Trusted Agent profile

Jackson Green and Preston reviews

3.6

★★★★★ Good

133 reviews across 2 platforms

19 West St. Marys Gate, Grimsby DN31 1LE

Jackson Green and Preston's Grimsby office at 19 West St. Marys Gate is rated 3.6 out of 5 across 133 reviews on two platforms, including 131 Google reviews rated 3.6. Checked 9 October 2026.

Google logo

3.6 / 5

131

Reviews on Google

This office

Yell logo

3.0 / 5

2

Reviews on Yell

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Grimsby office, from every platform, shown as written. First names only.

2/5

Google

At the beginning, when I was searching for a property to rent, the agency seemed really friendly and I had high hopes. Unfortunately, the problems started once I moved in. On three separate occasions during the tenancy I reported issues (including serious ones like no heating in winter and a major water leak), only to later find out they hadn’t even recorded the problems. Every time I needed something fixed, I had to call 3, 4 times just to get action. Things ended even worse at move-out. The agency tried to keep almost the entire deposit on claims that were clearly inflated. Only by going through the TDS dispute process did we manage to recover most of what was rightfully ours, far more than their so-called “fair offer.” Future tenants: don’t be afraid to challenge unfair deductions through TDS. It works, and you don’t have to accept whatever figure the agency throws at you.

Klaudia · 16 September 2025

1/5

Google

As a buyer the service is awful. Therefore if I was a seller I would never use these. They just don't seem interested So I put an offer in on a house on a Thursday morning with an advisor called Xena. I heard nothing back till I rang Xena just before closing that day. I was then advised the venders were considering the offer.( A courtesy call to advise of this would of been nice to let me know this) She did ring me the next day (Friday) to advise it had been rejected. So during that call on Friday morning I asked Xena to contact the vendors and ask if they were willing to negotiate....again no call back. I waited and waited and also left 3 messages for Xena to call me back to no avail. I finally got through to her on the Monday Afternoon by calling and being put through. She told me she had spoken to the vendors and they would be willing to negotiate (why not ring me to say this? But by the tone of her voice I don't think she had ever spoken to them... I may be wrong.) So I put a new offer in on the monday Afternoon... Guess what!!! Again no call back in relation to the progress of this offer. I waited until Tuesday just before they closed to again chase them up.... I spoke to a young man who told me Xena couldn't get in touch with the vendors.. That's fine. But as I explained to the young man, Why as a potential buyer am I doing all the ringing up here?? Why was I not called back and advised they can't get through to them. The young man agreed it was poor service but didn't say sorry or bother to actually deal with or address my concerns. Compare this to offers I have made on other houses with Crofts and Martin Maslins who keep you fully updated through the process, let you know when the vendors are considering offers they actually seem interested in selling the property where as Jackson Green and Preston don't sound interested at all. I'm still waiting to hear back from them about my offer by the way....... Guess I will have to chase them up again!

Lee · 12 June 2020

5/5

Google

We have just bought a property marketed by JGP. From start to finish the whole team was very helpful throughout. And despite this testing time, their customer service was fab. Always pleasant to talk to and willing to help where they could. Fast and efficient, great communication. When we come to selling our property we'll be selling it through these guys. Jody was our main point of contact - thanks Jody!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Emma · 12 June 2021

1/5

Google

I cant wait to leave from the house. Everything is falling apart. The wallpaper is painted again and again and started to fall of ....The boiler got broken 5 times in 7 months. We had rats and now we have ants. The wall from 1 room is wet and full of moul. The answer from the agency was that the landlord doesnt want to invest more money. The ceilling from the livingroom has holes and soon will fell down... its an adventure to live in the house.

Andreea · 13 June 2017

5/5

Google

We had a great experience with Jackson Green when buying our new home with the help of Ben. He is a credit too your team! He is young but very knowledgeable and professional and couldn't thank him enough for all the times I messaged and probably secretly annoyed him with my questions and concerns for months until we completed 🤣 thank you Ben!

Emily · 12 June 2022

1/5

Google

Not a very good experience when purchasing a house.They lied about a poorly fitted gas fire to my Surveyor to whom am also having bad issues with about escaping Carbon Monoxide which shows on the brochure when zoomed in scorch marks.Requested to them to get the seller to remove rubbish from the back which they never passed on the message. Told me i only had twenty minutes to view inside.I give them no browny points and will be contacting Grimsby Telegraph regarding the dangers which they photographed the fireplace and then lied about it Answer to your reply Firstly i would like to point out that the gas fire had black scorch marks around the walls which was visible on your brochure with a closer inspection,this shows without any testing that it posed a risk to health as it was Carbon Monoxide fumes escaping and you would of noticed this first when taking the photos as my gas safety officer had agreed i should of still been made aware of it Secondly i did report dumped rubbish behind fencing to be removed to both you & my conveyances and i found this was not carried and i did contact you both regarding this after vacating the property as it had cost me in builders skips.You rung me to say the seller had cleared it at my request but that was either a lie on you or the seller

