Trusted Agent profile

Verified

Curchods Godalming reviews

★★★★★ Excellent

947 reviews across 2 platforms

27 High Street, Godalming GU7 1AU

Part of Curchods, see every office.

Curchods's Godalming office at 27 High Street is rated 4.7 out of 5 across 947 reviews on two platforms, including 935 Google reviews rated 4.7. The 12 Facebook count is for the whole business. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.7 / 5

935

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

12

Reviews on Facebook

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

About Curchods Godalming

Our estate agents in Godalming specialise in the sales and letting of residential properties in Godalming, Busbridge, Milford, Witley and the surrounding villages. Whether you’re buying, selling, letting or renting in the local area, Curchods Estate Agents are the experts on your doorstep in Godalming. Our estate agency office in Godalming opened as the first Burns & Webber office in 1986. Having owned and run Burns & Webber estate agents for over 17 years, in 2024 we rebranded our estate agency in Godalming to Curchods Estate Agents, to further establish our connection to the largest independent estate agency in Surrey with access to a network of 25 offices. We have established a reputation for sound and reliable advice particularly relevant in today’s challenging market. Our friendly professional team, led by Partner Jonathan Rhodes-Smith, have more than 70 years combined estate agency experience and a proven track record for delivering results in all markets. Godalming is a historic market town offering a wonderful mix of character cottages, period townhouses, and spacious family homes, as well as prestigious properties in sought-after locations such as Busbridge and Charterhouse. The town’s thriving property market attracts families, professionals, and investors looking for a balance of countryside charm and modern convenience. Families are drawn to the area for its excellent schools, including the renowned Charterhouse School, as well as Godalming College and several highly rated primary schools. Commuters benefit from direct trains to London Waterloo in around 40 minutes, while the A3 provides easy access to Guildford, London, and the South Coast. With its picturesque streets, independent shops, and beautiful riverside walks along the River Wey, Godalming is a truly desirable place to call home.

Awards

Trusted Agent 2026 results for Curchods. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the Godalming office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

We are very happy with the service from Caroline and the team at Churchods Godalming. We really love our new house, and Caroline was very helpful throughout the whole process. She kept us updated throughout and was always on top of everything. Communication was really good, and she was always quick to reply. She even replied to our email while she was on holiday. As first-time buyers, we found this really helpful and reassuring. She made the whole process of buying our first home much smoother and more straightforward. Thank you so much, Caroline, for all your help 🙂

Doreen · 5 September 2026

Agent replied · 6 September 2026

Thank you so much for your super kind review of Curchods, and particularly Carolines, service. Caroline really does go the extra mile to ensure both her buyers and sellers are looked after, so it's great to receive your reiteration of such. We're so pleased to hear you're getting on so well at your new home and wish you much enjoyment there in the forthcoming years. Jonathan Rhodes-Smith - Partner.

5/5

Google

We decided to auction the property we had for sale via Iamsold following advice from the estate agent. The speed of the sale, the low cost and the guaranteed 54 day turnaround were all big positives. The service from Joanne was exceptional throughout, her professionalism and constant communication reassured us that we had made the correct decision. The property sold for a sum higher than the property was valued and the completion of the sale took less than 54 days so win win all round. I cannot thank Joanne enough for making the process seamless, if you are thinking of selling a property at auction I highly recommend the Iamsold team.

Julie · 14 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Julie, Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We're delighted to hear that choosing the Modern Method of Auction proved to be the right decision for you. It's fantastic that your property achieved a price above its valuation and that the sale completed in less than the expected timescale. A special thank you for recognising Joanne. It's lovely to hear that her professionalism, regular communication and support gave you confidence throughout the process and helped make everything run so smoothly. We'll be sure to pass your kind words on to her. Thank you for your recommendation and for choosing iamsold. We truly appreciate your support. Kind Regards, Customer Experience Team

1/5

Google

Truly shocking experience with this company. Left me feeling conned, helpless and incredibly frustrated. After paying over £7000 to pay for a ‘reservation fee’ for modern method of auction on a property (a fee that does not go towards the capital of the property, but instead goes towards a speedy and ‘efficient’ delivery process). What started as a 60 day timeline quickly became 120 days for handover. 9 months in and I am still waiting. My initial point of contact for his company ignored my calls / emails so much that she was actually removed from the role and I was assigned a new employee, who respectfully , was a lot better at actually responding. However it was clear that she had very little control beyond contacting the sellers solicitor and receiving no response. Without going on too long as no one has time to read such lengthy snotty nose reviews, If you are able, avoid this company at all costs. There is no respect to the buyer and the money you have parted with, only to be ignored and told the same news for months and months on end with no attempt to rectify the situation. If you want to spend your time emailing and calling on a weekly basis for up to a year, and contacting an ombudsman then this is the company for you. If not, get out whilst you still can.

