Trusted Agent profile

Fox and Sons reviews

3.3

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…

467 reviews across 2 platforms

8 Salisbury Street, Fordingbridge, Hampshire SP6 1AF

Fox and Sons's Hampshire office at 8 Salisbury Street is rated 3.3 out of 5 across 467 reviews on two platforms, including 39 Google reviews rated 4.7. The 428 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.7 / 5

39

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

428

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hampshire office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

I have kept an excellent record as a…

I have kept an excellent record as a tenant in my previous homes. My experience with Lauren and Binal at the Fox & Sons London Road Southampton was a very terrible one as both representatives kept lieing at every point. At some point I stopped taking verbal communication from them except through emails just to have a proof. They were unprofessional and dodgy in picking calls,so I started to call the sales unit to help put my call through to the lettings unit. Please avoid letting agents of the sort. To before warned is to before harmed.very unprofessional staff, very poor communication.

Paul Β· 14 August 2026

1/5

Google

We were initially very impressed after meeting Adele, who gave us a warm and positive introduction to Fox & Sons and left us feeling reassured about the service we could expect. Unfortunately, the experience that followed did not live up to that first impression. Communication throughout the process was extremely limited, and we often had to chase for updates rather than being kept informed. Queries were left unanswered, and there was little evidence of proactivity in progressing the sale. This lack of engagement left us feeling unsupported at what should have been a collaborative process. An estate agent’s role is not just to list a property, but to provide consistent communication, guidance, and customer care. Sadly, this fell short of our expectations and made what should have been a straightforward process unnecessarily stressful and frustrating.

Jack Β· 27 September 2025

Agent replied Β· 26 December 2025

Hello, I am sorry if you were not happy in your experience with us. If you wish to share any further comments about your experience, please do email me at EAComplaints@Connellsgroup.co.uk Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Google

5 star service from Aimee at Fox and Sons, she couldn’t have done more for us when helping us find our new property. She was professional, knowledgeable, helpful and always quick to respond. She went over and above to help us with all enquiries and nothing was ever too much. Thank you Aimee and team!

Sarah Β· 15 April 2026

Agent replied Β· 16 April 2026

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Aimee went above and beyond to make your property search a success. We pride ourselves on providing exceptional service and we're so glad that you had a positive experience with us. Thank you for choosing Fox and Sons.Kind regards, Chanelle Aldrich, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Aimee has been brilliant and very helpful through what wasnt the easiest transaction. She has worked hard to keep me updated on progress, arrange access and did everything she could to keep the purchase on track & meet a deadline. Im very grateful for all of her expertise & would happily recommend her. Thanks again, Andy

Moving Β· 16 February 2026

Agent replied Β· 16 April 2026

Thank you Andy for the lovely review! We are so happy Aimee was able to assist you with your transaction and make it a smooth process. We greatly appreciate your recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

5/5

Trustpilot

Taunton Branch, excellent service

I recently visited Fox & Sons in Taunton to purchase a Victorian terraced house in the town. From start to finish Millie and Peter and his team were very professional and super friendly. The sale went through in only a few months, even though I had to renegotiate a new offer after having a survey done.

David Β· 12 September 2026

5/5

Trustpilot

I highly recommend Fox & Sons…

I highly recommend Fox & Sons Eastbourne. We dealt with David, and I can honestly say he was very efficient and handled all of my enquiries with ease throughout the entire process of renting a house.David communicated with us every step of the way, which we are very grateful for. His professionalism and support made the whole experience smooth and stress-free.

Melissa Β· 10 August 2026

5/5

Google

We recently moved down from Bucks in what should have been a quick and easy chain. The staff at Fox & Sons in general, and Aimee in particular, were exemplary in getting it across the line in a timely fashion. Moving from out of the area we needed to know more about certain local matters and Aimee was, and is, always happy to point us in the right direction. Thnx again.

Steve Β· 28 July 2025

Agent replied Β· 26 December 2025

Thank you for taking the time to leave us your 5* review! I will make sure your comments reach our local team and Regional director. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

5/5

Trustpilot

David Johnston at Fox & Sons Eastbourne…

David Johnston at Fox & Sons Eastbourne has been absolutely outstanding. He’s extremely friendly, professional, and always punctual for every viewing. He takes the time to clearly explain everything and gives accurate, honest details about each property, often providing even better insight than what you see online. His communication is excellent, he’s patient with questions, and genuinely cares about helping you find the right home. Truly a great agent and a pleasure to deal with highly recommended!

