Every review we hold for the Hackney office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotReliable, professional service
I’ve been using Hoxton Mix as a virtual office service for many years, and my experience has consistently been excellent. Everything is handled smoothly and with understated professionalism. The service quality has always met my expectations, and the team manages every detail with care and efficiency. What really stands out is their courteous, professional approach, it’s clear they genuinely value customer satisfaction. I would confidently recommend Hoxton Mix and wouldn’t hesitate to continue using their services in the future.
Tullia · 16 January 2026
Agent replied · 21 March 2026
Tullia, thank you for such a thoughtful and generous review. It’s incredibly rewarding to hear how our team’s care and professionalism have made a lasting impression over the years. We’re truly grateful for your continued trust and recommendation.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service. Great people.
The Hoxton Mix has been a pleasure to work with. The process was simple, the service was excellent, and the price-to-value ratio is fantastic. I looked at a tonne of different alternatives and feel great about my selection.
Gerrit · 12 May 2026
Agent replied · 23 June 2026
Hi Gerrit, thanks so much for the amazing 5-star review!
We’re thrilled to hear you’ve had such a positive experience with the service and value. Angelica will really appreciate the special shoutout too, we’ll be sure to pass it on.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Hoxton Mix is pretty good app they…
The Hoxton Mix is a sleek and modern co-working space offering great flexibility and value. Its virtual office services are fast, reliable, and perfect for small businesses or freelancers needing a professional London address. The customer support team is responsive, and the overall experience is smooth and hassle-free.
B · 8 December 2025
Agent replied · 23 January 2026
Hi, thanks for the 5-star review!
We’re so glad you found the service flexible, reliable, and hassle-free. Really appreciate the kind words!
Team Hoxton Mix
★★★★★ 3/5
TrustpilotAs a service 'good', as a business... not so much.
As a service, pretty good. As a business, not so much. I joined in March 2025 as my accountant no longer offered their address for use as my registered company address. Just over a year after joining on the 'Hoxton Mix's Virtual Office Scan Lite (annual saver)' and I have had two 'price adjustments' that cranked the price from £200 to £250. No improvement in service, no reason give, just 'we can do it'. A classic case of a subscription service milking their customers. They clearly realised it's a big chore to change and are making the most of that inertia. Consider yourself warned.
Bernie · 1 March 2026
Agent replied · 21 March 2026
Hi Bernie,
Thank you for taking the time to leave feedback, we genuinely do appreciate it.
A member of our team has reached out so we can review your account directly and make sure everything has been handled correctly. We just need to confirm your details.
We completely understand that any price increase can be frustrating. Over the past few years, the cost of operating a regulated UK business has increased materially. This includes higher employer National Insurance contributions, rising business rates, increased wage and energy costs (with no price cap protection for businesses), and higher regulatory supervision and compliance requirements for Trust & Company Service Providers.
We’ve worked really hard to absorb as much of those increases as possible before adjusting pricing.
The annual plan moved from £229.99 to £249.99, an increase of £20 per year, which works out at 5 pence per day. We appreciate that it’s not just about the amount, but about perceived value, and that’s fair feedback.
Alongside rising costs, we’ve invested heavily into improving the platform, including AI-powered mail scanning, fraud detection, spam filtering, smart classification, and wider infrastructure upgrades. There are further enhancements being rolled out over the coming months.
If it feels like we haven’t communicated those improvements clearly enough, that’s something we take seriously and will reflect on.
We’ll reach out directly to discuss your account and see how we can resolve this for you.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotI couldn’t work out what to do in the…
I couldn’t work out what to do in the app so I started a chat. Loly was really helpful and sorted out the issue I had. It was refreshing to get the help as a lot of apps can’t help if your issue is out ofthe norm. No issues at all. Thank you!
Max · 13 August 2025
Agent replied · 21 March 2026
Hi Max, thanks for the 5-star review!
Great to hear Lolly could step in and help, really appreciate you highlighting that personal support made a difference.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 1/5
TrustpilotRapid and serious deterioration!
Update: Here we go... Hoxton Mix flagging this review and getting even dirtier via email; doing exactly what they do - instead of taking ownership and thinking of their paying busy corporate clients and correcting their awful conduct, they just want to drain every little thing from their clients. I cannot red-flag this company and its ownership enough. Be careful which reviews you believe, clearly.
