Trusted Agent profile

Surelet reviews

4.5

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Excellent

353 reviews across 2 platforms

7a Worcester Street, Gloucester GL1 3AJ

Part of Surelet, see every office.

Surelet's Gloucester office at 7a Worcester Street is rated 4.5 out of 5 across 353 reviews on two platforms, including 215 Google reviews rated 4.4. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

215

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.6 / 5

138

Reviews on Facebook

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Gloucester office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Just a few days ago, I had written and posted a glowing review about how my wife and I liked this agency's services. However, after a recent development where they tried to seize our deposit via a hyperbolic checkout inspection report, we find ourselves having to reassess our entire experience. In retrospect, Sure Lettings have demonstrated a clear, unscrupulous pattern of behaviour that only now begins to make sense. Let me share with you the infuriating details of my encounter with this letting agency, particularly focusing on their staff member, Sarah Fisher, who proved to be a master of deception. Even after we had told her about the reason for our departure: to nurse our ailing grandmama who has unfortunately been put on end of life care, she and her agency still felt the urge to shamelessly skedaddle with our hard earned money that we had already reserved for grandmama's palliative care expenses! Initially, Sure Lettings appeared to be a reputable agency, showing great enthusiasm and friendliness during the viewing and application process. However, towards the end, it became abundantly clear that their geniality was nothing more than a charade to lure unsuspecting tenants into their trap. Near the end of our tenancy, we spent days meticulously deep cleaning the property, ensuring that it was in pristine condition. Little did we know that our efforts would be in vain, as Sure Lettings had already set their sights on our deposit. As the tenancy came to an end, we were subjected to a checkout inspection that can only be described as a grotesque display of hyperbole. The inspection report they provided was a work of fiction, designed solely to extort as much money from us as possible. Every pre- existing minor flaw or imperfection was magnified to absurd proportions, to say nothing of the fact that their inventory at the beginning of the tenancy had no evidence to back up whatever they claimed in their checkout inspection. It was evident that Sure Lettings was determined to withhold our deposit by any means necessary, and they were shamelessly willing to deceive and manipulate the truth to achieve their goal. Sarah Fisher, in particular, deserves special mention for her despicable conduct. She displayed a shocking lack of integrity by fabricating lies about the condition of the property. It was as if she relished the opportunity to exploit unsuspecting tenants for her own personal gain. Her blatant disregard for honesty and professionalism left us appalled and deeply disappointed. Sure Lettings' behavior throughout this ordeal was utterly unscrupulous and unbecoming of a reputable letting agency. Their actions demonstrate a complete lack of respect for tenants and a blatant disregard for ethical business practices. It is deeply disheartening to see a company stoop so low and betray the trust of those who rely on them for fair treatment. To anyone considering renting through Sure Lettings in Gloucester, I implore you to proceed with caution. Their seemingly pleasant demeanor is nothing but a ploy to exploit unsuspecting tenants. Should you decide to enter into a tenancy agreement with them, prepare yourself for a distressing and unjust experience, with Sarah Fisher at the forefront of their deceitful tactics. Sure Lettings in Gloucester is an unprofessional and dishonest letting agency that preys on tenants' hard-earned money. Their attempt to forcibly take my deposit through a hyperbolic checkout inspection report, accompanied by the deceptive actions of Sarah Fisher, left us feeling violated and betrayed. From the other reviews under this business knowledge panel, it is clear that we're not the only ones to have been bamboozled into this trap. Steer clear of this agency if you value your peace of mind and financial security.

Abraham Β· 9 July 2023

Agent replied Β· 27 August 2023

As mentioned on your partner's review response, to clarify your deposit is held with the DPS so it is impossible for an agency or a member of staff to simply keep your deposit. If your disputing the deposit deductions then the DPS will independently assess the check out report and photo's accordingly and award the deductions if they feel are fair. Calling out an individual and to make these accusations is unfair!