Albert Β· 10 January 2026

5/5

Trustpilot

Very positive experience

I had a very positive experience with the staff at the Fox & Sons Bitterne branch, particularly Tom and Owen, who provided excellent customer service throughout my experience. The meeting with the mortgage adviser, arranged by Owen, was especially helpful.

Mina Β· 10 September 2026

5/5

Google

We are grateful about the fact that we had Aimee as our mediator and she is nothing but amazing 😍 From the start to the end through out Aimee made sure we get all the necessary support. She was transparent and honest. We believe she is an asset to her team. Thank you so much Aimee and team in helping us securing our first home. …

Thara Β· 24 February 2025

Agent replied Β· 26 May 2025

Thank you for taking the time to leave us this tremendous 5* review Thara. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

Harassing me with phone calls when iv asked them to stop more than once

I asked fox and sons to come a do a valuation of my late father’s property. I have then been phoned 20times since asking if they can put the property on the market for me. I asked them politely to not phone me any more as it’s on the market with a different estate agent and to take my details of the system. They said they would I have since then received 5 other phone calls from them and each time been told they will take my of the the system. I have had three calls since and each time I have asked not to be phoned and they keep phoning me. It’s getting to the point of harassment now. I would stay clear. They clearly don’t listen to peoples wishes and feel it’s ok to continue to phone someone when they have been asked not to. If only they put the same amount of effort into selling a property ( they had my old house on the market two years and had about three people for viewings.

Jemma Β· 2 September 2026

5/5

Google

Aimee was fantastic as was the whole team could not have been more helpful. Where necessary she helped sort out problems even with the solicitors.Very competent and very good at her job. Would thoroughly recommend.

Robert Β· 26 November 2025

Agent replied Β· 26 December 2025

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that our team, especially Aimee, provided you with fantastic service and were able to assist you through any challenges. Your recommendation means the world to us. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

1/5

Trustpilot

Continuously hassled even after asking multiple times not to be

The estate agent that came to value my property needed more customer experience. He asked very intrusive questions, was rude about other estate agents valuations, was very pushy and I felt I had to be firm when I said I am only wanting a second opinion, not for them to market my property. I asked not to be contacted by them and I would be in touch if I needed their services. In the weeks following, the decision was made for me not to use them as I was contacted via telephone at least twice a week, pushing me to put it on the market with them when all I’d asked for is a valuation. When I asked multiple times to be taken off their contact list, the message clearly didn’t get through as I was contacted a further three times after this. No voicemails were left - just missed calls from an unknown number.

Millie Β· 31 July 2026

1/5

Trustpilot

I would give 0 if I could

⁷I would give 0 if I could. Terrible experience with fox&sons London Road Brighton. We had our house advertised with them for bearly 6 months. We had 3 viewings & 10 cancellations, however, when you looked, they claimed we had 13 viewing. Our biggest mistake was to go with them. Totally unprofessional photos. We changed the agent and within a week we had 4 viewing & one offer!! Additionally, when we left this agent, they carried on advertising our house without our permission with a new price!! Dispute both written & verbal communications! Totally unprofessional. We should have read the reviews and avoided them at all cost!! So far we have had 2 offers and might have the final offer soon.

Zizo Β· 30 July 2026

5/5

Google

Highly recommend Aimee @ Fordingbridge Branch who dealt with the purchase of our property. Aimee was very patient and helpful with the process due to issues with leases etc but was a delight to work with and highly recommend her professional expertise on purchasing or selling a property. Thanks so much again, Aimee. Regards, Kelly

Boon Β· 14 March 2025

Agent replied Β· 25 April 2025

Many thanks for your marvellous 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

Lies, cover ups & misuse of my data!

My experience with Fox & Sons Peacehaven has been appalling, and I would not trust them with the purchase or sale of a property again.

Elysia Β· 5 September 2026

1/5

Trustpilot

Natasha is the worst

Natasha is the worst. She told us a bunch of false information when moving in (she said it comes with parking but didn’t and ended up costing us Β£10 per day extra) and she is super rude.

Mark Β· 9 June 2026

4/5

Google

I spent quite a lot of time getting to know Aimee and Elliott over the period of buying my flat. They were both really helpful and the communication was great.. I have only given four stars as the property was advertised as 999 year lease, when in fact, the sellers had not even applied for this lease, so there were a lot of hold ups along the way. We got there in the end though, so big thanks to both of you.

