Every review we hold for the Guildford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI was a tenant with BELVOIR for one year. Very helpful and supportive. The whole tenancy process was smooth and transparent. I appreciate the professional and pleasant experience during the communications with Godfrey and the team.
Rasool · 11 November 2025
Agent replied · 17 November 2025
Thank you for taking the time to write this review. I am glad your tenancy went smoothly and that you were well looked after by the team.
★★★★★ 5/5
GoogleI was extremely satisfied with the way that Belvoir handled the purchase of my first home. Being totally new to this process, I didn't know what to expect, but Glenn was patient and incredibly efficient with the way he handled all of my queries, and was a friendly face at all of the viewings of my new property.
In an industry perhaps unfairly tainted with the brush of waffle and nonsense, Belvoir were concise and informative, and I am sure that the entire process was hastened by the agent being incredibly on top of proceedings at all times.
Very impressed, and I wouldn't hesitate to use Belvoir in the future.
Thank you!
Beca · 6 March 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you so much for your review , and we wish you all the best in your new home
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy with the services provided by Belvoir to sell our flat. Glenn was already familiar with the location and the building, and took note of particular requirements, to market the property appropriately. We had two viewings in the first week and one of them ended up buying the property. Glenn was attentive and responsive all the way through the sale process and we were delighted with the way it all went.
Phenn · 6 March 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your review and custom, we wish you all the best for the future
★★★★★ 5/5
GoogleI've rented many properties in my life and dealt with many estate / letting agents - Glenn and Godfrey (and team) are the best that I've dealt with. They have been very informative, polite and understanding with all of their communications. Any issues that I had with the property were handled quickly and to a high standard, they followed up with me and made sure that everything was ok following any work that had to be undertaken. I've just moved out of a property that they acquired and managed for me, the check-in and out processes were very thorough and I was kept in the loop regarding all issues including anything to do with finances. All in all I would highly recommend Belvoir and the team and would have no concerns about renting another property from them again in the future, thank you for your help and for taking good care of me over the past couple of years !
Nick · 2 May 2025
Agent replied · 25 April 2025
Thank you for your review - the team at Belvoir Guildford wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
GoogleJust want to say a big thankyou to Glenn and the team at Belvoir, Guildford. They helped us with the sale of our house. Really smooth process, very transparent, sharing input with a great knowledge for the local market. Kept upto date with any new information. They were always on hand to help us through the difficult times with the solicitors. I personally have had a great experience with them, would thoroughly recommend and would not hesitate to use there services again in the future. ThankyouPositiveResponsiveness, Professionalism
Oli · 18 May 2022
Agent replied · 31 December 2024
Oli,
Thanks for taking the time to post your review. It was a pleasure to have you and your partner as a customer and I am delighted we could help facilitate the sale of your house so you could move on to your new home. I wish you both (and the dog) all the best!
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir have been our property managers for the last 14 years while we've lived overseas. They've been great at communication, and they have done a very good job helping to keep our house in good condition, and with good quality tenants. … More
Jenefer · 2 January 2026
Agent replied · 4 January 2026
Dear Jenefer,
Thank you so much for your kind review. We're thrilled to hear that you’ve had a positive experience with our property management services over the past 14 … More
★★★★★ 5/5
GoogleI rented a studio through Belvoir for a period of ~15 months, and was very pleased with the setting up and handling of my tenancy by Glenn and his team. While I had originally planned on staying in the property for 6 months to finish my PhD, the flexible rolling contract following this fixed period helped immensely when it came to organising my post-PhD plans - had these involved continuing to live in Guildford I almost certainly would have kept going with this property.
During the tenancy, any maintenance issues and queries I had were dealt with promptly. When providing notice of my departure the moving out requirements were clearly communicated, with the check out report received without issue shortly after returning my keys. Overall, I found this to be one of the more painless tenancies I've experienced during my time in Guildford - highly recommended!