1/5

Google

They have a tendency of checking you in with a different agent and check out will be done with someone else who will deliberately and conveniently overlook the initial check in report just to push their luck in trying to steal your deposit. There is this blonde lady named Sarah Fisher who is so unprofessional and clueless about everything, she hasn't a clue about how inventories work yet she will still try to sit on people's hard earned deposits, be warned that she tends to write a lot of lies on the checkout inventory, and will try to sit on your deposit without any grounds whatsoever. Worked with her at 29 michaelmas court, GL1 area. Avoid her like the plague and if they force allocate her to you, be extra cautious with her. Oh, and she will also try to get you to review her early just before she can send you that miserable excuse of a check out report and pretend it is up to the landlord to decide how much to steal from you but make no mistake, she is the ochestrator of all this, this is how she makes a living by robbing people of their deposits! Sarah Fisher is worse than ruthless!!

Patricia Β· 9 July 2023

Agent replied Β· 30 July 2023

Sorry the end of your tenancy did not go the way you wished. However to clarify your deposit is held with the DPS so it is impossible for an agency or a member of staff to "steal" your deposit. If your disputing the deposit deductions then the DPS will independently assess the check out report and photo's accordingly and award the deductions if they feel are fair. Calling out an individual and to make these accusations is unfair!

1/5

Google

The team at surelet come across is very helpful to begin with. Just before I moved out they increased the rent by 26% and when I ask them why they blamed the landlord. Having cleaned the place from top to bottom. I was very disappointed to be given a charge when they did their inspection of the property.They charged me Β£250 for a cleaning bill. They also continued to take money for my account after my settlement date was over and took a week to respond and replace my funds to my bank account. Sarah Fisher is at best useless and will blame everybody else for her adequacies, she will go around with a fine tooth comb trying to find fault and charge the tenants in order to make more money for the landlord. The property was rundown cold and dirty when I took it over. Please not waste your money with this organisation as they are at best unprofessional uncaring and then sympathetic.

A Β· 1 April 2023

Agent replied Β· 27 August 2023

Sorry you were disappointed with the ending of your tenancy. We know you have the contact details of the directors already so please feel free to discuss further if you wish via email correspondence.

5/5

Google

We have been in our (rented) property for just over a year now and we are really happy with the service Sure have given us. Tom was really helpful during the viewing and application process, and Sarah has been amazing when we have needed to speak about any maintenance enquiries. Sarah is always happy to help and really friendly. Thank you to Sarah and the team for your good work 😊

Colin Β· 28 April 2025

1/5

Google

Appalling company. Use them at your peril. Do not care for tenant or landlord. Failed to inspect properly and spot serious issues. Left tenant without heating for majority of winter. When complaint filed, terminated contract to avoid dealing with issues they had caused. Worst letting agent have ever dealt with by a longshot.

Ken Β· 13 March 2026

Agent replied Β· 13 April 2026

We are sorry to read this review and strongly dispute several of the claims made. At all times, we acted in accordance with our contractual obligations and relevant property management standards. Property inspections were conducted as scheduled, and any maintenance issues reported to us were handled in line with established procedures and landlord authorisation requirements. Heating issues were addressed as soon as they were formally reported and access arrangements allowed, and we maintained regular communication with all parties involved. Unfortunately, some matters were outside our direct control, including contractor availability and decision-making responsibilities that legally rest with the property owner. The termination of our management agreement was not an attempt to avoid concerns but a mutual business decision made after a breakdown in the working relationship. We always aim to resolve complaints constructively and you were provided with details to follow our internal complaints process appropriately. We take both tenant welfare and landlord responsibilities seriously and regret that the reviewer feels dissatisfied with their experience. We remain committed to providing professional and compliant property management services and welcome direct contact to discuss any outstanding concerns

5/5

Google

This review is well overdue. Tom and the team at Sure lettings were absolutely fantastic from start to finish. I was new to the area and finding the competitive nature of housing in Stroud quite stressful. Some other agents were trying to get me to sign up to lengthy contracts or putting pressure on me to rush into decisions. Tom was honest and open from the start, and was happy to go back to the landlords with my questions rather than trying to scare me into signing up. Once I applied he was quick at starting my referencing and always quick to respond to any questions or help. Tara was also a great help when Tom was on holiday. Many thanks to the whole team

Fish Β· 10 December 2022

Agent replied Β· 9 December 2024

Thank you for your kind review

5/5

Google

I am in the process of selling my property, but I would just like to say a big thank you to Sarah, she as been looking after myself, my property and my tenant for a few years. I have had contact with her through email and phone calls …

Julie Β· 13 November 2025

5/5

Google

We have been looking for a house for a while, for a long time actually, we’ve been denied by other agencies even without giving any information, spended every day looking at houses online and calling agencies, booking viewings for it to be cancelled after by the agencies. Until I called Sure Lettings, agent Tom answered, all i can say is that he is a great person, helped me with everything, he really cared about us, making sure that the house will be ours, he really understood me, understood my need of the house, expecially because it’s so close to work, the house is amazing, i fell in love with it without even viewing it in person, i can really say that Tom is so professional, he was keeping me updated with everything everytime, you can really tell that he cares about his costumers, forever being grateful to him. Really great agency!

