Every review we hold for the Ilford office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
GooglePoor service, took down payment and told me that my rental offer was agreed and we talked with the landlord and everything was fine and agreed.
After few days( after we bought things for the new house) they decided to cancel the rental offer and pay us the down payment.
Shame on you and shame your company for doing these to people, I really hope only good businesses work in this field and not shady.
I hope people check these reviews before they do business with you.
Shiran Β· 16 April 2023
Agent replied Β· 13 June 2024
Good Afternoon, May we request you to contact us to discuss which property and may we know if you passed the references please, there can be many reasons why the offer is not agreed or turned down. It can be the property is not available anymore or references. We will request you to contact us to discuss further. Thank you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThey provided me with wonderful house and good service , very pleased with the entire team , Laxmi , Raj and team , would recommend tenants to use this agency.
Shiplo Β· 16 April 2023
Agent replied Β· 13 June 2024
Thank you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCranbrook Lettings is a great company that truly cares about its clients. The team is professional, friendly, and always available to answer any questions or concerns. Their quick replies and efficient service made the whole process easy and stress-free. Whenever I needed help, they were always there to provide the best solutions and support.If you're looking for a property, I highly recommend Cranbrook Lettings for their excellent service, reliable advice, and caring attitude.
Parvin Β· 5 March 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a good experience with Cranbrook lettings. They were readily available at all times when we needed them especially, our agent Mr.Sudan. He was very helpful to us. He helped us alot to complete all our processing during this time. Thankyou Cranbrook Lettings..π β¦
Priya Β· 16 November 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAmazing service. I would recommend them for anyone who needs urgent and suitable accommodation. They help me and my family settle in the new flat efficiently and effectively. Thank you Minakshi, Sudan and Laxmi for your endless support and help.
Masum Β· 16 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had a fantastic experience with Cranbrook Lettings. They made the whole process of letting my home smooth and stress-free. The team was professional, friendly, and always kept me updated. They found great tenants quickly and handled everything efficiently. Iβm very happy with their service and would definitely recommend them to anyone looking to let their property.special thanks for lekshmi for your sevice.
ANJANA Β· 27 April 2025
β
β
β
β
β
1/5
GoogleEdit: 1) Was connected with/worked with different agents throughout my time here, seemed to be little communication sharing as I would have to explain the same thing to different people
2) Because of the lack of communication between workers I was told certain requests regarding the apt would be taken care of (by Shanu at the showing) but told later it's not possible (by Laxmi)
3) When working with Laxim, it was near impossible to get her on the phone, it would take approx 2-3 emails, and 2 phone calls to get in touch with her, only to have her say she is busy and would call back soon..which she never did. I had to start contacting her collogue (Shanu) who was much more helpful, to transfer me to Laxim if I ever wanted to get any information (I have emails and call logs to prove, we spoke multiple times only after a barrage of attempts on my part)
4) Made unreasonable requests and became upset and yelled at my guarantor over the phone when we denied these requests
Original: Very rude, would leave many messages with them and no one would call back, wanted to get you off the phone as quick as possible
Christian Β· 16 April 2022
Agent replied Β· 13 June 2024
Dear Christian, we understand we were Negotiating a Apartment for you and we did speak to you and since it did not work out regarding furniture , the holding deposit was also refunded. May we know why you felt that we got off the phone quick please. We apologize if you felt that way however as per our records we spoke with you and your guarantor number of times. We would request you to remove or correct the review if possible. Thank you.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleWorst worst worst lettings. These guys make money, they are just for the sake of money. I don't recommend this to anyone. Beware if you are taking any rooms from them. Don't know on which day you gonna stay on the road by losing money . I am telling you from my personal experience guys
Sri Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 13 June 2024
Dear Sri Latha:
Good Afternoon. As informed before , we do not let rooms nor we have you as a tenant in our system. You have written this review second time now however we have requested you to contact us directly so that we can understand which property was let to you. Otherwise we would request you to remove this review as it is not correct to write to company if you have not dealt with us. Please confirm. Thank you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCranbrook Lettings helped me in finding right tenant for my property. Fantastic job , they have been clear in providing right information and
made it simple - thank you cranbrook Lettings
Panduranga Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 8 December 2024
Thank you. Cranbrook Lettings Ltd.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleBasically I liked the house I viewed but they have done everything wrong, not willing to answer questions and not willing to view the house properly, the guy who showed me the house was very rude.
I am guessing this works for you but it doesn't work for me, I recommend others to act like me and eventually only the good agents will have business.
Gal Β· 16 April 2023
Agent replied Β· 13 June 2024
Good Afternoon Gal Nimova, we Apologies you felt this way, we always make sure our customers are fully satisfied and happy with the service. We would request you to contact us to discuss how we can help you further. We also checked our records and we do not find any applicant viewing any property by this name. Please contact us and we can surely resolve the same. Thank you.