Dominic · 1 January 2024
★★★★★ 1/5
AllAgentsThis is a university student
This is a university student rental and I am reviewing as guarantor to one of the tenants.
Students viewed the occupied property and were unable to note small detail of condition as well as having that first 'home from home' overwhelming experience.
The Belvoir tenancy agreement contained a clause where they could be evicted after 6 months for ANY or NO reason, however the tenants were committed for 12 months (even though the student year is only 9). Bearing in mind one of the tenants was paying the full year upfront, this caused a great delay with the process from Belvoir's end.
On moving in, the small flat was very dirty.
The independent inventory (which arrived a week after moving in day) had NOT EVEN BEEN READ by Belvoir and showed 73 elements of further cleaning requirements and over 200 negative issues (The flat is only approx 64 sqm).
In the first week, emergency work was required for plumbing (leaking into the flat below), electrical (lights), decorating (damp removal) and most importantly, a locksmith to change the lock as the tenant was unable to unlock the ONLY door from the inside which almost resulted in the fire service being called.
The landlady called one of the tenants a few times to check everything was OK, but when she was continually told the flat was in very poor condition, she formally wrote to tell them not to call her anymore., even though she commenced communication.
It was agreed the flat would be redecorated, and would take approx. 4 days. A request for non payment of 4 days rent (Approx £160), i.e. NOT compensation, just not paying for something that was not available, was rejected. Belvoir agents offered just £49 rent reduction which was worked out by where the decorator would be for each day, i.e. 'cannot use the hall today so £19.78 rent rebate' without thinking how they could reach the other rooms if the very small hall was not available.
As the tenants did not agree with the rebate ('Where am I suppose to live for 4 days?') the offer of redecoration was removed out of spite.
This is very simply a case of taking advantage of students, that are paying £9000 in fees, have very limited funds and are the future to this country.
If looking for a rental in Guildford, I would like to suggest looking at other agents and avoiding Belvoir due to their 'sign up, do nothing else, no communication' attitude
Andrew · 16 October 2013
Agent replied · 25 February 2025
Belvoir Lettings Guildford is passionate about customer service and is deeply committed to solving genuine complaints. Having followed our standard complaints procedure there was in our opinion no cause for redress. Please note Belvoir Guildford are members of the Property Ombudsman Scheme (TPOS) and are also a licensed agent under the National Approved Lettings Scheme (NALS). As yet we have not been informed by these bodies that there is a complaint to respond to.
★★★★★ 5/5
GoogleGlenn at Belvoir recently sold our apartment in Guildford. Despite delays by both sets of lawyers, Glenn managed to steer the sale to a successful conclusion.
Very many thanks to him for keeping the "show on the road"
Margaret · 12 March 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thanks for the review Margaret. It has been a pleasure helping you rent and sell your Guildford property over the years.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been using Belvoir for about a decade for various letting services for my property in Guildford. I have found their attitude, professionalism, and customer service, exemplary. I wouldn't hesitate to recommend them.
John · 10 May 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind words. I am glad we are able to help and are grateful for your custom
★★★★★ 5/5
GoogleI was selling a house on behalf of an elderly relative and Glenn provided excellent support and (honest) advice throughout, based on good local knowledge. He was very quick to answer calls and emails and always seemed to be available. We got a price that was at the top end of his estimation so it worked very well for us. I would definitely recommend his services.
Peter · 28 December 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for your kind words and custom. I wish you and your family all the best for the future.
★★★★★ 1/5
GoogleExtremely bad experience! I have had viewing booked but unfortunately due to emergency I was unable to attend it, the person who was supposed show the property behaved rudely and refused to reschedule it. He refused to show any properties further and add as tenant because during the emergency I did't call them and inform. SO RIDICULOUS! They lack understanding of the word "EMERGENCY" instead of being supportive, they acted in PATHETIC manner with a student. Upon asking if they deal with their customers like this, the person told "LANDLORDS ARE MY CUSTOMERS NOT TENANTS". SO IF YOU'RE A TENANT DO NOT GO THERE AS THEY WILL NOT TREAT YOU AS CUSTOMER BUT SURELY AS BEGGER. I am going take action again them and will ensure NO STUDENT will go to this agency in GUILDFORD further.
