Every review we hold for the Great Shelford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleLocal Shelford branch. Great service!!! Lovely experienced staff! Far better than other estate agents on the market!
Will definitely recommend!!!!!
Miles · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Hi Arale, thank you for taking the time to leave as a review and kind recommendation. We really value our customers feedback so we are delighted to hear that you received a great service from our team at Great Shelford.
★★★★★ 1/5
GoogleDid not enjoy dealing with one of their agent.
Zhiyi · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
Hello Zhiyi, sorry to see that you have left us a 1-star review and that you're not happy with the service you have received. We would love the chance to discuss this further and sort out any ongoing issues, if you'd like to call the team directly on 01223 844760
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy in all respectsPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Sue · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for your review Sue
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy with the whole team at Great Shelford. Knowledgeable and friendly staff.
Matt · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Hi Matt, we really value our customers feedback so we are delighted to hear that you received a 5 star service from our team at Great Shelford. I will be sure to pass on your kind words to the branch.
★★★★★ 1/5
TrustpilotHuge disappointment
I strongly urge anyone thinking of using Sharman Quinney letting agents to reconsider.They are extremely incompetent, unprofessional and will say and do anything to get your business.Utterly untrustworthy.
TM · 5 October 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisastrous
Disastrous. Avoid like the plague. Or just wear a hazmat suit. If you can't afford a hazmat, try and keep some of your deposit to hand in case of emergency. Or, much easier, avoid these crooks and go elsewhere.
Matthew · 5 January 2021
★★★★★ 3/5
TrustpilotGood service….but accounts team struggle to account.
Branch staff helpful and communicative, but the central accounts team do appear to consistently make errors on statements which regularly need follow up and correction.
Learning · 19 December 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT USE
Awful service as a letting agent, worst agent we have worked with. Very incompetent and unprofessional and they do not seem to care. We have to chase them constantly and we get a terrible service from themI would not recommend to anyone
Nathalie · 8 August 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery poor
Very poor, no response and no contact. Is this an actual company! How anyone would use this company is beyond me.
Alex · 19 January 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotGo elsewhere
Go elsewhere, selling my property during covid with them was a miserable experience. It took 21 weeks to COMPLETE even when I had a buyer. Save your energy and money go elsewhere.
Oscar · 6 August 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery unpleasant experience
One of their agent was very arrogant the whole time and did not even share the info that it is a steel frame house until after we made an offer!
Andrea · 9 March 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey pay no heed to timescales for…
They pay no heed to timescales for returning tenants deposit after agreement with landlord when your tenancy is finished. Stay away from this company if you are renting
Lyn · 25 August 2020
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot a proper service
Rating only, no written review.
Pandu · 25 March 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor customer service
Poor customer service, fraudulent repairs, staff don't return phone calls and no complaints process. Otherwise all good.
Mr · 29 September 2020
★★★★★ 2/5
TrustpilotSharman Quinney Home Conveyancing - Very slow.
Sharman Quinney Home Conveyancing - Very slow to respond to emails. Very frustrating.
Lakshyam · 23 February 2021
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Charlie · 27 August 2021
Agent replied · 26 August 2024
Morning Charlie, we are sorry to see that you have given us a one star review. We cannot find your details on our system. Could you please respond with further details or contact our branch directly and someone will look into your dispute
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
June · 27 August 2020
Agent replied · 26 August 2024
Good afternoon, thank you for taking the time to leave us a rating. We really value our customers feedback so we are delighted to hear that you received a 5 star service from our team at Great Shelford.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Amanda · 28 August 2019
Agent replied · 26 August 2024
Hi Amanda, thank you for the time to leave us a review. We really value our customers feedback so we are delighted to hear that you received a 5 star review from our team at Great Shelford.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.