Gabriela Β· 30 July 2022

Agent replied Β· 27 August 2023

Thank you for your kind review

5/5

Google

This review is well overdue. Tom and the team at Sure lettings were absolutely fantastic from start to finish. I was new to the area and finding the competitive nature of housing in Stroud quite stressful. Some other agents were trying to get me to sign up to lengthy contracts or putting pressure on me to rush into decisions. Tom was honest and open from the start, and was happy to go back to the landlords with my questions rather than trying to scare me into signing up. Once I applied he was quick at starting my referencing and always quick to respond to any questions or help. Tara was also a great help when Tom was on holiday. Many thanks to the whole team

Helen Β· 30 July 2022

Agent replied Β· 30 July 2023

Thank you for your kind review

1/5

Google

The worst company I have ever dealt with. I give 1 star because I cant give 0. When I moved into the flat offered by this agency I was very happy, very helpful as was the owner, everything changed over time, the employees became rude, when I informed them that I was moving out I received different information from each employee, I was told to pay to put the flat back on the market and the apartment did not end up there at all, I was assured by Melanie Newcombe that within a few days they would find a new tenant so that I would not have to pay another rent without living there (and since I am disabled it would be a huge burden for me), I received an assurance from the director of the agency that the tenant's case would be resolved within 24 hours and after 24 hours I received information from the building manager that I had to pay rent because the new tenant would move in in a month. I will not even mention the deposit because it is another nightmare and I have already stopped hoping that I will get it back. after renovation and cleaning? That's good. It's a pity that the person who wrote the response to my opinion doesn't have the courage to sign with his name and surname so that I can directly respond to these half-truths. You write slander and attack without reason but it doesn't change the fact that you act meanly and discriminatory. I deeply regret that I ever came into contact with this agency, you made me start to doubt the integrity and sense of empathy among the English. It's a great pity because I admired the English for that.

Basia Β· 18 March 2025

Agent replied Β· 17 April 2025

Thank you for taking the time to write a review. However we believe you have got confused with the process. You were in a fixed term contract when you informed us you were vacating. In order to break that contract you had to pay an early termination fee at which point we found a replacement tenant for the property. At no point did we promise a timescale, the 24hrs you mentioned was the timescale we expected a holding deposit to be paid by the interested applicants, not to move in.. Regards to the deposit unfortunately after cleaning and the need to redecorate due to the condition the property was left in, a claim on the deposit was necessary.

5/5

Google

Tom has been an absolute star with helping us move into our first rented property! We saw an advert online and messaged Tom at around 9:30am, by 4pm we had virtually and physically viewed the flat, as well as putting the holding deposit down! Tom has been amazing to deal with and very down to earth, also exceptionally efficient when it comes to responding to emails & WhatsApp messages and any issues we’ve faced have been dealt with fairly quickly either by Tom or another member of his team! Can’t fault them so far!!!

Liam Β· 18 June 2024

5/5

Google

Tom and the team were very helpful right from the first phone call, they explained the process over the phone and arranged a viewing for the very next day. Even though we had only a short viewing slot we were not rushed and were told to take our time. Following the viewing we used WhatsApp to communicate, with most queries being answered in a matter of minutes, even during weekends and evenings. Excellent customer support. πŸ‘

Lee Β· 4 August 2024

5/5

Facebook

After previously living in a flat ran by a different letting agents in Gloucester, Sure Lettings has shown me how things should be done. I always go to Melanie Newcombe with any of my issues as she is always so quick to respond and sorts everything out for us as soon as possible. our issues are resolved immediately and we know that we can always go to Melanie and talk in confidence about any problems we may have. Would highly recommend Sure Lettings.

