Trusted Agent profile

Amber & Co Ltd reviews

4.0

★★★★★ Great

134 reviews across 3 platforms

216 Uxbridge Road, Shepherds Bush, London, W12 7JD, Hammersmith and Fulham W12 7JD

Amber & Co Ltd's Hammersmith and Fulham office at 216 Uxbridge Road is rated 4.0 out of 5 across 134 reviews on three platforms, including 123 Google reviews rated 4.0. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.0 / 5

123

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

1

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

10

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hammersmith and Fulham office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

A lot like the other reviews here, DO NOT RENT FROM AMBER & CO. I lived in a flat for year and every interaction I had with the agents were disrespectful and unhelpful. An employee named Tawhid was specifically one of the worst people I have met. We did not have hot water and heating for a few days in December 2022 when it was consistently sub-zero and snowing. I asked for someone to come fix the heating which they said would take 3-4 days. He said "you are not a child" when I said that it was an emergency and would like for someone to come sooner. I was also sick at the time. Any other work would also take ages and the general attitude from interactions with them were always negative. Please save yourself the trouble and do not rent with them. You can definitely find something else. I recently remembered my horrible experience which is why I am posting this review now.

Shraeyas · 9 April 2026

1/5

Google

I had a very frustrating experience with this agency. When we moved in, the flat was already in poor condition with mold, dust, and visible dirt, and it had only been domestically cleaned. We reported issues such as mold and a faulty cooker hood many times and were promised repairs, but nothing was properly resolved. It took around six months just to arrange a cooker hood fix and it still did not work. The landlord’s handyman only came once, did not complete the work, and repeatedly failed to show up despite us waiting at home for entire days. Despite this, we looked after the property very carefully. We spent nearly a week cleaning it before moving out and kept it in a much better condition than when we received it. We also paid out of our own pocket to replace things like the faucet and shower head because they were old and heavily limescaled. The original bed and mattress were small and stained, so we asked the agency for permission to replace them and were told it was fine as long as we left the new one behind, which we did. At the end of the tenancy, they tried to charge us £800. This included £300 for cleaning even though the check out report only mentioned very minor dust, and £500 for the bed that we had replaced with a better one at our own cost. They initially offered a £500 deduction and suggested that if we accepted it, they would not charge for the bed, which felt like pressure rather than a fair process. They also used different companies for the check in and check out reports. The check in was very basic and missed many issues, while the check out was extremely detailed and focused on every tiny point, which made the comparison unfair. We challenged everything with evidence and were able to recover most of our deposit. Overall, this felt like poor management, lack of accountability, and an attempt to charge excessive amounts at the end of the tenancy. I would strongly advise anyone renting through them to document everything carefully and be prepared to dispute unfair charges.

Fiora · 2 April 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Fiora Hunter, Thank you for your review. We are sorry to learn of your experience. However, based on the details provided, we have been unable to identify you or the tenancy in question on our system. We would therefore be grateful if you could contact us directly and provide the relevant property address so that we may investigate this matter further. In addition, we would appreciate your confirmation as to whether your tenancy was with Amber & Co, as opposed to another similarly named agency (for example, “Amber Management”). We have recently received a number of enquiries and reviews intended for different companies with similar names, and we wish to ensure your concerns are directed appropriately. For clarity, we do not administer tenancy deposits, nor do we have authority to propose or agree any deductions. Such matters are determined solely by the landlord, and any breakdown of proposed deductions is issued either directly by them or via the relevant deposit protection scheme in due course. Notwithstanding the above, if this tenancy does relate to a property managed by us, we would be more than willing to assist by liaising with your landlord on your behalf in an effort to help facilitate a resolution. We kindly invite you to get in touch with us directly so that we may assist further.

1/5

Google

avoid at all costs!!! the period where I rented through amber&co was such a pain!!! as seen in other comments too, they tried to charge us extra in the move out inventory - very unreasonable. thankfully we received most of the deposit back through TDS - make sure you take pictures and record the initial state with DETAIL. they will include things like “1 bug on the window sill” and charge around £20… it was so ridiculous it made me laugh. also they came into our flat without our consent many times! the contract clearly states that they need a 24h prior notice, however for least 2-3 times, they gave us an 1-2hour notice and directly came in without authorisation. they also come very often for “flat status checks” where they pick on things like “water marks around the sink”. I live in this flat and that’s very normal usage marks??? gosh the list can go on forever. avoid at all costs!