Honest · 4 June 2026
Agent replied · 23 June 2026
Thank you for your feedback. We're sorry your experience ended on these terms.
For the benefit of others reading: when these accounts were cancelled we kept all four active through to their original renewal dates with no further charges, processed and forwarded mail as normal throughout, and offered a further 14 calendar days of goodwill mail-forwarding after each end date to cover anything in transit. Our ability to handle mail is tied to an active contract under the Money Laundering Regulations 2017 and UK GDPR, which is standard across regulated registered-office providers.
We replied to every point raised, in detail and in good faith. Regrettably the correspondence from your side became personal and abusive, including direct profanity aimed at our team, at which point we ended the exchange politely. We hold ourselves to a professional standard regardless of how we're spoken to.
We always aim to resolve things amicably and believe we acted reasonably throughout. We wish you well.
The Hoxton Mix team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe support team is incredibly helpful…
The support team is incredibly helpful and genuinely cares about their clients. Any issues are swiftly and professionally resolved. While I don’t want to forget names, Anabelle, Loly and Angelica were always exceptionally quick to respond and solve problems.
Seif · 20 October 2025
Agent replied · 23 January 2026
Hi Seif, thank you for the 5-star review!
We’re proud of our support team, Anabelle, Loly and Angelica will be thrilled with your kind words.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended
I've been using Hoxton Mix for a few months now, and so far it has been very smooth. It's easy to use, mail is scanned clearly and sent quickly, and their additional services are easy to enable and use. The customer support is friendly and quick to resolve any problems and questions. Highly recommend it.
Mike · 1 June 2026
Agent replied · 23 June 2026
Hi Mike, thank you for the fantastic 5-star review!
We’re delighted to hear everything has been smooth and easy to use, and that the team has been able to support you quickly whenever needed. Really appreciate the recommendation.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing Service
I wanted to take a moment to express my sincere gratitude to Steph for how wonderful and helpful she was in solving a problem I have had with my 2 accounts with Hoxton Mix.I want to thank Steph for her patience and professionalism in rectifying the issue I was having.Steph you are a credit to Hoxton Mix.
Omar · 6 December 2024
Agent replied · 25 December 2024
Dear Omar, Thank you for your kind words and for sharing your experience with us. We’re thrilled to hear that Steph was able to assist you and provide the exceptional service you deserve. Your feedback means a lot to us, and we’re proud to have Steph as part of our team. Kind regards, Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotI just wanted to share my experience…
I just wanted to share my experience with Hoxtonmix.com. I was actually procrastinating setting up a virtual office address, but I was so pleasantly surprised at how quick and easy it was. It literally only took me a few minutes, and I'm pleased with the results. I found their services to be cheap and professional. If you are thinking about setting up a virtual office address, I highly recommend Hoxtonmix.com!
Zachary · 19 April 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Zachary,We sincerely appreciate you taking the time to share with us your experience at the Hoxton Mix. On behalf of our entire team, thank you for being a customer.Team Hoxton Mix
★★★★★ 1/5
Trustpilot2 letters gone within 3 weeks - now fine from hmrc
2 letters gone within 3 weeks, got the fine from hmrc thankful to this brilliant company. Not the first time when it happened, thought it's okay to lose one letter - till now. Today is the last day I've "used" your services, subscriotion cancelled and address changed. I warn anyone about using this kind of service, spare yourself from lost nerves and money for the garbage which is this company
Patryk · 1 March 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Patryk,Thank you for your feedback.Midlands Eco Domestic Solutions Ltd signed up with Tide on 29 March 2022, but Tide cancelled the account on 30 March 2022 due to failed payments. We do not control your subscription; your account is directly linked to Tide. Six items were returned to the sender between 30 March 2022 and 5 May 2023 due to an inactive subscription. We wrote to you on eight occasions to inform you of this. Unfortunately, we cannot process posts for customers without an active subscription. We apologise for any inconvenience this may cause, but opening posts for non-active customers would be a breach of GDPR hence, why we return it to the sender and ask them to forward it to the correct address. Your January and February letters were forwarded to you on January 19th and February 27th. Regretfully, we can't forward or track letters that don't arrive at our Paul St office, but those that do arrive are recorded and sent the same day. Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotFixed, great service on escalation -- cancellation policies
Edit -- the company has resolved this issue. I am leaving the original text below as others might hit it - if you get a subscription via a bank or company formation service like through Tide, when they cancel, it can cause mixups. The initial response wasn't great but after a few escalations, Hoxton Mix have entirely fixed this and restored the service.
