Trusted Agent profile · Havant

Beals Havant reviews

4.8

★★★★★ Excellent

1,897 reviews across 3 platforms

10 West Street, Havant, PO9 1PF

Beals's office in Havant, at 10 West Street, is rated 4.8 out of 5 across 1,897 reviews on three platforms, including 83 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

83

Reviews on Google

This office

Facebook logo

1.0 / 5

1

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

1,813

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Havant office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Brilliant Letting Agents

I have worked with Anstey Lettings (now Beals) for the last 4 years and in particular with Rhys. He and the team have been brilliant. They have found excellent tenants, very efficient and reliable. I wouldn't dream of going anywhere else. I was a bit worried when the company had changer name but was relieved to find Rhys was still there and as helpful as ever!

Alma · 16 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi Alma, Thank you so much for sharing your feedback with us. Rhys was delighted to hear this. We hope you have a great day!

5/5

Trustpilot

Professional and reliable

Very professional from the start and helpful in all my enquiries.Was shown around the property by Billie and she was informative and told us everything we needed to know as well as explained everything involving payment clearly.I spoke to Shelby on the phone a couple of times and she was also helpful and was patient when having phone trouble trying to pay the deposit and lastly Jasmine who we signed the forms with and has helped me as well with the referencing process.Could not have asked for a smoother process and team to help and would 100% recommend to anyone to use Beals in southsea

Ben · 26 January 2023

Agent replied · 19 June 2024

Thank you, Ben, for reviewing your experience at Beals Southsea Office! Billie, Shelby and Jasmin will be overjoyed to hear your positive feedback :) Our staff are handpicked for their customer service, professionalism, and knowledge. We hope you have a great day.

1/5

Trustpilot

Yes honesty is a must

Yes honesty is a must! We rented a property through Beals, Parkgate for 4 years. During our time we greatly improved the property for the landlord, new Lino, carpets re decorated etc. always communicated for permission to do so & what we got in return was no thanks, just a cock n’ bull story that the landlady wished to terminate our tenancy after 4 years to move her ailing, elderly mother into our rental. We now understand this was just a lie, of which Oliver Sourmenidis, the letting manager of Parkgate was complicit. I am telling you this in all honesty, something that our letting agents know nothing about!

Mrs · 15 January 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Mrs Wilson, Thank you for taking the time to leave a review of our services - we’re really sorry to hear you were disappointed with your experience.This is not the sort of feedback we normally receive. Having investigated with our Park Gate office unfortunately as inconvenient as these things may be we could not forsee the landlord's change in circumstances.If there is anything else you would like to discuss, please do get in touch! If you send an email to info@beals.co.uk as soon as possible we can then take steps to look into this.We hope to hear from you soon.

5/5

Trustpilot

An enormous thank you to Lisa Holden…

An enormous thank you to Lisa Holden for getting us over the line at the eleventh hour after a lengthy and stressful conveyancing process. So grateful.

Mandy · 2 June 2026

5/5

Trustpilot

This is my first house renting…

This is my first house renting experience in England and it has gone very well with the expert guidance and professionalism from Jessica Bishop. Jessica has gone above and beyond to remove as much stress from a very stressful process for me. Thank you Jess for all your help, it has been greatly appreciated, i am looking forward to settling in to a lovely house.

Glen · 31 January 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi Glen, Thank you for your lovely review. Feedback like this means the world to us. Jess was delighted to hear you had such a great moving experience with us! We hope you have a great day! :)

5/5

Trustpilot

Our Beals Experience

The agent who showed us round for our viewings (Louise) was brilliant and it showed throughout our interactions with her. From introducing us to an excellent, knowledgeable mortgage advisor, to doing extra viewings for parent/parents in laws to chasing up issues we needed help with. I would give more stars if I could.We felt heard and any time we needed things explained to us, it was done professionally, non-beratingly and clear.So thank you Lousie and Beals for helping us buy our first home.

Chi · 22 November 2024

1/5

Trustpilot

Unprofessional and LIARS!!!