Del · 13 June 2018

Agent replied · 11 June 2024

Hello Mr Jarvis, Can I firstly say how sorry I am that you are not happy with the service you received from us. We do have a clause on our brochures which states:- “we have not tested any apparatus, equipment, fixtures, fittings or services and cannot verify that they are in working order” I have spoken with the Negotiator who dealt with your purchase and she assures me your Surveyor did not contact us regarding the fire. Unfortunately, even if he had, we would have been unable to pass comment due to the appliance not being tested. You viewed the property on three separate occasions and we would have been only too happy to accommodate a longer viewing if you had requested it. As we did not hear from you after the completion date in November 2012 we assumed the rubbish had been dealt with. Once again I am sorry that you felt our service fell short of your expectations. Kind Regards Mandy Barley

5/5

Google

We have received lovely treatment from the rental team, and although the agreement did not go ahead in the end, we are delighted with the treatment received, especially from Phoebe.

A · 19 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Thank you so much for your comments, they are much appreciated. I will let Phoebe know how pleased you were with her. Kind regards Jackson Green and Preston.

5/5

Google

Excellent service from start to finish. Kept us fully up to date on every aspect of the sale from every viewing, feedback, offers to exchange to completion.

Gary · 5 August 2025

5/5

Google

Ellis at JG&P will go the extra mile, excellent customer service with constant e mail updates. Excellent knowledge on the local area presented in a honest and accurate way. Well worth the effort. Thank you

City · 13 February 2025

1/5

Google

I inform them about problem with window handle in my bedroom . There was no response for full week. They also lost my £450 that I paid for rent and blamed me for it! then they called me into office and demant explanation.

MrStudiot2 · 13 June 2018

5/5

Google

Staff were very helpful And professional

Bobby · 23 October 2025

1/5

Google

Absolutely shocking service emailed about getting our reservation fee back from the new builds they’re selling in Immingham to be ignored, asked many questions and also been ignored, had the house reserved since October not had one update on it and never even got to see it and supposed to be moving in in April! Hopefully you see this and reply unlike the emails I’ve sent, we want our deposit back we didn’t reserve a house to not know one thing about it.

Bethany · 12 June 2020

5/5

Google

Jackson Green and Preston, very helpful and friendly. 👍 …

Steve · 19 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for your review, it is very much appreciated. Regards Jackson Green and Preston.

1/5

Google

Well what can I say damp in sitting room turned out to be a sewer pipe which had burst so they lied about that they said it was damp and after 2 weeks it should clear up. As you go in the door up the freezing Corridors. The stairs are more colder than outside even though the winter. so they sent a plumber around to rectify the bath but after he left he still never fixed hot water he said let hot water build up and put on tap let it trickle through I did that the water in the taps still run cold water in the bathroom stayed the same the plumber done nothing about it they started to try to rectify it once I said I am leaving so 6 month no hot water so had to boil kettle to wash up only thing I could get hot water from was a shower I moved now they are with holding my money it near 2 weeks so if anyone gose in to 1 Tennyson mews make sure there no cold water in the hot tap and make sure there's proper heating for the winter time make sure the sewer pipe fixed as well . Maybe this time they might get it right as they don't care as long as they get there money they do nothing to rectify the situation . Now they held on too my deposit for 2 weeks we had to beg them back for it they disrespectful as the estate agent said she put it in my account 3-5 working days after I move out .

Dude · 13 June 2019

2/5

Google

The negiotator was rude to me over the phone which put me off buying a place, told me owner needs to know now if you are buying it or not..so I said no. Also when I ititially put an offer in and owner wanted a higher price..I agreed on condition something not working to be fixed and they kept me waiting weeks and negotiator told me the Manager of house could not gain access to fix the problem and the condition could not put it in writing and the negotiator said for me to go ahead with sale and Solicitors without the work I had asked not being done whilst I waited for it to be fixed which was verbally agreed. Put me off. I am disappointed. I hope they get back to me as I really wanted the house??

Julie · 13 June 2019

2/5

Google

Although we loved the property we where letting for about three years, I am very anoyed that jackson green failed in comunication! I had made a complaint after complaint about the unsafe and unpractical back garden for my toddler. After thinking I was getting knowhere with the situation I decided to look for somewhere abit bigger and with a better/safer garden. Meanwhile while I was in the process of moving, I received a phonecall from Jackson green apologizing that they forgot to inform me that the landlord did agree on the work on the garden back in September. If they didn't fail on communication I would of considerd staying there. Very disappointed!