Fin · 9 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Fin, Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to read about your experience and appreciate how frustrating this has been for you. We understand the concerns you've raised regarding the timescales, communication and the level of support you received throughout your purchase. This is not the experience we aim to provide, and we're sorry that your journey has left you feeling so disappointed. We're pleased to hear that your experience improved after your case was reassigned, and we appreciate your recognition of the support provided by your new point of contact, although we're sorry this wasn't enough to change your overall experience. Thank you again for taking the time to share your feedback. Your comments are important to us and will be used as part of our ongoing review of our service. Kind Regards, Customer Experience Team

1/5

Google

Nadine was brilliant and can't fault her. As for my experience. I lost £8,000 so how do you think I feel. I asked for a £10,000 reduction in price due to problems and over valuation of the property after a more extended viewing. From the £170,000 to 160,000. And was more than happy to complete. This was refused so had to cut my losses. Only to see it go back on auction and selling for want I offered. As the new buyers will have also paid the deposit it means I am sold and the agents made a total of £16,000 from one property. No wonder they didn't want to drop the price and for me to complete. I lost my deposit of which I do feel that even tho I had to pull out, due to the situation do feel a partial refund would have been the amicable thing to do. Especially considering how much I am sold made from this sale and as the house sold for what I was offering

Philip · 8 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Philip, Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that Nadine provided you with excellent support throughout the process, and we'll be sure to pass your kind comments on to her. We're very sorry to hear how disappointed you are with the outcome of your purchase. We appreciate that this has been a frustrating experience for you, particularly given the concerns you've raised regarding the property, the negotiations and the reservation fee. We value all customer feedback, and your comments will be shared with the relevant teams as part of our ongoing commitment to reviewing and improving our service. Kind Regards,

5/5

Google

I had a great experience with I Am Sold from start to finish. Initially, I wasn’t sure and had never bought through the modern method of auction before, and I had also seen some negative reviews. Michael Spencer and Daniel Probyn were professional, friendly, and easy to communicate with, making the early stages clear and straightforward. Bryony Wardally was outstanding, responding quickly, keeping me updated, and effectively coordinating between solicitors to keep things moving. Her proactive support made a real difference during a potentially stressful process. Overall, the team was responsive, helpful, and professional throughout. Thank you for making the experience smooth, I would happily recommend to anyone buying or selling a property.

Mu · 8 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Mu, Thank you for taking the time to leave such a detailed and thoughtful review. We're delighted to hear that your experience with iamsold was a positive one from start to finish. We understand that buying through the Modern Method of Auction can feel unfamiliar, so it's wonderful to know that Michael, Daniel and Bryony helped put you at ease with their professionalism, clear communication and support throughout the process. A special thank you for recognising Bryony's proactive approach and dedication to keeping everything moving. She will be delighted to receive your kind feedback, as will Michael and Daniel. Thank you for your recommendation and for placing your trust in iamsold. We truly appreciate your support and wish you every happiness in your new property. Kind Regards Customer Experience Team

1/5

Google

Today, 8 months after I withdrew my land from sale I received an email telling my they will charge me should I sell the land within the next 12 months! They couldn't even be bothered to reply to my many emails in Oct 2025 when they supposedly ' sold ' my land for an agreed price, then came back telling me the " buyer " had reduced the agreed sale price by a large amount. This company are a total nightmare. There is no way I could recommend them to anyone.

Denise · 1 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Denise, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you remain disappointed with your experience and that the recent communication has caused further frustration. We appreciate the concerns you have raised regarding the handling of your sale, the communication you received and the recent email relating to your agreement. This is not the level of service we aim to provide. We would welcome the opportunity to review your case in full and clarify the matters you have raised. If you have not already done so, please contact our Customer Experience Team at experience@iamproperty.com, so we can investigate this thoroughly. Thank you again for bringing your concerns to our attention. Kind Regards Customer Experience Team

5/5

Google

We met with a few different estate agents when looking to sell our house and both myself and my partner instantly felt comfortable with Oulsnam. Very professional and they really care about you and your property. Our main contacts have been Emily Perks and Natalie but all the rest of the team have been great too. Emily has been outstanding. Always keeping us up to date and she did a great job when showing prospective buyers around our house. She always took onboard any feedback we had and was brilliant at following up after the viewings. I would definitely use Oulsnam if we ever moved again in the future. Thanks for all your help!

