May 2026

Agent replied · 23 August 2026

Excellent feedback, thank you.

4/5

Google

Lieann from Martin and Co. has been of great support and help over the 2 years that I have been renting through them. She has been timely and professional in her responses, and has been patient with requests. Thank you Lieann for all the hard work and support.

Mani · 23 June 2026

5/5

Google

Great experience, Angel and Paul were amazing during the sale of my property. Going above and beyond to ensure a difficult sale still went through. HIGHLY RECOMMEND! Thank you!

Adam · 16 March 2026

Agent replied · 23 August 2026

Thank you Adam, we hope you've settled into your new place.

5/5

Google

I have had the best customer service from Martin and co. We dealt with Paul Averis from the very start and he dealt with all our enquiries very efficiently and promptly. Communication was kept with us all the way through and when we were …

Iqbal · 13 October 2025

Agent replied · 21 September 2025

Thank you

5/5

Google

Martin & Co (Leamington Spa Lettings) provide perpetual assistance with my Lettings and have done consistently for over 17 years. Lieann Robinson has provided me with a professional service and peace of mind that is in line with the values and customer care provided by Martin & Co. She has always been on hand to provide guidance and assistance whenever requested. This is always done with a pleasant and personable but very professional demeanour. It is clear she is fully aware of all aspects of my rentals and acts often unprompted to ensure I get the best service available. This, as a busy professional provides great comfort and peace of mind. In addition Lieann ensures her utmost to ensure my tenants are well looked after and catered for which in turn makes for a great relationship between us all and of course increased tenancy. With this she demonstrates her commitment and care for all. Lieann is of great benefit and assistance to myself and a credit to Martin & Co. Martin & Co have both myself and my tenants at heart and I would not consider using any other letting agency.

Tony · 23 July 2024

Agent replied · 14 August 2024

Thank you Tony, it's always been a pleasure to work with you.

5/5

Google

Sometimes one might not be sure whether it's right to move, right to stay, and which direction would make sense both financially and personally. That's where Martin & Co help, and specifically Paul Averis from Martin & Co. Their approach is one of listening, making sure they understand a client's environment and needs, often identifying ones the client might not have been aware of themselves. Then their industry knowledge and expert insight is brought to bear. All of this in a consultative manner, putting client first at all times. I would highly recommend Paul Averis in particular, should you be thinking of your next property move.

Fraser · 15 July 2024

Agent replied · 14 August 2024

Thank you Fraser, we really appreciate your feedback.

5/5

Google

Leah Bowen, Lettings Manager has been very professional for my rental property viewing, excellent communication while keeping informed of viewings. I am impressed with the services and look forward to continuing with the services in near future

Meenakshi · 2 December 2025

Agent replied · 13 April 2026

Leah is great, we're pleased you agree. We hope you consider our services again in future.

5/5

Google

Martin and Co have been really helpful in finding us a new home and Leah has been amazing during the whole process!! We would recommend.

Libby · 13 March 2026

Agent replied · 13 April 2026

We're thrilled you've had a positive experience with Martin and Co and more specifically our superstar lettings negotiator Leah! Thank you for your review.

5/5

Google

Angel and Paul were great at helping us buy our first home. Their communication was great and able to help with any queries we had quickly. Thank you!

Issy · 13 February 2026

Agent replied · 13 April 2026

Thank you for your review Issy! we're thrilled to have delivered for you.

5/5

Google

I have been renting with Martin & Co for just over 12 months. They are very responsive to any emails and issues, and also seem keen to ensure that tenants maintain the properties they are in - good news for any Landlords! All contracts are maintained and delivered via a portal which is very efficient and user friendly. I would actively recommend.

Rebecca · 30 March 2026

Agent replied · 23 August 2026

Thank you for your review Rebecca, Tenants as well as Landlords are very important to us. We always offer a high level of service to all customers and clients. I'm pleased you agree.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Martin & Co's Google reviewsLeave Martin & Co a review

Questions about Martin & Co Leamington Spa

How many reviews does Martin & Co Leamington Spa have?

Martin & Co's Leamington Spa office has 304 reviews across three platforms: 284 on Google, 16 on Facebook, 4 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Martin & Co Leamington Spa's rating?

Martin & Co Leamington Spa is rated 4.3 out of 5 across all 304 reviews, and 4.3 out of 5 on Google from 284 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Martin & Co's Leamington Spa office?

Martin & Co Leamington Spa, 38 Hamilton Terrace, Leamington Spa CV32 4LY.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.