Luke · 11 December 2025
Agent replied · 23 January 2026
Hi Luke,
Thank you for updating the review and for highlighting the issue - it’s genuinely helpful when customers flag things like this, even when they come through partners who use our API. It allows us to raise potential configuration problems with them quickly and make sure everything works as intended for everyone.
I’m glad we were able to get this fully resolved for you and restore the service through to your original end date. If you ever need anything further, our team is always happy to help.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotOur time with Hoxton Mix has been exceptional in every way
Our business has been with Hoxton Mix for a few years now, and have brought other businesses to them too now as our experience from beginning to end has been nothing but exceptional. It’s not the cheapest of these sorts of services but it is by far the best value to my mind. Contact is answered near immediately and always by the same people, this is not some operation with anonymous staff who give cut and paste responses, you build a real rapport with actual people. Customer support is helpful and really seems to appreciate your business. I honestly can’t fault them in any way.
Team · 3 November 2022
Agent replied · 22 October 2024
Thank you so much for giving us 5 stars. You made our day!Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotHoxton Mix Virtual Office is great
Hoxton Mix Virtual Office is a great company to support a business with all Virtual offices needs. I would highly recommend them. Jeanne has been brilliant these days, with her help and support everything went so smoothly in applying the changes needed in my both subscriptions with them. It was an absolute pleasure and I know I can rely on her and on the company for amazing services. Thank you, Jeanne!!!! And thank you, Hoxton Mix!!
Claudia · 29 September 2022
Agent replied · 22 October 2024
Hi Claudia,Thank you for being our customer and leaving us a wonderful 5-star review.Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotBig thanks to Annabelle…
I spoke with Annabelle on the Customer Service chat. She was absolutely fantastic! I really appreciated the way she handled my enquiry and I am super grateful for the patience and kindness she showed me. All my questions were answered immediately and with super helpful clear explanations. Thank you so much!
SM · 19 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service fast and efficient
Ash was incredibly helpful and dealt with my query immediately so that we got the account opened within a hour, great service
Hugo · 1 April 2025
Agent replied · 27 May 2026
Hi Hugo, thanks for the 5-star review!
Great to hear Ash was able to help so quickly and get everything sorted smoothly.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotI did some research on the Hoxton mix…
I did some research on the Hoxton mix before deciding to use their services. I reviewed the feedback they had received from their customers and had some questions that I needed answers to. They were happy to help and responded quickly to my questions. The only issue I faced was having to provide a photo id and proof of address for me and my partner. It seemed a bit overkill, but apparently, the government stipulated this when I raised a concern. Overall, my experience with them has been positive and I would definitely recommend them.
Liam · 7 October 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thank you, Liam, for your thoughtful review! We’re glad to hear that our team could assist you with your questions. We understand the ID requirements can feel a bit much, but we appreciate your understanding that it's a government regulation. It’s great to know your overall experience has been positive, and we’re grateful for your recommendation!Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotHoxton Mix are fantastic
Hoxton Mix provide the perfect registered office and mail forwarding service. Stay away from very cheap alternatives and go for this, the price is excellent for the quality of service you receive. I get my post scanned and uploaded as soon as it arrives, and you can easily arrange for it to be forwarded or collected. The portal is easy to use, and the staff on site and on the help chat are fantastic. If you're thinking, shall I use Hoxton Mix, yes you should. They are brilliant.
Jacqueline · 30 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thank you, Jacqueline, for such a detailed and positive review! We’re thrilled that our service and portal meet your needs, and we appreciate your kind words about our team.Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotIncredibly efficient customer service…
Incredibly efficient customer service with excellent online portal and app, the experience couldn't be easier or more reassuring. Worth every penny for a such a quality business address.