Lisa · 4 March 2026

Agent replied · 4 June 2026

Thank you for sharing your experience. We’re delighted that Emily , Natalie, and the rest of the team were able to provide professional, caring support throughout your sale. It’s great to hear that Emily’s attention to detail and communication made such a positive difference. We hope to see you again in the future.

5/5

Google

The space is as aesthetically pleasing as it is functional and efficient. Excellent quality furniture, plenty of outlets at each workspace and the different floors provide a unique environment for your needs(mingle or take private call). The on-site team is very helpful, kind and outgoing. Tieny was quick to respond and answered all my questions in detail. Alyssa gave a great tour and helped me decide what membership would meet my needs the best. I am very happy with EDGE workspaces.

Meg · 28 February 2026

Agent replied · 28 May 2026

Thank you Meg, our colleagues will be happy to read this!

5/5

Google

We recently bought a house listed through Oulsnam in Northfield. We found this company extremely helpful and professional, in particular Natalie, who went above and beyond when there were delays with solicitors, etc. She also helped us on moving day with some of the practicalities of the move. That sort of personal consideration of our situation makes such a difference during a stressful life event like moving home. Would definitely recommend.

Shona · 4 May 2026

Agent replied · 4 June 2026

Thank you for your kind review. We are delighted to hear that you found our Northfield team helpful and professional during your purchase, and that Natalie was able to support you throughout the process. It’s great to know her extra help during delays and on moving day made a difference at such a stressful time. We really appreciate your recommendation and wish you every happiness in your new home.

5/5

Google

I would like to highly recommend Oakmont property, and specifically Dan. He is a very noble, professional, and kind gentleman. Whenever I needed him, he has been always there and would come personally to solve any issue, even if not related to his company directly. He would respond even on weekends (but please, I am not advising to do that, let him have a break :D). The whole team is very helpful, and the letting process was really smooth and straightforward. They are a really good example of how estate agencies should be.

Karim · 16 January 2026

Agent replied · 16 May 2026

Thank you Karim, its very kind of you to give such a lovely review. We really appreciate your feedback as its our priority to make sure all of our clients feel valued and respected. Best wishes from all at Oakmont property consultants.

1/5

Google

I was extremely disappointed with the service I received and would not use this company again. I expected a company that was well established to provide an excellent service unfortunately this was not the case. My property sold with the first viewing, after it sold that was it job done as far as Oulsnams was concerned, I received no communication from them unless I rang them to find out how the sale was progressing, on one occasion I rang three times and no one returned my calls, after phoning the director I eventually received a call. They promised to call and update me, after telling me I wouldn't be moving on the day I actually moved. Nothing to tell me contracts had been signed and when I'd be moving, appalling thank goodness I had a brilliant solicitor. They really need to improve on the service they provide by keeping clients informed throughout the whole process in order to justify the large fee charged. Not impressed.

Pat · 4 January 2026

Agent replied · 4 June 2026

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We completely understand how frustrating it can feel when communication isn’t as timely as expected. It’s worth noting that your sale was part of a chain, and unfortunately, we have to rely on information from third parties, including the purchaser’s solicitor, which can sometimes lead to delays or last-minute changes. Chains can be unpredictable, and despite our best efforts to keep everyone informed, we know there were moments where we fell short of your expectations. We always aim to provide clear guidance and support throughout the process, and your comments have certainly been taken on board. Thank you for your feedback and we wish you all the best.

5/5

Google

We purchased our home through Oulsnam, we had been looking for a property for a while, therefore had many interactions with lots of estate agents and on every occasion we found everyone at Oulsnam, incredibly helpful and professional. Natalie did a brilliant job in managing our purchase. As we navigated the chain involved with the purchase it’s evident that Natalie is a highly experienced professional who consistently provided a welcoming and facilitative service. She was exceptional, and we solely credit her for getting us to be in living in our dream home. Thank you Natalie. We are delighted.

Rachael · 4 January 2026

Agent replied · 4 June 2026

Thank you so much for your wonderful review. 🌟 We’re delighted to hear that Natalie could guide you through your purchase and help you into your dream home. Your kind words mean the world to us, and we’ll be sure to pass them on to her. …

5/5

Google

Just bought our second family home where we will be bringing up our little boy. We were hesitant to buy through auction however I couldn’t recommend it enough! James and the team have helped us along each step and made the experience at lot more enjoyable than buying a house can sometimes be! Could not fault them.

