Every review we hold for the Herne Bay office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleReally great customer service. Efficient. From beginning to buying x thank you
Julia · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Dear Julia,
Thank you for your 5 star feedback. We are delighted to help. Stay safe.
Kind regards
Sam Dalton
Senior Operations Director
Wards Estate Agents
★★★★★ 5/5
GoogleOutstanding service from Graham & the team. Can't recommend highly enough. A pleasure to do business with !
Chris · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleHave no problem in recommending wards brilliant from start to finish thank you
Mark · 16 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleStaff great, will bend over backwards to assist you.
Gary · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hello, thank you for taking the time to leave a review. Many thanks,
Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleGrace and Mike couldn't have been more helpful. Our move was very stressful but we were kept informed at every stage, thank you
Yvonne · 16 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleJust the right place to he.
Ahmed · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleSold very quickly with many viewings. All the staff very helpful throughout
Denise · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly and efficient, I would definitely recommend them.
Julie · 16 June 2020
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 4/5
GoogleHelpful and friendly service!
Nigel · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 1/5
Googlenon professional, very disappointed, we see a property for rent in Faversham Abbey-fields, and lady from agency ignored us and rushed us
Marius · 17 June 2017
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Duncan · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Duncan
Thank you for your 5 star rating. Have a great day!
Kind regards
Sam Dalton
Senior Operations Director
Wards Estate Agents
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Haley · 16 June 2022
★★★★★ 2/5
GooglePoor communication
Dylan · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Dylan
We are sorry if you have been dissatisfied with the service that you have received.
Unfortunately, we have been unable to identify you on our records based on the information that you have provided and we are therefore unable to investigate your review.
We would kindly request that you contact our Customer Relations department on 01702 540802 or at customer.relations@arunestates.co.uk so that we may discuss the matter in more detail with you.
Kind regards
Wards
★★★★★ 4/5
GoogleHelpful
Mark · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Mark,
Thank you for your recent feedback regarding our Herne Bay branch.
Kind regards
Sam Dalton
Senior Operations Director
Wards Estate Agents
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Susan · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Susan,
Thank you for posting 5 stars!
Kind regards
Sam Dalton
Senior Operations Director
Wards Estate Agents
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Roberta · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Roberta,
Thank you for posting 5 stars.
Kind regards
Sam Dalton
Senior Operations Director
Wards Estate Agents
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Scott · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Stephen · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Sol · 16 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Debbie · 16 June 2020
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Ann · 16 June 2020
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Derek · 17 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Neil · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
★★★★★ 5/5
GoogleHelpful.
Hellin · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,
Wards of Kent
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.