Salisbury Β· 27 October 2025

Agent replied Β· 26 December 2025

Thank you so much for your kind words and feedback. We're glad you had a positive experience with us and appreciate your patience throughout the process. We're always striving to improve and appreciate your honesty. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

1/5

Trustpilot

Awful mortgage advising service

Booked an appointment with one of their mortgage advisers, a lot of info i did not need to know that the company has x branches and have done x money on mortgages, just to be cancel on the second appointment. Got back to me after 4months saying he would help me that time, after a couple exchanges no more correspondence ive no idea whats going on. Meanwhile was contacted by another mortgage adviser she said to give her a change she’s different from her colleague. First appointment same things, second appointment a no show. Whats wrong with you people? Unbelievable. At least have the decency to cancel the appointment, i got out of work for the appointment waited 1h, even emailed and nothing.

Sonia Β· 17 October 2023

Agent replied Β· 13 June 2024

Dear Sonia, thank you for sharing your information.we are sorry you have had a negative experience. we have sent your review. feedback to the relevant office.as trust pilot covers all 1350 offices. we take feedback very seriously and if you want to discuss this further please contact us on the below complianceresidential@sequencehome.co.ukKind regardsCustomer service team

5/5

Google

Great team at the Fordingbridge branch, with particular thanks to Aimee for being an absolute superstar near the end of my conveyancing process, after multiple delays, Aimee was constantly able to chase things up & push things through for us. Highly recommended.

Olly Β· 10 June 2025

Agent replied Β· 26 December 2025

Thank you for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear that our team at the Fordingbridge branch, especially Aimee, provided exceptional service during your conveyancing process. We strive to go above and beyond for our clients, and we're so grateful for your recommendation. Kind regards, Lucy Mawer, Customer Feedback and Support Team

1/5

Trustpilot

Gosport Fox & Son - bad experience

Gosport. Pushy agents who will get a sale at any price including coming to your property without notice, walking through the grounds to the back door and scaring you to get you to accept a lower offer. I wish we hadn't been tricked into going with them as they offered success via a " boxing day" campaign and their "extensive" data based. Both yield nothing but low offers.

Lesley Β· 28 August 2026

1/5

Trustpilot

Do not use this Eastbourne Estate Agent

We feel our property was overpriced, which led to reduction after reduction in sale price. Did not respond to phone calls, or said things would be done that weren`t. To us the agents came across as arrogant, starting from not explaining the length of initial contract, right through to poor viewings both in numbers and quality of details given to possible buyers. Things were delayed because information was not passed through, and quite often was inaccurate. Very poor value for money. Instructed around the end of July 2022, completed 30th March 2023, pushed into a very short time between exchange and completion because of misinformation, and into a large reduction on our sale price.

Website Β· 20 June 2023

Agent replied Β· 13 June 2024

Dear Mr and Mrs Lindfield, Firstly I am sorry you weren't happy with the overall service and some of these points will be taken as constructive feedback for my team. while you mention viewings numbers we did achieve a sale.i feel some comments here are not totally fair, the reduction and the time it took was due to issues with the chain not with fox and sons, a buyer in the chain asked for a Β£20k reduction as his agent below lost their buyer and re sold the property for Β£30k less. which then filtered through the rest of the chain, a price to which you agreed. we also dropped our fee to help in any way we could without hesitation.either way the points around service i will look into and try to improve the team.all the best for the future,Stephen RodgersSenior Branch Manager

5/5

Google

Highly recommend Aimee @ Fordingbridge Branch who dealt with the purchase of our property. Aimee was very patient and helpful with the process due to issues with leases etc but was a delight to work with and highly recommend her …

South Β· 16 April 2025

Agent replied Β· 16 April 2026

Many thanks for your marvellous 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

The brighton branch

The brighton branch, has taken 2 years to get my dad's flat sold after he died. Recommended to sale the flat at auction by Ray Murphy, that fell through after months of trying to get it sold,then went down the normal route. This all starts out fine ,in 2022,then had two more offer ,these were not satisfactory, finally had an offer in August 2024 which has taken 5 months of us chasing to get over the line. Alfie is the person not to take at his word as this was only what he thought we wanted to hear. Never use fox&sons. Sonia collins

Sonia Β· 10 December 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Fox and Sons's Google reviews

Questions about Fox and Sons

How many reviews does Fox and Sons have?

Fox and Sons's Hampshire office has 467 reviews across two platforms: 39 on Google, 428 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Fox and Sons's rating?

Fox and Sons is rated 3.3 out of 5 across all 467 reviews, and 4.7 out of 5 on Google from 39 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Fox and Sons's Hampshire office?

Fox and Sons, 8 Salisbury Street, Fordingbridge, Hampshire SP6 1AF.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.