This is directed toward the portsmouth's north end brunch!The worst and the most scumbag people I had ever dealt with..... This is my months of honest experience and pure frustration dealing with beals.There are just too much to voice out here so I'll only give a few key examples here only.Me and my partner we're looking toforward to our new life relocating to portsmouth due to my new job and we approached beals north end for help with us looking for a new place to rent. This disrespecful person jasmin is the so called agent we're assigned to deal with. This unprofessional of a person literally lack soo much communication skill that soo many things were miscommunicated from the start...1. We were under the impression that the unit will be partly furnished. We were informed that the minimal amount of furniture will be left behind for us to use like just a sofa in the living room only. We have our own furniture to move in with but on the day we collect the key for checking. The place is pack full with furniture, including beds in bedroom and a dining table in livingroom just to name a few. This forced us to for-go our own furniture.... We called jasmin about this and she does not even sound like she cares at all on the phone. Just kept saying the owner does not want to take away the furniture....2. On the initial call, both party agreed that the owner does not mind with pets. But when comes to closing the deal, we got thrown with a curve ball saying the owner want a raise because we have a pet... This is utterly the most disgusting attitude towards animals and the worst level of communication... Because of this, we're are forced to pay more just because we have pets. The worst part is, we didnt end up bring our pet with us in the end due to the chaotic BS and drama we have had to deal with these scumbags. Causing soo much metal stress and depression to my partner because our pet cannot come with us....3. Issues with the house was initially reported early on during the day we moved in. We live there for roughly a year+. NONE of the issues reported ever got address or fixed.... To the point it is soo ridiculous that on the week we plan to move out, only the handyman came by to only access the things that require fixing.... How much lower can these stupid people go down to the bottom of the barrel regarding their communication and professionalism...At the end of the day when we moved out, we did send an email to the main beals email notifying them we are retuning the key on a set date. But some how jasmin amazingly able to missed the email again. Saying that she was not inform regarding us returning the keys. Thats the final draw, we are absolutely done with dealing with these useless and brainless people.I honestly dont know if this is just a problem with portsmouth north end brunch issues or if this is an issue for the wider beals company but beals management team, if you are sincerely listening and if you do have a genuine human heart. Please clean up your act, this is no way to treat customers like that. We have all the email conversation archived as proof of evidence if needed.And as for jasmin, lucy and that one old guy that work with them, SHAME on you all for your disgusting treatment towards us!!How about grow a heart and be kinder and fairer towards people for a chance. Try that for once in your life.

W · 21 November 2024

5/5

Trustpilot

Amber Shaw of Beals. A total gem!

It takes a lot leave your beloved property in the hands of somebody else to look after on your behalf. Amber from Beals completely has my back and her cheerful and professional disposition is very much appreciated. Her communications are rapid, accurate and informative, even if the news isn’t good. She is constantly raising the bar in terms of customer service and professional conduct and is a credit to her employer. I know Amber is part of a team at Beals, and there are others who I'm delighted with too, but she totally has my trust where my flat is concerned.

John · 21 November 2022

Agent replied · 19 June 2024

Thank you, John, for reviewing your experience at Beals Fareham Office! Feedback like this means the world to us! Amber will be overjoyed to hear your positive feedback :) Our staff are handpicked for their customer service, professionalism, and knowledge. We hope you have a great day.

5/5

Trustpilot

Great communication and easy to deal with

Purchasing through Beales has been really smooth. Despite there being a lack of communication from the solicitors on both sides, Emily has been attentive and on the ball, keeping in contact and making sure we are on the same page. She has been professional yet personable throughout and has been a pleasure to work with. I would seriously consider selling through Beals when the time comes.