N · 18 May 2023
Agent replied · 31 December 2024
Hi Neil Dave. Thank you for your review. As you are aware you were late for your viewing, we contacted you and you were not able to attend within a reasonable time. You showed no sign of an apology for your tardiness, nor had you contacted us in advance to explain you would be late or unable to make it. Therefore in order to protect our customer, the landlord from poor tenants we felt it unwise to continue a relationship with you. Your review highlights why this was a wise decision. I am sure other agent and landlords will be pleased you made this public and I hope it doesn't affect your search for a property.
★★★★★ 1/5
Google‘
Students beware …
Opportunistic behaviour and despicable treatment of my daughter and her house-sharers. Kept nearly £500 of deposit because a label was left in an otherwise spotless drawer, a cushion was forgotten and the garden was in the same state as it was when they moved in.
However - interestingly my daughter forgot a very good vacuum cleaner that they had brought - but this was held in to and not mentioned in the inventory.
Tried to reason with the estate agent but sadly rationality was seemingly beyond him - although defensive and aggressive shouting was clearly not.
Nicola · 18 May 2023
Agent replied · 31 December 2024
I understand the tenancy in question went to dispute resolution and an independent adjudicator made the final decision relating to the £500. Not sure how we could have been any fairer than that. We pride ourselves on following the system and are glad you have taken the opportunity to highlight that. I wish you and your daughter well.
★★★★★ 1/5
AllAgentsHouse was unclean,
House was unclean, weren't given enough keys, rent was extremely high despite having no living room, majority of the furniture was broken, we were promised the shed would be finished but was completely disgusting with live wires hanging about, landlord visited without notice, communications between the estate agents was unprofessional, we were also deducted an unfair amount for cleaning despite the house being spotless and carpets cleaned and being left in a better condition than when we moved in. Do NOT rent with Belvoir.
Lucy · 20 August 2020
★★★★★ 1/5
AllAgents"House was unclean,..."
House was unclean, weren't given enough keys, rent was extremely high despite having no living room, majority of the furniture was broken, we were promised the shed would be finished but was completely disgusting with live wires hanging about, landlord visited without notice, communications between the estate agents was unprofessional, we were also deducted an unfair amount for cleaning despite the house being spotless and carpets cleaned and being left in a better condition than when we moved in. Do NOT rent with Belvoir.
Lucy · 20 August 2020
★★★★★ 5/5
GoogleWe rented our property out for around 10 years through Glen and his Belvoir team. Their service was 1st class throughout . When we came to sell recently once again we experienced excellent advice and service. We would certainly recommend Glen and the team
Colette · 11 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI have known Glenn at Belvoir Guildford in a professional capacity for almost 2 years and have always found him to be of sound moral judgement, an expert in his field, a very likeable person and always, always professional in his approach. If I was in a position to be buying, selling or renting in Guildford Belvoir would always be my first port of call. I have no hesitation in recommending Glenn and the service he and his office provide.
Nik · 2 January 2017
★★★★★ 5/5
AllAgentsI have nothing but praise for
I have nothing but praise for Glenn and his team at Belvoir Guildford. This was my first time letting a property, and my initial enquiries with a more traditional High Street agency left a bad taste in my mouth, with hidden charges, and their general smoke & mirrors approach. Thankfully I found Belvoir in time before making a bad decision. They offer very transparent pricing on their website, and a very clear, comprehensive and professional terms of business, ensuring you know exactly what you are getting as a landlord. Glenn carried out a thorough inspection of my property, and I immediately found him very honest, trustworthy, and somebody that I wanted to do business with. My property was put on Rightmove etc the same day, and a tenant was found for me within 3 business days. The whole process has been so straightforward, and I have found Belvoir to be incredibly helpful, and prompt with all payments and requests. I wholeheartedly recommend Belvoir Guildford, particularly for people like me that are new to property letting and are finding their feet. Great service, 5*.