Simon · 26 March 2026
Agent replied · 23 June 2026
Hi Simon, thanks for the amazing 5-star review!
We’re so pleased to hear you’re enjoying the portal, app and overall service experience. Your feedback means a lot to the team.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotOutstanding service
Outstanding service. Quick to respond. Understanding and would recommend anyone who wants to get a virtual address for their business. This is the best service. Couldn't get better. They approve documentation really quickly and understand your needs. Would highly recommend.
Tarot · 15 December 2025
Agent replied · 23 January 2026
Hi Tarot,
Thank you for the amazing review! We’re so pleased to hear you had such a smooth experience and truly appreciate your recommendation. We’re always here if you need anything else.
The Hoxton Mix Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotFast mail scanning and reliable…
Fast mail scanning and reliable registered office service. Authentication code forwarded promptly company incorporated without any issues. Highly recommended for non-UK founders.
Bouncezero · 21 April 2026
Agent replied · 23 June 2026
Hi, thank you for the fantastic 5-star review!
We’re delighted to hear the setup and mail forwarding process was smooth and reliable for you. Really appreciate the recommendation for non-UK founders.
Team Hoxton Mix
★★★★★ 1/5
TrustpilotChoose a different company. Multiple issues with Hoxton
For some reason they want me to pay again to set up a new company on the system when we have already paid for a year and simply wanted to switch the company we were using the service with. Totally unreasonable of them to demand this when the service has been paid for for the current year and we are only a few months in. Choose another registered company address, not these guys!! Also had a weird issue where my email addresses to login where it wouldn't send me the magic link unless I type in my email address wrong, and then it somehow still comes through to my correct email address.Their login panel is simple but not effective. You don't seem to be able to even change your email address yourself.
Rich · 4 July 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Richard,Thank you for your feedback on Trustpilot. We are very sorry for the inconvenience you've had with our service. It appears the issue arises because you are a Tide customer, and Tide uses software provided by Hoxton Mix. However, we do not own or control your account.Regarding the email login issue, it appears you are logging in with a different email address. We have emailed you directly with the email address that Tide provided when you signed up for the Tide virtual office service. Please use the correct email address; we will ensure you can log in.As for the request to set up a new company, please note that all billing and account details are managed by Tide, not the Hoxton Mix, since you signed up through a partner. We provide Tide with an API for virtual office services, but they handle the billing, address changes, and company name changes. We are not contractually allowed to change this information as your contract is with Tide. However, our CEO has reached out to you directly with an option to use the new company at no extra charge and discuss any additional steps needed.It's also important to inform Tide about the status of William Hornby Property LTD and the new company name. There is a legal requirement to obtain KYC (Know Your Customer) documents, which include photo ID and proof of address for the Ultimate Beneficial Owner (UBO), who is the person owning or controlling 25% or more of the business, or otherwise exercising control over the company’s management. Failure to provide these documents could result in legal issues for both Tide and the Hoxton Mix. Our CEO has included our KYC document checklist in his email, which outlines the requirements that are likely similar to those of Tide.Please be aware that if you cancel the account with Tide, they will cancel the service with the Hoxton Mix as well. They have full control over your account and are meant to be the first point of contact for support. However, we are committed to assisting you in resolving these issues.Thank you for your understanding, and we hope to resolve this matter promptly.Hoxton Mix Customer Support
★★★★★ 5/5
TrustpilotSteph was a great help today with my…
Steph was a great help today with my issues, she resolved everything for me and made it all such a smooth process, Thank you.
Paul · 30 October 2024
Agent replied · 25 December 2024
Hi Paul, We really appreciate your positive feedback!We're delighted to hear that Steph could make the process smooth for you.Team Hoxton Mix
★★★★★ 5/5
TrustpilotCi6 Investigations-new virtual office.
Just signed up with the virtual office. What canni say, apart from its very reasonable, no crafty added bits like the other virtual offices. They are quick in answering any issues. So far, I'm very happy, easy to set up.
Phil · 27 October 2025
Agent replied · 23 January 2026
Hi Phil, thanks for the 5-star review!
We’re so pleased to hear you’re happy with the setup and found the process straightforward, welcome aboard!
Team Hoxton Mix
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.