Alex · 20 December 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Alex, Thank you ever so much for taking the time to review Beal's. Emily and the rest of the team are pleased to hear this! We hope you have a lovely day! :)

5/5

Trustpilot

Georgia was great sending over a…

Georgia was great sending over a brochure for approval which was slightly adjusted with no problem and soon after we were live. Great service

Paul · 4 June 2026

1/5

Google

The Manager at Beals Havant is extremely unprofessional and uncompassionate to the Nations's needs. He came into the Covid Vaccination Pharmacy and remonstrated the vaccinators and volunteers to stop providing boosters to the Havant population as it was affecting his profit levels and tried to stop the pharmacists from working!! Beals Estate Agents should be appalled by this man and his team for trying to stop people from becoming protected and preventing them from dying. Whilst the local shops have ALL offered support including free teas & compassionate support for the Royal Voluntary Service I work for, he has being trying to stop the Covid vaccinations because it affects his profit. He has been an hinderance and caused a lot of upset to the Royal Volunteers. Avoid this Estate Agents at all cost.NegativeProfessionalism

Susan · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi Susan, Thank you for taking the time to leave a review of our services - we’re really sorry to hear you were disappointed with your experience. This is not the sort of feedback we normally receive and we can assure you that the matter will be thoroughly investigated. Please could you send an email to feedback@beals.co.uk as soon as possible to discuss the details of the problems you encountered and the property address in question so that we can take steps to resolve this situation. We hope to hear from you soon.

5/5

Google

Just wanted to come on mention how fantastic and efficient Chloe at the Havant branch has been with getting our house valued. Even with me having covid and needing to postpone, she was aware of our time restraints and worked round us to make sure as soon as we were covid free we were attended to immediately and rescheduled. Thank you Chloe, I’m sure you are and deserve to be a very much valued member of the team. :)PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Gemma · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi Gemma, thank you for taking the time to review Beal's Havant! We are glad you are feeling better. Feedback like this means the world to our team, as they are handpicked for their outstanding customer service and expert local knowledge. We have passed along your feedback to Chloe who was very grateful for your kind words. We hope to see you again in the future, have a good day :)

5/5

Google

Being an expat on a new country could be so daunting, its hard to deal with people and trust is always an issue. Fortunate for us, my wife met Hollie Goward. She gave us a thorough walk-through of what to expect, what we need and what to do to make our shift to our new house in a new country. If you think you deserve high quality professional service that you could trust, I highly recommend Hollie and Beals Estate Agents & Surveyors. 5 Stars!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Marc · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi Marc, thank you for taking the time to review your experience with Beal's Havant! Feedback like this means the world to us. We handpick our staff for their outstanding customer service, professionalism and expert local knowledge. Your positive feedback has been passed along to Hollie to which she was very grateful! We hope you have a good day :)

5/5

Trustpilot

A stressful time made easy, thank you!

I just wanted to say a massive thank you to Zoe who works for your Havant branch. We were recently given notice as our landlords were selling the property and wewere super stressed but after walking into your offices we were greeted by Zoe who made finding another place to rent such an easy, stress free process. No question or job was too big. She went above and beyond and I honestly couldn't thank her enough. Would highly recommend

Hayley · 27 October 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi Hayley, Thank you for your lovely review. Feedback like this means the world to us. Zoe and the entirety of the team were delighted to hear you had such a great experience with us! We hope you have a great day! :)

5/5

Trustpilot

Excellent service from Joe Oakley

Overall - this was really good customer service. It took a bit of chasing to speak to someone who could help me with my issue, but when I was able to speak with the property manager, Joe Oakley, he was extremely efficient and prompt with his help, and the matter was resolved within minutes.

Lucy · 22 September 2026

5/5

Trustpilot

Beal’s estate agents worked very hard…

Beal’s estate agents worked very hard toGet my purchase hurried up. Making sure to keep chasing the solicitors Up to get things done in time.It’s been the most stressful moving Experience I’ve ever had.All because of the solicitors.Again Beal’s were brilliant in helping.Especially Katie, Clare,& Lauren, Who I dealt with the most.And thank you to everyone else who worked Very hard. Would definitely use again.

Customer · 29 November 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi, thank you for taking the time to review your experience with Beal's. Feedback like this means the world to us. The team will be delighted to hear this! Have a good day :)

5/5

Trustpilot

Our experience with Charles Griggs was…

Our experience with Charles Griggs was AMAZING! His professionalism far exceeded any that we have encountered in our history of purchasing and selling homes (5). He was responsive, knowledgeable about each house and area, and most of all, listened to what was important to our family! We will recommend Charles to anyone we hear of that is looking to buy or sell a home! Thank you Charles and Beals Real Estate!