Matt · 16 September 2015
★★★★★ 1/5
GoogleWe would like to share our horrible experience with Broker Agency Belvoir. We would never recommend it even to our worst enemy! Initially when you rent a house from them, they are kind, helpful and very polite as a customer service but your horror and nightmare will come when you vacant your property at the end of the contract term. They will do their best to take out the maximum amount of money from your deposit. We kindly recommend everyone to attend the checkout date, although the agency advice is that this isn't necessarily and mandantory. Even if a small gaps had been found after your cleaning at check out date, Belvoir will send immediately JoBell Cleaning Company to serve your house. In turn, they will perform some minimal wiping and will give you a fake invoice for cleaning out of tenant. If they send a person from company called Handiman, the received invoice will be also highly expensive and again for a poor service provision. Everyone plays in the combo and it's at your expense!!! If you come across a greedy landlord like me, then your chances of taking the deposit are absolutely minimal. Please be mindful for all of the above as those are unscrupulous people, they look at your eyes and lie to you, despite the evidence you provide them. My contacts were with Andriana and I really hope we would never had a future relationships with any of these companies.
Mariana · 1 January 2022
Agent replied · 31 December 2024
I am concerned to read your review Mariana. As you state we were kind, helpful, and polite throughout your 6 year tenancy. I believe your area of concern relates to the deposit deductions. A tenant has a responsibility to professionally clean a property , and is not permitted to return after the tenancy ends, this was explained in the vacating guidelines you were given. As a new tenant was moving in , it was only correct to action a clean for their arrival.
I believe you chose not to go through the independent dispute resolution service that was explained and offered to you, therefore feel confused as why you have chosen to write a negative review regarding our agency. I wish you all the best and can confirm you were a good tenant so hope you chose to remove or edit your review especially the personal accusations regarding principles and character.
★★★★★ 5/5
AllAgentsI employed Claudine and the
I employed Claudine and the team at Guildford office of Belvoir to find a tenant for me. Claudine worked with me to make sure she was looking at the right kind of person and looked after all the viewings and reference checking. The process was very efficient and good value for money, and the tenant has since moved in without a hitch. I wouldn't hesititate to recommend Claudine, Glenn and Attila and thank them for their service.
Jackie · 21 June 2016
★★★★★ 5/5
AllAgents"I employed Claudine and the..."
I employed Claudine and the team at Guildford office of Belvoir to find a tenant for me. Claudine worked with me to make sure she was looking at the right kind of person and looked after all the viewings and reference checking. The process was very efficient and good value for money, and the tenant has since moved in without a hitch. I wouldn't hesititate to recommend Claudine, Glenn and Attila and thank them for their service.
Jackie · 21 June 2016
★★★★★ 5/5
GoogleGlenn and the team at Belvior have looked after the rental of my property for 5+ years and recently its sale. They have been excellent during this time, proactive and efficient; being remote from the property I could not have asked for more.
Toby · 12 April 2023
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Belvoir we have a very relaxing time ,we put all our trust with them ; we do not hesitate to recommend Belvoir to any person who is looking for help with sales and lettings.
The Guildford Branch has being a great help to us ; we wish them all the best for today and the future.
Mr Gui.llermo Ochoa
Mrs Gloria Isabel Ochoa
Gloria · 2 January 2017
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service throughout my tenancy. Great experience!
Xiaoyan · 15 August 2025
Agent replied · 17 August 2025
Dear Xiaoyan, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a great experience with our service during your tenancy. It's always our aim to provide excellent support to our clients. We look forward to assisting you again in the future. Warm regards
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.