Y · 16 March 2026

Agent replied · 16 April 2026

Dear Y K, We’re really sorry to read that you feel this way about your experience. We take feedback seriously, but we’re currently unable to identify you from this review. Could you please contact us directly with your name and the property address so we can look into your tenancy and respond properly to any genuine concerns? Regarding deposits, we’d like to clarify an important point. Any proposed deductions at the end of a tenancy are made by the landlord, not by Amber & Co. All deposits are protected with the Tenancy Deposit Scheme (TDS), of which we are proud members. The TDS is a fully independent third-party adjudicator. If there is a dispute, it is handled directly through them, and we are not involved in the adjudication process and do not influence their decisions. If the TDS made an award, that decision was reached independently based on the evidence submitted by both parties. Similarly, all inventories and check-out reports are carried out by independent, qualified third-party inventory clerks. We do not conduct inventories ourselves. This ensures fairness and transparency for both tenants and landlords. The claim that we would charge £20 for “one bug on a windowsill” is not something that aligns with our practices, and we have no record of such a situation occurring. In relation to access, we strictly adhere to tenancy agreements and legal requirements regarding notice. If you believe notice was not properly given, we would genuinely welcome the opportunity to investigate this, as it would be taken seriously. Routine property visits (sometimes referred to as inspections or status checks) are standard practice in residential lettings and are carried out to ensure properties are being maintained appropriately and to identify maintenance issues early. This is for the benefit of both tenants and landlords. We always encourage tenants to raise concerns with us directly so we can address them promptly. If you are willing, please get in touch with your full details so we can review your case thoroughly. Amber & Co.

1/5

Google

I called the office to see a rental flat.Ray was quite rude.He didn’t say hi.He didn’t respond to my how are you.He hung up the phone in 2 minutes.I wouldn’t recommend this office to anyone.I am going to complain this state agent.

Nes · 16 May 2025

Agent replied · 16 April 2026

Dear Nes, Thank you for taking the time to share your experience. … More

1/5

Google

I had an extremely disappointing experience with this agent. From the beginning, their behavior was unprofessional and careless. They were: Unresponsive to calls and messages Frequently late or missed scheduled viewings Rude in communication and showed little interest in helping Gave misleading or unclear information about the property I expected at least basic courtesy and professionalism, but instead I was left feeling ignored and disrespected. I would not recommend this agent to anyone looking for reliable and honest service. . This is not posted in error. This review accurately reflects my recent experience with your business. Both the staff and the manager demonstrated unacceptable behavior, with the manager in particular displaying extreme arrogance and rudeness. The conduct I encountered was unprofessional, disrespectful, and far below any reasonable standard of customer service. Overall, it was a deeply unpleasant and disappointing experience.

Anthony · 25 August 2025

Agent replied · 23 December 2025

Dear Anthony Laumo, Thank you for your feedback. We have checked our records and are unable to locate you as either a landlord or a tenant associated with our agency. Additionally, shortly after your review was posted, we received a call from an anonymous number asking if we are "Amber Management." Please note that we are not affiliated with any company by that name. We kindly ask that you contact us directly so we can discuss this matter and clarify any potential misunderstanding. If you are not a client of ours, we respectfully request that you remove this review, as it may have been posted in error. You can reach us at info@amberanco.co.uk or by phone at 020 8740 9944. Kind regards, Amber & Co

1/5

Google

I cannot recommend this rental agency. Our experience was defined by unsubstantiated charges and intimidation tactics. At the end of our lease, they attempted to charge us additional fees, warning us that their initial rate was a discounted "good gesture." Fortunately, we had kept thorough records and immediately initiated a dispute, which resulted in us receiving a full refund. Save all your communication and receipts; you will likely need them.

Yizhen · 23 November 2025

Agent replied · 23 December 2025

Dear Yizhen Jiang, We’re sorry to hear that you feel this way, and we appreciate you taking the time to share your feedback. Please could you email us at info@amberandco.co.uk with the property address and any relevant details as we cannot locate you on our system. We’d like to look into this further to ensure everything was handled correctly. For clarity, all end-of-tenancy matters, including any proposed deductions, are assessed by an independent third-party inventory company. These deductions are proposed by the landlord based on evidence from the independent third-party inventory company, and any disputes are then reviewed by the Tenancy Deposit Scheme (TDS) for independent and impartial adjudication. This ensures that all outcomes are fair and decided by a neutral third party, not by us as the agent. We completely understand that moving out and dealing with deposit matters can sometimes be stressful, but please rest assured that we always act transparently and in line with regulations. Amber & Co is committed to fair treatment for both tenants and landlords, and we take all feedback seriously. We’d appreciate the opportunity to review this further and hope to resolve it to your satisfaction Kind Regards, Amber & Co