Erika · 9 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Erika, Thank you for your lovely review. Feedback like this means the world to us. Charles will be delighted to hear you had such a great experience with us! Our staff are handpicked for their customer service, professionalism, and knowledge. We hope you have a great day! :)

5/5

Trustpilot

Kelsey-Anne has been fantastic from the…

Kelsey-Anne has been fantastic from the very start. I have been searching for a property for a few months now and due to my situation, people have declined me. Kelsey-Anne helped me with my referencing forms and answered any questions I had promptly. I look forward to being Beals tenants and dealing with Kelsey-Anne in the future.

David · 24 April 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi David, thank you for reviewing your experience with Beal's! Kelsey and the entirety of the team were delighted hear you had a great experience with us. We hope you have a great day :)

5/5

Trustpilot

5 star service

I've been renting our properly for a few year now with Anstey / Beal's, throughout this time Rhys has been top notch. From his local knowledge of the market in finding the property to finding tenants and getting ongoing issues dealt with easily and quickly, Rhys had been an absolute legend - always contactable , friendly and professional. Thanks Rhys!

PETER · 16 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi Peter, Thank you so much for sharing your feedback with us. Rhys was delighted to hear this. We hope you have a great day!

5/5

Trustpilot

Thank you Jess and Jade!

I initially thought that relocating a long way from home and finding a flat was going to be a stressful and frustrating experience as I didn’t know the area very well. But thanks to Jess and Jade at Beals Estate agents, the process was anything but! They were absolutely excellent, friendly and professional when it came to understanding my situation and helping to find me a lovely little place to start out at. Can’t rate them highly enough, thank you!

James · 21 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi James, thank you ever so much for your lovely feedback! Jess, Jade, and the entirety of the team were delighted to hear that you had a great moving experience with us. Feedback like this means the world to us. We hope you have a great day!

5/5

Trustpilot

Zara is awesome!!

Zara was so lovely! She was really sweet, explained everything well and overall made the viewing a very pleasant experience! 🥰

Leo · 1 June 2026

5/5

Trustpilot

Many thanks to James Nunez and Sarah…

Many thanks to James Nunez and Sarah Tyson from Beals in Havant for marketing my house, finding a buyer through to the aftercare during the sale process and for always knowing more than my solicitor. Both were always happy to help with any query and nothing asked of them was ever too much. Great professional service with a smile.

Clare · 24 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi Clare, Thank you ever so much for taking the time to review Beal's Havant Office. James, Sarah and the rest of the team are pleased to hear this! We hope you have a lovely day! :)

5/5

Trustpilot

Natalia Mazur Helped us find and rent…

Natalia Mazur Helped us find and rent our current property. We couldn’t have ask for better service from start to finish, she was always happy to help with anything and answer questions we had. The process was simple and smooth thanks to Natalia. Natalia and Jade went above and beyond to help us and we will always be grateful.

Charlotte · 22 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Hi Charlotte, thank you for reviewing your experience with Beal's! Natalia, Jade and the entirety of the team were delighted hear you had a great experience with us. We hope you have a great day :)

5/5

Trustpilot

Renting through Beals

We recently rented a house through Beals and were assisted by one of their agents, Helen. We were thoroughly impressed by her friendly and approachable demeanor. From our first interaction, she made the process smooth and stress-free, answering all questions with patience and providing clear guidance, and even organised multiple viewings to help us make the final decision. If you're looking for a rental and appreciate working with someone who combines professionalism with a friendly attitude, we highly recommend Helen. Beals also assisted with moving bills and services to the new house, which means it is hassle-free and we didn't need to worry about previous tenants' providers.

Teja · 9 September 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Beals's Google reviews

Questions about Beals Havant

How many reviews does Beals Havant have?

Beals's Havant office has 1,897 reviews across three platforms: 83 on Google, 1 on Facebook (across the whole business), 1,813 on Trustpilot (across the whole business).

What is Beals Havant's rating?

Beals Havant is rated 4.8 out of 5 across all 1,897 reviews, and 4.7 out of 5 on Google from 83 reviews.

Where is Beals's Havant office?

Beals Havant, 10 West Street, Havant, PO9 1PF.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.