Holly · 1 July 2026

Agent replied · 15 July 2026

Hi Holly, We're delighted to hear that your experience purchasing your second family home … More

5/5

Google

I’d highly recommend Dan, who consistently went above and beyond throughout the entire selling process. His communication was outstanding, reliable, clear, and proactive at every stage. Even when delays and issues arose with the buyers’ solicitors, he never let things stall. He kept following up, pushing for progress, and making sure our interests were always protected. I genuinely think without Dan’s proactive involvement, the legal process would have dragged for months. His dedication, professionalism, and commitment made a stressful process far smoother, and we’re genuinely grateful for the effort he put in. Anyone looking for an agent who truly works for you will be in excellent hands with him.

Saad · 16 December 2025

Agent replied · 16 May 2026

Thank you so much for a fantastic review! We cannot tell you how much we appreciate it and thank you for trusting us with the sale of your home. We wish you all the very best with your future purchase. Best wishes Dan and the Oakmont team

5/5

Google

We partnered with Francis and the Lead Hero AI team after realising our marketing had become a mix of disconnected tools and guesswork. From day one, they brought clarity. They helped us lay out a proper strategy, showed us where our messaging was off, and rebuilt our customer journey so it actually reflects how people make decisions. The most surprising part was how quickly things improved. Within weeks, we started seeing more qualified leads coming through, not just more volume, but the right people. On top of that, Francis and the team automated huge parts of our sales process, which has freed up hours every week and stopped leads slipping through the cracks. What stands out about Lead Hero AI is their ability to connect the dots between strategy, systems, and growth. They’re not just “tech implementers”, they think like partners, challenge your assumptions, and stay involved until things work properly. If you’re looking for a team that can combine clear strategic thinking with automation that actually delivers results, Francis and Lead Hero AI are a brilliant choice.

Johann · 10 December 2025

Agent replied · 10 June 2026

Thank you for your wonderful feedback, Johann. We're thrilled to hear that partnering with Lead Hero AI has brought clarity and strategy to your marketing efforts. It's fantastic to know that our work has not only improved the quality of your leads but also streamlined your sales process. We appreciate your recognition of our approach and are glad to be seen as true partners in your growth. Your satisfaction motivates us to continually deliver exceptional results.

5/5

Google

From the moment we met Jonathan from Curchods we knew we were in safe hands. Knowledgeable and pragmatic, he gave us a feeling of confidence which extended throughout the process. Caroline was our main contact during the sale and she and the whole team made this less of a transactional relationship, everyone was totally invested in selling our property and getting the best outcome. Selling your house is never easy but I could not fault the service we received from Curchods and I would highly recommend.

Caroline · 2 December 2025

Agent replied · 17 January 2026

Thank you so much for your kind words Caroline! It was a pleasure working with you and we're delighted we could make the selling process as smooth for you as we could. We so hope you enjoy your exciting new life in Cornwall.

5/5

Google

We worked with Francis and Lead Hero AI to improve how we handle enquiries and move opportunities through the business. The focus was on clarity and removing friction, rather than adding complexity. Francis took the time to understand how we operate, and the changes made things smoother, more consistent, and easier for the team to manage. Communication was clear throughout. I’d recommend Lead Hero AI to founders who want their sales process working more predictably.

Dan · 10 January 2026

Agent replied · 10 June 2026

Thank you for your fantastic review, Dan! We're thrilled to hear that Francis and the Lead Hero AI team were able to streamline your enquiry handling and improve your sales process. It's great to know that our focus on clarity and consistency made a positive impact for your team. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to continuing to support your business in the future!

5/5

Google

This is the second property that Oakmont have sold for me and the service has been absolutely fantastic, second to none in fact. I got regular updates every week and Dan goes way above and beyond to ensure the process is smooth. he makes life so easy for those lazy solicitors that get paid whether the sale goes through or not. If there is a better firm of Estate Agents then in my 40+ years of doing this I have not found one. Thank you Dan and the team. You are all superior to your peer group.

