Every review we hold for the Haywards Heath office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Vicki · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Dear Vicki Williams, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
S.ABDUL · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Hello S.abdul Hameed Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Deonah · 22 June 2023
Agent replied · 21 June 2024
Dear Deonah Malandu! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Gabriel · 22 June 2022
Agent replied · 21 June 2024
Thank you Gabriel for providing your feedback. I am sorry to read that you were dissatisfied with your property search experience, however confirming income records is part of our registration process to ensure that you're proceedable if successful with a property application. If you would like to discuss and of the detail directly please do contact me directly on ahills@leaders.co.uk.
Adam Hills
Senior Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Delma · 22 June 2022
Agent replied · 21 June 2024
Dear Delma Kuriakose, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Haywards Heath branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Anish · 22 June 2022
Agent replied · 21 June 2024
Dear Anish Joseph! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Heather · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Heather Mcauley, We strive to ensure that all our clients have a positive experience with us. Could you please reach out to us directly by calling us on 01344 753104 or writing to us at customerrelations@lrg.co.uk so we can take a look into what went wrong in this instance? Many thanks, Leaders Estate Agents Haywards Heath
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Tom · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Tom Humphrey, we're saddened to see that our team in Leaders Estate Agents Haywards Heath have received a low star rating. We'd really like to address this situation with you as we want to see how we can turn your experience around and improve our services moving forward. If you are willing to do so then please reach out to us on 01344 753104 or write to us at customerrelations@lrg.co.uk. Kind Regards, Leaders Estate Agents Haywards Heath.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Jonathan · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hello Jonathan Morris Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Leaders Estate Agents Haywards Heath
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Princess · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hello Princess Elah Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Leaders Estate Agents Haywards Heath
★★★★★ 2/5
GoogleUnprofessional.
Triff · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear Sir/Madam, we appreciate your honest feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience with the Haywards Heath office. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, please email customerrelations@lrg.co.uk
Kind regards, Mandy Klopper, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleHighly recommended
Olumide · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Olumide Jokomba,
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Haywards Heath branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Debbie · 22 June 2020
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Benjamin · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Benjamin, we are disappointed to see your low star rating. We would really like to discuss your rating further and to see if there is anything that we can do to turn your experience into a more positive one. At your earliest convenience please reach out to the branch directly on 01444 450580 so they are able to obtain more information or alternatively write to us at customerservice@leaders.co.uk. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Oscar · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Bis · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
M · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Peter · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Peter, thanks for taking the time to leave us a review following your experience with the team at Haywards Heath. We're happy to see that the team have been able to achieve such a high star rating. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Mitch · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Mitch, we are so pleased you enjoyed your visit to Leaders Haywards Heath!
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Nigel · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Nigel, we are sorry that you have had a negative experience. We would like to investigate this further, please contact customerservice@leaders.co.uk with the property address and names of the staff you have been dealing with so we can look into this.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Ann · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Ann, many thanks for leaving a 5 Star rating.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.