Emma · 13 June 2019

5/5

Google

I have rated Jackson Green and Preston five stars because not only was their valuation spot on but they sold my property very quickly and they kept me informed throughout the process. Kevin Broadhurst and James Stanhope took a watching brief right the way through and the staff Natasha and the others were always polite and helpful. I will not hesitate to recommend them to anyone looking for an estate agent. I think they have made a good impression on the people living in my village too because I was asked why I chose a Grimsby agent when most of the villagers used agents more local However. I think they can now see why, as there are quite a few unsold properties that have been on the market much longer than mine. So, thank you all at Jackson Green and Preston.

Moya · 13 June 2019

1/5

Google

I dont live in Grimsby but my daughter does and rents throught them. She has 3 young children and the youngest is 2. She has been left unable to cook as cooker was condemned 2 weeks ago and they are making excuses and have not replaced it. The boiler is unfit and broken down again and they have left her and the 3 small ones for 3 days so far in these freezing conditions and they are so cold and are unable to have a hot meal. She has never missed paying her rent once. This company are disgusting and uncaring!

Julie · 13 June 2018

1/5

Google

I would score a zero if I could. Left a rented property in a awful, DISGUSTING state (photos to prove). Absolutely horrendous service, none of them care about us as tenants and the company is paid to manage a property by the landlord. We only got a 4 hour clean after our move in date due to complaining, which is still not fully clean. There are many things wrong and neglected with the property, 10 year old carpets with no underlay, faulty electrics in the kitchen and still unable to use the oven. Had no response to all the grievances we’ve had. We paid £1500 and waited 3 weeks for a disgraceful condition. AWFUL company, staff have noted in an inventory how dusty, dirty and faulty things are in property and done next to nothing to rectify these with keeping some of the previous tenants deposit!!!!!

Rachel · 13 June 2018

5/5

Google

I recently sold my house through Jackson, Green and Preston and found the entire process faultless. The brochure was of a high standard and I was kept informed on all aspects of the sale, including feedback on viewings. Staff at JGP are helpful, extremely professional and very approachable. I also rent out some properties through this company, via its Property Management department, and have found this service invaluable. They track all legal requirements for the properties, such as Gas checks, CO2/Smoke alarms, etc. and liaise between the tenants and myself on aspects of maintenance. I feel my properties are well managed and and excellent service is provided for both landlords and tenants. All in all, I found that Jackson, Green and Preston provide an excellent, modern and professional service and would highly recommend them to anyone. G. Newman.

Graham · 13 June 2018

5/5

Google

Julie was amazing throughout the purchase of my house. Always friendly, helpful and fast to respond. Thank you

Niki · 16 April 2022

5/5

Google

I have just concluded the sale of my property with the work completed by Jackson Green & Preston. From day one this Company acted in a very professional manner which made life very easy for me. All members of their staff proved to be most helpful at different times and their knowledge was limitless. This is the fifth time that Jackson,Green & Preston have sold properties for me and they really are the "Rolls Royce" of the Estate Agents in this area.

Tony · 14 June 2015

1/5

Yell

Expect problems when leaving rented property

Having rented with JGP several times in the past and having spoken to many other people who have rented with them you will find several problems with JGP when renting.No.1 ensure they carry out a very thorough check when you move in, they tend to "be in a rush" and only briefly check the house and will then attempt to charge you for things they missed due to this rush when you move out. No.2 Be prepared to have your privacy invaded, JGP will send you letters informing you they are coming to carry out a property check around every 3 months. You will not be allowed to re-arrange these times if you will not be home due to work commitments etc. they will simply use a key and snoop around your house while you are not home if you refuse they will charge you a fee to re-arrange the appointments to a time which suits you.N0.3 JGP will charge you for anything and everything when you leave the property in order to try and keep your deposit. We left a picture frame next to the bin for the bin men to take, the tried to charge £15 to have this removed when I said I would go and remove it myself they tried to tell me I am not allowed and must pay £15 to have an item removed which the bin men would have taken the next day anyway. They will charge you around £10 for a popped lightbulb to be replaced no matter how much you clean the property they will attempt to charge you for cleaning services.Be very cautious with JGP when trying to get your deposit refunded, do not accept what they say and argue until your money is refunded, they have a habit of trying to keep the deposits of people, particularly young couples who don't know any better due to them being in there first home etc.

KrisB · 22 March 2012

1/5

Google

Very disappointed that we could not get a viewing on a properties as they were far too busy ! The day before viewings however someone had managed to get a late night viewing this was not offered to us and had put offer on the property ! Very poor show for an estate agent not to have any viewing free

Fiona · 12 June 2022

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Jackson Green and Preston's Google reviews

Questions about Jackson Green and Preston

How many reviews does Jackson Green and Preston have?

Jackson Green and Preston's Grimsby office has 133 reviews across two platforms: 131 on Google, 2 on Yell. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Jackson Green and Preston's rating?

Jackson Green and Preston is rated 3.6 out of 5 across all 133 reviews, and 3.6 out of 5 on Google from 131 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Jackson Green and Preston's Grimsby office?

Jackson Green and Preston, 19 West St. Marys Gate, Grimsby DN31 1LE.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.