5/5

Google

Amber & Co have been absolutely fantastic from start to finish. From the moment I enquired about the apartment in West London, their team went above and beyond to make the entire process smooth and stress-free. Before moving in, they kept me consistently updated, answered every question with patience and clarity, and made what can often be a complicated process feel surprisingly seamless. What really sets Amber & Co apart is their customer service. They’re not only professional, but also genuinely kind and responsive a rare combination in the London market. Since moving in, they’ve remained just as helpful, always quick to respond and ready to assist with anything, no matter how small. You really get the sense that they care about the people they work with, not just the properties. I couldn’t recommend them enough for anyone looking for a trustworthy, friendly, and efficient real estate agency. Renting through Amber & Co has been the easiest experience I’ve had in London to date.

Jamal · 2 August 2025

Agent replied · 23 December 2025

Dear Jamal, Thank you for the kind words. We look forward to sharing your review with the team. Regards

5/5

Google

Mr Rahman is the most genuine and kind man. We are a local special needs school and Mr Rahman supports us in so many ways. Amber & Co have sponsored our leavers event for the last 2 years, he has donated furniture for our school common room and he has been extremely supportive in setting up work experience for our older students in the estate agent office. We are so grateful for everything he does for us as a school and we would highly recommend using Amber & Co as a local and trust worthy estate agent. Thank you for all you do for us Mr Rahman!

Alex · 26 October 2020

Agent replied · 25 October 2024

We thank you very much for your kind words, it was a pleasure doing business with you. Please let us know if you need further assistance. Regards, Amber&Co

5/5

Google

I was really impressed with my experience with Amber and co. Zai was very attentive throughout and did more than enough to accommodate me.

Imtiyaz · 13 November 2024

Agent replied · 11 December 2024

Thank you Imtiyaz for your review. Amber & Co

5/5

Google

Had a great experience with Amber & Co! The team is very helpful and professional. A big thanks to Zai and the crew!

Dani · 13 November 2024

Agent replied · 11 December 2024

Thank you Dani for your wonderful review. Amber & Co

1/5

Trustpilot

Worst Letting Agency

We rented through them, and this is your warning: avoid them.

Sean · 17 June 2026

Agent replied · 24 June 2026

Dear Sean, Thank you for taking the time to leave a review. We have looked into this but unfortunately we are unable to locate any record of a customer or tenant named Sean Penn anywhere within our system. Could you please email us at info@amberandco.co.uk with your details and any further information regarding your experience? We would be happy to look into this further, however, based on the information currently available, it appears that this review may have been intended for another company. We look forward to hearing from you.

5/5

Google

Amazing Service led by the team at Amber, especially Miz have worked with him as a landlord for many years always finding me reliable Tennant and ensuring my property is kept in good condition …

Umar · 16 May 2025

5/5

Google

I have been in property business with several properties in London. In my capacity as property owner, Zai, the manager of Amber&Co based in frond of shepherd Bush market, London W12 is one of the best i come across in London. He has been managing my several properties for the few years now. He is very quick and very sharp. Thank you Zai

M · 27 October 2019

Agent replied · 25 October 2024

Thank you Maria for your kind review. We are always doing our best to support our owners by handling all the aspects when it comes to managing a property. Kind regards, Amber&Co

5/5

Google

Very pleased with my recent experience with Amber and Co in finding a new flat. Zai was able to find me a flat for me in Shepherd’s Bush that suited all my needs and was able to show me multiple viewings. The agency worked quickly and efficiently and have been helpful in my stay.

Mohammed · 27 June 2024

5/5

Google

Zai was fantastic in helping me purchase my flat. He was professional, responsive, and made the whole process smooth and stress-free. Highly recommend!

Maeidul · 9 August 2025

1/5

Google

Absolutely horrible, I phoned 3 times to confirm a virtual viewing. Then I got an email saying I would have a viewing on Thursday the 2nd of Nov at 6pm which was fine for me. On Thursday at 5.45 pm I got a call saying the agent was running late and was asked whether it was okay to have my virtual viewing at 6.30 pm. I said I had no problem with that and waited. And they never phoned me for my viewing! I sent a complaint email back the following day which I have not had any response to. Next time I will check out other Estate Agents.