Nick · 16 November 2025

Agent replied · 16 May 2026

Thank you Nick, thats a fantastic review and very much appreciated. We look forward to working with you again soon. Best wishes Dan and the Oakmont team

1/5

Google

I was really excited with the idea that Hybr is for students who are looking for homes, however I’ve been trying to call, contact, email and WhatsApp and I’ve had little to no responses. The response I do receive are generalised and not useful. I would love to receive a call back, to get a viewing for my the property that I am interested in as it’s been weeks since I sent on my enquiry and I’ve got nothing back. Thank you

Bee · 14 November 2025

Agent replied · 14 June 2026

Hi Bee, I’m really sorry you’ve had this experience. That’s not the Hybr we promised, and I completely understand how stressful this has been for you. Thank you for flagging it, we’ve escalated your enquiry as a priority. If you could email us at hello@hybr.co.uk or Whatsapp us, for attention of Zahra, our customer success team will then support. We’re putting better processes in place so messages don’t fall through the cracks as we scale, and your feedback will help us fix this for other students too. Really sorry again, we’ll make this right. Warmly, Hannah & the Hybr team

5/5

Google

Curchods in Godalming have provided us with an excellent , professional and personalised service selling our property. Staff are experienced, and we are so pleased with the service we received. We cannot praise Caroline enough, who has been absolutely brilliant - dedicated, hard working and super helpful, and not just for us but for every party in the chain. The staff in the Godalming office work as a team, and so were able to help us even when Caroline was unavailable.

William · 20 July 2026

5/5

Google

I recently rented my new flat through Oakmont Property and the entire experience was smooth and professional from start to finish. A special thank you to Daniel who was incredibly helpful throughout the whole process. He was always responsive and clear with communication and made sure everything went as smoothly as possible. Moving can be stressful but Daniel’s professionalism and friendly approach made it much easier. I’m really happy with my new home and would definitely recommend Oakmont Property especially if you’re looking for a team that truly cares about their clients.

Francesco · 16 October 2025

Agent replied · 16 May 2026

Thank you Francesco, that is lovely feedback. Its been a pleasure and we hope you both settle in and enjoy your new home. Best wishes Daniel and the Oakmont team

5/5

Google

I would highly recommend Dan, he went above and beyond my expectations. My circumstances was such that it was very difficult and became even more so as the months went by. Fortunately for me I had the best person to help, advise, guide and be patient with me. Dans support and knowledge was so good. Dan represents his company as he conducts himself, trustworthy, honest, hardworking and reliable and you don’t find that often in the property industry. If you’re thinking of buying , selling or renting Oakmont Property will give you a better service than you will ever expect. Thank you so much, I am now living in my happy place. Ms.S Hunwicks

Suzie · 16 October 2025

Agent replied · 16 May 2026

Thank you Suzie, thats such a lovely review and we really appreciate it. So happy you are settling in to your new home and we wish you all the best. Best wishes Dan and the Oakmont team

5/5

Google

had an amazing experience working with Zahra and hybr. Zahra was truly incredible, she took care of absolutely everything and made the whole process so smooth and stress-free. Zahra really listened to what I was looking for in student rentals. Her attention to detail, professionalism, and kindness made all the difference. I couldn’t recommend her more highly! I would recommend anyone using Zahra and Hybr. Thanks again Zahra and team.

Kash · 14 January 2026

Agent replied · 14 June 2026

Thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear you had such a great experience with Zahra and the Hybr team. Zahra truly cares about making the process smooth and stress-free, so it means a lot to hear that came through. We really appreciate the recommendation and look forward to continuing working closely together. Best, Idnaan.

5/5

Google

We had a great experience with Curchods, particularly Caroline Davidson. From start to finish, Caroline was incredibly proactive, communicative, and an absolute pleasure to deal with. She kept us updated throughout the process, was always quick to respond, and made everything feel straightforward. Her professionalism, attention to detail and positive approach really stood out, and it was clear she genuinely cared about getting the best outcome for us. Thank you, Caroline, for all your hard work and support, it was very much appreciated!

Amy · 3 July 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Curchods's Google reviewsLeave Curchods a review

Questions about Curchods Godalming

How many reviews does Curchods Godalming have?

Curchods's Godalming office has 947 reviews across two platforms: 935 on Google, 12 on Facebook (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Curchods Godalming's rating?

Curchods Godalming is rated 4.7 out of 5 across all 947 reviews, and 4.7 out of 5 on Google from 935 reviews, checked 9 October 2026.

Has Curchods won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Curchods, Godalming won Gold.

Where is Curchods's Godalming office?

Curchods Godalming, 27 High Street, Godalming GU7 1AU.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.