Bethany Β· 1 June 2021

Agent replied

Thank you Bethany. Glad to hear your happy with the service from Mel πŸ‘

5/5

Google

Melanie is my flat manager and she’s amazing and very supportive. I’ll choose her over again. 1000 stars for her.

Abigail Β· 23 March 2026

5/5

Google

Second time I've rented using Surelet. Brilliant experience both times. Sarah Fisher is our property manager and she couldn't be more helpful. Thoroughly recommended.

Darren Β· 13 February 2026

5/5

Google

Surelet are the "Rolls Royce" of Letting Agents! I have always found them to be totally professional, friendly and helpful in providing the best quality service to Landlords looking for an honest, reliable and professional service! If you are looking for an honest Agent, who will always deliver on their promises, look no further than Surelet for the best, honest and professional Advice! Highly recommended!

Paul Β· 9 April 2026

5/5

Google

Melanie was great all throughout my tenancy. She was efficient, great communications and friendly

Georgia Β· 6 April 2026

5/5

Facebook

I have just completed a sale this very morning today. The sale developed various challenges along the way. I am an experienced property investor but this one was quite trying and took far longer than we all planned. Rob and his team have been exceptional. Never once did he not pick my calls or return emails, which is normally the case. He never hid behind, " he's in a meeting" he's with a client, and all those other silly excuses we are fobbed off with. He was engaged from day one, driving the sale through. Excellent performance, no bullshit at all. Thank you very much Rob and everyone at your office. This was a tough one but we got there in the end. Professional, courteous, engaged, understanding, able and capable with an understanding and empathy most dont have. Bravo. My sincere big thank you.

Snappy Β· 19 March 2018

Agent replied

Thank you for your kind review Tim.

5/5

Facebook

As a local business owner with several properties I always need to have a safe, reliable property management company. Finding a company to fulfil this requirement has not always been easy, however since finding Surelet and in particular Steph, I've found my problems alleviated. Surelets expertise and knowledge of the local market has ensured that my properties have been let to a high standard and more importantly - quickly. The service of Surelet in general has been exceptional but Steph has always gone above and beyond my expectations. To be frank, I couldn't ask for more. I have always endeavoured to be a high quality property developer/owner but I've never had the benefit of the support of a good property management business until now. I'd advocate using both Surelet and more especially Steph, they're exceptional.

Jason Β· 1 July 2016

Agent replied

What a great review, thank you so much ??

5/5

Google

Tom was amazing from start to finish ...going through a stressful time finding the perfect home for myself and my son. Communication and helpful attitude made life alot easier. Tom went above and beyond contacting landlord on my behalf with my requests πŸ™ˆπŸ˜Š could not recommend him enough. …

Lisa Β· 18 March 2025

5/5

Google

Very satisfied with the information provided through the link thanks to Robert Buckley.

Ali Β· 13 March 2026

5/5

Google

Tom was brilliant with helping us choose a rental and walking us through the rental process. We are new to the area and he was very honest about safety of the locations and best value for our money. We really appreciate his help in securing a home!

Mackenzie Β· 31 March 2025

5/5

Google

Tom, and the agency has been very helpful throughout the process, and every step of the way. Actually I just saw the property as soon as it is posted, spoke to Tom and requested for viewing the property on the same day and got the good news on the very next day. Thanks Tom for doing all the process very quickly and smoothly. The whole experience from booking the viewing all the way to receiving the keys has been very smooth, and easy. I highly recommend Tom and the team if searching for any properties in the Gloucester area - thank you!

Neelima Β· 20 August 2023

5/5

Google

Rob at Surelet was recommended to me 8 years ago. Since then the company have made my experience as a landlord far easier and they are always quick to respond to any questions I have with a professional, knowledgeable and quick response. I have always dealt with Rob who I feel knows my property and how best to manage it.

Mel Β· 24 September 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Surelet's Google reviewsLeave Surelet a review

Questions about Surelet

How many reviews does Surelet have?

Surelet's Gloucester office has 353 reviews across two platforms: 215 on Google, 138 on Facebook. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Surelet's rating?

Surelet is rated 4.5 out of 5 across all 353 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 215 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Surelet's Gloucester office?

Surelet, 7a Worcester Street, Gloucester GL1 3AJ.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.