Jo · 26 October 2023

Agent replied · 25 October 2024

Dear Josette Josseaud, Please accept our sincere apologies for the oversight, our colleague was overwhelmed with number of applicants showed up to the viewing hence the agent completely forgot about the virtual viewing. We have spoken with the agent so that this doesn’t happen again, once again please accept my apologies for any inconveniences caused. Best Wishes Management

5/5

Trustpilot

Professional honest service

Professional honest service. They deal with stuff better than the big estate agents who charge almost double but don’t even look after then property properly. I haven’t had to do anything with these guys. Very hassle and stress free always keep me updated if anything happens

Ji · 16 April 2025

Agent replied · 27 July 2025

Thank you Ji Son for your review. We appreciate the kind words and are glad to work with you. Amber & Co

5/5

Google

I have enjoyed an exceptional service from Amber & Co for over 16 years. Zai and his Team have been so responsive to my various needs, and always delivered professional service at reasonable price. They have made every aspect of my property management so easy for me. I would strongly recommend Amber & Co.

Mirjana · 12 December 2024

Agent replied · 11 December 2024

Thank you for your wonderful feedback and for trusting us over the years! We’re delighted to have made property management easy for you and look forward to continuing to serve you. Amber & Co

5/5

Google

Provided me with excellent service throughout my journey and time at Amber & Co. Found the staff to be very sympathetic and understanding, but most importantly the level of explanation and support from all the staff was immaculate. Excellent. Would highly recommend.

Mustafa · 22 April 2025

Agent replied · 23 December 2025

Dear Mustafa, Thank you for your wonderful review. We are glad to have helped you. Best Wishes, Amber & Co

5/5

Google

Great experience, very helpful attention to detail and the owner Ray was down to earth and went out of his way to please .

Toni · 7 May 2025

5/5

Google

I had an outstanding experience working with Amber & Co in London. From our very first conversation, they were professional, knowledgeable, and incredibly responsive. They took the time to understand exactly what I was looking for and went …

MG · 16 May 2025

Agent replied · 23 December 2025

Thank you for this review. Its great to hear such positive feedback from you. … More

1/5

Google

One of the worst companies I’ve dealt with. Tried to arrange viewing for a property via email and barely got any replies, until I was told the property is under offer. I was also told they don’t show the property when its under offer. They were very condescending and rude and I’m sure any landlord selling their property would still want their property viewed by potential buyers when the sale has not been agreed. I tried to explained this and kept being told its under offer, its under offer. Definitely avoid!

Karim17 · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi, we have not had any calls or interactions with anyone to incite such a review to be written. We feel you may have the wrong agency. We can’t furthermore locate your names on our system. Moving forward, we will give you 48 hours to either remove the reviews or contact the agency to discuss the issue you had, otherwise we will file this as online abuse via 101 with the police. Under the Protection from Harassment Act 1997, it illegal to abuse online in this way. Thank you Amber & Co

1/5

Google

One of the worst estate agents I have ever dealt with (NB their google rating was 3.4 a few months back and have boosted with fake reviews). When we asked to have the flat cleaned before we moved in, we were assured this would be done, however the flat was never cleaned making for a very stressful moving day (with Zai lying that he had got in professional cleaners which was clearly not the case and i had to send videos of the state of the flat before he agreed to send a cleaner). Would not trust - read other 1 star REAL reviews for the experience you will get.

Ben · 26 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Dear Ben, Thank you for your review, we can understand that you are upset as a result of recent notice to quiet you received from us, please note this decision was down to our clients not us. As mention we did receive number of complaints about your flat (smoking and loud noise) from your neighbours so this may have something to do with it however we can’t confirm this as the landlords didn’t mention anything and we are sorry the property wasn’t cleaned up to your standard however I have checked your inventory check in report and according to the report the property was cleaned to a “professional standard” all area (page 7) except Kitchen white goods & Windows (Outside) “Good domestic” (page 7) however we did send additional cleaner for the Kitchen white goods and you were happy with it Have a good evening.

5/5

Google

Really great group at Amber. Very professional and quick communicators, also genuine people that make you feel at home. I worked with Tee and he was absolutely amazing. Even helped outside of work hours for us. Super grateful to them.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Alexander · 26 October 2020

Agent replied · 25 October 2024

Thanks for the review - always here to help where possible! The team has worked hard during the pandemic to keep control of things and Tee has done a lot of that himself.. ATB, Ziaur

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Amber & Co Ltd's Google reviews

Questions about Amber & Co Ltd

How many reviews does Amber & Co Ltd have?

Amber & Co Ltd's Hammersmith and Fulham office has 134 reviews across three platforms: 123 on Google, 1 on Facebook, 10 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Amber & Co Ltd's rating?

Amber & Co Ltd is rated 4.0 out of 5 across all 134 reviews, and 4.0 out of 5 on Google from 123 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Amber & Co Ltd's Hammersmith and Fulham office?

Amber & Co Ltd, 216 Uxbridge Road, Shepherds Bush, London, W12 7JD, Hammersmith and Fulham W12 7JD.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.