β
β
β
β
β
1/5
YellUnprofessional and lying people
This agency playing with people time and they lie to you in the face.They added a flat on Tuesday on Rightmove. My wife sent a request on email on late that that day.I went next day in the morning at the agency and talk face to face with lady that manages that flat, and I gave them all details even more I said to her that my wife made the request on email. She didn't not even tried to find the email saying that take time but she says to me that the flat is not free for having views at this moment.My wife called them at lunch time and they said to here that they have already an offer and if the offer is not accepted they will call her back.After talking my wife, I went back to the agency and asked the lady why she did not told me that they have an offer and let me to spend time on trying to get a view.The lady laughed in my face and said that she didn't say anything of what she said to me the first time we met, even more that she had views on Saturdays and she got an offer.
AndreiS-29 Β· 3 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellence staff. Polite and decent. Very responsive. Makes things easy and straight forward. Very professional and guide you well through the process. Very high level of communication. High quality properties and well cared for.
I highly recommend this agency and itsβ staff:
Shakira, Sudan
Nazim Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 8 December 2024
Thank you . Cranbrook Lettings Ltd.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCranbrook Lettings exceeded my expectations. Shakira's professionalism and guidance made the rental process seamless, and Lakshmi and Sudan's management ensured a hassle-free living experience. I'm grateful for their exceptional service and highly recommend Cranbrook Lettings to anyone seeking a reliable letting agency.
Jyothika Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 8 December 2024
Thank you . Cranbrook Lettings Ltd.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had a wonderful experience from start to finish. The team provided full support and promptly responded to any requests or queries I had. I will definitely recommend your services to my friends and family. Additionally, when we consider a mortgage in the future, we will certainly use your services again.
Nikhil Β· 14 March 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI got one property in this month
Really i like it
They give me on time
Karthic Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 8 December 2024
Thank you . Cranbrook Lettings Ltd.
β
β
β
β
β
4/5
GoogleThanks Laxmi for all your support.
Shanavas Β· 16 April 2023
Agent replied Β· 13 June 2024
Thank you Shanavas.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had an excellent experience with Cranbrook Lettings. From the very beginning, the team was professional, friendly, and incredibly responsive. They made the entire letting process smooth and stress-free, always taking the time to answer any questions and provide clear, honest guidance.
Ramya Β· 7 June 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a great experience with Cranbrook Lettings. All the staff are very helpful and friendly. They ensured the process was very smooth and answered any queries quickly.
Beatrix Β· 16 October 2025
β
β
β
β
β
5/5
YellFlat 8, Vishnu Court
The staff at Cranbrook are very friendly and efficient. Sudan was fantasy throughout each stage of the process. Thank you for Laxmi and Meenakshi for all support.
JujjavarapS Β· 2 September 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAbsolutely brilliant from start to finish and SUDAN always making sure we are ok with everything that is going on. He is very professional , helpful and always went above and beyond for me !
Would recommend this company 100% and so friendly and efficient.
The staff at Cranbrook are very friendly and responsive to the needs of tenants, especially when it comes to any kind of procedure.
I would have no hesitation in recommending their services.
Shakira Β· 16 April 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleQuick service & very trustworthy..Shakira did an excellent job helping with all the procedures to get the property. there were no hidden fees. It was a great experience!β
Vishnu Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 8 December 2024
Thank you . Cranbrook Lettings Ltd.
β
β
β
β
β
1/5
YellFrom my experience with them I don't recommend at all
Saw an house with them few months ago which I liked but the agent was very rude to me and told me to speed up while I was viewing the property.Second time I viewed an house with them ( didn't know at that time it's the same company as my wife sent me to see this one) everything was agreed with the landlord and then all of a sudden( after giving holding deposit!) Everything got cancelled with no real reason on why the deal got cancelled, when I talked to them on the phone they didn't want to elaborate and were very rude( just like my first experience)This review is totally genuine and don't report this again, this is my view on your poor services and you need to accept it, they also breached GDPR once after I told them to not contact me for removing my reviews, I suggest others that had similar experience with them to do the same, thank you.
GalN-1 Β· 5 August 2022
β
β
β
β
β
5/5
YellShariful shazal
Very good lettings agent. Staff are behaving politely especially Mr Raj is truly gentleman . Lacsmhi is good lady. They are try to solve tenets problems as quick as possible. Absolutely highest rating lettings agent in East London area.
SharifulS-1 Β· 27 May 2021
β
β
β
β
β
5/5
YellCranbrook Letting Ltd Highly recommended
We found a property to rent through the Cranbrook Lettings Ltd team who were very helpful and thorough with our search. We dealt mainly with the Mr. Sugan and heβs team who arranged all paperwork quickly and efficiently to ensure that we were able to move in.Thank you to the Cranbrook Letting team for making our move effortless. We would definitely highly recommend. Thank you again
ChinthakaP Β· 4 September 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.